حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 960: الخامس!

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

شنبه 3 اسفند1392 ساعت: 23:30 توسط:گمشده
حاجی حوصله ات سر رفته داری وقت گذرانی میکنی ها...
برام سواله چرا این وبو راه انداختی؟..وب داشتن خوبه ولی برا یکی مثل من که وقتم زیاده ...برا این که وقتم پر شه با دوستان می گپیم....ولی وب داری برا شما یه جوریه...اونم در این حد...حالا اگه مث آخوندای دیگه مساله جواب می دادی حرفی نبود ولی این کارم نمی کنی....خداییش هدفت چیه...بعضی وقتا حس می کنم اذیتی از وب داری ....اگه جواب نمی دی بگو که سوال یدکیمو بپرسم..:))))))
 وب سایت   ایمیل
م م 945: وصیّتنا!


دو سال پیش که مصمم بودم تریل بگیرم

و با یه سفر چند ماهه ایرانو بگردم

و زندگی بگ پکری رو تجربه کنم

با خودم گفتم: 

دوربین حرفه ای که دارم

لپ تاپم که باهام هست

یه وب میزنم 

و از روز اول تا آخر سفر روزانه پست و عکس میزارم از مسیرم

و از مخاطبایی که تو مسیر سفرم هستن هم میخوام  که ساپورت؟! کنن منو!

شش ماه پیش اون تصمیم که تا مراحل نهایی شدنش پیش رفته بود کنسل شد

و اون طرح شد این!!!


+ از کجا میدونین 

من سوالای ایمیلی مخاطبارو جواب نمیدم

مشاوره (به صورت محدود) نمیدم

منابع تحقیقی واسه بعضی دوستان جور نمیکنم؟!


+ من اینجا حرفامو میزنم...

این مهمه!

  • ۹۲/۱۲/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱)

حاجی جوابت بو داره..انگار ناراحت شدی...ببخشید خوب....حرف بدی زدم....می خوام بخوابم حاجی...اگه ناراحت نشدی بگو که برم...اگرم ناراحت شدی بگو از دلت در آرم...تا نگی نمی رم...

پاسخ:
پاسخ:

احتمالا غذاتون داره میسوزه!!!
کجای جوابم بو داشت!؟
والا...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی