حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1031: الخدعه و النزاع!

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۷ ب.ظ

امروز سر کلاس زبان یکی از رفقا رو دعوت کردم خونمون!

میگه: حاجی شام درست و حسابی دارین؟!

من ناهارم نخوردم!

میگم: آره بیا! هیشکی از گرسنگی نمرده!

گولش زدم و آوردمش ظرفای نشسته و مونده از شنبه تا حالا رو انداختم گردنش!!!

ه.خ از خواب پا شده اومده تو آشپزخونه

میگه: حاجی این بنده خدا بعد سالی اومده اینجا!

مجبورش کردی ظرف بشوره؟!


+ الانم که ظرفا تموم شده

اومده کنار من نشسته

هر چند دقیقه یه بار مثه این وحشیاحمله میکنه

دستای دراز و لاغرشو میندازه دور گردنم و همچون فشار میده

یعنی از درد داد میزدم!

...

الان گردن من درد گرفته حسابی

دست اونم خونی شده

انگشتشم ورم کرده!

آخه واسه اینکه مجبور بشه ولم کنه

یه انگشتشو میگرفتم و بیشتر از 90 درجه برمیگردوندم!!!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

  • دوشیزه فلانی
  • حاجی نیس که...! فرصت طلبه!!!  
    پاسخ:
    اشتباه گرفتین!
    :)))
    مرسی خندیدیم :)) 
    پاسخ:
    گوارای وجود!
    نمیدونم این آقایون شوخی قشنگ تری بلد نیستن ؟ یا باهات کشتی میگیرن یا مث دمبل بات ورزش میکنن
    به قول حاجی والا ...
    پاسخ:
    شوخیاشونم خرکیه!!!
    :)))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • وِلَتِه!!!

    (مخفف وِِلَتِه بوِلَتِه به معنای واویلا بوِیلاس!)


    پاسخ:
    استغفرالله...
    اوووووووووووووووووووووووووووووووووف خروس جنگی می باشد که....اینا چه حرکتایی هس که انجام میدید خو
    پاسخ:
    من یا او؟!
    والا...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • خشونت خون تون زده بالا حاجی! :))
    مهربون باشین با رفقا!
    حالا گاز گرفتن به کنار
    انگشتشون نشکنه یه وخ!
    پاسخ:
    در دفاع از خود شکوندن انگشت هم جایزه!
    والا...

    حبیب بترس از روی که چش تو چش بشی با حاجی!
    تیکه هات هر روز سنگین تر از دیروز!
    ایول!!!
    نمی ترسم یا شیخ ؛ چرا که رحم می آوری بر خفتگان
    اهل الدنیا کوکب یسار بهم و هم نیام...

    +بعضی موقع ها یه تیکه های عرفانی عمیقی میندازم که خودم به فکر می رم ! تعجب می کنم این سخنان گوهربار از کدوم گوری اومد تو دهن من ؟ :))

    ++ایول از ماست !
    پاسخ:
    یه عارف درون داری تو!
    قدرشو بدون!
    "متاسفانه بنده یه دلرحمی دارم نسبت به اونایی که خوابن
    هیشوخ با کسی که خوابه شوخی نمیکنم!
    پیشنهاد خوبی بود"

    خوب اوّل بیدارش می کنی بعد باهاش شوخی می کنی دیگه :)))

    +شبیه حضرتت ، خرس هم به کسی که خوابه حمله نمی کنه ! :)))
    پاسخ:
    حبیب بترس از روی که چش تو چش بشی با حاجی!
    تیکه هات هر روز سنگین تر از دیروز!
    ایول!!!
    با "حبیب" خدا اینجوری رفتار می کنن یا شیخ ؟ این است رهم مهمان نوازی؟

    +شب بذار زودتر از تو بره بخوابه . یه نیم ساعت که گذشت ، با لگد بزن تو کمرش با یه فریاد مضطرب بگو "پاشو پاشو زلزله اومده" :)))
    بعدشم هدایتش کن که سریع از در بره بیرون فرار کنه تو کوچه !
    از در که رفت بیرون درو ببند یه 4-5 دقیقه. فقط تو حول و ولای حرکت دائم لگد بزن و هل بده تا گیج و مضطرب شه و حس نکنه زلزله نیست :)))
    پاسخ:
    پس حواستو جمع کن حبیب
    که حبیب حبیبه!!!
    متاسفانه بنده یه دلرحمی دارم نسبت به اونایی که خوابن
    هیشوخ با کسی که خوابه شوخی نمیکنم!
    پیشنهاد خوبی بود
    ولی حیف...

  • فیروزه ای ....
  • امشب شما چتونه؟ وووووووووووووی
    پاسخ:
    والا اینو باس از مهمونمون پرسید!
    ما که داشتیم مثه آدم زندگیمونو میکردیم!
    والا...
    مگه از باغ وحش فرار کرده؟؟؟؟؟؟
    چه تاثیراتی داره این حوزه
    والا
    پاسخ:
    اینقدر خوب بودن که
    الان داره انرژی منفیاشو خالی میکنه سر ما!
    خب بزرگ میشین فراموش میکنین
    الگو بگیرین مارو گاز میگیرن عصن بدتر ما هیچی نمیگیم دی:
    سربزیر باشین دیه تا بتونم ی خانوم خوب پیدا کنم...دی:
    موکول کنم پس ب اینده؟؟
    اصلاح کنید خودتونو خو دی:

    پاسخ:
    بنده از اصلاح خود عاجزم!
    یعنی زورم همینقدر بوده که میبینین!
    دیگه با خودتونه توکیل به آینده یا گذشته!
    :))))
    انقد دوست دارم از مهمون کار بکشی :D
    پاسخ:
    منم!!!
    خیلی حال میده!
    =))))
    بیا بد من میگم چرا خانومت وحشی شده
    خو ب شما رفده تاثیر میپذیره دیه
    حاجی شمام ملاطفت خرج بده دیه دی:
    پاسخ:
    اون موقع زیر دستش داشتم از درد داد میزدم شما کجا بودین؟!
    والا...
    بسم الله حاجی....از شنبه!!!!!!!!!!!!!!!...چه خبره....رکورد منو شکستی هاااااااااا.....مال دوروز یه خانواده 5 نفره رو گذاشتم روهم انبار شه ..بعدش 3 ،4 ساعت پای ظرفشویی بودم...با چی غذا می خوردین اون وقت؟
    پاسخ:
    تقریبا ظرفامون دیگه تموم شده بود!
    مجبور شدم بشورمشون!
    البته من که نه!
    مهمونمون!
    :)))
    منم ی دوست این مدلی دارم. یه روز از این تشک ورزشی ها آورده انداخته وسط اتاق میگه بیا کشتی بگیریم :))))))))))))))))))) بعدش هم خیلی جدی گارد میگیره و اگه هم تمایل به کشتی نداشته باشی خودش وارد عمل میشه خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    حجره که بودیم یکی بود همیشه داشت حریف کشتی میطلبید
    همه از دستش فراری بودن!
    حرفه ای هم بود خفن!!!
    همه رو خاک میکرد!
    رفیق فابریکه پس..
    سلام..
    پاسخ:
    سلام
    رفیق و همکلاسی از پایه اول حوزه!

    پس دست ب زدن هم داری حاجی؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    حاج خانموتو مگه من نبینم(خنده)

    میرم میخوابم اصلا.خوابم میاد.

    پاسخ:
    بنده فقط از خودم دفاع میکنم!
    :)))
    یاابالفضل
    بگید ه.خ وسطتون بشینه خب وقتی با هم مشکل دارید؟!!

    پاسخ:
    تشویقش نکنه 
    نمیخواد وسط بشینه!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی