حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 917: این القم؟! (قم کجاس؟!)

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

قم:

شهری که در خیابان های یک طرفه اش هم

باید به دو طرف نگاه کرد!

حاجی ره

  • ۹۲/۱۱/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

شاید از کجا معلوم :))
سالاریه شم بد نیست :))

پاسخ:
پاسخ:

آره سالاریه هم خوبه!
مخصوصا اون پیاده رو وسط بلوارش!!!
ایضا پیتزا دلفینش!
:)))

+ نکنه شما هم...
پس کاشانی هستی حج آقا

پاسخ:
پاسخ:

من همچو چیزی گفتم؟!
والا...
:)))
پس با این حساب
همه ایران قم است!!
ای وای حاجی دیدی چی شد آدرس یادم رفت.. این کامنت صرفا جهت ارائه ی آدرس است و ارزش دیگری ندارد.
اصلا این قم با همه جای دنیا فرق داره.. خودش یه کشوره..
اصلا زندگی مردن توش مرد می خواد.. همه که دووم نمی یارن...
تییران
شهری که در خیابانهای یک شرفه ان
باید به 4طرف خود + بالا سرت و زیر پایت نگاه کنی!!!

حقایق شهر نشینی
جلد49
نوشته اینجانب ره

پاسخ:
پاسخ:

پی دی اف کتابتون پیدا میشه بنده دانلود کنم؟!
ترجیحا از جلد یک!
به قول حاجی خون (ره)
از دو چیز بترس
1.زلزله
2.موتور سوار قمی
بقول خودتون!بده!به زندگی هیجان میدن!!!

پاسخ:
پاسخ:

چه خوب یادتونه!!!!!
آخ آخ خیلی بده ؛ دقیقا .. :|
ما دو طرف رو که هیچ... بالای سرمون رو هم نگاه میکنیم
  • گیس گلابتون
  • مشهد هم بذارین کنارش:))
    راس گفتینا
    من که کلا باید دنبال یکی بگردم تا باهاش برم اونطرف
    مخصوصا خیابونای .....
    اسماشونو نمینویسم که کسی به دل نگیره که تبعیض قائل شدم
    واقعن حاجی عاغا بی نظمی بیداد میکونه
    باس تو خیابونم حتی بالاسرتم بپای شاید طیاره ای چیزی هوس کونه بیاد رو سرت فرود بیاد والا
    خیلی وحشتناکه مخصوصا نزدیک حرم...اونجا که می خوان مونو ریل بزنن...و ستوناشو کاشتن.....خیابوناش کوچیکه انگار...یه جوریه ...شاید به خاطر رنگ بتن ستوناس فضاش بد جور خفن به نظر می رسه...
    دو طرف هم دیده شده که کمه!

    بالا و پایین فراموش نشه
    پس راسته که میگن شهر هــِرته؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کل شهر که نه
    خیابوناش
    کل خیابوناش که نه
    بعضیاش
    والا...
    یه شهری هم هست که برا رد شدن از خیابون باید 4طرفتو نگا کنی!‏
    به دلیل مسائل امنیتی اسمشو نگفتم:‏)‏‏)‏
    قم فقط اینجوری نیس حاجی،همه جا اینجوریه،شهر ما تو کوچه ها هم باید این ور اون ور نیگا کنیم :|
    آخ آخ من عجیب دل ِ پری دارم از این شهر
    اعتراف میکنم هر وقت هم برم فقط به عشق جمکران و حرم میرم
    وگرنه هیچ جذابیتی برام نداره و چند روزی رو به زور تحمل میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه ما به عشق صفائیه اش ده سال موندیم؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • آدم گاهی مجبوره خلاف بره!!!
    گاهی هم حال میده!!!


    + البته اصل این متن اینجوریه:
    جهان سوم جایی است که...
    چون آدما بعضی وقتا از جایی که اصلا انتظارشو ندارن ضربه میخورن!
    راستی سلام!
    البته به نظرم اگه آدم بخواد سالم بمونه تو این شهر، باید بالاسرشم نگاه کنه! زمینو حتی!
    چون من یه بار داشتم سر چارمردون چپ و راستو نگاه میکردم با دقت.یهو پام رفت تو یه چاله ی عجیب که در جای عجیب و غیرقابل پیش بینی قرار داشت.هیچی دیگه... بقیه ش معلومه:دی
  • دوشیزه فلانی
  • و علیکم السلام!
    به به کم الله و بالخیر و العافیه! بما صبرتم! بوسی .... !!!
    ( سانسور شده توسط نویسنده !!! :))) )
    حاجاقا امروز بددددددددددددددددددد جور غیبتت رو کردم!
    صب بابام می گفت که آره تو کلاسای عقیدتی یه آخوندی بود با کلاس و خوشگل و خوشتیپ و اتو کشیده و اینا که یهو خیلی جدی گفتم خوب! خود حاجاقا بوده!!!
    یهو بابام گفت چی؟! کی بوده؟! گفتم همون حاجی سرآشپز معهود!!! همون که پیتزا می پزه و " چاپار اون روییه بود نه زیریه "!!!
    کلی خندیدیم!!!
    اصن باورتون نمیشه!
    تا یه آخوندی رو تو خیابون می بینم و حس می کنم شبیه شماست سریع به کفشاش نگاه می کنم! می بینم هییی! بوت نیس! بوت آمریکایی نداره!
    :)))
    ( جدی گفتم این مسئله رو! ناگهان و ناخودآگاه به کفشاش نگاه می کنم! )
    خلاصه که زیاد یادتونیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم و رحمه الله!
    خیلی خوبه که خودتون زحمت میکشین و سانسور میکنین!!!
    :)))
    لطف عالی و ابوی گرام متعالی!
  • خانم مهندس
  • مثله.شهره ما!!!:-(
    تازه,خیابون یکطرفه رو که برعکس میان بماند,یه چیزی هم از آدم طلبکارن!!!!
    خب توی کاشان هم کم و بیش همین جوریه:)
  • عروس کوشولو
  • ینی خیلی عالی بود :))
    تو پیاده رو هاشم باید همه طرفو نگا کرد که یه وقت مورد اصابت موتوری ماشینی چیزی قرا نگیره ادم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی