حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1033: المژده!

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ


مهمونمون حالش خراب شده

افتاده وسط اتاق!

پررو میگه: 

حاجی بیا ماساژم بده!!!


+ پ.ن: ه.خ داره ماساژش میده!

من که عمرا!

اصن بمیره!

والا...

:)))

  • ۹۲/۱۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

  • فـرشـده فـِ
  • مهمون نوازیت تو روده َمـ :))
  • دوشیزه فلانی
  • دهن منو وا کردیییییا حاجی!
    اگه زنتون بگه حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجی بیا منو ماساژ بده چی؟!!!!

    :))))))))
    پاسخ:
    والا همین الانشم تو موسسه روزانه تقاضاهای زیادی دارم واسه ماساژ
    ولی حرف همیشگی بنده اینه:
    یه بار ماساژ بده تا ماساژ بدم!
    والا...

    + تو زندگیم همینه دیگه!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • چقد مهمون نواز :|

    :| حاجی اومدی بلاگ گوشیم باز نمیکنه وبتونه کمرنگ شدیم :(
    پاسخ:
    تقصیر اون بود خب!!!
    شرمنده!
    خیره ایشالا!
    پس برنده بودین ! آورین حاجی !!
    پاسخ:
    بعون الله الملک القهار!
    :|
    +من قهرم اصنشم
    پاسخ:
    ای بابا!
    نعععععععععععععععع  :|
    ب من میاد؟؟
    :|
    :|
    پاسخ:
    باشه نمیاد!
    مامان من بهتر بلده بلههههههههههههه
    دیه چیزی ک زیاد میگه دیکته!!والا
    پاسخ:
    دختر کو ندارد نشان از مادر!
    والا...
    سکرتم مگه داریم حاجی؟؟
    دی:
    بگمممممممممممممم بگممممممممممممممممممممممم ؟؟؟
    دی:
    :)))))
    =))
    سوت سوت
    پاسخ:
    باج گیری؟!
    نچ نچ نچ...
    بدشم چرا غلطارو انقد زیاد نمره کم میکنید؟ میشم 18 هااااااااااا
    مامااااااااااااااااااااااااان؟؟؟
    دی:
    پاسخ:
    استاد منم
    و منم که تصمیم میگیرم!
    والا...
    دوس دارین ی چیزو هی بپرسیم هی بپیچونین هی نازو اینا هی ما بپرسیم شونصد بار بد ج بدین ها؟؟؟
    کلا دوس دارین دی:
    پاسخ:
    نه جون گربه!
    قول که این دفه مثه بچه ادم جواب بدم!
    البته اگه سکرت نباشه!
    وا!! شما جواب کامنتو بدین مگه معلم املایین؟؟
    خب من همیشه همینطوری مینوسسم همه همینن گیر دادینا!! محاوره ایه!!
    +قشنگ میپیچونیدا!!
    :|
    پاسخ:
    هدف از روحانیت اصلاح اشتباهاته!
    حتی املایی!
    :)))

    + حالا نمیشه یه بار دیگه بپرسین عایا؟!
    حاجی یدونس غلطممممم
    نداغون=داغون
    |:
    +ما فردا کله پاچه نداریم :| نهارو شمام ک نمیخورید :| هی گیر بدین ب ما :|
    پاسخ:
    "شما ینی لاغر تر از اون بودید ک نداغون شدین دی:"
    "ینی" یک غلط
    "لاغر تر" دومین غلط (فاصله اضافه!)
    "ک" سومین!
    نداغون هم که معرف حضوره!
    :)))
    چه جسارتا !

    :)
    پاسخ:
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • حتما چند روز دیگه هم میگه پاشو برو از این خونه! مال منه! حاجی طرفش نریا
    بش نگاهم ننداز.
    خخخخخخخ

    +دلم براش سوخت :))
    ++آیکون ریاکارانه
    پاسخ:
    من که دلم واس خودم میسوزه
    با این ه.خ و این رفقا!
    والا...
  • سیندرلا چادرگزی
  • الهییییییییییییییییییی
    وقتی که حاجی از مهمان ظرف شستش کتک میخوره .خخخخخخخخخ
    درس عبرتی شد تا کسی را گول نزنین. خخخخخخخ
    پاسخ:
    خب این یه کم از داغ قضیه کم میکنه!
    که حداقل ظرفامو شسته!
    :)))
    خیلیم خوب :))
    خندم میگیره، تیتر و عکس پست خیلی باحاله:))))

    پاسخ:
    :)))
    من تا کسی نزنه دس رو کسی بلند نمیکنم حاجی
    این دیگه کیه
    تو مهمونی صاب خونه رو میزنه؟
    یاد یه بنده خدایی افتادم
    کارش کتک زدن ملت به شوخیه
    پاسخ:
    کار ما از مهمون و صابخونه گذشته!
    رفیق ده ساله ایم دیگه!
    اینا سرمون نمیشه!
    نه اون نه من!

    دل سنگ بودن خوب نیست بمیره بعد کی دوستتون بشه؟
    پاسخ:
    والا اینایی که من میبینم تا مارو کفن نکنن که نمیمیرن!
    والا...
    سلاح سرد نداشتن مهمونتون احیانن من جای ایشون بودم...
    +به علت خشونت فراوان خود سانسوری کردم

    پاسخ:
    شما مهندس نیستین؟!
    شرط میبندم که مهندسین!
    صلحم خوبه ها
    بسه دیگه،اشتی شین
    اصلا بفرستینش خونشون مهمونه بد رو:(
    پاسخ:
    بنده خدا وسط اتاق بعد ماساژ خوابش برده!
    الان تازه مظلوم شده!
    والاما صلح کردیم خودش نقض قرارداد کرد!
    یعنی مام بیایم خونتون ما رو میزنی؟
    پاسخ:
    اگه بزنین میخورین!
    شما ینی لاغر تر از اون بودید ک نداغون شدین دی:
    پاسخ:
    چهار غلط املایی!
    16
    :)))))))))))) اشکالی نداره که حاجی
    یه ورزش درست درمون کردین دیگه!!!
    خوشبحال ما خانوما،از این شوخیای خشناک نداریم
    پاسخ:
    اره حسابی!
    صورتم قرمز شده دیگه!
    همه ی مهموناتونو میزنید حاجی ؟؟ :)))
    پاسخ:
    باور بفرمایین یه عالمه کتک خوردم تا دیگه مجبور شدم بزنمش!
    :)))
    :)
    هیچ حرفی برای گفتن ندارم!
    جز اینکه عموما مردهای شمالی از دعوا اجتناب می کنن. :)

    پاسخ:
    برنج سرده
    اینام بیحالن!
    والا...
  • خانم مهندس
  • در این مورد خاص طرف شمایم!!
    مهمون ام اینخده پرو میشه!!:-)))))
    پاسخ:
    تو مهندسا یه مورد نادر پیدا شد!
    :)))
    مهمون انقدر پررو؟:D

    پاسخ:
    یکی نیس بهش بگه دیگه!
    والا...
    هر آن کس کو با حواجی در افتاد...


    پاسخ:
    مرد!
    :)))
    آرررررررررررررررررررررررررررررره...اینو می گن حاجاغا....والا...ماساژ دیگه چه می باشد...:))
    پاسخ:
    والا...
    دو قورت و نیمش باقیه که مارو زده!
    eeeeeee
    اما مهمون نوازی حکم میکرد که میزاشتید اون بهتون مسلط شه:))
    هرچند صوری والا..
    (آیکون شیطونه)
    پاسخ:
    نیم ساعت داشت مارو میزد
    حالا هر چند صوری نبود و قدرتش از ما بیشتر بود!!!
    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللل دی:
    این همه کار تو چن دقیقه انجام شده ؟؟
    شامتونم خوردین صلحم کردین حالشم بد شد :)))
    پاسخ:
    در کمتر از نیم ساعت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی