حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1028: ملاک الشخصیه و عدمها!

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ


بلاگر عزیز!

عضویت شما در بلاگ

نشانه شخصیت شماست!


+ دیگه چیزی در مورد عضویت بلاگفا نمیگم!!!

  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۵)

  • فـرشـده فـِ
  • جلو اون + مینوشتین : دیگه نمیدونمـ به چه زبونی باس بکشونمتون اینجا :))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :))
    ما با هندونه زیاد میونه نداریم حاجی!

    اصن شهید باس گمنام و بی نشون باشه!(خودمُ میگم :دی )
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • شما از خوبای بلاگرایین
    حیفین تو بلاگفا


    الان من درگیرم با خودم که فرمایش شما تعریف بود یا نقل هندونه زیر بغل گذاشتن!
    (با این فرض که اوضاعم اونقدرا خیط نیست که طعنه زده باشید بهم! :)) )
    همیشه ی همیشه هم بی آدرس نبودماااا :دی
    پاسخ:
    هر دو!
    ولی انصافا قشنگ مینویسین!
    حیف که ...
    :)))

    + نمیزاشتین که معرفیتون کنم!
    کامنتاتون هم معمولا بی ادرس!
    والا حیفه!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • والو بوخودا سخته دل کندن! :))
    باو کلی جون کندم تو بلاگفا راه و چاه دستم اومده! :|
    اینجا غریبم!
    سوتی میدم ضایع میشم بین جماعت متخصص و اهل قلم! :دی


    + بلاگ ما کانه صحرای سینا!
    مرگ الی راس میگم
    فقط رو شنای صحرا یه تیکه خس و خاشاک تصور بفرمایید تا الی هم دروغ نگفته باشه آخر عمری! :دی


    ++ راه بیفتیم آدرس هم تقدیم میکنیم! :دی
    پاسخ:
    بلاگفا چیه که دیگه راه و چاهش باشه!؟
    والا...
    دیگه از ما که بدتر نیستین؟!
    شما از خوبای بلاگرایین
    حیفین تو بلاگفا
    هرچند اونجا هم که بودین بی ادرس بودین همیشه!
    والا...
  • دختری با اسانس احسااس
  • سلام:)
    مرسی واقعا من حوصله ی جابه جایی رو ندارم
    پاسخ:
    سلام!
    اینم نسل جوون ما!
    :(
    همون دیگه حاج آقا تو اسپما بوده گویا پاکش کردم
    نمیدونم چجوری آخه همیشه حواسم هست که اشتباهی چیزی پاک نشه اما این شده بود
    به هر حال عضو شدم، آدم باید یه سری چیزها رو خودش ببینه و تجربه کنه نه اینکه فقط بشنوه و به خاطر دیگران کاری رو انجام بده
    محیطش خوبه فقط یه کم یوزرفرندلی نیستش
    تو طراحی سایتا راحتی و سهولت دسترسی یه اصل مهمه
    بعضی جاهاش واقعا اضافه کاریه
    یعنی سعی کردن دسته بندیش کنن و این کار رو هم نظم داده و هم سخت تر شده
    ولی خوب راهنمایی خوبی داره
    خیلی زود میشه بهش و کار باهاش آشنا شد
    در مقابل امکانات خوبش یه سری امکانات ساده رو اما نداره
    امکانات خیلی زیادی داره بخصوص برای آپلود و ...
    امیدوارم موفق باشین و چرخش واستون بچرخه !
    پاسخ:
    گزارش خیلی خوبی بود از بلاگ!
    انشاء الله!
    نه نههههههههههههههههه
    نعععععععععععععععععععععععععععع
    شوخووو دی:
    +حاجی جدی...حاجی بی اعصاب چشتون زدن باز دی:
    +درستش میکنم حالا...
    شایدم دارم رو نمیکنم :)))
    پاسخ:
    خدارو شکر!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • یه قانونی داشتید درمورد مدح و ذم...
    همون
    مربوط به این  میشه. به همین راحتی
    کوتاه نوشتم اما پر از حرفه و همچنان عمیق:)
    پاسخ:
    واقعا عمیق بود!
    فقط مثالش رو بیشتر کنین!
    :)))
    ایمیل؟؟؟
    دی:
    شیبدار؟؟؟
    :))
    چی هس دی:
    پاسخ:
    اصن بیخیال!
    والا...
    سلام حاجی
    ممنونم که یادم بودین
    همیشه دعاگوییم

    موضوعش یه چیزی باشه که همچین روح آدمو صیقل بده رمانای عشقولی پشقولی و چرت و پرت نباشه
    یه چیزی باشه که یه چی به آدم اضافه کنه
    پاسخ:
    دا
    از کتاباییه که منو تکون داد
    واقعا خارق العاده است!

    خب از کی تا حالا روسری لباس شهرت بوده ...........نیست دیگه

    اصلا شما که گفتی دیگه خیالم راحت شد

    پاسخ:
    نیست
    ولی میشه که باشه!
    من با یه آی دی درخواست کد کردم اما ایمیلش گم شد!
    از یه ای دی دیگه درخواست کردم
    اون هفته هم عضو شدم
    فقط برای دیدن محیطش

    پاسخ:
    تو پوشه اسپم هارو هم نگاه کردین؟!
    بازم به شما!
    والا...

    خب اخه همه دغدغه هارو که نمیشه گفت

    چه کنیم دیگه دغدغه های هرکسی اندازه ی ظرف وجودیشه ما کوچیکیم دغدغه هامون هم کوچیکه

    پس جدا اشکال نداره؟خانوم طلبه ها میگن اشکال داره

    پاسخ:
    بنده ملاکو عرض کردم
    خودتون بسنجین!
  • فیروزه ای ....
  • سلام بر سردمدار جریان فرهنگ!
    دلیل دارم که میگما!
    پاسخ:
    این الان مدح بود یا ذم؟!
    :)))
    سلام شب بخسر
    باز ما داریم معتاد شب زنده داری میشیما!!!
    +خو ب فتوای شوما اومدیم چن روز پیش عضو شیم دیدیم دنگو فنگ داره کلا بیخیال شدیم :)))))))
    +قشنگ ملومه تنبلم؟؟؟ دی:
    سوت سوت
    +اسم منو بزارید اول :)))
    پاسخ:
    شما اگه یه ایمیل واسه بنده بزارین
    دنگ و فنگا تموم میشن و میتونین راحت ثبت نام کنین!
    والا...
    + به نگین نگین تنبل!
    چرا آخه ؟!!
    آدم یاد استادیومهای ورزشی میفته بخصوص بازی پرسپولیس و استقلال :دی
    پاسخ:
    باید بلاگی بود تا فهمید!

    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    یعنی دغدغه هام مسخرست(ایکون ناراحت )

    خب دغدغه هست دیگه دست خودم که نیست ا

    پاسخ:
    مسخره نه!
    کوچیک و بامزه!
    و این خیلی خوبه!
  • فرانی & me
  • سلام حاج آقا:)))))))))))


    خوب هستین!؟

    آقا ما خیلی وقته اینجاییم . قبل از شما اصن :دی!!

    ولی تازه فرصت کردم سر و سامونش بدم! و بالاخره امشب مرتبش کردم :)

    خیلی جای خوبیه

    اصن عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد :)))


    پاسخ:
    سلام علیکم!
    شما پیش کسوت!!!
    ما تازه کار!
    والا...

    موفق و موید!
    یعنی شیرازی هم میتونه سبب خیر بشه؟!
    بهش نمیاد!
    ما هم ازین دعوت نامه ها میخوایم
    اسمایلی شادی پا کوبان بر زمین و داد زدن حتی[نیشخند]
    پاسخ:
    والا ما تو پست 1007 دعوت عمومی کردیم و ایستگاه صلواتی راه انداختیم واسه دعوتنامه
    شما نبودین!
    یه ایمیل از خودتون بزارین لطفا!
    بــــــــــــــه
    سلام بر زبل خان کبیر
    خوب هستین؟
    آقا ما تازه کشفتون کردیم....همش میرفتیم اون یکی خونتن میدیدم نیستین...نگو با کلاس شده بودین[چشمک]
    دیگه گمتون نمی کنم
    پاسخ:
    پست ثابت گذاشته بودم که!!!
    چرا ملت اینقدر بی توجهن؟!
    والا...
    لایک

    پاسخ:
    چرا آدرس قدیم میرزا؟!
    والا...

    سلام حاجی ممنون میشم بیای وبم یه سوال در مورد حجاب پرسیدم نظرتون رو بگید بالاخره شما متخصص هستید تو این زمینه

    پاسخ:
    سلام
    ماشالا شما هم چه دغدغه هایی دارین!
    :)))
    عِ اینجا روو
    حاجی اینجا حاجی اونجا حاجی همه جا
    پاسخ:
    دیروز به یادتون بودم
    :)))
    به مناسبت رفتن تنی چند از دوستان مجازی به مشهد!
    شما شاهد باش که من دعوتتونو لبیک گفتم ولی گفتن برو ته صف تا برات دعوتنامه بفرستیم.آدم دچار افسردگی میشه :((
    احساس کسی رو دارم که تو صف سبد کالاست معلوم نیست بعد اون چیز بدرد بخوری گیرش بیاد یا نه؟؟؟
    پاسخ:
    ایمیلتونو بزارین تا دعوتنامه رو تقدیم کنم!
    اصرار نکن نیمیام :|
    پاسخ:
    میدونم که نمیایین وگرنه اصرار هم میکردم!!!
    والا...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • منم احتمالاً دوشخصیتی هستم! :دی
    یکی ش نیمه متشخص[بخاطر عضویت نصفه نیمه در بلاگ]
    اون یکی هم بـــــوووق[بخاطر عضویت در بلاگفا]
    پاسخ:
    دل بکنین دیگه!
    اه!

    + یعنی ما نباس آدرس بلاگتونو داشته باشیم؟!
    هعی...
    :(
    حاجی تااینجا 6 تا طلبت...
    شببخیر
    پاسخ:
    چرا شیش تا؟!
    پس چند تا؟!
    ...
    ای وووووووووووووووووول .....حااااااااااااااااااااااااااااجی...مگه شوما یکم حال بدی به من.....والا......الان من در حال کیف کردن می باشم.....
    پاسخ:
    الحمدلله!
    :)))

    + خوشامد عرض میکنیم!
    ااااااا حاجی  یعنی چی ؟؟؟
    خودتون هم که تا دو روز پیش بلاگفا بودید!
    ما که هیچ بدی از بلاگفا ندیدیم
     والا....
    پاسخ:
    ما دیدیم
    خیلی هم دیدیم
    تو کامنت های زیادی توضیح دادم اون بدیهارو!
    لقمان را گفتند ادب از که آموختی ؟
    گفت از کامنت گذاران بلاگفا در بلاگ
    :))))))))
    پاسخ:
    حیف که خیلی کم بود!
    :)))
    حاجافا عجب تبلیغاتی میکنند :)))
    پاسخ:
    باور کنین چیزی نگرفتم
    قربه الی الله!
    والا...
    واه واه واه!!!حاجیییییییی چ وضشه؟؟؟ دیر وقته تعطیلش کنین دهههههههه!!!
    دی:
    زندگی داریماااااااااا
    امروز کلاسو پیچوندیم دیه فردا نمیشه دی:
    مثلا من متنبه شده بودمااااااااااا!!!
    اغفالم کردین!!! دی:
    پاسخ:
    آخرین کامنتی که جواب داده شد!

    ما رفتیم!

    شبهکم الله بالخیر جمیعا
    ورحمه الله و برکاته!
    الا داری دل بقیه رو اب میکنی عایا
    پاسخ:
    دارم چیزی رو که ندانسته از دس دادن رو یادآوری میکنم
    شاید ...
    گیر نده حاجی :)))
    پاسخ:
    آخه حیفه اینجا!
    والا...
  • ماریا .آ.بی
  • ممنونیم B-)
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی