حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1040: العشقعلی!

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

این همه گفتیم: 

عشقعلی عشقعلی

همونجایی که حضرت امام هم خرید میکرده!

ایناهاش!!!

هنوز همونجور قدیمی و دست نخورده

یا طاقهای ضربی و قدیمی

http://up98.ir/uploads/13946568691251.jpg


اینجارو هم دعوت یکی از دوستان محقق بودیم که نت 2 گرفته بود

و داشت خمسشو میداد!

http://up98.ir/uploads/139465685785661.jpg


پ.ن: 

بابام یه دفه با یکی از درویشهای عشقِ علی شهرمون اومده بود زیارت

بعد از نماز حرم ناهار آوردمشون اینجا

بعدها که رفتم شهرمون

تو یه عروسی

جناب درویشو دیدم

احوال عشقعلی رو پرسید

و بعد رو کرد به جمع و گفت:

کسی که بره قم

و نره عشقعلی کباب

زیارتش قبول نیس!!!


  • ۹۲/۱۲/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۳)

  • دوشیزه فلانی
  • ساده زیست ترین حاجاقای دنیا!!!!
    مراقب خودتون باشین!
    مریضی های ناشی از ساده زیستی (!!!) از آنچه که شما در آینه می بینید نزدیک تر است هاااااااااااااااااااااااااااا!!!

    البته خدا نکنه!
    زبونم لال!

    پاسخ:
    دنیا دو روزه!
    بیخیال!
    مگه چقدر میخواییم عمر کنیم؟!
    :)))

    فیروزه ای  بگو دعوت نمی کنم دیگه چه ربطی داره عاخه 

    الان فهمیدم اصفهانی اصیل هستی

    نوچ نوچ

    فیروزه ای مهلبونه خسیس 

  • سیندرلا چادرگزی
  • ما همین دیشب متوجه شدیم که شما میگین انگور و ما میگیم عنب ! خوب من چیکار کنم.خخخخ
  • فیروزه ای ....
  • نچ نچ
    اینجا اصفهانه. همه اینها هم واقعی هستن.
    دوباره نچ نچ
    ما نامحرم خونه راه نمیدیم.خخخخخخخخ
    اگه خواستن با خانم بچه ها بیان قدمشون به چشم اما تا وقتی مجردن راهشون نمیدیم.
    بعله حاجی. برو یه فکری به حال خودت بکن:))

    فیروزه ای و جوجه؟؟؟o-O



    وای فیروزه ای اینا که گفتی واقعین یا داری با احساسات پاک یه جوجه بازی می کنی  اونجا اصفهانِ یا جزایر لانگرهاس با این امکانات؟!
    فیروزه ای مطمئنی تو "اصفهانی" هستی
    من مشکوک شدم به اصالت تو اصن فیروزه ای مهلبون

    + ما امسال مسافرت نمیریم می خوای به نیابت از من جهت نشون دادن حسن نیتت حاجی رو وعده بگیر که نزدیکترن اگه به قتل نرسوندینش و این چیزا که گفتی واقعی بودن و فتوشاپ نبودن و اینا تابستون مزاحم میشم!!!
  • فیروزه ای ....
  • ضمن اینکه میبرمت باغمون میوه تر و تازه از درخت بچینی و بخوری
    همونجا جوجه درست میکنم! نخواستی میبرمت "زاگرس" یا هتل آسمان
    تازه بریونی اعظم هم میبرمت
  • فیروزه ای ....
  • جوجه جون حسن نیتتو میدونم.
    هیشــــــــــــــــــــــــــــکی نمیتونه بین ما یه اپسیلون هم جدایی بندازه!
    کاش واقعا میتونستی بیای اصفهان تا مهمون نوازی رو به حاجی نشون بدیم.
    بت قول میدم بیای اصفهان جاتو تامین میکنم. هتل متل چیه؟! یه خونه ... متری مبله، با سه تا اتاق خواب و یخچال و فریزر پره پر در اختیارته.
    متراز بالای 150 هست اما جهت ریاکاری نمیگم دقیقشو.
    تاحالا اینطوری از دوستام پذیرایی کردم. تو که جای خود داری!
  • کسری صالحی
  • خب نکن حاجی این کارا رو با دل ما !

    دلم کباب خواست !
    مجبور شدم برم تا فلافلی سر کوچه :)))))
    " + جوجه هم داره گولت میزنه"

    جوجه مگه حاجی هست یا مگه اصفهانیه که سر کسی رو گول بمالِ

    ++ فیروزه ای عزیز جهت اثبات حسن نیتم عید برا

    کوفته تبریزی
    ایضن کنتاکی هفت سنگ
     ایضن سیب زمینی تخم مرغ (پیتزا سنتی) شاه گلی
    ایضن پیتزا مخصوص در 2000
    ایضن جوجه نگینی مخصوص در رستوران چند ستاره مگا واقع در جلفا
    و صرف نوشیدنی های مجاز در صفرترین نقطه مرزی ایران و آذربایجان و تماشای افق
     منتظرت هستم.
    maaaaan
    :))
  • خانم مهندس
  • پس نزدیک حرمم هست.چه خوب,من کباب میخوام:-((

    نه.رنگین کمان نمیدونم کجاست!"مهتاب"
    همه زندگی که آبگوشت و کباب نیست :)
    اختیار دارین ما از این جسارتا نمیکنیم :)) گفتم که مشکلی ندارم میتونه بره خونه مادرش بخوره :)) راه حل از این بهتر پیدا میشه؟ :)) آبگوشت و کباب و جیگر و .. اینا رو میتونه بره اونجا میل کنه یا بیرون ا زخونه :))
    پاسخ:
    بعد اونوخ اصن ایشون واسه چی متاهل شدن؟!
    والا...
    :)))
    نه دیگه از گیاه خواری هم خودم خوشم نمیاد آخه :))
    پاسخ:
    گرفتین مارو؟!
    :)))
    اصن الان که دارم فک می کنم می بینم من اصلا نمی تونم برم... :|
    پاسخ:
    ما نیز!
    خب میره خونه مادرش میخوره بهش می چسبه :))
    من کلا به این مسئله زیاد فکر کردم و راهی جز این نیست :))
    پاسخ:
    پس گزینه هاتون محدود میشن به گیاهخوارا و خام گیاه خوارا!
    میخوره بخوره خودش بخوره اصراری به من نداشته باشه :D اینطوری منصفانه تره :D
    پاسخ:
    اینجوری اصن حال نمیده!
    والا...
    ممنون

    فک می کنم که نمی تونم بگمش :|
    پاسخ:
    البته عملا فرقی نمیکنه!
    چون بنده رو نمیشناسن!!!
    من شرط میکنم اصلا گوشت نخوره :))
    پاسخ:
    این که میشه ببعی!!!
    :)))
    نه قم جیز نیس... بنده گذرم به قم نمیخوره!!! ینی یه بلر کلاهمو باد آورد اونجا نیومدم وردارم :)))))))
    شما بخور حالشو ببر :)
    پاسخ:
    همچون میگین گذرم نمیخوره انگار اونطرف چابهاره!!!
    اگه نقشه رو نیگا کنین جنوب تهرانه دقیقا!
    یه ساعت و نیم هم فاصله!

    + حالا چشتون از چی قم ترسیده؟!
    والا...
    حاجی امشب ابگوشت؟؟؟؟
    حاجی دیر میای؟؟؟
    حاجی امشب بیشتر بمونیااااااااااااااااااااااااااااااااادی:
    پاسخ:
    نخیر
    تا عید اون جلسه ابگوشتی تعطیله!
    دیگه شبای فاطمیه اس 
    دیر میاییم و زود میریم!

    حاجی منم عشقعلی میخوام....
    البته حاجی کبابای بروجرد هم عالیه ها....
    سر رفتن به اهواز از بروجرد رد میشوی عایا؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم!
    بروجرد نرفتم تا حالا!
    ولی اگه رفتم توصیه شما یادم میمونه!
    حق سادات خوردن نداره !
    والا :|




    آدرسشم می شه بدید ؟
    پاسخ:
    قم
    حرم حضرت معصومه
    پارکینگ شرقی
    کوچه عشقعلی
    کبابی عشقعلی

    + حتما بگین که حاجی مارو فرستاده!
    :)))

    من چ اشتباهی کردم در مورد این کباب عشقعلی.

    رومون نمیشد که..........

    پاسخ:
    اینجاست که میگه:
    فی الصیف ضیعت اللبن!
    :)))
    چی ازین بهتر که ما رو ببرید عشقعلی!
    ما که خوشحال و راضی خواهیم بود!
    الان نگید خودتون برید! چون اون آقای محترم با شما اومده و در محضر شما اونجا رو درک کرده که همچین جمله ای گفته!
    نمیخواید که ما دوستانتون ازین فیض محروم بشیم و خدای نکرده زیارتمون قبول نباشه!؟ :)
    پاسخ:
    ما یک قاعده ای داریم، کسی از دوستان رو مجرد نمی پذیریم! 

    + براتون آشنا نبود این جمله؟!
    آیکون حاجاغای انتقامجو
    :)))
    بعـدَمـ ای آپـاتـون دومتـرُ نیمـ قـدشـونـه هرکـودومـ ؛ بعـد نـوشتـیـن مینیمـال هـایِ حـاجـی ؟! :D
    پاسخ:
    بعضی وقتا مینی مالها هم قد میکشن خب!
    والا...
    + شما اینترهارو حذف کنین پنج خط هم نمیشن!

    عشخَ لی رُ ول کـن ، میگـمـ مـَ حـال نـدارمـ ایـنهمـه آپِ جـدیـدُ بخـونمـ ؛ چـه کنمـ ؟!  :D
    پاسخ:
    یه عشخعلی بزنین تو رگ تا جون بگیرین!
    اوهوم ، اوهوم! کباب فقط کباب زیر گذر خان ! بعلللللللللههههههههه.
    پاسخ:
    عشقعلی دورتره ها!
    گذر خان نیس که!
    :)))
    حیف که اصلا از کباب خوشم نمیاد :)))
    پاسخ:
    دوست طلبه و کوهنوردی داشتم یکی از شروط ازدواجش این بود که خانمش کباب دوس داشته باشه!
    الحمدلله به آرزوش رسید
    و الان هر هفته با خانمش میرن کوه کباب میزنن!
    جدی!
  • میرزای اصفهانی
  • حاجی خیلی چربه، حواست باشه!

    پاسخ:
    بیخیال میرزا!
    ینی هلاکه اون تابلوئه Canada dry شم...خخخخخ چه اصالتی داره...
    کبابُ بین واااااااای....خیلی ساله یه کوبیدهٔ مشت نخوردم، حیف که قمِ...
    پاسخ:
    اصن اصیلترین کبابی ایرانه!!!
    تنها جایی که وقتی میگه صد در صد گوسفندی
    منظورش کبابه نه مشتری!
    حیف که قمه
    یعنی قم جیزّه؟!
    والا...
    وبلاگ جدید مبارَک:)))
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    الان دیگه ده دوازده روزشه
    خیلیم جدید نیس!
    :)))
    آقا من کباب عشقعلی میخوام:((
    ملت هوس کردن خب:(
    پاسخ:
    تکلیف مارو مشخص کنین
    شما یا ملت؟!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • خب شد سه تا!
    چی؟
    + ماریا دعوتمون کرده برای اردک و غاز شکم پر
    +جوجه دعوت کرده به صرف کوفته تبریزی
    + خودمونو دعوت میکنیم به کباب عشقعلی به حساب حاجی.خخخخخخخ
    بعد این وسط قم، هم نزدیکتره و هم دو تا دعوت کننده، دعوتمون کردن . پس میایم قم
    ***فیروزه ای چشماشو بسته و گشواشم گرفته که نه جواب این کامنتو ببینه و نه چیزی بشنوه :)). ( آخه میدونه حاجی زیاد مهمون نواز نیست برای فیروزه ای مهلبون:-P )
    پاسخ:
    هر چقدر تو دفاعتون از ما پذیرایی کردین
    ما دوبلش در خدمتیم!
    والا...
    + جوجه هم داره گولت میزنه
    بهش بگو الا و بلا من کنتاکی هفت سنگ میخوام!
    سلام..خداییش با این کبابی که شما گذاشتین فتوای این درویش کاملا برحقه...تنها می شه رفت...یا حتما باید خانوادگی باشه؟:))
    پاسخ:
    وارد که میشی
    اتاق سمت چپ ویژه خانواده هاس
    سمت راستی مال ماهاس!
    :)))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • کامنت بی ربط :

    حاجی من قبلنا که میومدم وبتون(بلاگفا) خودمُ که نه الی رو گم میکردم!
    اما الان تازه پیداش میکنم!
    اونم به لطف فامیل دور هستش! :دی
    ینی اگه این عکسه نبود حال نداشتم دنبال کامنتم و جواب شما بگردم!
    پاسخ:
    عکستون خیلی بامزه اس
    مثه پستاتون!

    با کنترل اف هم میشه پیدا کردها
    من از این روش استفاده میکنم!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • چقد زیارت غیر مقبول دارم :|
    ای بابا...
    (رجوع به تصویر :)) )
    پاسخ:
    این دفعه که اومدین جبران کنین!!!
    :)))
    اینم فتواییه واسه خودش. کی به کیه؟

    پاسخ:
    والا...
  • خانم مهندس
  • آدرس؟؟؟!!!
    ما که اون دفعه اومدیم قم ,کلی دنبال رستوران گشتیم,اخر هم تصویب شد بریم رستوران خارج از شهر!!!!!!!
    پاسخ:
    پارکینگ شرقی حرم
    کوچه عشقعلی!

    بیرون شهر یعنی رنگین کمان؟!
    کباب عشقلی هر چی باشه عمرن اگه به پای کباب بناب برسه بعععععله
    پاسخ:
    این حدیث معتبر نیس و خلاف حق و واقعه!!!
    خب مال مام هس دی: خب ما میگیم ازش...
    +ممنون بگین :)
    +نگین نگین نگفتا!! دی:
    پاسخ:
    :))))
    گفتین بابا!!
    خیلی کم از باباتون میگین!!!
    دلیلی ک نداره!!
    ؟
    پاسخ:
    از بس بابام آدم آروم و ریلکسیه!
    چشم
    بیشتر میگم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی