حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1016: الشهاده و الروحانیه!

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ


داشتم دنبال شماره کوچه ای مگشتم

که ادرس سالن بود!

همه کوچه ها "شهید..." یا "شهیدان..."

دلم گرفت!

با خودم گفتم: از شهدا فقط اسماشون رو کوچه و خیابونا مونده...


...


از سالن اومده بودیم بیرون

و داشتیم با هم میگفتیم و میخندیدم

که پدر عروس که یه حاجاغای سید خیلی مهربون بود اومد پیشمون!

با هممون دست داد

خودمونو معرفی کردیم

که از دوستان و همکلاسی های "ت" هستیم!

خندید و گفت: همتون باهمین؟!

همه تایید کردن!

گفت: خدا کنه جمعتون مثه جمع ما نشه!

گوشامون تیز شد!

ادامه داد:

ما هشت نفر طلبه بودیم

که همیشه باهم بودیم

شیش نفرمون تو جبهه شهید شدن

یک نفرمون رفت دکتر شد

و تنها من موندم!!!

همه خشکمون زد!

شش نفر از هشت نفر!

+ روحانیون بیشترین قشری بودن که (به نسبت جمعیت) تو جنگ شهید دادن!


...


یه حاجاغای متشخصی از سالن بیرون اومد 

تنها بود 

با همه دس داد و احوالپرسی کرد

پدر عروس معرفی کرد: 

فلانی نماینده مجلس فلانجا! (شهر عروس اینا!!!)


...


http://up98.ir/uploads/139421034302471.jpg

سمت چپیه همونیه که گفت: خاک بر سر بیعرضه ات حاجی!!!

http://up98.ir/uploads/139421055968341.jpg

اینم حاجاغای بغل دستی که برخلاف ما حتی به ست کردن لباس خودش و بچه اش هم اهمیت میده!!!



  • ۹۲/۱۲/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳۱)

اووووووووف آدم از اون حاجاقا مشکیه می ترسه چه ریشی داره.......بعدشم یک سوال الان داماد با لباس آخونداس یا کت شلوار؟؟؟؟؟؟؟بعشدم مثلا عکسشونو کامل میذاشتی چی میشد ما مگه میتونیم شناسابیی کنیم همشون کپی و مدل مهمن دیه

ایشالا همچین مراسمی برای شما برگزار شه!

 

دنیای شما یکم فاصله داره از ما.....ینی تو فامیل و دوست و اشنا ما طلبه و اخوند نداریم!

شاید به خاطر همینه....دوست داریم بیشتر بدونیم از شما.....

حاج اقا عکسشون بدلیل رعایت نکرد ن قوانین تو مملکت جمهوری اسلامی و اینا حذف شده دوستتونو میگم :))))))
از چ جهتی عکس گرفتین خو؟؟
کجارو نیگا میکردین دی:
قضیه چی بوده :))))))
+غلطای مارو ک تصحیح نمیکردین تو بلاگفا!والا!!
حالا هی تبعیضاتون الان در میاد :|
چه جالب تا به حال ندیدم عروسی که اکثرا طلبه ها باشن
ن دیگه منو اذیت میکنید هم غلط املاییاتون زیاد شده هم اینکه خدا حوری نمیندازه تو بغلتون :)))
هی بگین نگین دی:
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • اون آقای بغل دستی تون خیلی حال و حوصله داشتن!
    من لباسامو با خودمم ست نمیکنم! :دی


    شهید شید ایشالا حاجی :))))
    حاجی ازین عبا سفید طلایی ها ندارین؟خیلی خوشگل و رسمیه یکی بگیرین ایشالله شاید  برا مناسبت خاصی بدرد بخوره:)
    شنیدم جماعت روحانیون خیلییییی رو لباسشون حساسند و به شدت تعصب دارند
    یعنی بهشون بگی فلان جا با لباس عادی ! بیای انگار فحش خیلیییی خیلییییی خیلییییییییییی بدی رو بهشون دادیم 
    البته امتحانم کردم ! یه چی تو همین مایه ها بود !

    البته محقند و طبیعیه

    ولی مثلا طرف عروسیشم باشه بخواد بره آتلیه با عبا قبا و عمامه میره ؟؟؟
    همیشه این مورد خاصتا برام سوال بوده :|
    دندونای صافو صوفی داره که!!!!! چجوری ارتودنسی میخوان بکنن؟؟!!
    من تمام ذهنیتم از شما همون سمت چپی بود هیچی دیگه همش پرید  الان دیگه هیچ ذهنتی ندارم:|
     
  • عروس کوشولو
  • واااای این خانوم خوشگله خیلی جیگره
    حاجی از پست ِ من عبرت بگیر دیگه همه چی که ملاک خوشگلی نیست :)))))) سالم باشه فخط:D
    اونوقت این حاج آغا،اگه دخترش صورتی بپوشه،خودش هم صورتی میپوشه؟!!
    بدجور نمیشه؟ :))))))
    پاسخ:
    نکته قابل توجهیه!!!
    باید برم ازش بپرسم!

    بعله بعله کیه که انکار کنه :D
    زناشونم خوشگل میشن :))
    پاسخ:
    یعنی میشه؟!
    :)))
    غلط املاییتونم زیاد شده
    حالا هی مارو تحویل نگیرین :|
    پاسخ:
    جدی؟!
    من یادمه غلط املائیای یکی دیگه خیلی زیاد بود!
    :)))
    چ وضشه حاج اقا هم انقد نامرد؟؟؟
    من قهر کنم برم؟؟؟
    :((((((((
    من عصن گونا دارم..
    دیوار من کووووووووووووووووووووووووو
    پاسخ:
    ما واسه شما جا خالی کردیم!
    شما از الان بلاگی محسوب میشین!
    ضمنا اینجا رسانه متخصصان و اهل قلمه
    یعنی چی قهر و اینا؟!
    اینا مال بلاگفاس!
    :)))
    :| دهه...  برا شما هم بگم ملبس یعنی چه؟! خوب قبلنا گفته بودین ملبس نیستین!

    + عکس این کوچولوی ناز نشون دهنده خانم هنرمند و صرفه جوی این حاج آقا هم هست... مرحبا بهشون!
    :)
    پاسخ:
    ملبس رسمی نیستم!
    بله!

    + بله واقعا در مصرف پارچه صرفه جویی کردن
    واسه گازگاز کردن بچه خیلی خوبه!!!
    سمت راستیه شمایی؟ خط اتو داره خربزه قاچ می کنه که!

    +عبا لباس رسمیه؟ تو عروسی و عزا می پوشید؟ مث تاکسیدو
    پاسخ:
    قبلا هم فرمودیم که عکاس ماییم!
    اون دوتا از رفقا هستن که روبرومون نشستن!

    + لباس روحانیت شامل عبا و قبا و عمامه است!
    نمیشه یکیو نپوشید!
    سه تاش با همه!
    حالا هر جا که میخواد بره!
    والا...
    :((

    پاسخ:
    چرا!؟
    حاجی پس خودت کوشی؟:D ما به امید شما عکس رو باز کردیما :))

    عزیز دلمممم این بچه شون چقدر نازه :x
    پاسخ:
    منم یکی مثه اونا!
    منتها بدلباستر!
    :)))

    + کلا بچه های آخوندها خوشگل میشن!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • جوجه من عروسی حاجاغایی دیدم
    اوشون با لباس مقدس خودشون بود:))
    پاسخ:
    شاهد از غیب رسید!
    اوا خب نمیشد از خودتونم عکس بزارید :(
    +راستی بابت راهنمماییا ممنون
    +دوستانی ک ازمون داشتن چطور بود؟؟؟
    کی خستسسسسسسسسسسسسس؟؟
    :))))
    +هیچکیم نیس تخویلمون بگیره این بلاگیا عصن مهمون نواز نیستن ک ایشششش
    :))))
    سوت سوت
    پاسخ:
    نچ نمیشد!
    شاید در اینده اونم با حذف سر و صورت و دست و پا و ... جهت شناسایی نشدن!
    :)))
    + احتمالا همه خراب کردن
    هیشکی روش نمیشه چیزی بگه!
    کلا بلاگیا یه اخلاقی دارن که فقط بلاگیا رو تحویل میگیرن!
    :)))
    سلام

    اینجا اومدید متوجه نمیشم کی به روز میشید.[گریه][گریه][گریه]

    چهارتا آیکون گریه درست و حسابی هم نداره بذارم بلکه دلتون بسوزه :(((
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه همینطوره!
    ولی ما هر شب به روز میشیم ایشالا!
    متوجه شدن نمیخواد که!
    :)))

    بدون آیکون هم قبوله!
  • فیروزه ای ....
  • من نمیدونم شما چطور این بچه ها رو میبینید و ازدواج نمیکنید. واه واه :))
    دیشب تو عروسی، دوستم داشت به بچه اش پرتغال میداد! انقدر بش خندیدم که نگو. گفت الهی خودت به این درد دچار بشی تا من بت بخندم! گفتم تو که اون موقع نباید بخندی! مگه مامان بزرگ به نوه اش میخنده؟:)))
    پاسخ:
    اتفاقا خیلی هوسمون میشه
    ولی چه کنیم که...

    + شما هم اینقده حاضر جواب بودین و نمیدونستیم؟!
    باس بیشتر دقت کنم!!!
  • فیروزه ای ....
  • سلام
    ای جانم چقده این بچه هه جیگره:))
    ایشالا شمام شهید میشید
    پاسخ:
    سلام!
    چی چی رو شهید میشین؟!
    من هزار تا آرزو دارم!
    والا...
    چقد غلط تایپی داره کامنت قبلیم:(
    نمیشه اصلاح بشه؟!!
    پاسخ:
    نچ!
    نمیشه!
    بلاگ اجازه نمیده!
    یکی از مشکلات بلاگفا این بود که 
    بنده خودمو مجبور میدیدم بشینم تک تک اغلاط کامنتارو تصحیح کنم
    اینجا راحتم!
    بیشتر دقت بفرمایید استاد!
    سلام و درود رهبر کبیر
    حاجاغای بغل دستی که برخلاف شما حتی به ست کردن لباس خودش و بچه اش هم اهمیت میده!!! چه جلافتی به خرج داده بلا به دور 
    + یه سوال فنی دارم حاجاغاهای داماد روز عروسیشون لباس فرم می پوشن یا کت و شلوار و کراوات
    پاسخ:
    سلام بر پشتیبان همه فن حریف!
    جلافت از ماس با این تیپ کولیمون!
    والا...

    + هیچکدام!
    (فرم چیه؟!)
    ملبس به لباس روحانیت معمولا!
    گاهی هم واسه شب عروسی کت و شلوار!
    و البته داماد ما با لباس و عبا و عمامه ی سفید بود!
    سلام

    چه مزه داره عروسی طلبه ها...
    من که خیلی لذت میبرم, مخصوصا وقتی میای بیرون می بینی بیشتر آقایون ملبس هستن!

    راستی شما هم ملبس رفته بودین؟

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    پ م پ لخت رفته بودم!
    :)))
    وای قلبن اومد تو دهنم:(
    خدارو 100000مرتبه شکر:)))
    گفتم نکنه شما بیدندونید و خدانکنه به رختون کشیده باشم:))
    سوال:ارتندسی از دندون عقبی میکنن وا3 ایشون از جلو کندن چرا؟؟!!فک کنم کاسه ای زیر نیم کاسست!!
    پاسخ:
    چه میدونم!؟
    دندان پزشکشون که من نبودم!
    :)))

    آهان چپیه دوستتونه!! o_O
    نگید که راستیه شمایید؟؟
    پاسخ:
    بنده عکاسم!
    eeeeeeeeeeeeeeeeeee
    اولین عکس:
    حاجی دندونش چی شده؟؟حاج خانمشون رزمیکارن انشاا..؟؟
    پاسخ:
    در حال ارتودنسین ایشون!
    چه دقتایی میکنین شما!
    والا...
    اولم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی