حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 935: مکالماتنا علی راس الکار

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

یکی از محققای ترک اومده از پشت بغلم کرده!!!

البته من رو صندلی و رو به سیستمم نشسته بودم

و در حقیقت صندلی رو بغل کرده بود!

البته اینقدر خوش قد و قامت بود که منو با صندلی...

واسه لوس بازی چشاشو خمار کرده و میگه:

حاجی حقوقو بدن میبرمت یه جا ناهار!!!

میگم: عشقعلی!!!

میگه: باشه! عشقعلی!


+ یعنی محبت همینجور میچکه از این محققا!

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴۵)

  • عروس کوشولو
  • یه جوری اون ادامه رو توصیف کردید که ادم فکرش به انحراف کشیده میشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه خیلیشو سانسور کردم!!!
    :)))
    خخخخخخخ عشقعلی ماخ تاخ

    حق داری با مهندسا آبت تو یه جوف نره با این توصیفات
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماخ تاخ چیه؟!

    مرحبا بناصرنا!!!
    :)))
    رمز عوض شده؟=/

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    ی راهش اینه واسه اینکه شمالیا پستتو نخونن...خون تو جیگرشون لخته شه...بمیرم از اینکه پستاتو بخونن...ادامه مطلبتو بزنی رمزدار...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من این پستا رو واسه دوستای شمالی میزنم!!!
    چرا نخونن؟!
    والا...
    باز منتظر یه چیز بی تربیتی بودما!
    خدا بده از اینا!! کاش یکیم بود مارو ناهار مهمون میکرد... والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نستجیربالله!!!

    + اونم به موقع سروکله اش پیدا میشه!
    :)))
    تجربه نشون داده ووقتی حاجی ها کم میارن میگن : همونی که شما میگی

    پاسخ:
    پاسخ:

    همونی که شما میگی!!!
  • گیس گلابتون
  • مهندسا همشون یه جوری آزار می رسونن دیگه.
    حاجی یه سوال؟؟
    ما واجد شرایط نیستیم واسه رمز هنوز؟؟:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    جمله اولتون طلائیه!!!
    :)))

    منم فقط به سوالای شرعی جواب میدم!
    :)))
    خدارو خوش میاد با احساسات جونای مردم اینجوری بازی بشه؟!
    نه خدا راضیه عایا؟!
    یکی به یه حقوق ماهیانه
    یکی کباب عشقعلی
    حتی یکی به بغل کردن صندلی راضیه!!!
    جوونای ما همچین موجودات قانع و مهربونین

    وای بر بی ادبانه بی تربیته خفاش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که راضی ایم!
    چی میگی شما؟!
    والا...
    :)))
    راس میگیناا خو زودتر میگفتین به اون همه ادم گیر نمیدادم
    اخه تو نخ خیلی چیزا رفتم طفلکا
    دلم اصن یه جوری شد براشون خیلی بد گیر دادمااا شنبه برم بگم دلیلش چی بوده
    نچ عذاب وجدان گرفتم حالا چجوری بخوابم:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    مادر گرام نیستن که این تجارب رو در اختیارتون بزارن؟!
    وجدانتونو خاموش کنین بعد بخوابین
    :)))

    + سلام هم برسونین!
    حاجی چند روزه تو نخه اون پست ثابتیم که از جاش گفتین تکون نمیخورهو خورده
    اصن نمیدونم چرا؟؟اصن بد تو نخشم ها!!! اصن تکون خورده که تکون خورده به من چه؟؟اصن چرا من اینارو میگم ؟؟ایشش گیری کردیما :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا عوارض سرماخوردگیه!!!
    :)))
    اصلا می بینید ترکا عخشن مدیونی اگه فک کنی من ترکم دی
    برادر شوما دعا کن من کنکور دو رقمی بشم اونوخ یه ماشین از این باباهه میگیرم
    نمیشه....
    بابته گذاشتن پست واسم بسیار ممنون


    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه خیلی عخشن!!!

    شما از باباتون ماشین میگیرین
    من چرا باید دعا کنم؟!
    والا...
    :)))
    مدیونید اگه فک کنید من قرار مهندس این مملکت بشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه نفر دیگه هم از دس رفت!
    حالا حاجی عروسی بچت که دیه مارو دعوت میکنی؟؟؟؟؟؟؟آره؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولی که عروس شده
    ایشالا دومی!

    + سومی هم پسره!
    :)))
    اَلانتمـ بخیـره ایشالا ، خودت خبـر نداری !
    انخـت شیکسـده نفسی نکـن بچـه مومـن ! :>

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونی که باید تایید کنه یکی دیگه اس فرشده خدا!!!
    بی ادرسا تائید....

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشن!!!
    :)))
    مـن بـرا چـیِ شمـا دعـا کنمـ عـاخـه ؟!

    عـاقبـت بخیـری اَ سـرُ روتـون میبـاره ! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان به خیری که نگفتم
    که اونم وحودش مشکوکه!
    "عاقبت" بخیری!!!
    والا...
    راسی جناب رئیس ممنون بابته جرقه ای که در ذهنمون زدید بابته خدمتکارو اینا
    باز یه کوچولو با این شرط به ازدواج راغب تر بشدیم دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خانمها چنان عاغایونو به کار میگیرن که دیگه خدمتکار نمیخوان
    والا...
    هم رشته ای های من آره..(من خودم بث تو خونم)
    لابد نرم افزارن..

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!!!
    من از صبه پای سیستمم مگس میپرونم هی رفرش هی رفرش هیچکی اپ نمیکرد ک تا 8 شب ک اعصابمخ ورد شد همه چیو بستم
    ک داداشم اومد !!!
    صب ک هیچکی نیس
    شبم ک خواب
    خو کی هسدن؟؟
    شبا امپرم میپسبه ب سقف فک میکنید فعال ترم
    وگرنه من از صبح هسدم اخه مرض دارم وقدی نیستین بیام کامنت بدم ک چیییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ:
    پاسخ:

    به نگین چیزی نگین که عصبانیه!!!
    :)))
    یاد خاطره ای افتادم که بی ارتباط به این پست نیست.
    جایی رفته بودیم چند سال پیش.
    من مسوول گروه بودم. عصرها که میرفتم مدرسه، کاری نداشتم. جز همراهی مشاور و هماهنگی.
    هوای اونجا 57 درجه بود و خیلی هم گرو بود. من هم اغلب می نشستم پیش بچه ها توی دفتر تا نوبت مشاورشون بشه.
    یک بار یکیشون بهم گفت: خانوم شما توی این گروه چکاره اید؟
    گفتم من مسوول گروهم. گفت : ماشالله زرنگی خانوم!!!!
    گفتم چرا؟ گفت آسونترین کارو خودت برداشتی! نشستی اینجا با ما حرف می زنی فقط!!!
    :)))))
    + شما هم حاج آقا مثل من کارهای آسون انجام میدین!؟ )
    ++ خیلی ساده و دوست داشتنی بودن این بچه ها. دلم خیلی تنگ شده براشون.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه کارای اسونو انجام میدادم ساعت کاریم از همه کمتر نبود!!!
    نمیتونم کل ساعتو بمونم از بس سنگینه واسم و نمیرسم به کارای دیگه ام!
    والا...

    + خاطرات خوبی دارین!
  • یک بیوتکنولوژیست
  • جناب رئیس

    مرکزتون بیوتکنولوژست نمی خواد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرکز که نه
    ولی خودمون یه رفیق دارای مقالات متعدد ای اس ای میخواییم!
    :)))
  • جوجه مهندسـ
  • احتمالن مهندسهای شما مربوط به نسل قدیم مهندسا میشن که از سوسک هم میترسیدن چون نسل جدید مهندسا که وارد بازار کار شدن همچین سوسک میکنن که حاجی نفهمه از کجا خورده
    + خدا بهشون صبر بده از قدیم الایام مهندسا قشر زحمت کش و مظلوم جامعه بودن
    بهشت زیر پای همچون مهندسایی هس اصن

    ++مدیر پروژتون باید یه امتیاز سختی کاری چیزی بابت حضور حاضر جوابی مثلِ شما به اون قشر مظلوم و آسیب پذیر جامعه بده

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک نکنم تغییری تو جامعه مهندسی رخ داده باشه
    همونن که بودن!
    مگه اینکه خلافش ثابت بشه!
    والا...
    + صبر کنین تا بعدا شمه ای از حرکات و سکنات این مهندسی که سنگشو به سینه میزنین بزارم تا خودتون قضاوت کنین!
    ++ خیلیم دلش بخواد!
    والا...
    :)))
    رمز؟؟؟؟؟؟؟
    هیییییییی بچه چندمته شیرینی ندادی؟؟؟؟خجالت بکش

    پاسخ:
    پاسخ:

    همون قبلیه بابا!!!
    ندارین مگه؟!

    تازه سومیه!
    مهندس تو کتابخونه ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهندسا همیشه باید ته چاه باشن؟!
    :)))
  • دختره خل و چل
  • بعدم حاجی ال ای دی هم میسوزه
    الان 6ماهه ساعت دیواریم سوخته ال ای دی هاش

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودتون میگین شیش ماه!
    حداقل صب کنین روشن موندن شما هم شیش ماه طول بکشه!
    والا...
    :)))
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    باز ساعت از دوازده گذشت و نگین فعال شد!!!
    :)))
    باز مرسی ، سایه خودتون و دعاهاتون بالا سر هممون ایشالا همیشه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما نیز دعا بفرمایین!
    والا...
    از کجا معلوم؟مگه شما خدایی؟
    من میدونم،خدا ریفیق فابریک خودمه

    پاسخ:
    پاسخ:

    همونی که شما میگی!!!
  • جوجه مهندسـ
  • شاعر فرمودند:

    مهندس چون علیه حاجی بر ستیزد!
    چنان حاجی را زند که هرگز بر نخیزد !
    +آجر به تعداد و بیه ماجرا

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته واقعیتها نشون میدن که متن شعر تحریف شده!!!

    ساعت کاری مهندسا از ما بیشتره و یکی دو ساعتی بیشتر میمونن!
    چند وقت پیش کارو تعطیل کردم و بچه ها رو هم راهی
    آخرین نفر داشتم خودم میرفتم
    که مهندس گف: حاجی شما که میرین ما تازه یه نفس راحت میکشیم!!!
    خدا شاهده!!!
    :)))))))))))
    خدا ببخشه بهتون!
    یعنی حفظشون کنه:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا کیو؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • عشقعلی = کباب!!!

    + کسری آمارشو داد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این کسری عجب ادم دهن لقیه!!!
    :)))
    واسـه مـامـ یـه کـاسـه سـوپ بیـار ! عیادت کـه نیومدی اَ درد کمپـوت آوردن !

    پاسخ:
    پاسخ:

    به جای سوپ واستون دعا کردیم امشب!
    پس عباتونو نمیدم :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که دیگه دل بریدیم از اون!
    والا...
    خدایا خدایا به حق پنج تن ، به حق این شب عزیز، در آینده یه بچه بده به این حاجی که مهندس آب بشه ولی یه لیوان آب، دست حاجی نده،ای خدایااااااا

    +تو این سکانس ،فرشته ها دست به دامن خدا میشن که خدایا این پشه دلشکسته است...
    خدا : تصویب شد!
    تو این سکانس حاجی از تجربۀ قبلی خود استفاده و پماد سوختگی سیلور مصرف میکند

    پاسخ:
    پاسخ:

    فیلم زیاد میبینین!
    :)))

    + خدا هم حاجیشو به خاطر یه پشه ضایع نمیکنه!
    والا...
  • جوجه مهندسـ
  • حرفی نیست که مهندسا از هیچ کار و حرف و تهمتی دریغ نمیکنن تا به هدفشون برسن! اما آنها برای این اینطور افریده شده اند که بتوانند با حاجی ره برابری کنند!!
    جوجه ره

    پاسخ:
    پاسخ:

    برابری با حاجی ره؟!
    خخخخخخخ
    محقق هستن همشون یعنی؟بهشون نمیاد!!:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستای روحانی و محقق!
    همه شون!
    :)))
    شرایط؟؟محدودیت سنی داره یا قومیتی و هزاران یا دیگه؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم بیشتر!
    :)))
    رمز؟؟؟
    اگه دوست داشتین
    واقعا حاجی هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به کدوم ادرس اونوخ؟!

    اگه خدا قبول کنه!
    :)))
    حاج اقا امشب بیشتر بیدار میمونین؟جمعست ها فردا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    دلیل نمیشه که!
    والا...
    :)))
    یه بار دیگه به ما مهندسا بد بگین، نفرین میکنم بچه هات مهندس بشن ولی چایی دستتون ندن

    +حاجی کی میخواین شیرینی بدین؟!
    خعله خوب ،خعله خوب هول نشین قند تو دلتون آب نشه، شیرینی وبلاگ جدید رو میگم
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه نفرینی بالاتر از مهندس شدن بچه های ادم؟!
    :)))

    + به طرف گفتم:
    هر وخ زنمو طلاق دادم!
    خندید و گغت: بازم خوبه!
    فک کردم الان میگی وقتی زنم مرد!!!
    اینا سانسوری بود دیگه!
    اخی

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
  • دختره خل و چل
  • تا پست بعدی در خماری خواهیم ماند
    بخدا من اینقد که اینجا روشن میشم تو وبای دیگه نمیشم
    بعضیاشون کلا نمیدونن میخونمشون
    ال ای دیم سوخت
    ________
    حاجی دارم ادم میشم
    سوره واقعه هر شب

    پاسخ:
    پاسخ:

    ال ای دی نمیسوزه
    نگران نباشین!

    منم امشب نیت کردم سوره واقعه رو!!!
    خوندنش هر شب بویژه شبای جمعه خیلی سفارش شده!
    کاش منم رییس بشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    حال میده هااااااااااااااااا

    یادش بخیر!!! راهنمایی که بودیم ، سرگروه همه درسا بودم بسسسسسسس که راحــــــــــــت بود!!!

    اما خیلی فاز میدادا!!!

    الان قشنگ مشخصه من چقد عقده ایم!؟؟



    پاسخ:
    پاسخ:

    منم عشق ریاستم!!!
    البته جهت خدمت رسانی به خلق!!!
    :)))
    عشقعلی........کلا حالشو می بری حاجی .....

    پاسخ:
    پاسخ:

    نبریم چکار کنیم؟!
    والا...
    :)))
    ای وای بر من...
    بازم رمز؟؟؟!!
    یا رمز میدید یا میگم فردا عمو آخوندم و دادام بیان بزور رمزو بگیرن

    پاسخ:
    پاسخ:

    زوری نیست استاد!
    باید حائز شرایط باشین!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی