حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

به همخونه ای میگم: میدی موتورتو ببرم؟!

(تا حالا ازش نگرفتم!!!)

میگه: نه! بیرون بارونه!

لباس میپوشم!

میگه: کجا؟!

میگم: میرن تا چهار راه اگه چایی بدن یه چایی بخورم برگردم!

کیگه: چایی نمیدن اگه بدن شربت میدن!!!

میگم: تو این سرما کسی شربت نمیده استاد! سر چهار راه هم همیشه چایی میدن! چایی دارچینی!

میگه: من که میومدم خبری نبود!

میگم: به هر حال من میرم!

میگه: بریم بیرون بستنی؟!

میگم: فلکه بستنی؟!

میگه: آره!

میگم: پایه ام! پاشو بریم!

میگه: نه! بریم ذرت مکزیکی بخوریم!

میگم: بهش نمیصرفه! همون بستنی خوبه!

میگه: اصن بریم گل گندم شیرینی بگیریم بیایین بخوریم!

میگم: من میخوام برم بیرون یه چی بخورم! میای یا نه؟!

میگه: نه! بارونه! هوا هم سرده! 

:/

+ همخونه ایه ما داریم؟!

اونوخ تا یه چی میگی به همه شمالیها از شرق تا غرب دریای مازندران برمیخوره!

والا...


من دارم میرم بیرون دوستان!

گرمکن ورزشی آبی پوشیدم

اگه منو دیدین دست تکون بدین!!!

:)))

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

روحت شاد حاجی
روحم شاد شد
جمیعا فاتحه

پاسخ:
پاسخ:

میخوای روحمون شاد کنی دعوت کن بیاییم پیله ورین!
والا...
منُ دیدی دس تکون دادم برات ؟! تشون ب اون نشون ک ی گرمکن آبی پوشیده بودی ی چیزی هم دستت بود داشتی میخوردی هوا هم بارونی بود !

پاسخ:
پاسخ:

اشتباه گفتی!
اون که من نبودم!
از بیرون که چیزی!!! گرفتم اومدم خونه با همخونه ای خوردم!
نه تو خیابون!
والا...

+ حالا شما برو ببین واسه کدوم غریبه دس تکون دادی!!!
:)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • بقیه هم ایشالله برنمیخوره...بقیه لطفا باجنبه باشین......

    پاسخ:
    پاسخ:

    بقیه با شمان!!!
    گوش بده!
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • شما هرچی میخواین به شمالیا بگین...به من که برنمیخوره......

    پاسخ:
    پاسخ:

    بقیه چی؟!
    :(
  • فیروزه ای
  • اصلا درکتون نمیکنم خدارو شکر! چون همیشه پایه بودم و پایه هم داشتم!!!
    اصلا یاد میز افتادم انقد پایه پایه کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم همیشه اینجور نبودیم
    شدیم!
    :(((
  • میشناسین
  • خیلی دلخورم ازتون
    من کامنتی که واسه این پست گذاشتم رو خیلی دوست داشتم که تاییدش نکردین
    به ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    به ... تون!
    شما ی ضد شمالیسم هستی ک هر چی منفی هست از اونا می گیری...
    از شانصای زندگیت اینه که ی هم خونه ای شمالی داری...

    پاسخ:
    پاسخ:

    "شانس"
  • خانم مهندس
  • والا ماهم صبحی!چیزی ندیدیم.
    نه چایی.نه شربت:-\
    پس چیزی از دست ندادی.ولی درعوض بارون خوبی میومد:-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز جز بارون چیزی ندیدیم!
    آخر مجبور شدیم خودمون بریم خرید و از خودمون پذیرایی کنیم!
    والا...
    :)
    ما یه دوستی داریم مثل همخونه ایه شما بود.
    جایی میخواستیم بریم وسط تابستون نم نم بارون میزد میگفت من نمیام خودتون برید!
    آخر یه بار بهش گفتم مگه مقوایی؟ خب خیس بشی چطور میشه مگه؟؟؟ دیگه ازین بهانه ها نیاورد.
    + عیدتون مبارک باشه.
    ++ فرصت خوبیه برای اینکه دعوت بشید نجف از نزدیک زیارت کنید. یکی این کارو کرد کمتر از یک سال بعدش رفت نجف یک شب جمعه ی خیلی خوب اونجا بود. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    + کدوم کارو؟!
  • جوجه مهندس
  • عاغا مرتضی چشاتون پسر میبینه جوجه مهندس مردِ نه پسر دِهَ
    من شخصن برادر مرتضی رو که میبینم انگار حاجی رو دیدم
    منظورم کامنتاشِ

    پاسخ:
    پاسخ:

    باز این مرتضی شد هووی ما!
    اصن مگه تو خودت وبلاگ نداری؟!
    یعنی چی هعی ایمیل میزاری؟!
    والا...
    والّا تا الآن تو کامنتا حاجی رو زیاد فروختیم ، دیگه تموم کردیم فعلا :)))

    فعلا من طرف حاجیم !

    البته حاجی خودش یه کامنت مشتی و پر و پیمون و پر از ابیات و اشعار در مورد این که من واقعا طرف کیم داره ، که اگه لازم شد خودش رو می کنه ! حقیقت در اون کامنت نهفتست !

    حالا شما قمیت پیشنهادیتو بگو !
    حاجی باور کن فقط میخوام فی بازار دستم بیاد :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که میدونم تا نیم ساعت دیگه به ثمن بخس فروخته شدم!!!
    :(((
  • دوشیزه فلانی
  • دولا پهنا حساب می کنم باتون!
    هم جدل میخام هم مغلطه!!! :))))))))))))))))))))))))))

    + همه تون فاشیسم خیانتکارین!


    ++ شوهر کردن منظورت دیگه؟!! بیا ! بلد نیستی فارسی شیرین حرف بزنی! اون وخ میخای تو عربی ازمن ایراد بگیری!!!

    +++ " رندان پارسی گوی بخشندگان عمرند "

    پاسخ:
    پاسخ:

    صب کنین اون ترشیایی که پست کردین تموم بشه بعد...

    + فاشیسم نه فاشیست!!! اینم یه غلط دیگه!
    ایمجوری شاگرد اول شدی؟!
    یا مارو سرکار گذاشتی؟!
    اصن کارنامه تو نشون بده ببینم!!!

    + ما که شوهر نمیکنیم که حالا بلد باشیم یا نه!
    شما بفرمایین یاد بگیرین!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • سلام مرتضی!

    + کی میای پ این قومیت حاجی رو لو بدی؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرتضی طرف منه!
    سرکارت گذاشته!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • کامنت من کو؟

    حالا با هم خونه ای نرفتی چیزی بخوری باید کامنت منو بخوری؟!!

    کامنت اولم که درباره ی آبی بود!

    کتک میخای هان؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما چیزی ندیدیم!
    والا...
    چقد بی اعصاب شدی!!!
    خدا به دور!
    اینجوری شوهر نمیری ها!!!!
    :))))))))))))
  • دوشیزه فلانی
  • مفت خور پروری را با انسان دوستی اشتباه نگیریم!!!

    ( گدا پروری را... )



    + با شما نیستم! به دوستم که همیشه میخاس واسش کرایه حساب کنم و بستنی بخرم و پیتزا بدم و... می گفتم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا که اینجوره من نمیام!
    حالا هر جور میخواین حساب کنین!!!
    والا...
    گفتم مخلص حاجی هم هستم ، نگفتم کدوم حاجی که ! مگه فقط شما حاجی هستی ! منظورم از حاجی ابوی گرامیم بود ! :)))

    والّا قبلا هم عرض کردم حاجی ، ما شما رو نفروختیم ، کرایه دادیم ! :)))

    پ.ن: استغفرالله !

    پ.ن2: چقدر دلم میخواد مدینه رو ببینم ! مدینة النّبی...
    ادامشو تو کامنت پست مرتبطش می نویسم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوب کاسبی راه انداختی!!!

    با این کارات مدینه رو هم میبینی!
    + خواستم یه آیکون بی تربیتی بگم که به حرمت این شب عزیز آبروتو نگه داشتم!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • من بیام؟!!
    خیلی هم عالی!
    پایه ی چایی و بستنی و کلپچ و اینام هستم!
    هویج بستنی!
    پیتزا!
    عمه لیلا!


    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه خودتونم حساب میکنی چرا که نه!
    والا...
    یه چیزی بگم ؟

    من قبلا فکر می کردم جوجه مهندس پسره ! :D

    از بس شنگول و تیکّه بنداز بودین ! ان شاالله که باز هم بشین !

    از این حاجیم اصن نترسین ! کامنتاتونو اگه عامدانه تایید نکرد بگین خودم مجازاتش می کنم ! :)))

    این حاجی ما عدالت رو رعایت می کنه ، به این معنی که بعد از تایید چندتا کامنت اوّل ، عدم تایید کامنت رو عادلانه بین بقیه توزیع می کنه ! :)))

    پ.ن: مخلص حاجی هم هستیم . سرزنده باشی عزیز !

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه پسر نیس؟!
    :)))
    حالا خوبه تو پسر بودن ما شکی نیس و اینجور مارو فروختی!!!

    همه حرفاشو زده بعد افاضه میکنن:
    "مخلص حاجی هم هستیم . سرزنده باشی عزیز !"
    میخوام مخلصم نباشی!!!
    اینم مخلص شد ما داریم؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • رفتید بستنی؟
    خوش گذشت؟

    نوش جون!

    پاسخ:
    پاسخ:

    با این عآدم؟!
    :(((
  • جوجه مهندس
  • حاج عاغا رفیق بی معرفت مثل پنجره ی رو به دیفال میمونه که از دور بـــرق میزنه اما وقتی میری جلو میبینی به خاطر خرده شیشه هاش بوده! مثِ همین عاغای همخونه شما...

    ++ یه سریا هستن خیلی رو دارن مدتیه کامنتاشون ثبت نمیشه تازه ثبتم میشه نیش داره لابه لای جواباش ولی باز کم نمیارن از عرض اندام اینا ذاتن نفهم هستن که میفهمن نفهم هستن ولی نمیفهمن که باید بفهمن تا کامنت ندن ولی میدن

    پاسخ:
    پاسخ:

    من چقدر فکر کردم رو این فراز!!! دوم! تا بفهمم!
    نفرمایید!
    اگه ثبت نشده مال همه بوده!
    خدایی!
    پستای قبل فقط همون اوایلش تایید شدن و مابقی موندن!
    ما دلمون خوشه به شما!
    هرچند دیگه مثه قبل نیستین
    و ما هم نمیفهمیم چرا و چی شده و کجا رو اشتباه کردیم و اینا!!!

    + دلمون واسه اون جوجه ای که اون قدیما کامنتای شنگولی مفصل میذاشت تنگ شده!
    دیدینش بهش سلام برسونین!
    خوب رفیقی بود!
    خووووب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی