حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دیشب بعد از سالها به یاد قدیم

رفتیم حجره یکی از رفقا خوابیدیم!!!

اینقدر حال داد!

هنوز تو فضام!

دلم تنگ شد حسابی!

حجره ای کوچکتر از هشت متر مربع!!!

سه تا طلبه!


+ موقع خواب همخونه ای میگه: 

حاجی هیچوخ اینقدر نزدیک بهت نخوابیده بودم!!!

:))))))))))


پ.ن:

این روزا مشغول امتحانام!

سخت!!!

دیگه هر شب نمیتونم بیام!

ولی هستیم!

(میخواستم بگم دوستتان داریم که پشیمون شدم!!!)

  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۱)

  • دوشیزه فلانی
  • از اونجایی که همیشه تو تاریخ تکرار داریم، تو کتابای تاریخی هم تکرار داریم!
    هر سال که میومدیم بالا و تاریخ داشتیم چاپار خونه و جمله ی " جایی که اسبای تازه نفس دارد " تکرار می شد!
    اونایی که شما میگی رو خدایی یادم نیس!

    + اوووووووووووووووووه بله بله! به شدت هم شمارو می شناسن!
    اصن اگه یه روز از شما و کامنت بازیامون نگم مامانم می پرسه چه خبر از حاجی؟!


    پاسخ:
    پاسخ:

    اونایی که من میگم خودم رفتم یه چاپار خونه ساسانی رو مورد تحقیق و بررسی قرار دادم
    همه چی که تو کتابا نیس!
    والا...

    + پس سلامهای گرم و فراوان منو بهشون ابلاغ بفرمایین
    مخصوصا پدر بزرگوار که حسابی بهشون ارادت پیدا کردم ندید!!!
    من آدم ِ غایب جوابی هسدم :)) کلا دو سه هفته بعد از اینکه با کسی دعوا کردم تو اتاقم جواب فحشاشو بهش می دم :))

    این مصداق دقیقا برای پستای شما و جواب کامنتام هم رخ میده :))) دو سه هفته بعد یادم میاد باید اینم می گفدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط حیف که من دیگه نمیتونم این غایب جوابی هاتونو جواب بدم!!!!
  • منه پابرهنه
  • همخونه ت شیطون میزنه ها
    :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    متوجه شده ام!!!
    :)))
    کماکان تو فضایین ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به یادشم!
    دلم میخواد سال دیگه حجره بگیرم اصن!!!
  • دوشیزه فلانی
  • خدا مارو ببخشه!
    جریان چاپار و اینا بود؟
    بهتون اول گفتم که شما نقش رسول پیام رو دارین بعد دیدم که به نگین گفتین بنده چاپارم؟ بعد اومدم گفتم حاجاقا برم و برنگردم از پیاده روی اما میخاستم بگم چاپار و یادم افتاد که چاپار چی بود و نگفتم؟ خوووب؟! بعد شما گفتی چاپار روییه بود نه اون زیریه؟! اینو واسه مامان و بابامون تعریف کردیم کلی خندیدن!
    الان من گاهی هی یادش میفتم! خنده م می گیره!

    + راستی حاجی! ولی به گمونم چاپار اون زیریه بودااااااااااااا! چون چاپارخونه جایی بود که اسبای تازه نفس داشتن!! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    از معدود مجموعه کامنتایی بود که دقیقا از اول تا آخرشو یادم بود پروسه رو!
    و اینکه من اون جمله آخری رو گفتم و شما دیگه ادامه ندادین!
    بامزه بود واسم!
    پس ما معرف خانواده محترم هستیم!!!

    + دلیلتون پذیرفته نیس:
    چاپار خونه جایی بود که هم طویله داشت واسه استراحت و تعویض اسب
    هم اتاق و اشپزخانه واسه استراحت و تجدید قوای فرد قاصد!
    نچ!
    ژوژه چشاش سبزه:)
    گنا داره:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان که اومد ازمون انتقام گرفت اونوخ میفهمین چه اشتباهی کردین!
    والا...
    ای جوووووووووونم
    حاجی راس بگو ناراحن شدی؟
    خب نمیکشمش گریه نکن:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بکش راحتم کن دیگه!!!
    :)))
    حالا مثلا میگفتی دوستتون دارم اُفت داشت؟!؟!؟!....والاع

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه ما فقط به یکی تو عمرمون میگیم دوستت دارم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • سنجاخ عزیزم
    پاسخ شما رو فردا شب میدم
    یه چشم سبزی نشونت بدم که 2تا چشم سبز دیگه از بخلش در آد حیف که الان دارم خفه میشم از استرس این همه کار عقب مونده وگرنه...

    + ممنونم حاج عاغا اینم ثبت کنید واسه سنجاخ
    + شبهکم الله... همونی که شما همیشه می گید
    برید بخوابید خوب نصفه شب یعنی چی شماها چرا پدر مادراتون اجازه میده تا این موقع شب اینجا پلاس باشید من همسن شماها بودم ساعت 8.59 دقیقه می خوابیدم والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    این که هنو زنده است سنجاخ!!!
    دوتاییمونو بیچاره کردی رفت!
    حاجی تکلیف منو مشخص کن!
    من میگم گنا داره شما میگی بکشش راحت شیم!
    من میکشمش شما میگی گنا داره!
    دچاره دوگانگی اهداف شدیناااااااااااااا
    اینا تاثیرات چشای سبزشه هاااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    به رعایت دو شرط زیر بکشش:
    درد نداشته باشه زیاد!
    به چشاش اسیبی نرسه!!!
    :)))
    اصن جهنننننننننننننننننننم!!!!!!1
    چشای سبزشو در میارم واسه شما!(قابلی نداره از آب گذشته س)
    بقیه شم میدم گربه بخوره

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به حال گربعه!!!
    :)))

    + ولی دلم سوخت براش!
  • دوشیزه فلانی
  • امتحاناتون چیا هس؟
    جالبه بدونم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    املاء
    نقاشی
    ورزش!!!
    :)))
    حاجی سر بریدنش که حلاله!مگه نه؟!
    تازه وختیم دارم میام با خودم میارم واسه شما و همشهریمون جوجه کباب درست میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من دلشو ندارم!
    فقط چشاشو بیار واسه دسته کلیدم!
    :)))
    هی من هرچی میخوام بذارم این ژوژه به زندگی ژوژه ایش ادامه خودش اصن ازرائیلو صدا میزنه
    هی وایساده میگه گربه بیا منو بخووووووووووووور
    دس از سره شمالیا ور میداره یا برم دسته شمالیا رو بکشم رو سرش؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که از اول نظرمو قاطع به شما گفتم
    شما هعی دس دس میکنین!
    والا...

    +هیچوخ دیر نیس!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • آخی...!
    بالاخره حاجی هم تو عمامه افتاد!!!

    + ان شاء الله امتحانا رو با غایت موفقیت پشت سر بگذارین! آمین!

    ++ یادته دعاهای خبیثانه برام می کردی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بدی رو که نباید با بدی جواب بدن!!!
    شنیدین اون حرفای خواجه عبدالله رو دیگه!؟
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی می گفتی دوستتان داریم دیگه!
    این همه ما میگیم!
    انگار عشقمون یه طرفه س!


    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی از جاده ها هم یه طرفه اس!
    همه چی که دو طرفه اش خوب نی!
    والا...
    حاجی برید درستونو بخونید دیگه
    من هزارتا کار دارم
    دلم اینجا مونده نمیتونم به کارام برسم خوب

    پاسخ:
    پاسخ:

    من رفتم
    شما هم بفرمایید
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • هر کدومتون کمتر از 3 متر جا گرفته بودین؟!


    + چشم و چارتون سالمه؟ لگد می زد هم خونه ای؟ اگه میزد بگو برم سر وقت 4 تا زنش!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!
    نه! فقط من یه لگد بهش زدم!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • نه حاجی تروریست کار بلتیه
    نگران نباشید عکسشو بدید جنازشو تحویل بگیرید
    +الان باز ستون پنجم بازی در بیارید سنجاخ که هیچی استاندار شمال بیاد منو با گلوله ضد جلیقه نجات (جمله رو) بکشه راحت شین

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا که تا یافتن جایگزین مناسب و غیرشمالی!!! دست نگه دارین!

    اون نقشه آخره!
    :)))
    هـِـعـی !

    دلمـان خـاسـد اَ ایـن ریفیـخ بازیـا !

    پاسخ:
    پاسخ:

    برو به عمه گلی بگو واست دعا کنه!
  • خانم مهندس
  • آ شیخ مهندس آزار!!!!!
    ;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    امان از سه قلوها که این لقبو رو ما گذاشتن!!!
  • عروس کوشولو
  • :/ من و عاغام نداریم دوتامون یه دونه ایم :قلب . خیر ریز نمره م تو وبم نوشتم حعیف ابرو ریزیه اینجا بگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    به هر حال ما باید هوا عاغاتونو داشته باشیم!

    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • چرا؟؟؟:-\
    هنوز که تا فردا کلی وقت داری!!!!!
    میرسی بخونی ها!
    مام اینجا واست دعامیکنیم امتحانتو خوب بدی;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه هفته هم کمشه!
    والا...

    + ما طلبه ها یه ضرب المثل داریم که میگه:
    به دعای مهندس جماعت بارون نمیاد!!!
    :)))

    (دلمون تنگ اذیت کردنتون شده بود خدایی!!!)
    چقدر شبیه اون طلبه هه هستین! اون وبلاگه مال شماست هااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم طلبه هه؟!
    کدوم وبلاگه؟!

    پشه خوش اومده!!!
    هوا که سره هنوز؟!
    چی شده؟!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • هم خونه ای شیطون تشریف دارن ‏!‏ حاجی شما بدرسید خوب که مثه ما نشید =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه شیطنت دیگه شو هم تعریف میکنم
    تقدیم به عاقاتون!!!

    + عروس منظورتونه؟!
    چه بخونیم چه نخونیم نمیشیم که!
    والا...
    :)))
  • جوجه مهندس
  • حاجی شما هر جا برین
    اون سر جهازی رو می برین با خودتون
    یه شب تنهایی می رفتین بدون عذاب روح و روانتون
    + من دستم رو به قتل هر کسی آلوده نمی کنم ولی تروریست آشنا دارما به هر حال تعرف نکنید من در خدمتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نکنه!
    شمام نمیخواد نفوس بد بزنین!
    والا...

    نکنه نابلد باشه منو بزنه!؟
  • خانم مهندس
  • چطوری آ شیخ درس خون؟؟؟
    پس کم پیدابودی درس داشتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان خوبم!
    چون تصمیم گرفتم امتحان فردا رو ندم!!!
    اینه که خوشحالم!!!
    :)))
    موفق باشین تو امتحانات:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعا بفرمایید!
    ماام از خوشحالی میخواستیم روی ماه حاجی رو ..........
    که دیگه گفتیم استغفرالله

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب به خیر گذشته خدارو شکر!
    :)))
    چرا پشیمون شدی ؟ هفت تیر گذاشتن رو شقیقه ـت حاجی؟
    میتونستید غلت بزنید اونوخت؟
    از فضا بیرون نیای صلواتی جلیل ختم کن...
    راستی امتحاناتون رو انشالا تعالی خوب بدید .موفق باشی..
    مشروطیم دارن اخوندا یا نه؟
    بعد نمره میدن بهتون ؟مثلا 20 میشی؟یا خوب و خیلی خوب و قابل قبول و نیازمند تلاش میدن بهتون؟
    اگه مشروطیم دارین که مشروط نشی..اگم ندارین که خوشبحالتون..
    یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه نیگا به جمعیت انداختیم پشیمون شدیم!
    :)))
    یه دفه غلت زدم خوردم به همخونه ای
    دیگه غلط نزدم!!!
    :)))
    ممنون از دعاتون!
    انشا الله
    (هرچند امتحان امروزی رو ....)
    نمرات تا بیست و پنج صدم هم داره!!!
    مثه دانشگاه نیس که من اصن بدونم مشروط چیه!!!
    ولی یه امتحانی رو باید اینقدر بدی تا نمره ای که اونا میخوان بیاری
    یا الان یا اردیبهشت یا خرداد!!!
    :(((
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • اون همخونهَ تون یه چیزیش میشه هـا......

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی