حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 796: ما یقال الناس؟! (مردم چی میگن؟!)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

رفتم سلمونی

آرایشگره میگه:

مثه جوونیای فردین بزنم یا اون موقعهایی که تازه بازیگر شده بود!!!

من: مثه اون موقعایی که حاجاغا شده بود!!!


رفتم تزریقات مردان!!! 

(رو بخش مردان تاکید دارم!)

آستینمو بالا دادم

پیرمرد تزریقاتچی میگه:

اول پا بعد دست!

لاحول و لا قوه گویان برگشتم

میگه: محکم بزنم یا آروم؟؟؟!!!

میگم: مجردم!

یه جور بزن ناکام از دنیا نرم!

آآآآآآآآآآآآآآخ...


+ ملت چرا اینجوری شدن؟!

والا...

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

  • دوشیزه فلانی
  • بس که فسیلی همه چی رو یادته!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اخه من هنوزم میبینم!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی


  • + تام اون آشپز سیاهپوسته رو ( اون که همیشه تو هم کف دیدنش بودیم ) گاهی مرغ میدید! الحق هم به جا بود!!! :)))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    خوب یادمه!
  • دوشیزه فلانی
  • خیر!

    + همه رو خوراکی می بینی هااا! عینهو من!

    ++ کرم دست و صورت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره انصافا!
    عین تام و جری بود که موشه رو شکل سوسیس میدید و ...
    :)))
  • میشناسین
  • بیا! دوباره گفتیم حاجی عیدی بدین قهر کردن تایید نمیکنن
    چقدر خسیسین شما، آگهی پخش کنیم در کل ایران که چشم سبزها، چشم سبزها،آگاه باشید که اگر یک حاجی از شما خواستگارا کرد! از ازدواج با خودداری کنید که آب از دستش نمیچکد

    پاسخ:
    پاسخ:

    عیدی که عواقب داشته باشه
    مگه ادم مریضه که بده؟!
    همینجوری داریم در صلح و صفا زندگی میکنیم دیگه!
    والا...

    + از کجا میدونین این رویه در زندگی با اوشون هم برقراره؟!
    حاجی ختنه هم میکنن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسمتو نوشتم تو لیست انتظار!
    حاجی بپّا تو کمپوتا ردیاب نصب نکرده باشن :)))

    اخبار فردا شب :
    انّا لللّه و انّا الیه الرّاجعون ! در پی یک بمبگذاری در قوطی های مواد خوراکی ، حاج آقا آخوند روحانی کمپوت شهادت را سر کشید ! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    از این دستگاه ویزویزی ها دارم
    قبلش کنترل میکنم!

    خیلی بامزه بود!!!
    :))))))
  • عروس کوشولو
  • :/ اصنم خودتون برید کمپوت بخرید ما خودمون گیلاسا و اناناسا و الوئه ورا ها سیب و گلابی ها و زردالو ها رو میخوریم ^_^

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیگین اینکارارو با دل حاجاغا میکنین اثر وضعی داره رو زندگیتون؟!
  • دوشیزه فلانی
  • گفتی این یه نمونش!

    + کامنت منو گفتی؟!!
    ++ کِرِم رو گفتی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    کرم شکلاتی!
    حالا شکلتون چطور شده؟
    ما ک حیفمون میاد موهامونو کوتاه کنیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجوری...
    + آیکون حاجاغا که سر و صورتشو کج و کوله کرده!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • این نموذج یا شیخ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نموذج چی؟!
    مگه جنه ؟ :دی .باشع شما ادرس دقیق بدید مریضید بده تا ترمینال برید والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه! من گول نمیخورم!
    تا آدرسو بزارم با راپل میزین تو خونه!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • اصن ملت رو حاجاقاها کِرِم دارن!!!

    ( به نشانه های زبرزنجیری دقت شود!)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینم یه نمونش!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • از گلوتون پایین نمیرفت ها ‏!‏ چشم با کامیون برید

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه بسم الله میگیم میره!!!
    چشم انتظارم ها...
  • میشناسین
  • یاد سه قلوها افتادم
    چه خبر ازشون؟!
    [آیکن کسی که احساس خودمونی بودن میکند]

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا که یادآوری کردین برم بهشون زنگ بزنم!!!
    ممنون از احساستون!
  • عروس کوشولو
  • حاجی خودتون نخواستید که بفرستیم واستون ها ‏!‏ منتظر احادیث گوهربارتونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    من کی گفتم؟!
    شما بفرستین ترمینال قم
    من میرم با وانت برمیدارم!
    والا...
    :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • میشناسین
  • فشن! ؟ حاجی توبه کنید توبه

    ژل به ریش؟باعث ریزش میشه نزنین حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    باعث تقویت میشه!!!
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
  • عروس کوشولو
  • هه هه ‏!مرتضی گفت بهتون بگم برید یه خانم یا مادرخانم پرستار انتخاب کنید ‏!میگه نعمته

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا امروز خیلی بهش فکر کردم!
    میخواستم یه حدیث هم بگم که نشده هنوز!
    سلام برسونین!
    بگین از جانب ما هم کمپوت بخوره!
    خداروشکر:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
    خوب منم گفتم جواب آمادس:)
    چقدم که زوود جواب میدى:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    گرفتم!
  • میشناسین
  • فشن و عمامه؟ اونوخت چطوری؟
    ژل هم میزنین ؟ اتو مو میکشین دیگه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شوخو بابا!
    شوخو!!!
    ژلو به ریش میزنین ما!
    اتو مو رو هنوز تجربه نکردم!
    جواب حرفام:)
    راستى من تصمیم گرفتم کامنت طولانى بدم:
    خوبى شوما؟؟همه خوبن؟؟
    کارا خوب پیش میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که به همه کامنتا جواب میدم!
    احوالپرسی جزو کامنت محسوب نمیشه
    و حتی ممنوعه!!!
  • جوجه مهندس
  • خانوم فیروزه ای
    حاجی آنتی مهندسشون فعال شده
    هر جا اسممون میاد
    کرکره رو میکشن

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نکنه!
    ما هر چه داریم از مهندسین داریم!
    حاجی ره!!!
    جواب آمادس دیگه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    جواب چی؟!
  • فیروزه ای
  • به سلامت حاجی
    منم رفتم.نترس
    یوهاهاهاهاااااااااا
    التماس دعا
    سلام به بانو برسونید رفتید حرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بچه رفت!
    بیایین بیرون!
    :)))

    + چشم! حتما!
  • میشناسین
  • حاجی فشن میزدین واسه تنوع

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا امروز فشن بوده خب!
    گفتم ساده بزنه واسه تنوع!
    :)))
    عجب!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    جون شما!
  • فیروزه ای
  • خخخخخخخخ


    راستی یه جا ترکوندیم و خدمت رسیدیم اعلام کنیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خسته نباشید عرض میکنم!
    ما داریم میریم ها
    گفته باشم!
    تازه کامنتای پستای قبلو تایید نکردم!
    :(
    میگفتی یه کاسه برگردون رو سرم شرشونو بکَّــن تمومـ ، خیلیـَـمـ شیک

    پاسخ:
    پاسخ:

    رو خودتون امتحان کردین تجویز میکنین؟!
    والا...
    وا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    هه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    هوه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی