حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 933: دغدغتنا! (دغدغه ما!)

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ
الان بزرگترین دغدغه من اینه که:

برسم به کامنتای تایید نشده یا این که پست بزارم!


+ یعنی استخاره کنم؟!

:)))

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

تایید کنید:/
شوما قول دادید که از 180 به بعد تایید میشه:/

پاسخ:
پاسخ:

من از این قولا زیاد دادم!
:)))
شرمنده ام
دارم تلاشمو میکنم!
جدی!
شما دم پشه رو بچین اگه خیلی مردی


پاسخ:
پاسخ:

چکار به دمش دارم
باید زبونشو چید!
:)))
قهوه ندارین؟
فال مو بگیر حاجی، بدین صورت که یکی از موهای سر همخونه ای رو میکنی و با خودت میگی کامنت، یکی دیگه میکنی و میگی پست و الی آخر
بعد ببین آخرین تار مو چی میشه

پاسخ:
پاسخ:

ترجیح میدم این فالو با کندن بالای یه پشه انجام بدم!!!
آهان
میدونستم خواستم مطمئن شم :))

پاسخ:
پاسخ:

خدارو شکر حل شد!
حس میکنم
قسمت مدیریت خیلی شلوغ و بهم ریخت اس باید مرتب شه
تا فکرتونم ازاد شه روانشناسا میگنامن نمی گم

پاسخ:
پاسخ:

مدیریتم بهم ریخته نیس
وقتم کمه و کار زیاد!
به هیچ کاری نمیرسم
مجبورم هعی از این و اون ناخنک بزنم
اونوخ این میشه!
والا...
نگین !این تیکه ی آخر پیامت خیلی جالب بود!"...بیاید صحبت و اینا"!
خیلی خوشم اومد!

پاسخ:
پاسخ:

:)))
1طور بگید که منی که عرب نیستم هم بفهمم دقیقا چی گفتید
البته نصفه نیمه فهمیدم.

پاسخ:
پاسخ:

یه قائده کلی اصولیه:
اگه بشه دو تا کار متفاوت رو با هم جمع کرد
بهتر همینه که هر دو شونو انجام بدیم نه یکی رو!
فال قهوه بگیرین

پاسخ:
پاسخ:

قهوه نداریم!
عصن اینجارو ولش کنید کامنتای امشبو تایید کنیدو بیاید صحبتو اینا

پاسخ:
پاسخ:

اصن حرف شما!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
فکر نمیکنم استخاره لازم باشه ها:)
هر دو کار پسندیده ایه و توصیه میشه هر دو را انجام بدید.

پاسخ:
پاسخ:

الجمع مهما امکن اولی من الطرح!!!
  • پرنده ی مهاجر
  • خخخخخ...
    به نظر من اول کامنتدونی تون رو خالی کنید بعد برید سرِ یه پست جدید با کلی کامنت جدید خعععلی بهتره!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این کامنتدونی که من میبینم هیشوخ خالی نمیشه!
    والا...
  • جوجه مهندسـ
  • با توجه به قانون سوم وب نویسی هر پستی نیاز به کامنت دارد و هر کامنت نیاز به تائید
    ++ در نتیجه همچین دغدغه ای رو خیلی از ماها هم داریم که با توجه به این همه کامنت تائید نشده واقعن انصاف هست که برا پست های جدیدتون کامنت بذاریم؟! یا نه فقط تماشا کنیم و از محیط اطرافمون لذت ببریم

    + درسته در کار خیر حاجت هوچ استخاره نیست اما شما استخاره کردید نتیجش رو اعلام کنید ما هم استفاده کنیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که همچون قانونی نداریم!!!
    اصن من آنارشیستم!!!
    والا...
    :)))

    + استخاره نکردم!
    ترسیدم پست گذاشتن خوب نیاد!
    :)))
    پست بذارین..

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودمم همینو میپسندم!
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • برس به داد تایید نشده ها ای حاجی پر توان!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تموم که نمیشه!
    پس واسه چی خودمو خسته کنم؟!
    :)))
    استخاره :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    برس به درست حاجی ..فردا امتحان نداری...نکنه این هفته ام می خوای با دعای مادر گرام 20 بگیری؟؟؟؟
    اگه امتحان نداری نظر تایید کن....فردا پست بزار...اینم استخاره

    پاسخ:
    پاسخ:

    امتحانا تموم شد!
    کجای کارین شما؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی