حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 937: لا شفاء لهما! (برای این دو درمانی نیست!)

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ


مهندس بودن و شمالی بودن

با جراحی هم خوب نمیشن!

باید سوخت و ساخت!!!

حاجی ره

:)))

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

  • جوجه مهندس
  • دقیقا همین درسته
    شبهکم الله ...
    + حدیث داریم که نمی گم

    پاسخ:
    پاسخ:

    من از این ادب و تواضع شما متنبه شدم اصن!
    :)))
  • یک بیوتکنولوژیست
  • شما پاشو بیا
    اینجا سه تا شمالی هستن که می خوان ازت پذیرایی کنن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ شما امنیت جانی منو تضمین میکنید؟!
    :)))
    حاجی راستی لپ تاپت درست شد ؟ یا بازم "خراب"ـش کردی شب جمعه ای ؟ :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    چقد بی تربیه این حبیب!!!!!!!!!!!!!
    اصن من برم تا رو بیشتر باز نشده!!!
    :)))
    با تشکر از شما دوسته گرامی .. حرکته دلیرمردانه ای بود
    حاجی اشهدتو زیر لب زمزمه کن دارن میان سراغت

    پاسخ:
    پاسخ:

    بگین زود بیان که تا ده دقیقه دیگه میخوام بخوابم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • الان تکلیف چیه مشخص کنید بریم پی خوابمون
    مهندسان و حاجوان دوست?! دشمنن?! خنثی هستن?!
    به انتقام و این مسائل فکر کنیم? !

    پاسخ:
    پاسخ:

    من میگم بریم بخوابیم و همه حرفایی که امشب زده شد رو به دست فراموشی بسپاریم!
    :)))
  • یک بیوتکنولوژیست
  • برادر به شمالیا گیر نده

    همه با هم پامیشیم میایم حسابتو میرسیما تو این شب جمعه!
    --------
    راستی پاشو بیا چایی گذاشتم! (آخوندی که طی الارض نداشته باشه آخوند نیست!)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بجا تهدید و ارعاب
    دعوتم کنین و حسابی پذیرایی!!!
    تا من نگام به شمال و شمالیا عوض بشه
    والا...
    :)))

    + دیروقته چای نمیخورم!
    وگرنه زحمت میدادم!
    :)))
    با این حساب شما شاهی
    نه من !!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای جانم!!!
    کیف میکنم یکی نکته نابی میگه!!!

    + بیا تو صف دست بوسی که نوبت بهت نمیرسه شب جمعه اس ها!
    دوستان اصلا نگران نباشین !

    من آدرس حاجی رو به دوستان شمالی در پلیس فتا دادم ! همین ساعتاست که با راپل بریزن ببرنش ! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس بگو چند دقیقه صب کنن من لباس بپوشم!
    :))))))))
    بعد به حبیب می گن بی تربیت

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاه!
    ملت صف میکشن دست مارو ببوسن
    اونوخ من خودم پیشنهاد روبوسی میدم به مناسبت صلح و آشتی
    تو رد میکنی؟!
    والا...
    :)))
    باشه باشه دی:
    ریا میشه میدونم
    منم سوت سوت
    عاره اخوندم خوبههه
    فک میکنم حالا دی:
    چن وقته انقده میگم اخوند خوبه و اینا..عصن سوژه شدم :)))



    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه هدایت شدین!!!
    :)))
    کنتور میاد از تو لونت به طرز فجیعی میکشتت بیرون شک نکن

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه خیلی ترسیدم!
    :))))))))
    جوجه زد به سیم آخر .. برو جلو پشتتم
    حاجی برو بخواب فردا قرار وبلاگی داری

    پاسخ:
    پاسخ:

    کنسلش کردم!!!
    اونم یک طرفه!
    :)))
    بر جمال محمد صلوات

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیا همدیگه رو ماچ کنیم به این مناسبت!!!
    :)))
    فقد دکترا خووبن نه حاجی؟؟؟
    دی:
    مهنتسسسسسس چیه !!
    تازه شمالیش
    (یکی نیس بگه اقای خودمون شمالیه و مهنتسس )
    :))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حدیث داریم:
    الخوب کل الخوب الاخوند!!!

    که من دیگه ترجمه نمیکنم!!!
    :)))
    آقا این پست تکذیب شد که شد
    نشد بنده می گم که یه مهندس کامپیوتر بی جنبه
    وقتی بهش توهین بشه
    چه ها که می تونه به سر یه وبلاگ بیاره

    پاسخ:
    پاسخ:

    ببینین مارو به تو چه انتخاب های سختی قرار میدن!!!

    + العفو خوبٌ!
    عفو خوب است!!!
    حاجی ره
    :)))
    نه دیگه شفابگیر نیستی .. قطع امید شده ازت .. برو توبه کن اقلا

    + نه اصن سنجاخِ سابقو نمیشناسم ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما خودمون شفا میدیم!!!
    :)))

    + دیدی گفتم!
  • جوجه مهندس
  • بین 300 نفر دیگه لابد
    + اصن مهندس ها صرفن جهت اطلاع فاقد ارزش شما کپی برابر اصل ٽبت با سند برابر

    پاسخ:
    پاسخ:

    اه
    لو رفتم!!!
    :)))

    + مهندسها کپی ان!!!
    بیخود نیستن اینقدر زیاد شدن که!
    والا...
    "برو پا تو کفش بزرگان نکن حبیب!
    والا..."

    یه چیزی میخوام بگم ، ولی شب جمعست ، زشته ، آخرشم به ما می گن بی تربیت !

    ولی شما جای "پا" بذار "دست" ، بقیه ی کلمات رو هم با ذهن خلاق و مسموم خودت جایگزین کن تا بفهمی چی می خوام بگم :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    همتون شاهد باشین این حبیب چقدر بی تربیته!
    نچ نچ نچ...
    :)))
    چون نه شمالی هستی نه مهندس خدا باید شفات بده
    سعادت میخواد سنجاخ بودن که حاجی ره نداره .. بگو خب :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا چجوری شفا میگیرم؟!
    مهندس میشم و شمالی؟!
    :)))

    + شما با سنجاخ سابق ما مشتبه شدین!
    نپیچون حاجی
    می بینم جرات نداری بگی بچه کوجای
    حاجی ررررررررررررره

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که بچه شهرمونم
    ولی جهت رعایت مصالح امنیتی نمیتونم بگم اسم شهرمونو!
    والا...
    "من رتبه حوزه ام 300 شد!!!"

    جایی که میوه نباشه ، شلغم سلطان مرکّباته :))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای تو روحت ثلواط این شب جمعه ای!
    :)))
    خدا شفات بده .. بلند بگو آمین

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که نه مهندسم نه شمالی!!!
    :)))))))))
    خب شیرازی نیستین
    کوجایی هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اصن به شیرازیا میخورم کاکو؟!
    :)))
    خوبه ما به هیچکدوم از این عمل ها نیازمند نمیباشیم:‏)‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    جز گزینه سه!!!
    آخی طفلیا
    خوبه ما سالمیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما گزینه سه هستین!!!
    همچینم ...
    :)))
  • جوجه مهندس
  • حاجی سنجاخ غیابن عرض نمود که فردا صبح اول وقت باهاتون کار شخصی داره!!!
    تاکید داشت به ایکون

    پاسخ:
    پاسخ:

    من صبح نیستم
    میرم سر کار!!!
    :))))))))))
    این حدیثیه که من تو هیچ کدوم از منابع معتبر و حتی غیرمعتبر ندیدم
    و بیشتر هم روشنفکرهای اهل تسنن شافعی مصر این حدیثو میگن! :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    برو پا تو کفش بزرگان نکن حبیب!
    والا...
    :)))
    حاجی من تایید میکنم تکبیرررررر
    من پشتتم برو جلو دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه خودت دشمن میتراشی ها!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • دیگه ما رو خدا زده پس کلمون که رفتیم مهندس شدیم شما که مرد خدایید نکنید این کارارو گناه داریم
    نقص کسی رو که بروش نمیارن
    تنها جرم ما این بوده که رتبه کنکورمون زیر ۱۰۰۰ شده و نتونستىم وارد حوزه بشیم همین

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه تنبّه بقیه که بد نیس!!!
    :)))

    من رتبه حوزه ام 300 شد!!!
    :)))
    خوبی شیرازی ها اینه که با عمل خوب می شن
    ولی ظاهرا هیچ موقع عملیاتی نمی شن

    + نزن بابا نصفه شبه خـُ

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    مگه من شیرازیم!؟
    والا...
    شمالی بودن؟ :|
    حاجی ره بودن با جراحی چی؟ خوب میشه؟ :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!
    جراحی میکنن "ره"ــش رو برمیدارن!
    بدون درد
    بدون خونریزی!!!
    :)))
    الآن این بود پست سوزناکت ؟ :|
    الآن باید بسوزم ؟ :|

    برو یا شیخ ! بروووووووووو ! برو از خدا بترس :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خاکستر حببیم بر باد رفت...
    :)))
    ولی انصافا ما وقتی لهجمونو عمل می کنیم خوب می شیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم تابلوئه چهره شمالی!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی