حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1018: عجایب الخلقه ربنا!

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ


یه عکس از یه جوونی دیدم

دو تا سر داشت و چهار تا دست!

یه جوری شدم!

ولی خوشبخت به نظر میومد!

بازم خدارو شکر!

(کلیک!)


+ قدر سلامتی و تنهایی خودتونو بدونین دوستان!

واقعا میگم!

  • ۹۲/۱۲/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

دوباره مینویسیم بلکن درج شه...!اول:سلام! دوم:مبارکا باشه سوم:دلبازه +اینکه یکم بوی غربت میده که فک کنم زمان حلش کنه... چهارم:الان چند روزه هی اون وبو چک می کنم میبینم ادرس نذاشتین دسپرادو گشته برمیگردم،امروزم چک کرم دیدم هنوز آدرس نذاشتین...دیگه پیام گذاشتم که مثلا یادآوری کنم از هفته گذشته...پیامو که گذاشتم موقع خارج شدن چشم خورد به یه پست کوچولوی ذره بینی که از 13تا به حال از چشام جا مونده!!!!میشه گفت هنوز تو شوکم! +اینجا خیلی خوبه...بوی عید میده و آینه و قرآن خونه ی نو!
چرا متن پیامم درج نشد؟


خانه ی نو مبارک ..
آفرین خوب بود

منم از این آدمهای دوسر و 4دست و پایی دوست میدارم.

حاجی اینقد بلاگ بلاگ کردی اینجا محدودیت 5000 پست داره.. می خواستم وب قبلی ام رو بیارم اینجا و بنویسم.. وب قبلی ام به تنهایی خودش بالای 5000 پست داره!
ایشششش حاجی چنان با چهره ی درهمو توهم رفته بازش کردم که گفتم چی هــــــــَس
باز که شد چشام اندازه دو تا نلبکی شد اخه این چه طرز تعریف اخه ایششش
ولی حاجی اون عکسیم که گفتین(چش رنگیه) لنز داشتاااا دورش سیاه بود وسطش آبی نتیجه میگیریم اون رنگ مد نظرتون نه jنها واقعیش پیدا نمیشه بلکه فانتزیشم پیدا نمیشه:D
 خدا نصیب یه سر و دو دستا بکنه :))
موهای پسره چه خوش رنگه :( کصافط :(
  • ماریا .آ.بی
  • اصن از هرکی راضی نباشی شما، منم راضی نیستم مهندس!
    والسلام!
    یک کلام!
    به هر حال من که راضی نیستم مطمئنم خدام ازتون راضی نیست 

    +سقف کامنت دهی من دیگه تموم شد شبهکم الله...
  • ماریا .آ.بی
  • می فهممت مهندس!
    آدم اصلا انگار پتک میخوره توو سرش و انگار تازه با واقعیت ها مواجه میشه!
    هعیییی....
    عمودم دیگه فک نکنم جواب بده خواهر
  • فیروزه ای ....
  • حالا که اینجور شد بذار بگم که سا دیگه تولمد روی ماه برگزار میکنم. بلیط شاتل رو از همین الان پیش فروش میکنم.بعله
    خخخخخخخخ
    جوجه شاید حاجی اینطوری پولدار شده. راه بالا رو میگم. تبلیغات الکی
    می بینی ماریا عادم دیگه به کی اطمینان کنه؟!
    حالا فیروزه ای هیچی جوونه خامِ بی تجربست 
    من تعجبم از حاجیِ از چه راهی انقد پول به هم زده که رفته وسط جزایر لانگرهاس تو کشتی سفید یخچالی عروسی گرفته
    +ماریا تعجب منو بگیر!!!!!!!!!!!!!111
  • فیروزه ای ....
  • حتما یا مهمون داره
    یا رفته حرم برای خوب شدن ما دعا کنه
    گزینه های شستن ظرف و درست کردن شام با فلفل دلمه ای و ... هم وجود داره پشه
  • ماریا .آ.بی
  • خدا شفای عاجل نصیبشان بفرماید!!!
  • فیروزه ای ....
  • الان به فیروزه ای تیکه انداختی!
    خب حاجی یه چی گفت مام جوابشو دادیم. وگرنه که رو نمیکردیم خووووووو
    آیکون جیغ و داد و هوار و کوبوندن سر به در و دیفال و لپ تاپ
    مردم از کجا میارن این پولارو
    + حاج عاغای مملکت تو کشتی عروسی میگیره دوستش رو برا شام که هیچ برا تمیز کردن عرشه کشتی هم قابل نمیدونه

    ++اینم از فیروزه ای مملکت داور نداره از پایان نامش دفاع کنه اون وخ وسط عرشه کشتی به این  غول پیکری تولد می گیره با جلافت تمام

    +++ اون وخ مهندس مملکت هم مجبور میشه ساعت ها تو صف سبد کالا واسه تا یه شونه تخم مرغ بگیره ببره بفروشه سبزه و ماهی عید بخره

    * والا با این نوناشون این نونا خوردن نداره


    بچه ها هیشکی حاجی رو ندیده؟
    معلوم نیست کجا رفت
    من فکر کنم معتاد شده رفته دنبال دود و دم
    کی بود با بطری آب معدنی زده بود دیشب تو سرش؟حالا خوب شد؟
  • فیروزه ای ....
  • خب تو هم به من نگو
    هر چی میگم خوب ندادم
    بد دادم آقا گند بود. افتضاح بود کسی که حرف مارو قبول نمیکنه.
    اون از حاجی اینم از تو
    من نمیگم تو هم نگو
    فهمیدی؟
    فیروزه ای یه بار دیگه به من گفتی دکتر نگفتیا :(((((((((((((
    بذار تو خماری و بدبختی همون مهندسیمون سیر کنیم دکتری پیشکش
  • فیروزه ای ....
  • الان بی سانسور میرسم خدمتت دکی جوجه
    دُکی فیروزه ای عکسات کو منم می خوام ببینم؟!؟!
    تسلیت میگم به دختره خل و چل!
    +این هم اسمه انتخاب کردی؟
    من از این سوتی ها زیاد میدم :|
  • دختره خل وچل
  • سلام حاجی
    خوبی؟
    یه هفته نبودم داغ داغ بخونمتون
    امروز تلافیشو در اوردم
    اقاجونم هفته پیش فوت کرد
    وارد لینک بشید دکمه آبی رنگ check بزنید تا دانلود و نصب شه... 
    بعد گوشه سمت راست کروم یه آیکون فید نارنجی رنگ میاد
    روش کلیک کنید.. تو قسمت add feed آدرس http://hajiii.blog.ir/ رو سرچ کنید..ثبت میشه...و تیتر پست های جدید نشون میده..

    خیلی مبتدی گفتم فک کنم  :))


    مرسی خانوم فیروزه ای ِ مهربون :))))
    خودم فعلا دارم میخندم :))
  • فیروزه ای ....
  • من می خواستم یه چیزی به Lily بگم اما چون خودش گفت نگو نمیگم :))
    امضا : فیروزه ای مهلبون
    پاسخ:
    کسی دیگه ای هم نگه خب!
    یکی ضایع میشه که نباس به روش بیارن!
    مخصوصا که وب خودشم باشه!
    :))))))))
    هعععی پشۀ ماده خون میمکه واسه تأمینِ پروتئینِ بچه ش
    اونوقت اینهمه بد و بیراه بهش میگن،فداکاری تا این حددددد؟
    میگن پـهشت! زیر پای پشه های ماده است
    پاسخ:
    اجرک الله!
    پهشت عآره!
    :))))
  • فیروزه ای ....
  • حاجی از عکسا راضی بودی؟ خخخخخخخ
    وقتی من یه چیزی میگم شما شک نکن راسته! حسن ظنتون کجا رفته؟ هوم؟
    پاسخ:
    والا مه عکس بدنه یه کشتی رو دیدیم که لنگر انداخته با سقف سالن!
    خیلیم حسن ظنمون خوبه که تا همینجاشم قبول کردیم!
    :))))
    حاجججججججججججججی =)))))
    وای خدا چقدر خندیدم :))
    اصلا حواسم نبود که وب ِ خودمه :)))))))
    وای خدا ضایع شدم رفت :D حاجی به روم نیار =))

    =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
    پاسخ:
    دید گفتم پشیمون نمیشین!
    :))))))
    حاجی اگه دوست داشتی اینو به دوستان معرفی کن:

    https://chrome.google.com/webstore/detail/rss-feed-reader/pnjaodmkngahhkoihejjehlcdlnohgmp?hl=en

    آپ که بشین با تاخیر کم خبر میده..

    +برای کرومِ...
    پاسخ:
    خیلی عالیه!
    میشه توضیح بدین مراحل کارو!؟
    واسه مبتدیایی مثه بنده!
    راستش دلش رو نداشتم ببینم، بازش نکردم!

    پاسخ:
    اکیدا توصیه میکنم ببینین!
    قول میدم پشیمون نشین!
    قول حاجوی!!!
    خدا نصیب همه بکنه :)) والا...
    پاسخ:
    دو سری و چهار دستی رو؟!
    :)))
    پس لازم شد ملاکتونو عوض کنید :D
    پاسخ:
    دوشواری نداره که!
    والا...
    :)))
    چشم فیروزه ای
    من هم تورو به پشه شناسی دعوت میکنم
    پاسخ:
    حاصل تمامی دروس پشه شناسی میشه این:
    پشه = خونخواری!
    :)))
  • خانم مهندس
  •  :D
  • فیروزه ای ....
  • پشه این حاجیو نشناختی!
    توی کدوم حرفش جدی بوده! حرفای جدیشم با شوخی میگه. بشناسش پشه.. پشناس. من تو رو به حاجی شناسی دعوت میکنم
    پاسخ:
    پشناس؟!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • واقعا باید قدر سلامتیمونو بدونیم
    واقعا...
    پاسخ:
    سلامتی و تنهایی!!!
    :)))
    من چون داشتم غذا میخوردم عکس رو نگاه نکردم که کوفتم نشه
    حالا رفتم نگاه کردم میبینم :))))))))))))
    خدایا از دست این حاجیییییی
    خیلی باحالی
    پاسخ:
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • :دی
    حقّت بود حاجی
    حالا هی بگو چشمش این رنگی باشه،اون رنگی نباشه
    بگو سالم باشه سااالم :)))
    پاسخ:
    چشم رنگی سالم!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی