حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1062: انا الجدار!

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ


بعضی در و دیوارا قابلیت خوندن و شنیدن دارن

اما جواب دادن نه...


+ جواب ندادن

یا موکول کردنش به آینده

دلیل بر نفهمیدنش نیس

شاید حرف خیلی سنگین بوده

یا دیوار خیلی نازک!

والا...



  • ۹۲/۱۲/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

به این دیوار ها میشه تکیه کرد. میشه
سپاس
امیدی نیست !
انصافا... :|
پاسخ:
ولاتیاس من رحمه الله!
والا...
من که نمی دونم چیع ... :|
پاسخ:
علم اکتسابیه
یاد میگیرین!
والا...
یـو آر دیـوارر ، اَ اون بتـنیـاش !  یـه لایـه آسفـالتمـ وَسـطـش !! دو طـرفشـمـ کـائـوچـو !!

حرفُ کـامنت تـو کــَتـِت نمیـره اَصـن :|:|
پاسخ:
حالا چاره چیه؟!
راهنمایی بفرمائین!
جدی!
بستگی به دید دیوار داره :دی
پاسخ:
بحث ملکه و عدم ملکه قوه بصر است!
پس حرف از چیز دیگه ست...
من سکوت میکنم!
...
پاسخ:
اصن نگیم حرف از چیه!
بهتر نیس؟!

حرف وقتی سنگین به نظر میاد که دیوار نازک باشه .

پاسخ:
سنگین نسبیه دیگه!
واسه دیوار سنگین هم حرف سنگین هس
چه برسه به نازکش!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • متن سنگینیِ برام این وقت شب!!!!
    فکر جغدایی مثل بنده رو بکنین که دیروقت میان اینجا همون دوزار فهمی هم که دارن از دست میدن!
    پاسخ:
    با خواندن پست های لیس لنا زوجه خود را تقویت کنید!
    :)))
    منم این مدت دیوار بودم ...
    تو بلاگفا واستون چندین بار نظر گذاشتم انگار نرسیده بهتون
    پاسخ:
    گذشته ها گذشته!
    در خدمتم جهت جبران مافات!
    غیر از این دوحالتم وجود داره...
    همه ک نمیخوان بشکوننتون...
    هستن کسانی ک ب فکرتونن!!!
    والا...
    پاسخ:
    اصن حرف از شکوندن و اینا نیس!
    ...
    و خدارو شکر چه بسیارند!
    الحمدلله
    "چند باری گاز گرفته شدم
    اما نفهمیدم رشته طرف چی بوده!
    :)))))))))

    + زنده میمونم؟!"

    واکسنشو زده بودی ؟

    اگه نزده باشی که ... متاسّفانه شبا ماه که کامل بشه ... رو به ماه می کنی ... مغزت از کار میفته ... بعدشم قاعدتا .... روم به دیوار ... گلاب به روتون ، مهندس میشی :)))

    زنده میمونی ، ولی مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلّت !
    پاسخ:
    حبیب داری خودتو با مهندسا درمیندازی ها!
    به عواقبش هم فک کن!
    مهندسا معمولا آدمای بی اعصاب و بی منطقی هستن!!!
    البته منطق ریاضیشون بد نیس!
    :)))
    خوبید حاج آقا؟
    کسی ناراحتتون کرده؟!
    پاسخ:
    بله بله!
    نخیر!
    خب فهمیدم...نمی خواد توضیح بدی:))
    پاسخ:
    خیالم راحت شد!
    چون توضیحی واسش نداشتم!
    الان حاجی اینی که نوشتی یََََعنیییییییییییییی چه؟ برم یه بار دیگه بخونم شاید فهمیدم!!!!!
    پاسخ:
    سعیتونو بکنین!
    ولی حاجی این چند روزه زدی تو فاز سیمان و دیوار و طراحی خونه و ...

    غلط نکنم مهندس عمران شدی خودت حالیت نیست !
    اخیرا مهندس عمرانی چیزی گازت نگرفته ؟ :)))
    پاسخ:
    چند باری گاز گرفته شدم
    اما نفهمیدم رشته طرف چی بوده!
    :)))))))))

    + زنده میمونم؟!
    من برا مشکل ثبت موقت کردن تو بلاگ  کامنت دادم بهتون عایا؟!
    + کلن قات زدم کی کجا بودم چی گفتم از بس پرکارم
    پاسخ:
    بله بله!
    بسی استفاده بردیم!
    اون موقع که دیدم گفتم لابد ثبت موقت شده !
    بعد  گفتم اینجا بلاگ عه شاید ثبت موقت نداشته باشه :| 
    خوبی (یا بدی حتی) ثبتای موقت بلاگفا این بود که خواننده می تونست بفهمه نویسنده چند تا پست ثبت موقت داره !
    اون وقت به من می گی عارف !
    والّا...


    بعضی در و دیوارام ، قابلیت جواب دادنم دارن ، منتهی اونی که گفته ، گوشش قابلیت شنیدن جواب رو نداره...
    تو این روزگار بی حساب ، کو گوش شنوا ؟ ...

    +دیوارم که کوتاه تر از دیوار تو پیدا نمیشه یا شیخ
    بعضیام یه جوری لگد می زنن به چینی نازک تنهایی آدم ، که اگه به شیشه ضد گلوله می زدن می شکست...

    لگد...
    شکستن...
    تنهایی...
    چقدر بعضی وقت ها ناخودآگاه کلمات آدم جور میشه با مناسبت ها...


    شبت به خیر و عیدت مبارک حاجی
    از عید لذّت ببر. نفس بکش تو باغ، نفس عمیق ، نفس عمیق کوتاهی ، بلند تر از یک عمر ، طویل تر از "إِن لَّبِثْتُمْ إِلَّا قَلِیلًا؟" ...
    الان دیوار چی بود؟ موش داره؟ موشم گوش داره؟ هان؟؟

    + من چرا امشب اینقدر تو اینترنتم ؟؟؟
    پاسخ:
    هیچ
    و دیگر  هیچ...

    + اعتیاد؟!
    آخی چه پست احساسی ایییییییییییییی :)))
    پاسخ:
    ...
    زده ساعت 7:30 !!!!!
    پاسخ:
    ثبت موقت شده در اون ساعت!
    همین که کامنت من دوبار ثبت شد حتی
    پاسخ:
    اونم نشونه خوبیه!
    :)
    بعضی پستها هم همینطور
    + همین که 1061 قبل از 1060 ظاهر شده جای تفکر داره
    پاسخ:
    اثرات ثبت موقته!
    بعضی پستها هم همینطور
    + همین که 1061 قبل از 1060 ظاهر شده جای تفکر داره
    پاسخ:
    به خاطر ثبت موقت شدنشه!
    شما که مهندسین
    والا...
    عکس دیواره تیر بار شده ست؟
    پاسخ:
    عکس دل منه!
    چی شد؟؟
    آیکون تفکر
    پاسخ:
    خودمم موندم چی شد!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی