حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 938:

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ب.ظ
دو تا پست نوشتم:

یکیو حذف کردم

یکیو ثبت موقت!


+ و این نشون میده که ...

  • ۹۲/۱۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

و این نشون میده که ...
یکی من
یکی تو!
الحق که عینه عدالتی حاجی


پاسخ:
پاسخ:

من یا خدا؟!
...جای خالی را با دانش بلاگری خود پر کنید

پاسخ:
پاسخ:

دانش شما چی شد؟!
:)
و این نشون میده که؟؟

پاسخ:
پاسخ:

من باید بگم؟!
:)
این نشون می ده که یا عاشقی یا داری عاشق می شی...نسخه بپیچم واست....

پاسخ:
پاسخ:

گزینه سه!
پست موقت معمولا نشونه ی خوبی نیست.

پاسخ:
پاسخ:

اوهوم...
حاجی خیر باشه؟؟

پاسخ:
پاسخ:

جز خیر چیزی هس؟!
  • یک بیوتکنولوژیست
  • نشونمیده از شمالیا ترسیدی!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هه...
    نههههه
    نه
    نه
    :(
    ..
    حاجی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره
  • خانم مهندس
  • این نشون میده که ....چی؟؟؟
    چیزی شده؟؟؟

    +من که هر وقت ناراحتمو، پست هام غمگین میشه!ثبت موقت میکنم!
    خداکنه واسه شما اینجوری نبوده باشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    حرف دل!
  • جوجه مهندس
  • +این نشون میده حالتون خوبه
    ولی یه لحظه ثبت پست کردینا عاخه من دیدم پستتون رو تازه زحمت کشیدم کامنت هم گذاشتم حیف که هدر رفت....خخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    هدر نرفت!
    رسید.
    که عاشقید.. خخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    اشتباهه.
    نشون میده حاجی دچار بحران شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا ستاد بحران تشکیل نشد پس؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی