حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1029: عدم اعتمادنا بهم!

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ


استاد میگه: چرا آقای فلانی به ایمیلها جواب نمیده؟!

میگم: فک میکنم آدرس ایمیلش رو عوض کرده!

برای اولین بار تو این سالهای آشنایی عصبانیت استاد رو دیدم!

میگه: 

آخه این چه کاریه؟!

آدرس آدم امضاشه!

هیچ وقت به اونایی که چند تا خط موبایل دارن

یا چند تا آدرس ایمیل

اعتماد نکن!


اضافه میکنم به فرمایش گهربار استاد:

و اونایی که با چند تا اسم و آدرس نظر میزارن!


وقتی اعتمادت از یکی بریده شد

دیگه با هیچ چسب و تفی نمیچسبه!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۴۸)

eradatmand . 

  • کسری صالحی
  • حاجی به دادم برس !

    میخوام پست بذارم نمیشه :((

    میگه بیشتر از ده بخوای پست بذاری باید پول بدی :(

    چیکار کنم خو ؟ :(
    پاسخ:
    آخه ادم عاقل روزی بیشتر از ده تا پشت میزاره!؟
    والا...

    + ریلکس کسری
    ریلکس!!!
    :)))
    یادم افتد یهو !
    اینو می خواستم بپرسم...
    کسایی که تو وبلاگای متفاوت با اسمای مختلف نظر می ذارن چی؟
    مثلا تو وبلاگ ایکس با اسم "آ" مثلا
    تو وبلاگ ایگرگ با اسم "ب"
    و الخ 

    ؟؟؟
    پاسخ:
    از نظر بنده بلااشکال است و مجاز!
    کسایی که بلاگفا بودن......حاجی من الا به خودم گرفتم شفاف سازی کن لدفن.....
    پاسخ:
    عاغا اصن فراموش کنین!
    همه به خودشون گرفتن این پستو جز اون یا اونایی که منظورمون بودن!!!
    والا...
    :(
    :))))))))
    که من نگم :استغفرا..
    که شما نگی:نعوذباا..؟؟
    پاسخ:
    دقیقا!!!
    :)))
    حاجی این پست کمی طعنه دار بود........
    منظورتون شخص خاصیه ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    منظورم بیشتر چند نفری بودن که تو بلاگفا بودن...
    ما الان تو بلاگ هم بلاگ داریم :|
    پاسخ:
    بسی موجب خوشحالیه!
    واقعا!!!

    + منتظر پستای عکسیتون هستیم!
    :))
    موافقم:)))
    پاسخ:
    دیگه نمیگم بزن قدش!
    :)))
  • کسری صالحی
  • حاجی بخدا آدم بد قولی نیستما !!!
    فقط یوزر و پسوردم رو یادم رفته بود !

    چن بارم زدم که فراموش کردم!
    منتها اون یکی ایمیلم رو میدادم ... !


    اصن داستانی شد...
    پاسخ:
    من دوشواری ندارم!
    اینجوری پیتزای بعدی میفته گردن خودت!!!
    والا...
    فرمایش آخری که اضاف کردین قابل توجه بود

    پاسخ:
    اوهوم!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :|
    بیخود نیس من با حوزوی ها مشکل دارم :|
    به خصوص اساتیدتون :|
    خیلی هم آدم قابل اعتمادی ام :|
    اصن روایت داریم هر آدرس ایمیلی رو بهر کاری ساختند :|


    یادم باشه تحت هیچ شرایطی با غیر این اسم کامنت نذارم!
    حاجاغاها وقتی خشمگین میشن...اوه اوه! خدا نخواد! :-S
    پاسخ:
    هر ایمیلی بهر کاری که دوشواری نداره!
    هر ایمیلی رو واسه مردم آزاری به کار بردن
    و پشتش پنهان شدن آزار دهنده اس!
    والا...
     من همیشه با یه آدرس و یه اسم نظر گذاشتم آدرسشم به احتمال قوی باید داشته باشین..
    آدرس ایمیلم که اونم احتمالا باید داشته باشین یه دونه دیگه هم دارم با اسم و نام فامیل واقعیم که پسوردشو گم کردم.
    پاسخ:
    گاهی نرگس و گاهی نرگس م نظر گذاشتین!
    دیدین که چه راحت اشتباه شد؟!
    پس ترجیحا و در صورت امکان با یه اسم نظر بزارین.
    دیوونه اس اونی که همه آدرساشو لو میده
    بعضی جاها آدم خودشه
    بعضی جاها تحلیل سیاسی میکنه
    بعضی جاها مربوط به انجمن علمیشون میشه و...
    خودنویسی ها برا من خلوتگاهه
    پاسخ:
    مشکل اونجائیه که از تمام ادرس ها برای یه منظور اونم پیچوندن و ... استفاده بشه!
    دیوونه اس اونی که همه آدرساشو لو میده
    بعضی جاها آدم خودشه
    بعضی جاها تحلیل سیاسی میکنه
    بعضی جاها مربوط به انجمن علمیشون میشه و...
    خودنویسی ها برا من خلوتگاهه
    پاسخ:
    کامنتارو یه مطالعه ای بفرمایین!
    تا مطلب دستتون بیاد!
    به شدت موافقم ولی با خط تیلفن نه آخه بعضیا سیریشن آدم دلش میخواد در دسترس نباشه در عین حال باید در دسترس افراد مهم زندکی بود پس دو سیم کارت داشتن بد نیس افراد تو زندکی آدم درجه یک و دو دارن
    پاسخ:
    قابلیتی هم هس به نام مسدود کردن!
    خیلی وقته اختراع شده ها!
    :)))
    فک کنم امار بازیدتون اینجا سر به فلک بکشه
    برا دو دونه پست خوندن فک کنم 6بار رفرش کردم:(((
    یادم می مونه

    پاسخ:
    من زید ندارم که آمار با زیدم بالا بره یا نره!
    :)))
  • خانم مهندس
  • چرا خودم گفتم,با تف پفک بهم میچسبوندمو برج میساختم:-D
    یادم رفته بود!!!!
    پاسخ:
    مهندسین دیگه!
    :)))
    اونایی که دو تا رشته میخونن هم غیر قابل اعتمادن؟
    پاسخ:
    بستگی داره با چند تا اسم و ادرس نظر بزاره یا نه!
    یا چی حاج آقا؟
    پاسخ:
    یا چی
    حرف درستی زدن
    من چندتا ایمیل دارم
    چندتا خط دارم
    ولی خب فقط یکی اش فعاله
    ینی در آن واحد با چندتا نمیشه کار کرد
    مثل دروغ میمونه که اونقد همه چی درهم میشه که دیگه خود گوینده هم نمیدونه کدوم راسته
    :)))
    پاسخ:
    پس شما شامل این موضوع نمیشین خدارو شکر!
    حاج آقا شرمنده ولی باید اخلاقتون رو مکدر کنم و بگم من همونم


    پاسخ:
    یعنی ادبیات و حقوق رو با هم میخونین؟!
    یا...
    (شاهد از غیب رسید!)
    حاجی آپ بعدی دی:
    پاسخ:
    امشب تا 1030
    :)))
  • فرانی & me
  • من فقط یه ایمیل دارم!!

    ولی تو بلاگفا سه تا وبلاگ دارم!!! نه چارتا!!!!

    به من نمیشه اعتماد کرد؟؟

    البته آپ که نمیشن :دی
    پاسخ:
    :)))
    یه دانشجوی ادبیات رو چه به مصادره به مطلوب کردن
    ما که دروس حوزوی نمیخونیم از این جور چیزا بلد باشیم
    :)
    پاسخ:
    ببخشین!
    شما با یه نرگش دیگه اشتباه گرفته شدین!
    نگفته بودین که رشته تون ادبیاته!
    والا...
    خدایی با من موافقم :)
    پاسخ:
    با اون همه ایمیلی که شما داری
    مجبوری موافق باشی!
    :)))
    استادتون نباید کلی تقسیم بندی می کردند. شاید من مجبور باشم یه شماره همراه برای کارم داشته باشم و یه شماره همراه برای دوستان و اهل خونه.
    شاید من سه تا ایمیل داشته باشم یکی اش برای دوستان یکی اش برای کار و یکی اش برای عضویت توی سایت هایی که برای تأیید عضویت ایمیل می گیرن و بعدش هم کیلویی ایمیل اسپم می فرستن.. آیا می شه اینها رو دلیل بر غیر قابل اعتماد بودنم در نظر بگیرند ملت؟ هوم؟

    پاسخ:
    نگرفتین مطلبو!
    توضیح دادم در چند تا کامنتا!
  • خانم مهندس
  • حاجی,یعنی تف کار چسب رو میکنه؟؟؟:-D
    عاخه گفتی با هیچ چسب و تفی!!!!
    پاسخ:
    آره دیگه!
    تا حالا پفک نچسبوندی بهم؟!
    من تو همین وب یاد گرفتم!!!
    پس من کلا بی هویت میشم که :D صدتا ایمیل دارم :)) یه بار به استادم میخواستم آدرس ایمیل بدم گفت خانوم مهندس بد نیست یه ایمیل به اسم ِ خودت داشته باشی :D

    :|:|:| این آدمها ... شما اعصابتوتو خورد نکنین. ارزش فکر کردن هم ندارن!
    پاسخ:
    ما که خودمونو کشیدیم کنار!
    دیگه اونان که باید فکری به حال خودشون کنن!
    والا...
  • خانم مهندس
  • واقعن.
    یعنی چی با چندتا اسم کامنت میزارن!!!!رو اعصاب آدمه(مخصوصأ واسه آدمایی که یکم کنجکاو ان،بیشتر رو اعصابشونه.:-D)
    پاسخ:
    :)))
    سلام
    خدا قوت
    سپاسگزارم.
    صداقتتون باعث می شه از اینکه باهاتون بازی بشه بدتون بیاد:-)
    به قول یه عزیزی
    ان شاء الله خدا راه راست رو به سمتشون هدایت کنه؛-)
    پاسخ:
    ان شاء الله!

    با چند تا خط که اصلا ابم تو یه جوب نمیره تازه حساب بانکی هم فقط دوست دارم یه دونه باشه

    پاسخ:
    اوهوم!
  • پرنده مهاجر
  • یا حتی اون حاجیایی ک چند تا وبلاگ دارن...
    والا..
    :)))
    پاسخ:
    ما که ندیدیم از این حاجیا!
    والا...
    راست میگید. اعتمادی که از بین رفت. به راحتی مثل روز اول نمیشه.
    میگن که اعتماد مثل استخریه که با شیر آّب و در مدت زیاد پر میشه.
    اما کافیه که راه آب زیر استخر رو باز کرد تا به سرعت از بین بره.
    یعنی به سختی به دست میاد. اما به راحتی از بین میره متاسفانه.
    پاسخ:
    دقیقا!
    تمثیل خوبی بود!
    سلام

    موافق نیستم خصوصا با شماره موبایل...برای بعضی مشاغل واقعا لازمه!
    آدرس ایمیل هم ممکنه به دلایلی عوض بشه... مثل من که یه بار آیدی قدیمیم باز نشد زدم فورگت پسوورد, بعد یاهو کلا زد پسووردمو عوض کرد و فرستاد ناکجا آباد ...

    اما اینکه آدم با چند تا اسم به عنوان هویت های متفاوت پیام بزاره, حرف شما صحیحه...
    اما برا شما که معمولا دوستان با آدرس نظر میدادن, چطور مشکل پیش اومده؟!

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    بنده هم فرمودم ادرس چاپارم رو واسه کارای وبم راه انداختم!
    اینا اشکالی نداره
    مشکل جائیه که بنا به اختلالات شخصیتی هر روز پشت یه اسمی و یه ادرسی پنهان میکنن خودشونو!

    خودتون میفرمائین "معمولا"
    برای بعضی ها فضای مجازی مکانی است برای ریختن کرمهایی که در فضای حقیقی نمیتوان ریخت
    در ادامه ی فرمایشتون
    و عقده های نامکشوفه
    و گفتمان سازی های فرهنگی..
    پاسخ:
    مصادره به مطلوب نفرمایین!
    چرا حاجی ..تلاش بنما می چسبه ...حالا من بینوا همین یه آدرسو دارم به جان خودم ..این یکی هم با بدبختی جور شد...
    سپاس از پیشنهادتون ..چند وقته دارم بهش فکر می کنم ولی بعضی چیزا رو نمی شه خلاصه کرد...خودمم می دونم حوصله می خواد خوندن متن طولانی ...محض گل روی شما هم شده یه کاریش می کنم حالا ..ولی زمان می بره ..از یه ماه پیش تا حالا که پیشرفتی نداشتم...:(((
    پاسخ:
    این دل نمیتونه بهشون صاف بشه!

    + خواستن توانستن است!
    همین که به این نتیجه رسیدین مهمترین قدمه!
    امیدوارم موفق بشین!
    یعنی شما که آدرس عوض می کنید؟!
    o_O

    +سلام..
    پاسخ:
    سلام
    تو کامنت فیروزه ای جواب دادم!
    همزمان چند آدرس داشتن و خود رو هر دفه پشت یکی از اونا قایم کردن منظوره!
    واقعا. نمیشه به کسانی که دو تا خط موبایل، و دو تا شناسه و .... دارن اطمینان کرد.
    + متاسفانه فضای مجازی مثل یک اتوبان هموار میمونه برای کسانی که اختلال شخصیت دارن که راحت و آسوده و بدون ترس جولان بدن. و خب کم ازین موارد پیش نمیاد!
    ++ حالا خودتون رو ناراحت نکنید حاج آقا.
    پاسخ:
    ناراحت اونام بیشتر!
    والا...
    باشد کمی بیندیشیم...
    پاسخ:
    بله!
  • فیروزه ای ....
  • هوم! فکر کنم نرفته بود! همین پشت مشتا قایم شده بود:))
    اعتماده رو میگم
    پاسخ:
    :)))
    چقده مسخره!!!
    :|
    +اخه مگه از طرف گیس بریده چن وقت پیش کامنت فحش نمیزاشتن!!!
    خیلی بده!!!
    عصن نمیدونم چرا ملت انقد کرم دارن :|
    پاسخ:
    برای بعضی
    فضای مجازی مکانی است برای ریختن کرمهایی که در فضای حقیقی نمیتوان ریخت!
    اقای حبیب شما وبلاگتونو ترکوندین یا..؟؟؟
    تو لیستم نیستین!خذف شدین !
    :|
    پاسخ:
    ایشون کاراشون زیاد بود
    انصراف دادن!
    دمت گرم دیگه حاجی
    پاسخ:
    مگه با تو بودم؟!
    والا...

    + اونایی که به خیال خودشون ناشناس با چند تا اسم و ادرس میان
    نه شمای عزیزی که از قبل اعلام موضع میفرمایین!
     چقدر حرف خوبی زدن..

    پاسخ:
    من که باهاش شدیدا موافقم!
    ای ول فیروزه ای :)))
    منم ک مورد زیاد معرفی کردم...بعید نیستا :)))
    جل الخالق!!!
    ازین ببعد وایستیم مث قدیم از دور تماشا کنیم..بدوقتایی میرسیم
    همون بهتر نرسیم
    والا!
    پاسخ:
    چیزی که نگفتم بابا!
    عهه...
  • فیروزه ای ....
  • شمام که دو تا وبلاگ دارید
    تا حالا دو تا ایمیلتونو هم دیدیم!
    احتمالا دو تا خط هم دارید!
    اینجور که بوش میاد حدود 4 تا زن هم می خواید بگیرید!
    اصلا آقا ما به شما بی اعتمادیم!
    پاسخ:
    بنده در آن واحد یه وبلاگ بیشتر نداشتم هیشوخ!
    هر کدومو که رها کردم یکی دیگه ایجاد کردم!
    یه ایمیل یاهو داشتم از قدیم
    جهت کارای وبلاگی و حمایت از محصول ایرانی چاپار ثبت نام کردم!
    جی میل کنونی نیز هدیه یکی از دوستانه!
    اعتمادتون برگشت؟!
    :)))
    ینی الان ما هم عصبانیت شما رو دیدیم؟؟
    ینی کسی با چنتا ادرس براتون کامنت گذاشته؟؟
    !!!
    :|
    پاسخ:
    اینجا که نه
    بیشتر بلاگفا!
    بدم میاد کسی باهام بازی کنه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی