حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1024: معنا الاهواز لنا!

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

 


داییم نوروز دعوت کرده اهواز!

و اهواز برای من یعنی:

 

+ فلافل و سمبوسه داغ
+سس های تند دستفروشها
+ لهجه های غلیظ عربی!
+ پل سفید و غروب!
+ کیانپارس!
+ بازارهای سنتی!
+ علی بن مهزیار ع
+ سنج و دمام
+ مزارع نیشکر شرکت دایی!
+ مشعلهای گاز تو شب!
+ قایق موتوری!
+ کوچه های خاکی!
+ خونه هایی با آثار جنگ
+ کارون گل آلود!
+ ...
  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۳)

  • فـرشـده فـِ
  • مـارَمـ چـون ننـه َ مون نمیتونـه بصـورتِ قانونی اَ دستمون خلاص شـه بـه زور میـخـواد برفـستمـون جونوب ، رو میـن ــا .. !
    از اینکه دوست ندارین رمز بدین ، بهتون حق میدم و مثل همۀ مهندسها که همیشه منطقی و باظرفیت هستن،بیش از این اصرار نمیکنم و برای شما یافتنِ سیکوریتِ! بیشتر در سایتتان را آرزومیکنم
    این هم ثابت کردن مهندسیمون
    پاسخ:
    اصن انتظارشو نداشتم!
    خوشمان آمد!!!
    واقعا عوض شدینا!
    تبریک میگم!
    رمز میدی یا مهندسی م رو ثابت کنم ؟ :))))))))))
    پاسخ:
    مهندسیتو ثابت کن!
    موقع سمبوسه و سس های تند، جای پشه رو خالی کنین!
    پاسخ:
    حتما حتما!
    سلام حاجی جان اینایی که گفتید همش خاطره های کودکی ونوجوانی من بوده خیلی یاداوریش برام شیرین بود ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    همین که باعص شد یکی روشن بشه خودش خیلیه!
    خوشحالم زین بابت!
    امیدوارم وقتی میرید اهواز هوا مث الان نباشه :|

    پاسخ:
    نگین تورو خدا!!!
    :(
    صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد!
    یکی دیگه باید فیلم بگیره پس!
    اینجوری من هم هستم توی فیلما!
    مشکلی نیست!؟
    پاسخ:
    میشه هم با یکدست فیلم گرفت و با دست دیگر پرتاب کرد!

    + البته اینجوری خیلی دور نمیره!
    :)))
    پارسال تعطیلات کلا استان خوزستان بودیم تحویل سالم سبزقبا تو دزفول کلا مردمشو دوس میداریم خوفه برید 
    پاسخ:
    همینطوره!
    ایشالا بشه که بریم!
    حاجی اینقد از خانوما بد نگو :))
    خب چیکار کنم توجیه نشدم؟!!:((
    پاسخ:
    اینجا همه چی شوخوئه!
    والا...
    :)))
    خب عصبانی نشید.
    باشه میبرم میندازمش. خوبه!؟ :(

    پاسخ:
    از لحظه انداهتن فیلم بگیرین!
    جهت اثبات ادای نذر
    هم اینکه اون صدای شلپش رو خیلی دوس دارم!
    :)))

  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • حاجاغا اگه نظر منو بخواهید اهواز موقع عید خیلی دیدنی و توپه! :دی
    اصلاً دعوت دایی جان رو رد نکنید! :دی
    حتماً بهتون خوش میگذره! :دی
    پاسخ:
    بنده از الان جا رزرو کردم!
    فقط از خدا میخوام که مشکلی پیش نیاد!
    شما نیز بدعائید!
    نباید پاک میکردید ،خانم ها جنبشون بالاست : )

    خب اینکه از تواضع شماست ،اما...

    پاسخ:
    هر چه میکشیم از خانمها میکشیم!
    حاجی ره

    اون اماتون که همه چیو خراب کرد!!!
    :)))
    خب پس چکارش کنم!؟
    میگم که بیاید ببریدش!
    میگید چکارکنم!؟ هان!؟
    پاسخ:
    اصن من میحوام بندازمش تو دریا!
    حرفیه؟!
    ببرین به نیابت از من بندازین تو دریا!
    والا...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • شمام بالاخره تنتون به تن دایی تون خورده دیگه!

    میگم دایی تون پسر مجرد ندارن؟؟؟ :)))
    پاسخ:
    چرا دو عدد!
    یکیشون هم سن منه داره آلمان درس میخونه!
    اون یکی دزفیل!!!
    برم صحبت کنم؟!
    :)))
    eeeeeeeeeeee
    چطوره که ملاک های شما رنگ چشم و زیبایی و.. بعد...؟؟!!
    جسارتا تناقض گو هستید؟؟!!!
    پاسخ:
    یه چی مفصل نوشتم
    ولی پاک کردم!
    دیدم باید به صد نفر خانم جوابگو باشم!!!
    :)))

    ما فقط علم و معرفت و هنر داریم!
    هر کسی هم دنبال اون چیزیه که نداره
    ...
    :)))

    خب همه ی قول و قرار ها رو به طور یکطرفه فسخ میکنیم. مثل شما!
    خوبه؟
    + اصلا لپ ما تقدیم شما. چطوری میخواید بیاید ببریدش!؟
    پاسخ:
    از ماست که بر ماست!!!
    + شما چیکار دارین؟!
    والا...
  • ماریا .آ.بی
  • بعله شما رو که مستحضریم شمال ستیزید!
    شمال خیلی خوبه فقط بشرطی که مجبور نباشین در عرض دو روز به همه فک و فامیلتون سر بزنین:'(
    پاسخ:
    این شمالیان که با ما بدن!!!!
    از الان به فکر باشین خو!
    والا...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • اوه اوه کیانپارس!
    خعلی با کلاسید حاجی! :دی
    پاسخ:
    من یا دایی میلیاردرم؟!
    خب اگه بگید دادام شبیه شما و حتی خوشگلتره به دادام بله میده دیگه!!‌:))

    پاسخ:
    اینقده بدم میاد از اینایی که عقلشون تو چششونه
    من که نمیخوامشون 
    باشن واسه دادای شما!
    والا...
    چه جای خوبی...
    خوش بگذره...
    پاسخ:
    واقعا چه جای خوبی!!!
    قسمت شما!
  • فیروزه ای ....
  • نع.ربطی به جغرافیا نداره. اولش رفتیم پیتزا فروشی که دو نو پیتزای مورد نظر رو نداشت. اما بعدش واقعا مشعوف شدیم رفتیم فلافلی :-)
    پاسخ:
    الان خوب شد!!!

    آره والا..
    میخواستم بگم شهر خودمون شهر خودمونه شهر والدینم شهر والدینمونه..
    تیرمون به سنگ خورد..
    باشه..
    شبتون خوب..
    :)
    پاسخ:
    خدایا شکرت!
    اللهم احفظ من سهوم الاصداقاء یرمون الینا!!!
    والا...
    :)))))))))))))

    نه حاجی
    دختر جنوبی ها شنیدم جنبشون بالاست:))
    مطمئنا هیبت شما میگیرتش و همون لحظه بله رو میده:))
    باور کنید
    پاسخ:
    به خودم یا دادای شما؟!
    :)))
  • خانم مهندس
  • ما که تا الان اصن جنوب کشور رو ندیدم!!!!!

    +خوش بگذره:)
    پاسخ:
    اگر در خلاف جهت شمال به راه بیفتین
    جنوب رو خواهید دید!
    :)))

    + از بس شبانه روز شمالین دیگه!
    والا...

    نمیشه.

    چون خانواده های زنشون هم اینجان.اونا هم کارمندند و مرخصی ندارند.

    پاسخ:
    بعد میگن چرا با کار کردن خانمها مخالفین!
    اه...
  • فیروزه ای ....
  • مهم اونیه که هوس کرده بودیم بخوریم. حالا می خواد کوفت باشه!
    گاهی هوس نون و ماست کردی حالا هر چی خاویار بذارند جلوت دلت نمیخواد. مهم دله حاجی
    پاسخ:
    یعنی میخوایین بگین به اقلیم و شرایط جغرافیایی هیچ ربطی نداره؟!
    :)))
    بله امسال نوروز.
    + ما بیایم بلاگ و زندگی جدید رو آغاز کنیم چطوره!؟ :)
    پاسخ:
    به سلامتی ایشالا!
    + اونم خوبه!
    ولی چه ربطی به ادای نذورات واجب الهی داشت؟!
    :)))
    به قول شاعر
    اهل کاشانم اما
    شهر من کاشان نیست
    شهر من گمشده است
    من با تاب من با تب
    خانه ای در طرف دیگر شب ساخته ام


    ولی در کل شهر خودم یا شهر والدین؟


    پاسخ:
    اصن پشیمون میکنیم ادمو!!!
    والا...
    :)))
  • ماریا .آ.بی
  • عه همین الان داشتم مینوشتم که تا حالا جنوب نرفتم.یهو یادم اومد چند سال پیش اهواز رفتم! چغازنبیلم دیدم تازه:-D
    خوش بگذره.ما که انگار سنجاق شدیم به شمال!
    پاسخ:
    ایشالا قسمت دوستان!
    شمالم خوبه که!
    چقد از مردم آرزو دارن بیان شمال عیدو!
    (خودمو نمیگم ها!!!)
    اشکالش چیه؟؟!!
    دادام شبیه خودتونه ،بگید 1ایه شبیه من یه خورده شاید خوشگلتر :)))
    ثواب داره خب !کار خیره:)
    پاسخ:
    سه شب برم بازداشتگاه به جرم مزاحمت نوامیس مردم لب کارون بخوابم
    واسه ثواب؟!
    نمیخواییم ما از این ثوابا!
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • آخ حاجی الان فلافل خوردم. یعنی بابا زنگید هر چی میخواید برید بخرید به حساب من :))
    ماهم رفتیم فلافلی
    یعنی خداروشکر شما دست رو هر چیزی میذارید ما قبلش انجام دادیم :))
    قدرت خدا رو ببین :-D
    پاسخ:
    مهمون بودین و رفتین فلافلی؟!
    من بودم میرفتم خرچنگ و خاویار سفارش میدادم!!!!!!!!!

    + گفتین اهل کجایین شما؟!
    :)))

    اعتقادت خیلی هم خوبه.

    بعدشم هم خواهر و برادرام سالی یک بار همه همدیگه رو یه جا میبینن.

    نمشه بذاریم بریم.

    تو مدرسه خیلی حال میده.ما تجربشو داریم تابستونا البته.

    پاسخ:
    حالا امسال باشه خونه یکی از همین خواهر برادرا!
    اونجا همدیگه رو ببینین!
    نمیشه؟!
    والا...
    دوست عزیزی هم منو دعوت کرده اهواز.
    یه بار پارسال رفتم خونشون. خیلی خوش گذشت.
    شهر خیلی خوبی بود. کلا جالب بود و دوست داشتنی. :)
    + فکر میکنم باید نذوراتم رو ادا کنم. شما میخواید که من لپم رو تقدیمتون کنم و بعدش دیگه کلا نتونم پست بزارم و برای همیشه خداحافظی کنم باهاتون؟
    ارزش یک دوست از یک لپ بیشتر نیست!؟ تازه لپی که به ماه نکشیده شما روانه ی تعمیرگاهش میکنید! :)
    ++ نیامدید دفاع که لپ رو ببرید! چکار کنیم حالا!؟
    پاسخ:
    امسال نوروز؟!
    + مهم نیس که من چی میخوام! مهم ادای نذر واجبه!!!
    چرا هس! ولی اینکه دلیل نمیشه! والا...
    روانه شدن یا نشدنش هم در نذر و شرایط اون دخیل نیس که!

    + قرار به دفاع بود
    نه اومدن به دفاع که!
    ما دورادور دعاگو بودیم!
  • پرنده مهاجر
  • وایییی...
    چه قد قشششنگ....
    عاشقِ لهجه ی جنوبی یام....
    :)))
    پاسخ:
    منم!!!
    خوش بگذره ما تو عیدا همیشه میزبانیم دی: همیشههههههههههههههههههههههههه ها!!
    یباارم نرفتیم مسافرت!!
    پاسخ:
    انّ الله لایغیّر ما بقوم حتّى یغیّروا ما بانفسهم!
    والا...
    بله صد البته :D :)
    پاسخ:
    :)))

    بابا ز ز.از الان

    آدم اهل جاییه ک زنش اون جاییه!

    ی ضرب المثل ما داریم نمیدونم شما هم دارید یا نه

    میگه از کجا میایی از ده زن ب کجا میری به ده زن.(ده یعنی روستا.ب کسر دال و سکون ه)

    پاسخ:
    خب اعتقادمه!
    چشه؟!
    والا...
    مسافرت تو عید خیلی مزه میده مخصوصا اگه ساده بگیری ما یه بار یه همچین مسافرتی اما کمی مفصل تر رو به بندرعباس داشتیم و شبا تو مدرسه ها میخوابیدیم..اینقده کیف داشت تعدادمونم خیلی زیاد بود...
    پاسخ:
    کلا مدرسه و پارک خوابی خیلی حال میده!
    عجیب!!!

    نرگس خانم ای ول بابا.

    منم دلم مسافرت میخواد.

    اما مگه مرخصی داریم؟

    همه میان خونه ما ما کجا بریم؟تجربه سفر تو عید رو ندارم اصلا.

    پاسخ:
    شما که برین مسافرت
    دیگه کسی نمیاد!
    قول!
    وقتی میمونین
    دارین غیرمستقیم اعلام میکنین که تشریف بیارین!
    والا...
    ها این یعنی دایی حاجی میلیاردره عایا؟؟ :)))
     1زنه جنوبی میدم دادام:)
    حاجی رفتی اهواز 1حورالعین وا3 دادام پیدا کن خدا خیرت بده:))
    قول میدم خواهرزنشو راضی کنم با حاجی ازدواج کنه::)

    پاسخ:
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!
    من اگه زن پیدا کن بودم...

    حالا بر فرض محال
    من برم لب کارون
    به طرف بگم شمارو واسه دادای فلانی میخوام؟!
    نه!
    این درسته عایا؟!
    والا...
    ما هم داریم امسال میریم جنوب نوردی از همدان شروع میشه بعدش دزفول واهواز و شوش و شوشتر و بوشهر و گناوه شیراز و اصفهان و کاشان وبعدش مامان و بابام از کاشان میرن قم از اون ور شهر خودشون و ما هم از کاشان میریم شهر خودمون..
    اهواز نرفتم اما وقتی بچه بودم تو دزفول زندگی میکردیم..
    پاسخ:
    به خیر و خوشی ایشالا!
    حالا این شهر خودتونو خودشون اسم نداره عایا؟!
    والا...

    ما ک عید هر سال فقط مهمون داریم.خواهر و برادرام میان خراب میشن رو سر ما و منم باید آشپزی کنم. اونقدر خسته میشم ک روز 5 عید با سر میرم سرکار.

    والله

    پاسخ:
    امسال دیگه وقته انتقامه!
    والا...
    حاج آقا؟برید اهواز ینی نت اینا دیگه نمیاین؟؟؟
    :(
    +من قرار نیس جایی برم امسال..ینی عیدو عید دیدنی غیر روز اول...مهمونامونم ب دلایلی امسال کم میشن نمیان نیس اینجا هتل 7 ستاره رایگان با خدماته کامله!!!
    :))))
    +حالا چجوریاس؟میرید نمیرید؟
    پاسخ:
    از الان آمادگی خودمو اعلام کردم واسه رفتن
    جا هم در اتومبیل خانواده رزرو کردم!
    اگه مشکلی پیش نیاد میرم انشاء الله!

    + اونجا هم نت هست!

    خواهر و برادرای من تو شهرهای مختلف پخش شده اند و همینجور دوستام

    تو تمام کشور من دوست و رفیق دارم.

    و همه هم دوست میدارن ک من برم خونه هاشون ک خودم نمیرم.

    پاسخ:
    بعد مشکل از کیه اونوخ؟!
    والا...
    نه بابا غربت چیه آدم میپوسه :( البته از هر نظر باید اقتصادی فکر کرد ولی خب غربت غربته دیگه :)))
    پاسخ:
    ما غربت را وطن کنیم!
    حاجی ره

    + آدم اهل جائیه که خانمش اون جاییه!

    من همه جا یکیو دارم یا دوست یا اشنا :)
    اهواز خیلی خوبه
    پاسخ:
    ایول!
    این خوبه!
    ما نیز!
    اخی چ باحال :)
    اینا همه رو دوس دارم :)
    سلامممممممممممممممممممممم حاجی :)
    پاسخ:
    سلام!

    + کی باشه ببنیم آخر آدرستون بلاگ دات آی اره!
    والا...

    حاجی دایی تون پیام بازرگانی هم قبول میکنه؟

    مثلا بگی من شونصد تا دوست دارم ک دلشون میخواد بیان شرکت شما رو ببینن.

    طفلی اند گناه دارند دایی هم ندارند.

    خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    اردوی نوروزی وبلاگی! 
    (ویژه متخصصان و اهل قلم البته!!!)
    خوبه!؟
    کلا شانس نداریم که :)) یه کرج داریم یه قم :)) دیگه هیچ جا :))
    صد رحمت به شهر ِ خودمون :D والا اونایی هم که اونجان میان اینجا.. ما پاشیم بریم کجا :)))
    پاسخ:
    اینه که بنده معتقدم ادم باس دختر پسراشو
    و حتی خواهر برادراشو بفرسته شهر غریب ازدواج کنن!
    والا...

    منم ی دایی ندارم.آرزوی دایی گفتن ب دلم موند.

    دایی معمولی هم ندارم چه برسه میلیاردر.

    دختر نداره آیا؟اونم از نوع چشم سبز.

    با همه چیز تند من بسیار موافقم.

    پاسخ:
    نخیر دختر نداره!
    داره
    یعنی داشت
    اما بزرگتر از من!
    اونم که شوهر رفت!

    + ذائقه تون بد نیستا!
    :)))
    با ویلوت موافقم :|
    ولی به دایی من باشه دعوت میکنه قم :| آدم از گرما خفه میشه :|
    جسارت نباشه ولی خب اسم ِ قم میاد گرما یاد ِمن میاد :|

    پاسخ:
    شما باید سعی کنین فامیلو در سطح ایران پراکنده کنین
    واسه همچون موقعهایی!

    + قم از الان گرمه حسابی!!!
    :(
    یه دایی هم نداریم
    جنوب زندگی کنه و عید بریم خوش بگذرونیم:((
    خوش بگذره خیلی
    پاسخ:
    انشالا قسمت بشه!
    + مخصوصا که دایی میلیاردر هم باشه!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی