حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 921: سیستمنا اللیلیه! (سیستم شبانه ما!)

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

برنامه هرشب سینما حاجی:

راس دوازده خاموشی

دراز میکشیم

وحتی میخوابیم

ولی چه فایده وقتی خوابمون نمیبره

وبلاگ دوستانو با موبایل میخونیم با کامنتای وب

خروج از مدیریت و قفل کردن صفحه روشن موبایل

ده دقیقه بعد...

دوباره ورود کاربران و کنترل وب دوستان و کامنتا

و تا ساعت دو هر شب این چرخه تکرار میشه 

و من پنج شیش باری از زور بیخوابی میام و میرم

راس ساعت دو سری به آشپزخونه و ناخنکی به هر چی که گیر بیاد

و بعد خوابم میبره تازه!

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

منظورم کلاسای ِ ساعت هشت بو د:|

پاسخ:
پاسخ:

هشت شب کلاس؟!

+ البته خودمم هفته ای یه روز همین ساعت کلاس دارم
ولی فقط یه روز در هفته!
والا...
الان دیگه باید برم :(

پاسخ:
پاسخ:

الان؟؟؟!!!
  • شیدا(✿◠‿◠)
  • حاجی آدرست عوض شده؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کجای کارین؟!
    :)))
    بلاگفا مارو زد
    تو رو خورد
    زد
    فیلتر کرد!!!
    :)))
    بنده این برنامه ها رو دارم .
    با یک عدد مسنجر :|
    هر شب هم ساعت سه اینا میخوابم :|
    بد دردیه بی خوابی :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط فرقش اینه که صبح نباید ساعت هشت برین سرکار!
    من فکر کردم تا اون موقع سر و صدات میاد، داری نماز شب میخونی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نماز شب؟!
    مغرب و عشا منظورته؟!
    :)))
    چِ باحال

    چون همه اینا دَقیقاً برنامه هر شبِ النازم هس

    فقط با این تفاوت کِ من فیس بوکم چک میکنم =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا شما برنامه تونو با من هماهنگ کردین
    یا من با شما؟!
    ما خلاف سنگینمون همین بلاگفاس!
    :)))
    الان فک میکنم بری زن بگیری خوبهاوضاعت خیته

    پاسخ:
    پاسخ:

    همین الان؟!
    نصفه شب؟!
    :)))
    تعجبم با این همه تلاش بی وقفه بازم تو تایید عقب موندین؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه کار پیش میاد بین تایید کردن!
    کافیه تلفن زنگ بخوره ...
    والا...
    من نظر کارشناسیمو درین مورد اعلام نمی کنم!
    + به مشاور دیگری رجوع بفرمایید. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما مشتری قدیمی بودیم ها!
    این مشتری مداریه آخه؟!
    والا...
    خب نکن
    به من چه
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه!
    "خروج از مدیریت "...هیچ وقت جدیش نگرفتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه لپ و موبتون وسایل شخصی اند و فقط خودتون استفاده میکنین
    شاید نیازی نباشه جدی گرفته باشه
    اما...
    الانم داره به شدت
    مخصوصا که شرکتا و ادارات سرش دعوا دارن

    پاسخ:
    پاسخ:

    باور میکنم!!!
    :))))))
    دم شما گرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه!!!
    :)
    دیگه
    شما با یه مهندس طرفین

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه زمانی مهندسی قدر و قیمت داشت!!!
    :))))))
    توبه کن حاجی
    وب ما رو می خونی و نظر نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟

    راستی لطفا فردا برو حرم به خانوم بگو به مادشون بگن برات کربلای منو امضا کنن
    یه قدمی کربلام
    دعا کنید اساسی

    پاسخ:
    پاسخ:
    از کجا فهمیدی؟؟؟!!!
    :)))

    چه کارای سختی از آدم میخوان ملت!
    والا...
    بازم چشم1
  • عروس کوشولو
  • برنامه همه همینه :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیدونستم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی