حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 920: من شروطنا! (از شرطهای ما!)

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

از جمله شرایط ضمن عقد من:

خانمم باید هر روز حداقل دو ساعت کامنتامو جواب بده و تایید کنه!


پ.ن:

اگه پستارو هم من بگم و ایشون تایپ کنه

دیگه خیلی دوسش میدارم!!!

والا..

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

اوهوم. اونکه صد البته:)
توف تو روح ِاملای ِمن :))
منظور امر بود :))

پاسخ:
پاسخ:

ما نیز تو روح املای شما که اینقدر مارو به تفکر و تامل وا داشت صلوات میفرستیم!
:)))
خداییش من خواستم توپست پایینی کامنت بذارم دیدم رسیده به صفحه 6!! کلا منصرف شدم!!! :))

پاسخ:
پاسخ:

البته کامنتدونیش هم بسته شده!
حتی کامنت خصوصی ها رو؟

پاسخ:
پاسخ:

من و او نداریم که!
من اوم
او منه!
والا...
چه حاجی خوش اشتهایی
مواظب باشین رودل نکنین!!

پاسخ:
پاسخ:

اینا واسه ما راحت الحلقومه!
چرا رودل؟!
:)))
چه شرط ِ سنگینی :))
دیگه عمر دیگه؟:))

پاسخ:
پاسخ:

واسه عاشق سنگین نیس!
نفهمیدم جمله دومو!
خوبه من و جوجه رفتیم بقیه ادامه دادن! اونوخ ملت از ما میترسن!
جلل الخالق

پاسخ:
پاسخ:

آخه هر چی آتیشه از ...
:)))
ایشالا یکی نصیبت بشه نفهمی وبلاگ چیه
بعدشم شوور من ااین درخواستا بکنه با جمله ی مگه خودت چلاقی همه چی درست میشه

پاسخ:
پاسخ:

آمین...

+ چقده خشن!!!
:)))
شایدم خانومت برات شرط بزاره.....
میدونی چه شریطی؟

دست زدن به لپ تاپ ...تحت هر شرایطی ! ممنوع

پاسخ:
پاسخ:

رو چِشَم!!!
:)))

+ اصن جون بخواد...
والا...
چه شرط سختی!!!!

پاسخ:
پاسخ:

واسه عاشق سخت نیس!
:)
همینجوری با همین شروط معقول و متعارف هنوز مجردین!
وای به این که شرط های عجیب و غریب هم داشته باشین! :)
+ دوستان متاهل میگن اگر عاشقتون باشه هر کاری می کنه. کمک در وبلاگ داری که چیزی نیست! والا...
:)

پاسخ:
پاسخ:

من شروط نامعقول زیاد دارم!
اینا توش گمه!
والا...

+ منم اگه عاشقش باشم ...
  • جوجه مهندسـ
  • زیر شاخه من فیروزه ای بود
    ماریا و سانیا خودجوش اومدن دیر متوجه شدم ولی کشیدمشون بیرون
    من مسول بقیه نیستم که دیگه والا
    نهایت مسولیت 120تاش با منِ بقیه رو قوین تکذیب میکنم
    عرضی نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    همین؟!
    120 تا؟؟؟!!!
    :))))
    حاجی خیلی زیاد داری بهش لطف میکنی یه وقت نچاد ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    حواسم هس بهش!
    حاجی جون شانس بیاری اگه شرط خانومتم همین نباشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من شانس میارم
    مطمینم!

    ساعت دو شد
    بریم یه چی بخوریم و دیگه بخوابیم خدایی!
    فردا ساعت هشت باید سرکار باشم مثلا!
    والا...
    باز که کامنته ما رو خوردی!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم که ساعت دو باید یه چی بخورم تا خوابم ببره!!!
    راستی
    کامنتی که برا پست بالایی گذاشتمو خوندی؟
    التماس دعا داشت؟
    پیغام داشت؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اوهوم
    اوهوم
    اوهوم
    به من که نه ولی به خانوما بعلهههههههههههههههه
    با دو پارچ عسل و یه پیتزا خانواده ام هضم نمیشه این اخلاقتون
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    حالا از منم عذر خواهی کردین مشکلی نیس
    نماینده حقوق بشریم مثلا

    پاسخ:
    پاسخ:

    با دو پارچ عسل و پیتزا خانواده بیا حاجی رو هم بخور!!!!!!!!!
    تازه شکی ان که چرا هضم نمیشه!
    ماشالا اشتها که نیس!
    والا...
    منم نماینده حقوق مردام!
    بازم والا...
  • جوجه مهندسـ
  • من داشتم نهضتم رو رهبری کردم و رفتم کنار همش 70تاش زیر سر من بود بقیش خودجوش توسط واله های خودتون پیشروی کرد
    + بازم من جمع کردم وگرنه تا600 تا پیش میرفتن شک نکنید
    --------------------------
    خیلی هم عالی صاب اختیارین شما
    اصن 4تا4تا پارتنر بگیرید که با ملاک های مختلفتون کنار بیان خیالی نی
    حاجی که ملاک هاش دم به دیقه Upgrade نشه حاجی نیست (جوجه ره)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودجوش؟
    زیر سر من نبود؟
    ...
    کلکم راع و کلکم مسیول عن رعیته!
    امام علی علیه السلام
    مگه به همی راحتیه؟!
    یکی بیاد شیر آبو باز کنه خونه رو سیل ببره
    بعد بفرماید که من فقط شیر آبو باز کردم
    آب خودش اومد!!!
    نعوذ بالله...

    تازه شما جمعش کردین؟!
    حال خوبه خودم کامنتدونی رو بستم از بیخ و بن!
    شما جمع کردین؟
    درسته که شبه و هوا تاریکه ولی دیگه ...

    4 تا 4 تا میشه شونزده تا!!!
    اووووووووه!
    :)))
    شوما بشین حرص خواهران محترمه رو در آر به ما چه؟؟
    والا
    تا آخر عمرتم بدو دنبال زن
    با این اخلاقت
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهران محترم به قدر کافی از دس ما عاصی هستن
    فک کردین واسه چی مارو فرستادن قم تبعید؟؟؟!!!
    :)))
    ما دوندگیهامونو کردیم
    دیگه خسته شدیم نشستیم
    قصدم نداریم پاشیم
    والا...

    حالا چشه اخلاقم؟!
    معذرت خواهی بدهکارم؟!
  • جوجه مهندسـ
  • سلام حاج عاغا
    من بابت پست پایین شرمنده ام
    متنبه شدم
    نادم و پشیمانم
    اصن با نهضتی که به راه انداختم ترجی میدم برم افق والا
    بخشش از جاجوان است
    -----------------
    شما چقد دم دم مزاجید همین چن وخ پیش شرط ضمن عقدتون این بود که خانومتون اصن ندونه کامپیوتر چیه یادتون که نرفته الان administrator میخواین که!!!!! چند به چندین با خودتون والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که نهضت به راه میندازین نباید پاسخگو باشین؟!
    نباید حرکت توده های مردمی رو جهت بدین؟!
    فقط ره میندازین؟؟؟
    والا...

    کل یوم هو فی شان
    ملاکها تغییر میکنن
    با تغییر ما و گذشت زمان
    اصن قول نمیدم ملاکای فردا صبحم همینا باشن!
    والا...
    :)))
    شما کلفت نمی خواین اون وخ؟؟؟؟؟
    آیکن دفاع از حقوق زنان

    پاسخ:
    پاسخ:

    آدمی که زن داره کلفت میخواد چیکار؟؟؟؟؟!!!!!
    آیکون دفاع از مرد سالاری و حرص خانمهارو درآوردن
    :))))))
    مگه این امتحانا میذارن آدم بخوابه..
    والا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • عروس کوشولو
  • :|
    همتون مث ِ همید

    پاسخ:
    پاسخ:

    آقا مرتضی سرور ماس!
    والا...
    :)))
  • عروس کوشولو
  • :| امر دیگه ای نیست بهشون بگید ؟چایی دم نوشی ماساژی چیزی؟:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا!
    هر موقع پست گذاشتم بیاد شونه هانو بماله!
    ممنون که یادآوری کردین!
    ای بابا
    باز که اینجا خراب شد

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیش خرابه شاه؟!
    265 تا کامنت تایید کرده بعد گردنشو کج میکنه میگه لپ ندارم
    خدایا توبه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خط آخر پستو هم میخوندی!
    والا...
    یوهوووو
    اووووللللللللللللل
    هورا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواب ندارن که ملت!!!
    والا...
    :)))
    حالا شما حواست باشه که شرط ضمن عقد یشون حذف وبلاگ نباشه
    کامنت تایید کردن و پست گذاشدنشون پیش کش

    پاسخ:
    پاسخ:
    کیس بعدی لطفا!!!
    به همین راحتی!
    :)))
    تا فیروزه ای نیومده من این رو بثبتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه کرده ایشون با ملت!!!
    ؛)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی