حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 936: کلهم... (همه شون...)

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ


تو بلاگفا همه یا مهندسن یا شمالی!!!

حاجی ره


پ.ن:

دیگه اعصاب واسه آدم میمونه؟!

والا...

:)))

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۵۸)

  • کوثر خانوم
  • بیچاره شمالی ها
    حیف اون غذاهایی که واسه ه.خ از شمال میرسه و شما هم شریک میشی
    ما که نه مهندسیم نه شمالی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی جزو گزینه سه هستین!!!
    مهندس و شمالی بودن باعث اعصاب نموندن میشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همینه!!!
    :)))
  • منه پابرهنه
  • ریا نشه یه وقت ما از نوع مهندسشیم
    :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    انا لله و انا الیه راجعون!!!
    :)))
    شمالی ها مگه چشونه؟! :|
    خیلی هم خوبن اگه از نوع گیلانی و رشتیش باشن که دیگه عالی ان ، خیلی شیمی دیل بخواهه
    در ضمن من وب ندارم گفتم در جریان باشی

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکیش همین که نه وب دارن نه ادرس!!!
    :)))
    بعله...
    بلاگفا فرمودند که حاجی چند دنگشو می تونه بخره...بیاد بخره هر چی شمالی و مهندس توشه رو بنندازه بیرون...تا اونوقت سلام به هم اتاقیتون برسونید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر وخ اراده کردیم خودمون یه سرور جداگونه راه میندازیم
    نیازی به خرید دونگ بلاگفا نیس!
    والا...
    خدا در بدو خلقت ایرانیان رو 2دسته کرد .
    اونایی که خیلی براش عزیز بودن رو شمالی و سایرین رو در سایر نقاط ایران آفرید.
    نتیجه:شمالی ها بندگان برگزیده خداوند هستند.

    پاسخ:
    پاسخ:

    دو تا حدیث دیگه اینجور یپیدا بشه من میشم طرفدار شمالیا!
    :)))
    والا این چیزی که من دیدم یا همه قمین یا مهندس و یا هردو....
    حاجی دلتم بخوا مندس باشیافتخاری که به هرکسی داده نمیشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    قمیای نت معمولا خودشونو معرفی نمیکنن!
    :(
    خدارو سپاسگزاریم که مارو از این افتخار معفوّ داشت!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • این وسط مسطا دیدم دارن به پرستارا اهانت میشه حاجی بدفرم غیرتیم روش

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا حالا؟!
    اگه شما دارین پرستاری میخونین بگین به یه رشته دیگه گیر بدیم!!!
    :)))
    با تشکر از حبیب بابت کامنت پر مغزشان!
    واقعا جای همچین کامنترایی توی بلاگفا خالیه،بارپروردگارا!بر تعدادشان بیفزا!آمین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حبیب تکه!!!
  • گیس گلابتون
  • من که یک عدد بیولوژیست خراسونی ام
    خدا رو صد هزار مرتبه شکر نه مهندسیم نه شمالی:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • عروس کوشولو
  • :‏)‏ من نه مهندسم نه شمالی ولی شوهرم مهندسه حاجی =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    به افتخارش!!!!
    :)))
    شما ک الان رفتین
    خوابین حتا
    این 8 نفر اینجا چی میخوان

    پاسخ:
    پاسخ:

    از منی که خوابم میپرسین؟!
    :)))
    یه آقایی 8 سال سکسکه میزد ..
    با هیچی هم درمان نمیشد ..
    آخرش خودش خودشو ترسوند خوب شد!
    فک کنم فامیله تو بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما واسه هضم غذا ازش استفاده میکنیم!
    نتیجه میده!
    :)
    ووی چه دل نازک .. الان بهتری؟ یا هنوز تو شُکی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه!
    ابگوشته سنگین بود
    گفتم الکی بترسم که هضم بشه!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • Impact facto
    تعداد ارجاع به ۱ مقاله اس
    تو رشته های فنی مهندسی ۱ مقاله ایمپکت ۲۵صدم داشه باشه خعلى توپه اما برا پزشکی و ... نه باز بگید مهندسی بده

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهندسی بده!
    :)))
    حاجی اینترنتتو قطع میکنماااااااااااااااا .. با صد تا حاجی دیگه هم نتونی درستش کنی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ترسیدم!
    :))))
    جو خودش متشنج شد .. پان ره ایسم :|
    اگه گذاشتم بیای شمال :| جاده هارو میبندم .. :| گشتِ بازرسی میزارم .. هرجا دیدنت ببرنت بووووووق :| دریا رو به خواب ببین حاجیییییییییییییییییییی ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاری نکنین یه فتوا بدیم دریاتونو خشک کنیم!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • شما همین کامنت هاتون رو مقاله کنید ایمپکت فکتور بالای ۱ ای اس اى هم نباشه ایندکس اسکوپوس رو شاخشه جدی

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان من خیلی فهمیدم
    و دارم به خودم میبالم
    و در پوست خودم هم نمیگنجم!!!
    :)))
    عه نه من اون سنجاخه مذکور نیستم جوجه اشتباه شد اصن ..
    من یکی هستم مثه سنجاخ که هم شمالیم هم مهندس


    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن جو رو متشنج کردین شما!!!
    :)))

    + آخه کی دیگه اون سنجاخ میشه؟!
    والا...
    :(
  • جوجه مهندس
  • دروگ می گه
    سنجاخ بمیره به من جوجه نمی گه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشون هم جزو ناباورینن!!!
    یعنی باور نکنندگان!

    + ادبیاتو حال کردین؟!
    :)))
  • یک بیوتکنولوژیست
  • راستی یه چیی حاجی

    همین چند وقت پیش یکی از بچه های دانشگاه تهران اومده بود قانون بوعلی رو مطالعه کرده بود و گیاهانی رو که ایشون برای درمان بیماری استفاده می کرد رو لیست کرده بود و داروهای امروزی مشتق شده از اون گیاهان رو هم آورده بود
    مقاله خیلی جالبی شده بود و ایمپکت بالایی هم داشت
    --------
    آقا ما جسارت نمیکنیم به جانشینان افلاطون
    اگر اسائه ادب شد ببخشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    این خوبه!!!
    تحقیق باید ایمپکت بالایی داشته باشه!!!

    اختیار دارین یا صاحب المقالات العدیده!
    :)))

    + حالا ایمپکت یعنی چی؟!
    آروم در گوشم بگو!
    کمپ ترک اعتیاد !
    تو تـــَرکَم فقط میشینم متادارُ نیگا میکنم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه کم میوه واست آوردیم!!!
    فک کنم وقت ملاقات تمومه!
    ما بریم!!!
    :)))
    چیو باور نمیکنی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما همون سنجاخ ما باشین که ازش خبری نیس مدتهاس!
    :)
    + این در جواب این پست بود که اشتباها تو پست پایینی گذاشتم.
    ++ چیز دیگه ای هم نمیگم در مورد اینهمه ارادت شما به شمالیا! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن زندگی ما با شمالیا گره خورده!!!
    :))))
    جوجه مهندس من همون سنجاخم
    شمالی اینجا شمالی اونجا شمالی همه جا اَره وَ

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که باور نمیکنم!!!
    والا...
    مـَ خوابـمـ نمیبـره ، میشه باز فخت نیگا کنم ؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    موزه اس؟
    نمایشگاهه؟!
    چیه اینجا؟!
    :)))
    جل الخالق !!!
    ینی هر چنتاا ک رمزی نوشتمو نخوندینو فوش دادین :)))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه داده بودین
    یادم رفته بود فقط!
    حاجی من هردوتاشم:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایضا گزینه سه!
    :)))
    ن واقنی گزینه سه ی چیزی هسد ک نمیگین به من...اگه نمیگین ک من بگممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟
    بگم؟؟؟؟؟
    :|
    حاجاقاااااا دی:
    هنوز ابهامات برطرف نشده هر چی ک اینجا مبهم میشه
    مثلا هنو مجبورممممممممم میفهمی مجبورررر
    نفهمیدم قضیش چیه :)))
    اونروز دوزتم گفد بش گفدم پلیزززززززز بهم بگو قضیشو باز یادش رف :|
    عصن خیلی منو حرص میخورما خدا ا راضی نیستااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    گزینه سوم گزینه بعد از یک و دوئه!!!
    :)))
  • یک بیوتکنولوژیست
  • حالا کتب خطی رو نمیدونم

    ولی بچه های انسانی که من دیدم، یه پرسشنامه دارن که از چند نفر می پرسن و بعدش هم SPSS و LISREL

    فکر نمیکنم نوشتن مقالاتشون بیشتر از یک شب وقت بگیره

    یه پرسشنامه تهیه کن، بده زیردستات پرکنن، وارد Excel کن، بفرست واسه من!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شما درد نکنه!
    عشق مقاله از دلمون رفت اصن!!!
    ما ایده الیستیم!
    مقاله باید بترکونه!
    دو ساله دارم یه کتاب 10 جلدی 15000 صفحه ای رو میخونم واسه تحقیقام!!!
    والا...
    از مکنونات غیبیه
    شما هم که خودتون واقف به اسرارید
    والا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه قلمبه سلمبه!!!
    :)))
    دی: ی لحظه حاجی نیگا کردم 12 تا صفه شما رو تو مرور گر باز کردم :)))
    +حالاهی منو بکوبین تردم کنین ...محبت میچیکه عصن

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا دوازده تا؟!
    پس چند تا؟!
    خب یکی!
    بعد میگین ترافیکمون تموم شد
    تقصیر حاجی بود!
    والا...
    عرضم به حضور حاجی ره این حدیثیه که من تو هیچ کدوم از منابع معتبر و حتی غیرمعتبر ندیدما

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه شما که با منابع و مراجع و مصادر حدیثی سروکار ندارین
    حالا من اینو بگم یه چیزی!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • بانو فیروزه‌ای از دسته سوم سلام و شب بخیر عرض کردن و گفتن نت ندارن ولی دلشون
    اینجاست

    پاسخ:
    پاسخ:

    فیروزه ای که کامنت میگرفتی همه عمر
    دیدی که چگونه نتت قطع شد؟!
    حاجی ره
    :)))
    چرا تاخیر داره دی:
    +اها با پرسدارا بودن!!
    خیالم راحد شد....
    دی:
    حالا مگه چشه امپول زدن اگه نبودن همینا وختی مریض میشین چیکا میکردین؟؟؟؟
    ها ها ها!!
    مهنتسسسسسس دی:
    چیه واه واه

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدادین به مهندسا بزنن!
    :))))))
    اوه اوه حاجی اگه اونجوریاس برا منم دعا کن رتبم زیر 1000 بشه پزشکیی چیزی قبول شم میدم یه روز اصن دستتون باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    باید مادر گرام تضمین بده همچین قولی رو از جانب شما!!!
    :)))
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خسته نباشین!
    :)))
    ااااا
    حاجی شوما چقدر باکلاسو با توفیقی که همه دوروبریات
    یا از مهندسینن یا از سرزمین شمال
    خوشا به سعادتت!!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    هر چی هستن از گزینه سه نیستن!!!

    + البته ترکها هم زیادن!
    یا ترک؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم زیاده
    ولی گزینه سه این نیس!
    :)))
  • یک بیوتکنولوژیست
  • حاجی چایی دم کردن هم بلدما
    مطمئنی نمیخواین؟
    --
    شما هم کچل کردین منو با این ISI گفتنتون
    داده خام داری بفرست، مقاله چا شده تحویل بگیر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم داریم!
    یه دکترای ای تی داریم که چایی دم میکنه!!!
    :)))

    داده های خام علوم انسانی و کتب خطی آخه؟!
    یه موقع خودم باید بیام از پستاتون واسه نوشتن مقاله استفاده کنم!
    والا...
    کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!
    ببخشید گزینه سوم کدوم میشه؟؟؟ دی:
    +صدبار گفدم من کلا تو ی دسته جدام کلا من خاصم (خودشیفته حتا)
    +حاجی بگممممممم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    گرینه سوم شمایین دیگه!
    :)))

    + حالا هعی تشویش اذهان عمومی کنین!
    چیو آخه؟!
    :)))
    من مگه گیلانیم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نیستین؟!
    ما سر کاریم پس!؟
    والا...
    :)))
    تو بلاگفا همه یا مهندسن یا شمالی!!!
    یا دوس دارن مهندس یا شمالی باشن !
    حضرت حبیب (دام ظله الشریف ! )

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوابت یه پست سوزناک دارم واست حبیب!!!
    عه وا؟؟؟!!!

    من دکترم و خراسانی!

    دیگه نبینم ما رو با این مهندسا جمع زدینا !!! تو اون دنیا نمیگذرم ازتون!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه غیرمهندس غیر شمالی یافت شد!
    خدایا صد هزار مرتبه شکرت!!!
    :)))
    منم !!!
    حاجی درسده میگن کارد ب استخون برسه وامیسده..
    خیلی منو قربانی میکنیا هرچی کامنت سانسوریه مال منه عصن :)))
    بگم بگم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگو
    نگو!!
    باورکن چیزی نیس!
    یعنی من که کامنتی از شما تایید نشده نمیبینم!
    همه رو دارم از بیخ میتاییدم خب!
    والا...
    دعا واس اینه که اگه رتبه خ ب نیارم نه تنها بهم ماشیت تعلق نمیگیره باید غرامت هم بدم
    حالا یه دعا کردن انقد سخته یه کوچولو به حضرت معصومه بوگو یه نظر به ما بکنه ما ارادت داریم خدمتشون

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ میزارین با ماشینتون یه بوق بزنیم عایا؟!
    :)))
  • جوجه مهندسـ
  • بعضی ها هم مثل سنجاخ هم مهندسن هم شمالی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ددم وای!!!
    :)))
    ما هم مهندسیم هم شمالی ! :))

    نورٌ علی نور که می گن همینه !
    یا به تعبیری قوز بالا قوز ! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    تعبیر دوم رساتره!!!
    :)))
    ببخشیدا اما امپول زنو اینا ک گفدین با کی هسدین؟؟؟؟؟ دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    با پرستارا بودیم نه دکدرا!!!
    والا...
    کو پَ چرا ما شمالی نمیبینیم ؟ :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما جز شمالی نمیبینیم!!!
    والا...
    مگه شمالیا چشونه ؟
    خیلی هم خوب و عالی..
    مخصوصا از نوع گیلانیش
    والا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمارمون یکی رفت بالا!
    اونم از نوع گیلانیش
    :)))
    نه نه من تکذیب میکنم دی:
    شایدم دکدر باشه توشون
    تازه غیر شمالیم شاید باشه دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    دکدر و غیر شمالی هم باشه
    آخر جزو گزینه سه اس!
    ما نه مهندسیم نه شمالی

    اعصاب میمونه دیگه نمیمونه؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما گزینه سومین!!!
    بازم اعصاب نمیمونه!
    :)))
    نه والا من نه مهندسم نه شمالی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما گزینه سومین که سانسور شد در پست!!!
    خب دیگر من برم بوخوابوم فردا خیر سرم آزمون دارم اینجا پلاسم
    شبتان شیک

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک کنم ازمونو خواب بمونین!!!
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • عه منم که شمالی َم ! :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیدی گفتم!!!
    :)))
    چشه مگه از آمپول زنا که بهتریم نا سلامتی افتخاریم واس ایم مملکتا

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونا از شما بدتر!!!
    :)))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی