حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1026: نحن متخصصون!!!

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ


چند وقتیه تو خیابون که راه میرم

احساس میکنم نگاه مردم بهم عوض شده

یه جور دیگه ای سلام و علیک میکنن و ...


+ انگار رو پیشونیمون نوشته: 

متخصص و اهل قلم!!!

:)))

  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

  • فـرشـده فـِ
  • مگه ارثِ باباته اینقـد تبلیغ میکنی اینجارُ ؟!

    والا :))
    بالاخره معروفیه و هزار دردسر  :)))
    پاسخ:
    ما خریدار دردسریم!
    :)))
    از 3 روز پیش تاحالا هرجا میرم میگن به به خانومه متخصص و اهل قلم هم تشریف اوردن :دی 
    همه جایی شده حاجی خخخ
    پاسخ:
    ولی ادرستون که اینو نشون نمیده!؟
    والا...
    شاید بلاگفا که بودید حس خود کم بینی داشتید و الان حس خود بزرگ بینی :)
    اخه این حس دقت را به اطراف زیاد میکنه ...
    یعنی به نظر من این نگاه شماست که عوض شده نه مردم ....


    پاسخ:
    دس شما درد نکنه!!!
    دی:
    میگم حاجی امشب شب هفت وبلاگتونه :))))
    پاسخ:
    جدی؟!
    رحم الله من قرا الفاتحه مع الصلوات!!!
    :)))
    یعنی شناسایی شدید؟؟
    پاسخ:
    یعنی مردم تازه منو شناختن!
    :)))
    اینقد سریع اثر گذ اشته یعنی :))
    پاسخ:
    باور کنین!!!

    :)))

    نهههه...اتفاقا خیلی سخت بود:دی

    پاسخ:
    من خاطره خوب و بامزه ای از اسم پانیز دارم!
    :)))

    + به زودی ایشالا!
  • ๑فاطمـ ـه๑
  • :)))
    سلام ... 
    حاجی شک نداشته باشین این فقط حس درونی خودتونه ... :))
    هیشکی تو خیابون نمیدونه شما اصن وب دارین که حالا تو بلاگ باشه یا نه !!!!!
    یقین دارممممم ... :)
    پاسخ:
    سلام!
    حسای من اشتباه نمیکنن!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • :-D
    منظورم آیینه بود. آیینه...
    اشتباه املایی کردم
    پاسخ:
    اینجوری میخوای دفاع هم بکنی؟!
    :)))
    چقدر کامنت مریم گلی قشنگه و پر معنا...   :))))
    پاسخ:
    از شما هم بسی متشکراتیم!
  • خانم مهندس
  • ای متخص,ای اهل قلم.

    :-P
    پاسخ:
    با بنده کاری داشتین؟!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :))
    پس مربوط به متخصص و اهل قلم بودن نیس!
    یه چیزیتون هس! :دی
    خودتونو اصلاح کنید تا مردم دیدشونو نسبت بهتون اصلاح کنن! :دی
    البت مردم ارزش اینو ندارن که به خاطر نگاهاشون بخواهید تغییری تو خودتون ایجاد کنید! :))
    پس نتیجه میگیریم راحت باشید! :دی

    پاسخ:
    منم که گفتم حرف مردم واسم اهمیتی نداره
    چه برسه به نگاهشون!
    والا...
    درود بر مرد شماره ۱ بلاگ
    من که گفتم از وقتی اومدین بلاگ شبیه آیت الله ها شدید شما گفتی نعوذ بالله
    اصلا دوست دارین رو حرف استاتیستیک حرف بزنین :-) 
    پاسخ:
    نفر اول از آخر دیگه؟!
    ما دیرتر از همه اومدیم!

    + فک کنم رمز ندارین شما!
    :)))
    شاید در ناصیه تان چیزی می بینند.
    شاید خودشیفته شدید و جدیدا حساس.
    شاید...
    این موضوع ساده که تحلیل جدی نمیخوادش. نه!؟
    پاسخ:
    بنده تشکر میکنم از شما!
    + آیکون حاجاغای خودشیفته حساس!
    :)))
    :|
  • فیروزه ای ....
  • یه نگاه تو آینده بندازید حاجی
    پاسخ:
    بنده مگه پیشگوم که تو آینده نگاه بندازم؟!
    :)))
  • ماریا .آ.بی
  • پس قبلا هم که یجوری نگاه میکردن که :|
    چرا خب؟  :-S
    پاسخ:
    دقیقا از زمانیه که اومدم بلاگ!!!

    خو شاید یه چیزیتون شده:))

    مردم همیشه یه جوری نیگا میکنن ....زیاد اهمیت ندیم بهتر ِ:دی

    حاجی چرا هی پستاتو رمز میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حالا ما چه کنیم:(

    پاسخ:
    میدونم یه چیزیم شده!
    بنده متخصص و اهل قلم شده ام!
    همین!
    :)))

    ادرس بزارین!
    زیاد سخت نبود نه!؟
    :)))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • احیاناً مربوط به اون فرورفتگی توی گِل نیست؟؟؟
    کفشاتونو تمیز کردید؟؟ :دی
    پاسخ:
    قبل و بعد اون اتفاق همینجوریه!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی