حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

هذا البلد المسما بالاحواز

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ
جاده ها خلوت بودن خوشبختانه
منتها ما دیر راه افتادیم و دیگه اینکه داداشم دس تنها بود و من نمیروندم
هرچی هم اصرار کرد نچ آوردم
همچی آدم مقتدری هستم من!
اصلا امید نداشتم و نداشتیم لحظه سال تحویل رو برسیم خونه دایی
ولی رسیدیم اونم دقیقا یک دقیقه قبلش
جوری که تا سلام و احوالپرسی و ماچ و بوسامون تموم شد
زاااااارت تحویل سال اعلام شد
و ما مجبور باز
بوس
بوس
بوس
...
پ.ن:
شب هم بعد سال تحویل در خدمت همشهریان احوازی لب ساحل بودیم
با سانسور فراوان
  • ۹۳/۰۱/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

نه ندید! منم حساس!
خب شما که میدونید بی تربیتیه چرا مینویسید پس؟؟ ننویسید دیگه! شیطون میره تو جلدتون؟؟
پاسخ:
چون بی تربیتی در تعریف و نگاه ما کاملا متفاوته از نگاه بسیاری دیگر!

یعنی چی سانسور فراوان؟ روشن کن لطفا :D
پاسخ:
جز راست بیاید گفت
"هر راست نشاید گفت"
درسته میرزا؟!
والا...
بالاخره یه روز مجبورشون میکنم! شاید اختلاف دارن و به من نمیگن!!
از پسش بر میاید! من میدونم! برسونید!
من متولد1371 هستم! 18 سال به بالام!
بهتون اعتماد میکنم دیگه! شما و بی تربیتی؟؟؟؟!!!!
پاسخ:
مشکل همینجاس دیگه!
اعتمادتون خدشه دار میشه رمز داشته باشین!
بدم؟!؟
سلام علیکم.
eeeeeeeeeeeeeee
سانسور چرا؟!!!
ملت جنبشون بالاست راحت باشید.
:)
پاسخ:
سلام علیکم!
من جنبه ام پایینه!!!
:)))
چه خوش موقع رسیدید!
خوش بگذره حسابی!

حاجی شما که اهل سانسور نبودین :دی
نمونه اش اون پستا های به قول خودتون 18 به بالا :))
پاسخ:
واقعا!!!
خاطره ساز شد!

آخه یدرک و لایوصفه!
اینا دیگه 40 به بالاس!
:)))
سلام
سال نو مبارک
من عاشق اهوازم ... کاش ماهم اونجا فامیل داشتیم ...
تو یزد فامیل های دور داریم که بابام رضایت نمیدن مزاحم بشیم:((
به وجب به وجب خوزستان سلام منو برسونید ...
در ضمن ! منم رمز میخوام!توبلاگفا که بهم ندادید!
پاسخ:
سلام
انشاء الله فامیل دار بشین به زودی!
والا...
دعوتشون کنین تا یه دلیل خوب داشته باشین واسه رفتن
و پدر گرام هم رضایت بدن!
خوزستان هزاران هکتار وسعت داره ها
فک نکنم از پسش بر بیام که بخوام به وجب وجبش سلام برسونم!
:)))
+ مطالب رمزی ما 18 سال به بالاس
و اندکی بی تربیتانه!
طاقتشو دارین؟!
جدی!
  • خانم هموستات
  • خسته رانندگی نباشید و امیدوارم سال جدید پر از شادی،خنده،پول،موفقیت و رنج های سازنده باشه البته زیر سایه ائمه
    پاسخ:
    من که اصن رانندگی نکردم!!!
    :)))
    انشاء الله خدا هر انچه را که خیر صلاحتونه تصیبتون کنه!
    :)))) خودسانسوری میکیند؟؟؟
    پاسخ:
    افشاگری کنم؟!
    طاقتشو دارین؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • هر وخ میرم  "حاجی بلاگفا " غیر من 2 نفر دیگه هم هستن...! :))) 

    + اصن به ماها میگن ویزیتور سوخته و شیفته ی حاجی! 
    پاسخ:
    ما دل کندیم
    شما دل نکندین؟!
    بابا بیخیال!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااجی؟!!! 
    من فلافل می خام!
    جای من 5 تا بخور! ( من فقط 5 تا می تونم بخورم!! :)))   )
    اصن عکسش رو بم بده!
    :(((
    یعنی چی؟!
    چرا ما تو هیچ نقطه ی ایران فامیل نداریم؟!! 
    :((((


    + شما که دس به دوربینت خوبه!
    یه عکس از اون سانسوریا می ذاشتی دیگه! :)))))) 
    حاجی بدبخ شدی رفت تا آخر سال هی باید ماچ کنی فقط خخخخخخخخ حاجی اهواز با این ح نیس که........... بی تعبیت چی کار کردین که سانسوریم دارین؟؟؟؟؟..
    به به لب کارون چه گلبارون :))
    جای ِ ما خالی :))
    لب کارون دید زدن ممنوع :)))
    موقع سمبوسه خوردن التماس دعا :)
    به به به به به ... سلاممممممممممممممممممممممم خوش بگذره بفیش رو نیز!!! :) عه چرا ننشستین ؟؟ دی: خوبه ک!! سانسور!!دی: خب چن تارو پسندیدین ؟؟ دی:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی