حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1019: یومنا المملوه! (روز سراسر کار ما!)

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بعد نماز واسه ه.خ صبحونه گرم!!! درست کردم

و تا ظهر سر کار بودم!

ظهر اومدم خونه

یکساعت خوابیدم

رفتم سر کلاس!

تمرینای زبانمو هم تو اتوبوس انجام دادم

تا شب کلاس!

بعد کلاس منزل یکی از رفقا

دعوت به:

سور تولد بچه اش! (آبگوشت!)

همفکری و تصمیم گیری گروهی

دور همی و گعده طلبگی

تا ساعت یازده!

ساعت یازده اومدیم خونه

داماد صابخونه اومده پایین تا همین الان

هعی حرف زد

حرف زد

هر چی ما ادای آدمای حسته و خوابالود و چرتی درآوردیم

افاقه نکرد!


+ به قول دوستی:

له لهم!


پ.ن:

گفتم که معذور باشم نزد دوستان!

  • ۹۲/۱۲/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

گعده یعنـــــــــــــــــــــــــی چه؟
پاسخ:
دورهم نشینی دوستانه!
بابا! حاجی
بابا! بلاگ دات آی ار
بابا! آلبالو

بابا! ماچو رد کن بیاد، حرف نباشه


پاسخ:
ماچ چیه؟!
تو جون بخواه
:)))
حاجی اینطور مواقع همون جلو چشش جاتو بنداز و بخواب خودش پا میشه میره/////
پاسخ:
دیگه خیلی ضایعه اینکار!!!
گفتید زبان :(
دیروز خیرسرم اولین جلسه کلاس زبانم بود.:(
سر کلاس فقط داشتم به برادران که م3 بلبل به زبان شیرین و مزخرف انگلیسی گپ میزدن گوش میدادم(فقط 1خانم_اینجانب_در کلاس بود):(
اینقد استاد بهم گیر داد مجبورم کرد حرف بزنم:( گیلکی و فارسی و ترکی و انگلیسی و.. قاطی کردم و...
اما اینقد تند گفتم نفهمید چی گفتم انگار، چون حرفم که تموم شد با چشای گرد نگام کرد و گفت:very gooooooooooooood (گودش رو خیلی میکشه) :))
رفتید حرم 1دعای ویژه بفرمایید :))

پاسخ:
از دردسرای چند زبانه بودن همینه دیگه!!!

+ چشم انشالا!
آهان :) قدم نو رسیده شون مبارک :)
پاسخ:
مبارکه صاحابش!
والا...
انقد که شما میرین کلاس زبان فکر کنم دارین تافل یا تولیمو می گیرین!!!!!
+اگه اینترو یا لتس رو پاس کرده باشین :))))
پاسخ:
آی ام ا دیکشنری!
:)))
عقیقه چی هست؟ من نفهمیدم:D
پاسخ:
یه موقع خوب توضیح میدم!
خلاصه اش:
قربانی برای نوزاد تازه متولد شده!
حاجی چیزی به جز آبگوشت هم پیدا میشه یا نه؟:)) همیشه که آبگوشته:))

خسته نباشید:)
پاسخ:
عقیقه اس دیگه!
باس آبگوشت باشه!
وقتی یه درس اصلی فقط بایه استاد ارائه بشه اونم هر ترم مجبور میشی
پاسخ:
خیره انشاء الله!
  • خانم مهندس
  • خسته نباشی.

    حاجی,میدونستی کلمه"گعده"رو شما طلبه ها زیاد استفاده میکنید!
    اولین بار تو وب یه طلبه دیدم.معنی شو هم نمیدونستم!!!:-D,از دادشم پرسیدم!!
    گعده, رو فهمیدم,ولی گعده طلبگی فرق داره با گعده خالی؟؟!!;-)

    پاسخ:
    بله بله!
    گعده از پرکاربردترین کلمات طلبگیه
    که جز بین طلبه ها کاربرد نداره!
    از ریشه "قعد" یعنی نشست و دور هم نشینی گرفته شده!
    من فردا با یه استاد روانی کلاس دارم ؛دعا کنید برام
    پاسخ:
    آخه آدم حسابی با استاد روانی کلاس ورمیداره؟!
    والا...
    شکر که کار و بار دارین و خسته میشین!
    پاسخ:
    خدارو شکر!
    راضی ام!
    تا باشه کار باشه خداقوت
    پاسخ:
    آره الحمدلله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی