حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1034: استاذنا المسرور! (استاد خوشحال ما!)

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ


یه استاد زبان داریم

بنده خدا شرطی شده

هر چی میپرسم میخنده!

سوال جدی هم میپرسم میخنده!


خب استاد!

دقت کن شاید واقعا سوال داشته باشم!

همیشه که شوخی نمیکنم!!!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

آقا منم به همین درد دچارم
هی هر چی میگم ملت میخندن
خیلی دوست دارم یه بار بگم خفه خفه شاید گریه دار باشه^_^
:دی
ایشالا به مقصود دل برسید و همچین آدمی رو یه بار تو مسیرتون بهش بربخورید :D
پاسخ:
اتفاقای جالبی میفته احتمالا!
نه بابا کلا نگاهش اینطوریه سوال هم میپرسی اصلا آدم احساس میکنه نفهمه :|
برا همین من هیچ وقت ازش سوالی نمیپرسم :| کلا نگاهش همینطوریه :|
پاسخ:
خیلی دوس دارم ببینمش!!!
خدمت از ماست. آدرس که داری. اومدی. و با انرژی انرژی دادی
پاسخ:
آدرس حقیقی میرزا!
خب بگو نمیخوام
چرا میپیچونی؟!
والا...
:)))
این ترم هنوز سر ِ کلاسش نرفتم ایشالا رفتم پستشم میکنم :)))
پاسخ:
البته به نگاه ایشون میگن:
نگاه عاقل اندر سفیه!
بهتون خوش بگذره!
یعنی آؤزو میکنم یکی عینهو تو اطراف من باشه. نه اینکه بخوام بگم زارت و زورت بخندونه ها. نه. ولی اینکه یه امیدی داشته باشم که وقتی داره نزدیک میشه ، میتونه خنده رو لبام بشونه. (آیکون یه میرزای فنا شده و افسرده)
پاسخ:
آخی...
میرزا آدرس بده خدمت برسیم!
ما یه استادی داریم به آدم نگاه میکنه آدم فکر میکنه خنگه :|
پاسخ:
:))))))
خیلی بامزه بود!!!
انصافا باس پست بشه!!!
25 سال نه. اما صبور باشید.
به زودی، به خوبی، انشالله.

پاسخ:
مثلا 24 سال؟!
:)))
  • ๑فاطمـ ـه๑
  • بنده هم یه استاد زبان دارم ... 
    هر کلمه که از دهن یه نفر میاد بیرون ، اوشون توانایی اینو دارن که در رابطه با اون کلمه بیست دقیقه راحت نطق کنن ... 
    و کاملا بی سوئ نیت هر چیزی رو به بوی فرند نداشته ما نسبت می دن ... 
    ... 
    :))) 

    پاسخ:
    کاش همچو استادی ما داشتیم!
    :)))
    این داستان رو شنیدین که یک شیخی استخاره میگیره بره روی پشت بوم بخوابه، .... و میفته و پاش شل میشه....25 سال بعد حکمت استخاره ی اون روز رو میفهمه؟
    چند روز و چند ماه و چند سال صبر کردن که سخت نیست، اگر اعتماد به جکمت و تدبیر الهی داشته باشیم. نه؟
    پاسخ:
    یعنی الان من باس 25 سال صبر کنم؟!

    + بریم بخوابیم...
    نه، چون من هم هرجایی استخاره میگیریم برم پیگیر بشم برای کار، بده.
    کمی صبور باشید. درست میشه انشالله. به زودی و به خوبی. :)
    پاسخ:
    انشا الله
    به زودی
    به خوبی
    ...
    همه دلشون استاد خوشحال میخواد شما شاکی شدی....
    پاسخ:
    آخه این دیگه خیلی خوشحاله!
    :)))
    واسه نون که نیست!
    گرچه کلا آدم هایی که غم های بزرگ تر و مشکلات عمیق تری توی زنذگی دارن قابلیت بالایی در خندوندن و شادکردن دیگران دارن.
    شاید چون زیادی با مشکلات بزرگ در گیرن، بقیه ی چیزها به نظرشون fun میادش!
    نمیدونم...
    پاسخ:
    هردوانه!

    +دیروز سه تا استخاره گرفتم باز همه شون بد اومدن!
    خنده نداره اونوخ؟!
    والا...
    پس
    + دی:
     نوچ نوچ
    آقا امشب 2تا از  کامنتام بی جواب موند.
    باشد که رستگار شوید.

    (این تکرار جهت اصلاح بود و لاغیر)
    نوچ نوچ
    آقا امشب 2تا کامنت بی جواب موند
    باشد که رستگار شوید
    پاسخ:
    پیش میاد دیگه...
    قرارم نیس که همه رو جواب بدیم!
    باشد که همین باشد!
    هوم؟!
    اقا اجازه؟ اجازه  هس ی شکلک بزارم؟
    پاسخ:
    اجازه نمیخواد که!
    صاب اختیارین شما!
    هیچوقت برای تجدید نظر دیر نیست.
    ولی حیفه ها!
    بده مردم خوشحال میشن از دیدنتون!؟
    پاسخ:
    واسه نونه
    واسه نونه...
    :)))
    با این پیشنهادم خواستم عاقبت بخیرتون کنم.


    :)))
    پاسخ:
    عاقبت بخیری یعنی جهنمی؟!
    :)))
    نه حاجاغا....
    منم یه 5 سالی با چندتا از دوستان همخونه ای بودم تو یه دیار غربتی...با این پستها رفتم اون روزا و مهمون بازیامون.... یادش بخیر...
    دلم واسه اون روزای سخت تنگ شد   :(((
    شمام دلت واسه این روزا یه روزی تنگ میشه اما ایشالله زودتر تموم شه ...
    پاسخ:
    همینطوره!
    یه روزی دلمون واسه همین کتک خوردنا و زدنا هم تنگ میشه
    هعی...
    حاجی اینبار تا خندید برید بزنید زیر گوشش وخیلی ریلکس برگردید و بشینید سرجاتون.
    فک کنم نتیجه مثبت داشته باشه
    :))
    پاسخ:
    تو گوش استاد؟!
    معاذنا الله!
    خب این که خیلی خوبه.
    مردم با دیدن شما به خنده میفتن.
    چی ازین بهتر!
    والا....
    + بس که کرامات دارید، مردم با دیدنتون مشعوف میشن.
    بعضیا هم که دارای پتانسیل لازم باشن، مثل مهمان امشبی به درجات خاصه نائل میشن! :)
    پاسخ:
    باید تجدید نظر کنم تو کراماتم!!!
  • فیروزه ای ....
  • میشه منم بخندم؟ :))
    :-D
    پاسخ:
    حتما حتما!
    حاجی شاید قیافت زیادی خنده داره...صبا حتما یه نگا به آینه بنداز:))
    پاسخ:
    من هر روز میبینم ولی چیز خنده داری ندیدم!
    استاد مشکل داره!
    :)))
    خدا خیرت بده حاجاغا..
    پستای امشبت خیلی با حال بود...کلی خندیدیم :)))
    قلب یه خونواده رو شاد کردی...
    تا باشه از این پستاااا   :))
    پاسخ:
    به چه قیمتی؟!
    کتک خوردن حاجی!؟
    :)))
    حاجاقا خشن میشود:(
    پاسخ:
    آخه سوالای جدی مارو هم دیگه شوخی میگیره استاد!
    چه غلطی کردیما!
    شاید شما رو که میبینه یاد 1خاطره یا شخص یا... میفته که خوشحال میشه
    :))
    پاسخ:
    خوشحالیش مساویه با کتک خوردن ما؟!
    میخوام صد سال خوشحال نشه!
    والا...
    والا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی