حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 810: خل من کل شیء! (از هر چیزی خالی شو!)

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۹ ب.ظ


گاهی از بعضی چیزا باید خالی شد

تا جاشو خدا با بهترش پر کنه!

گاهی باید جیب را از پول خالی کرد

و گاه دل را از عشق!


حاجی ره


  • ۹۲/۱۱/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۳۶)

این جمله قصارتون انگار واسه حال من گفته شده حاجی!
ولی سخته خالی شد! سخته رها شد!

پاسخ:
پاسخ:

واسه حال خیلیا گفته شده
دست تنها خیلی سخته!
ایشالا خدا کمکمون کنه!
حساب معنوی مون هم تغییری نکرده :)

پاسخ:
پاسخ:

خیری بهتون نرسیده؟!
حاجتی ازتون برآورده نشده؟!
بلایی ازتون دفع نشده؟!
حالا تکلیفش چیه علان مارو هوایی کردین؟
ما نه قدیمشو داشتسمو ن جدیدشو داریم
:|
من پس فردا هی بیشتر دلم بخواد کی جوابگوئه؟

پاسخ:
پاسخ:

این پستا واسه اهلشه!
که شما نیستین الحمدلله!

شما نخونین اینارو که بدآموزی داره!
والا...
من اعتراض دارم با کامنتای من کو؟
حاجی گیسو گیس کشی را ننداز خو

پاسخ:
پاسخ:

من که با آرامش دارم کارمو میکنم!
والا...
  • در آستان بلوغ
  • شاید این فرمایش شما درست باشه، اما باید دید از کدوم جهت؟ یعنی این حرف رو بابک زنجانی می‌زنه یا بنده و شمایی که شپش هم ته جیب‌مون چارقاپ نمی‌اندازه؟ کسی که یه عمری عاشقی کرده یا گربه‌ای که دستش به گوشت نمی‌رسه؟
    آخر قضیه اینه که به‌نظرم آدم باید هرچی می‌شه سبک‌بارتر باشه تا بلندتر بپره. سعادتمند باشی برادر.

    پاسخ:
    پاسخ:

    لایکلف الله نفسا الا وسعها!
    هر کسی به قدر وسعش!
    والا...
    ما نیز ارزوی خیر و سعادت داریم برای برادر خوبمان!
    فکر کنم شما هم خالی شدید و حالا یکی داره در میزنه بیاد تو
    حاجی راهش بده. بیرون سرده

    پاسخ:
    پاسخ:

    من جا ندارم!
    خیلی دلتون میسوزه خودتون راهش بدین تو!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • اگه دل از عشق پر بشه خالی نمیشه ‏!‏ چون هرجا عشق باشه خدا هست ‏!و جایی که خدا باشه احتمال خالی شدنش نزدیک به صفره ‏!‏ به قول دکترشریعتی دوس داشتن تو دریا شنا کردنه ولی عشق تو دریا غرق شدن ‏!‏ ادما میتونن هر روز دلشونو از دوس داشتن ی نفر پر و روز دیگه خالی کنن واس کس دیگه ولی عشقو نمیتونن ‏!البته نظرمنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم اونی که میزاره و میره رو عاشق نمیدونم
    اما اونی که خودشو وقف اون و خاطره هاش کرده نظر مخالفی داره!!!
    ما گفتیم از این چیز!!! خالی شو
    تا عشق حقیقی رو دریابی!

    شکر خدا شما از اول به عشق حقیقیتون رسیدین!
    این مطلب مال یه عده دیگه اس!
    :)))
    دارم سعی میکنم خالی کنم..........و شدید منتظر یه بهترش هستم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز براتون آرزوی موفقیت داریم!
    آه خستم شدپس کی نظرمنو تاییدمیکنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    قلب عاشقا با غیر عاشقا فرق داره با هم عایا؟!
    سلام خیلی وقت بوداینجانیومده بودم ولی میبینم که مث همیشه عالی این چیزی که نوشتم خیلی مهربونه اصن جنجال نداره ناراحتم که هیچی به ذهنم نمیرسه بگم اگرحاجی رواذیت نکنیم که اصن نظردادن بی فاییده اس

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیشتر فک کنین خب!
    :)))
    ولی من ندیده بودمتون ها!
    تکبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • آسمــــآن
  • دقیقا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اوهوم!
    ما جیبامونو خیلی وقته از پول خالی کردیم ولی چیزی جای خالی شو پر نکرد!
    تکلیف چیه آیا؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حساب معنوی تونو هم چک کردین؟!
    سلام
    جیبتون پر پول
    دلتون پر از عشق
    لبتون خندون
    دلتون شاد

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    همچنین!
    دیدم وبتونو!
    بامزه و کوتاه!
    :))
    سلام
    این خالی شدن که گفتین سیر طبیعه و همه تجربه اش می کنن
    اما برادر خوبم بهتر از عشق در دل و پول در جیب چی میتونه باشه که خدا با بهترش جایگزینش کنه؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    آخه مورد زیاد داریم که سالهاس گذشته و به این سیر به قول شما طبیعی نرسیده!
    حرف ما سر اونه!
    عشق و پول بهتر و بیشتر
    نه چیزی سوای این دو!
    الان این جدیث بود از طرف خودتون؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    موردی داره عایا؟!
    همینجوری خالی خالی بریم جلو به هیچ جا نمیرسیماااا...
    از عشق و از پول خالی شیم چی میمونه؟!:|
    هرچند من تعبیرم از عشق چیز دیگریست!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خالی خالی نمیمونه!
    پر میشه!
    ضمنا من فرمودم خالی بشین تا پول و عشقی بهتر و بیشتر و پاکتر نصیبتون بشه
    نگفتم که خالی تا آخر ادامه بدین!
    والا...
    یک نفر

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
    احتمالن بعد این باید بگم
    تعداد افرادآنلاین 2عدد فسیل اخیر + 1عدد فسیل سابق
    +دور و زمونه بدی شده ملت از خواب و خوراک افتادن

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودت سرمشقشون شدی!
    والا...
    online user: Unhappy fossil

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا هپی بشه ما هم نجات پیدا کنیم!
    خیلی قشنگ بود حاجی

    درستشم همینه

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان فک کردین اینجوری از دل ما در میاد!؟
    :)))
    شوخو!!!
    نع خیر
    اعلام کردم ک باهمه قهرم
    البته شام شوما سرجاش
    مثلا علان اگه یکی بیاد بگه نخوابید پلیییییییییییز
    گوش میدید؟
    میگم ک حاجی...
    چیزه..
    هیچی بیخیال

    پاسخ:
    پاسخ:

    شام ما سرجاش باشه
    بقیه اش مهم نیس!
    :)))
    الان یکی بع شما بگه فردا باید با حاجی دو شیفت برین
    با سی تا محقق زبون نفهم!!!!! سرو کله بزنین
    شما گوش میدین؟!
    :))))
    میگم که...
    ژوووووووژه سلااااااام

    دلم برات تنگ شده بود عزیزززززززم
    بیا بخله سنجاخی :))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه جوری رفتار میکنن انکار هیچکدومشون وب ندارن!!!
    خدایا توبه!!!!
    :)))

    + حالا همه عشق و محبتتونو باید اینجا تو انظار عمومی ...
    استغفرالله...
    من هیچی نگم با بغضم راحتتر کنار میام ، پَ بیخیش ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    کنار اومدن یعنی زخمی رو همیشه تازه نگه داشتن!
    پاک کردن یعنی داغ کردن زخم برای یکبار و خوب شدنش بای همیشه!

    + انتخاب با شماس فرشته!
    من با همه قهرم عصنشم
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقت خوابت گذشته
    فک میکنی با همه قهری!!!
    :))))))))))
  • مــــــــن؟!
  • اصلا دل رو نباید با عشق پر کرد که بخوای خالیش کنی یه روزی..
    عشق یه جوریِ.. یه جور ِ مشکوکی.

    پاسخ:
    پاسخ:

    با پیتزا خوبه؟!
    بستنی کاکائوی تلخ چطور؟!
    :)))

    اونایی که به عشق مشکوکن
    معمولا بدجوری عاشق میشن!!!
    حاجی چرابیدارین هااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟
    زودی بخوابین
    مسواکتونو زدین؟
    دندون مصنوعیاتونم بزارید تو لیوان
    دی:
    بخوابین دیه از وقت خوابتون گذشته هااااااااااااااااااااا دهه

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینارو من یادم نمیره ها!!!
    گفته باشم!
    :)))

    فقط دو تا کامنت تایید نشده دیگه دارم!
    تازه رسیدم از ته صفحه به سرش!!!
    تا چند دقیقه دیگه خداحافظ...
    با دلی که الان خالیه و پر از حسه حسرت ، چطور میشه کنار اومد ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه کنار اومد!
    باید دلو از حسرت پاک کرد!

    به قول دوستی:
    باید کف صابون خورد!!!
    حاجی هرچی هس بیا به خودم بگو سنجاقک نیستم اگه دستشو تو دستت نذارم:))))))))))))
    حاجی بگو دیگه:((((((((
    من که میییییییییییییییدونم یه چیزی هس!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام میرسونه!
    میگه: چقده این سنجاقکی مهلبونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)))))))
  • جوجه مهندس
  • اجازه میدید من از این تریبون با سنجاخ احوالپرسی بکنم؟!

    ســـــــــــــــــــلام ســـــــــــــــــنجاخ جونم دلم برات تنگ شده بود


    + ببخشید عرضی نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    باز شروع شد!!!
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • کمال همنشینی با شماس...

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا قابلیت قابل نباشه ...
    حاج اقا شما دیگه چرا؟!
    گول این حرفا رو نخورینا منم دلمو از عشق خالی کردم شاید یکی بهتر ولی بدتر شد که بهتر نشد. حالا تا یکی میگه ان شااله یکی بهتره میگم خدا خیرت بده از این دعاها واسه خودت بکن.

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته شرایط عشقی که باید خالی بشه رو هم مطالعه بفرمایید که در کامنتا توضیح داده شد!
    ما عشق بی فرجام رو گفتیم!!!
    من میگم نباید با خاطره زندگی کرد
    کاری که دخترا خیلی توش استعداد دارن!
    این خیلی بده!!!
    به مرررررررررگ سنجاقی امشب یه چیزیت شده حاجی:)
    جون سنجاق راس بگو!باز چشت به چشای سبز کی افتاد رفتی تو افق ازشم در نمیای؟
    هان؟
    جون سنجاقی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    چرا الکی جو میدی؟!
    :)))
    حاجی قبول نیس حدیثاتون مورد داره دی:
    خیلی شبیه همه

    پاسخ:
    پاسخ:

    وحدت موضوعی داره!
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • و گاهی ذهن را از افکار پوسیده...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی خیلی خیلی عالی بود!
    حالا همینحوری هم نباس به امید پر شدن هر چیزیو خالیش کرد !
    اون گاهی که اولش گذاشتی خیلی مطلبُ بهتر میرسونه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیزی که نیتجه نداره باید خالیش کرد!!!

    کشاورزا زمین رو خالی میزارن که آفتاب بخوره
    تا واسه کشت بعد آماده بشه
    نه این که علفای هرزو توش نگه دارن!
    والا...

    + ندیده بودمتون!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی