حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اسعدالله نیروزکم

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
آرزوی سال پر از خیر و برکتی رو واسه همه دارم
و چون آرزوی دل یه حاجی تنها فایده نداره که اگه داشت وعضش این نبود!!!
اینه که از خداوند غفار و منان خواستارم برای تمامی دوستان سالی بهتر از تمام سالیان
قبل رقم بزند
آمین
  • ۹۳/۰۱/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

آیکون نطق کور شده !!!! :دی


خوبه منم بگم گفت که دیوانه نه ای ...اینا ؟!
ولی نمی گم که {سوت}

تازه الان رفتم دوباره حرفمو جوابتونو این جوابی که دارم می نویسم رو چک کردم !!!!!(همیشه همه جا این کارو می کنم متاسفانه !) بعد گفتم أأأأأأأأأ  از 13 سالگی منتظر 21 سالگیمم !!!! :دی 
انقدی که عدد یه سری از این پسوردام 2113 عه ! :دی

امیدی هست  ؟ خودم فک می کنم کاملا خل شدم ! کاملا !!!!
پاسخ:
همین که فقط فک میکنین و مطمئن نیستین
امیدوار کننده اس!!!
:))))
سـال نـو شمـا مبـارک!
پاسخ:
سال نو متصدی و مواردش مبارکا!
سال خوبی داشته باشی ایشااله
پاسخ:
همچنین میرزا!
همچنین
پاسخ:
همچنان!
ها امروز یه نکته جالب فهمیدم که تو این 21 سال نفهمیده بودم :دی
می دونستید ما ساعت 12:30 مثلا نداریم تو دوم فروردین؟
تا حالا انقد عمیق بهش فکر نکرده بودم !!!!!

+من باب زکات !
پاسخ:
این حبیب شمارو چش زد!!!
:)))
خیلی مایلم بدونم اون یه نفری که ساعت سه و نیم غیر من اینجاس کیه !!!!
خدا حفظش کنه هر کی هس...


بعدا که لنگش برطرف شد می بینید همچینم الان نمی لنگیدید...
انصافا

سال پر خیر و برکتی باشه براتون ان شاء ا...
پاسخ:
:)
حفظ الله کلّکم!!!
واسه همه دوستان ان شاء الله
سلام
خعلی م وعض خوبیه :|
عاقبت به خیر باشید
سال نو مبارک

پاسخ:
سلام
بعله! از خیلی جهات خوبه
ولی از یه جهت میلنگه!
بدم میلنگه!
والا...
اسعدالله ایامکم!
آمین.....
پاسخ:
آمین!!!
نوروز مبارک حاجی:)
پاسخ:
بر شما هم مبارک!
سلام سال نو مبارک ان شاءلله سال پر خیرو برکتی داشته باشید نصف دیگه دینتون هم کاملتر بشه . التماس دعا
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک!
همچنین!
به نظر من که همین نصفه اش واقعا نصفه باشه
از سرمون هم زیاده!!!!
:)))
بچه ها میدونید اگه حاجی زن بگیر ه اولین کار خانمش اینه که در اینجا رو تخته کنه؟؟
حالا بازم میخواین دعا کنید:))))

پاسخ:
شما دعا کنین من قول میدم اینکارو نکنم!!!

+ دروغ گفتم!
  • دوشیزه فلانی
  • عربا به نوروز میگن " نیروز " ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    با اجازه شما!
    با دعای آزی به شدت موافقم.....به همراه اینکه طرف مهندسم باشه به اضافه ی وسواسی خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    پس یه آمین دنباله دعای ایشون بفرمایین!
    مهندس هم بود دوشواری نداریم
    والا...
    ولی وسواسب!!!
    قول که من کاری میکنم سر سه ماه بیاد دیزی سرای زیرزمینی سر کوچه آقای جوادی!!!
    والا...
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • همچنین حاجی
    پاسخ:
    سلامت باشین استاد!
  • دوشیزه فلانی
  • اصن همه دست به دعا برداشتن که شما زن بگیرین!!! 
    فک کنم یه روز گزینه برای انتخاب زیاد بیارین! :)))) 

    پاسخ:
    به امید اجابت تنها دعای یک نفر نشسته ایم...
    چرا زیاد؟!
    وقتی اولین ما  آخرینست!
    سلام
    عیدتون مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام
    همچنین!
    آمین یا رب العالمین :) انشالا!!! حاج اقا کی گفتهههههههههه؟؟؟
    نع نع نع!
    هنو توراهین ینی ؟؟؟ دی:
    انشالا سال خوبی برای شما باشه!!!
    و بازم انشالا بزودی با پستای:
    یه زن داریم...
    یه فندق داریم...
    مواجه شیم دی:
    :)
    خوش بگذره
    انشالا از همین جا ک برگشتید بچه بغل باشید دی:
    دراین حد مابرا شما دعا میکنیما!!!
    :))))

    پاسخ:
    خودم میگم!
    :)))
    پستهای الاحواز و اللردگان با تاخیر ثبت شدن
    چون بلاگ روزانه تنها اجازه ثبت رایگان سه پست پیامکی رو میده!

    + در این صورت یا بچه نارسه
    یا زبونم لالی...
    :))))
    ایشالا سال خیلی خوبی برای شمامباشه
    پر از شادی و خنده و خوشبختی
    پاسخ:
    انشاء الله!
    و دوبلش واسه رفیق شفیق "آقا مرتضی"

    + اصن سوبل و چوبلش!
    :)))
    سلام علیکم حاج آقا
    عید شما هم مبارک. انشالله سالی پر خیر و برکت و پر از شادی و خوشی باشه براتون.
    شما دعا بفرمایید و آرزوهای خوب؛ به برآورده شدنش هم کاری نداشته باشید. :)
    وضعتون هم خیلی خوبه. صحیح و سالم هستید، قلب پاک و مهریونی دارید و در کنار خانواده هستید. انشالله بقیه حوائجتون هم به زودی برآورده میشه.
    + اصلا شاید از همین سفر حاجت روا برگشتید! :)
    موید باشید. :)

    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    ممنون و متشکرات فراوان!!!
    همه اونایی که گفتین من بودم عایا؟!
    :)))
    + نعوذ بالله!!!
    یاحق!
    همچنین برای شما...
    ایشالا امسال زن بگیری تا با کمبود پست مواجه بشی اصن!!! دیگه نمیتونی هی بگی یه زنم نداریم...خخخخ
    پاسخ:
    ایشالا!
    هر چند با کمبود پست مواجه نمیشیم
    چون از الان بنده خودمو آماده کردم واسه یه وب ویژه!
    "یه زنم داریم..."
    خدایا!!!
    یعنی میشه؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی