حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 797: آپیده ها!!! (آپ کرده ها!)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ
وبلاگ دوستان (مرتب شده براساس تاریخ به روز رسانی و درج مطلب جدید)
لندهور(لانتوری)  کربلایی مهدی! سیزده دقیقه
دختر یعنی ...  خیلی قشنگه! یه پسر یعنی هم داره که ... ۳۳ دقیقه پیش
یه زنم نداریم ! نه یکی نه دو تا نه... ۴۷ دقیقه پیش
مَـــــرتــیـکه یکسالگی وبش مبارک! که یه سال گذشت و فیلتر نشد!  ۴۹ دقیقه پیش
حاج آقا آخوندِ روحانی این دیگه کیه؟! اینجا چیکار میکنه؟! :))) ۵۵ دقیقه پیش
دختر کپکی:)  از اون قدیمیاس... یک ساعت پیش
•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.• تازه امتحاناش تموم شده! یک ساعت پیش
اندر حکایات من معرکه اس وبش!  دو ساعت پیش
سـلـول انـفـرادی مینی مالای خوبی مینویسه! دو ساعت پیش
دختری از جنس مهر تازه وارده اما اندازه قدیمیا کامنت گذاشته! دو ساعت پیش
روز شمار همان کارمند ! یکی مونده به قدیمی ترین دوست مجازی ما! سه ساعت پیش
دُختــَـری از ستــاره ِ قـِنطــورُسْ  هیچی ازش نمیدونم ولی پستاش خاصن! سه ساعت پیش
نیمکت دیگه خیلی مینی ماله! والا... سه ساعت پیش
حذفیده شد! چهار ساعت پیش
✔ چـــرک نـــویـــس یه گیس بریده دیگه؟! چهار ساعت پیش
آب قطــــّــه ! خب زنگ بزنید اداره فاضلاب! والا... چهار ساعت پیش
گیس بریده این اون قدیمی اصلیه اس! چهار ساعت پیش
miady پستای عکس دارش خیلی باحالن! پنج ساعت پیش
تیــــرزاد تازه اومده! فرصت نکردم زیاد بخونمش! پنج ساعت پیش
تراوشات ذهنی خودم  اهالی مسابقه!!! شش ساعت 

»  راهنما
» با استفاده از این امکان میتوانید آدرس وبلاگ دوستان خود را در فهرست وارد کنید و براساس تاریخ به روزسانی
   و درج مطلب جدید آنها را ببنید. فهرست وبلاگهای دوستان جنبه خصوصی دارد و در صفحات وبلاگ نمایش داده 
   نمی شود و فقط مدیر یا مدیران وبلاگ میتوانند آنرا مشاهده کنند.

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

من خوندم ولی نه سنتون ، نه اسمتون رو نمی دونم!!!!


قبول!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:

اسم که سکرته
سن هم منفی سی!
کو ؟؟ خیر!

پاسخ:
پاسخ:

اونایی که وب منو میخونن
از جایی که زندگی میکنم
کلاسایی که میرم
تخصصایی که دارم
رفقام
و خانواده ام
حتی چیزایی که میخورم
و جاهایی که میرم
و حتاتر!!! خواستگاریایی که رفتم
و شکستای عشقیمون هم خبر دارن!
دیگه بیشتر از این؟!
والا...
قدیمی ترین دوست مجزازیت کیه؟
هاان؟
نشنیدم؟

بچه پرو زشت
www.webgozar.com
عضو بشو اطلاعاتش واضحه
اینم واسه منه
ببین قشنگ جزیات مشخصه
www.webgozar.com/stats/1683706

پاسخ:
پاسخ:

شما!!!
شما!!
...

ممنون از اطلاعات ذیقیمتتان
ای دوست عتیقه!!!
:)))
  • گیس بریده
  • باور کن دوتا کامنت من نیست:|
    در حقیقت سه تا...
    دو تا برای این پست و یکی هم برای اون پست بالایی :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    من کنترل میکنم باز!
    آخوند نیس والا !! ولی کماکان دارن اصرار میکنن. البته من بهشون نگفتم روزه مستحبی :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب شما نصف مسئله رو نگفتین!
    باید دید با فرض مذکور چه میفرمایند!
    والا...
    ما هم این توییم ک حاجی [آیکون شعف]
    ضمنا ً این پست قضیه بالا رو واسه داداش شرح دادیم گفتن همچی چیزی نیس
    گفتیم حاجی آخونده ولی رد کردن

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه داداشتون آخونده؟!

    + بهش بگین حاجی حاضره شرط ببنده!
    من هم چیز زیادی از شما نمی دونم !!!! یعنی هیچ چیز .

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خوبه ما همه زندگیمونو ریختیم رو نت!!!
    والا...
  • گیس بریده
  • کامنتای من کو؟؟؟؟
    :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه همه شون تایید شدن!
    به سلامتی!
    چه سعادتی:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزرگوارید!
  • خانم میم
  • هعــی.. حاجاغا هم نشدیم به مردم انگیزه بدیم

    + دقت کردین حاجاغا؟ هر جا می رین یه اسمی ازتون هس :)

    همیشه دوست داشتم این شکلی باشم !! ولی خب نیسدم دیگه.. موبارک ِ شما

    پاسخ:
    پاسخ:

    هرکسی رو بهر کاری ساختن!
    ما هم مریض بشیم میریم پیش دکتر!
    والا...
    + دوستان خیلی لطف دارن!
    هر کسی تا وختی خودشه خوبه!
    والا...
  • خانم میم
  • سانسور؟؟ سانسور؟ نچ نچ نچ .. شوما دیگه چرا حاجاغا

    اتفاقا چند پست پیش بحث ِ نمی دونم آش و الویه و اینا بود

    + حاجاغا جون ِ من یه سوال بپرسم جواب بدین..

    ...

    این + رو سانسور کنید :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما از سانسوره که زنده ایم!!!
    والا...
  • خانم میم
  • والا.. اصن عادم مجرد بدبخت ـی است که از دستپخت ِ مامان تغذیه می کند و هر گونه نظری در مورد غذا بدهد مورد قبول نیست :|

    + حاجاغا سفارش ِ ... به کسری و مهدی کردما

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش از دستپخت مامان تغذیه میکردیم!!!
    کاش!!!

    + من دیگه با اینا قرار نمیزارم!!!
    :)))
  • خانم میم
  • من کجــام؟؟ :((

    + ما که کلا تنهاییم.. عید و غیر عید نداره حاجاغا.. :)

    انگار بگی خب دیگه عید شد.. من دیگه خودم نیسدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید باید تو دل خودم آدم باشه!
    حاجی ره

    + ولی میفهمم چی میگین!
    خودمو زدم به اون راه!
    مگه ادم مجرد کار دیگه ای هم میتونه بکنه؟!
    والا...
    خخخخخخخ
    بابا میگم این چی بود عاخه نفهمیدم
    وا!!!
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر چی بود چیز خوبی بود!
    این مهمه!
    والا...
  • شیدا(✿◠‿◠)
  • حاجی امشب داره برف میاد اینجا از مسجد جامع ی عکس انداختم...یادتون بودیم موقع عکس:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخ آخ آخ...
    ما هم امشب شمارو یاد کردیما!!!!
    من نسبت به همه خوشبینم
    بستگی ب فکر شما داره درباره وبلاگو اینا

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه عآدم خوشبین هیچوخ همچون سوالی نمیکنه!
    والا...
    دختری از جنس مهر تازه وارده اما اندازه قدیمیا کامنت گذاشته!

    حالا این خوب بود یا بد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی به ذهنیت شما داره نسبت به من!

    تخفیف نداره؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاضرم معاوضه کنم با صد تا صلوات شب جمعه!!!
    دیل؟!
    :/ حاجی عیبه کصیف شد وبتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما شروع کردین خب!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • هعی ‏!‏ حاجی بجا پوشک کهنه بذارید که نیاز به ادم فروشی نباشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    عوق!!!
    اگه بود چی مینوشتی جلوش...منظورم اینه..

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونی که هیشوخ آدرس نمیزاره!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • وظیفه تون دوست فروشیه حاجی ن؟ :پی .پوشک بچه تون اینطوری تامین میشه ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کار که واسه خدا باشه دوست و دشمن نداره که!
    والا...
    یکی از راههاش اینه!
    میشه توضیح مال منم بذارید؟ الان میگه بلد نیستم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی چی توضیح مال شمارو هم بزارم؟!
    وب شما که نبود تو آپ ها!!!
    چه باحال...
    چجوری این صفحه رو گذاشتین اینجا؟
    جلوی هرکدومم توضیح داره
    چقدر خوووب:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه جلسه آموزشش میشه 30 هزار تومن!!!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • بقول بابام ادم بچه دار نیاز داره دیگه ن؟؟ چرا فل فل میشه ؟ :دی شما لوشون میدی؟نچ نچ

    پاسخ:
    پاسخ:

    از باب وظیفه و قربت الی الله!
    بعد ما هم خرج داریم دیگه!
    بچه پوشک نمیخواد!؟
    والا...
  • عروس کوشولو
  • کل بلوگفا تحت پوشش شمان که

    پاسخ:
    پاسخ:

    این یه صفحه از نه صفحه بود!
    به هر حال زندگی خرج داره دیگه
    ما باید بگردیم ببینیم کسی خاکی نزنه!
    فک میکنی واسه چی وب کسری و مهدی اینقد فیلتر میشه؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی