حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


دیروز مرض داشتم که نیومدم!!!

یه سرماخوردگی ویروسی!

آخر دیدم دیگه تحمل ندارم پیامک دادم به دو نفر از رفقا:

اگه داخل شهری و کاری نداری

بیا منو برسون درمونگاه

انا لله و انا الیه راجعون!


یکی که ده دقیقه بعد زنگ زد دم درم!!!

(یعنی به 125 زنگ زده بودم اینقدر زود نمیومد!!!)

اون یکی هم بنده خدا ربع ساعت بعد خودشو رسونده بود!

که دیگه من رفته بودم با قبلیه!

آجرکما الله!


خانم دکتری چشم سبز!!! لیکن میانسال، ویزیت نمود مارا!

دو تا آمپول نوشت با یه سرم!


+ امروز سر امتحان یکی از رفقا پیامک داد:

چطوری مریض سولاخ سولاخ!!!


خدا زیاد کنه این رفقای دلسوزو!

والا...



پ.ن:

کامنت الهی بمیرم و اوخ شدی و اینا ندین

اگه مَردین پاشین چارتا کمپوت واسم بیارید!

دکتر گفته حتما کمپوت بخور!!!!!!!!!!!!!

فرقی هم نمیکنه چی باشه

همه نوعشو دوس دارم!!!

والا...

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۶)

  • دوشیزه فلانی
  • فقط گاهی دوس دارم باهاتون مهربون باشم!
    بقیه روزا دوس دارم داوطلبانه به خودم بمب ببندم و بیام دم خونه تون!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطفا پشت در خانه خودتان را منفجر کنید!
    با تشکر
  • دوشیزه فلانی
  • چون باید با حاجاقاها خیلی خشن برخورد کرد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا برعکسه!
  • دوشیزه فلانی
  • من از بیخ و بن دخترم!

    + کمپوت بی کمپوت!
    ++ اضافه وزن میاری!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس لطفا ضمایر مذکر و مونث را مراعات بفرمایید!
    :)))
    نمیخوای کمپوت بدی دیگه چرا میزنی؟!
    خدا رو شکر که ما حرجی بهمون نیست! مرررررد نیستیم که کمپوت بیاریم براتون. گرچه ما خودمون کمپوت درست میکنیم و از مغازه نمی خریم! :)
    + حالا خوبه یک همخونه ایه بیخیااااال عالم دارید فقط! هی مریض میشید که چی؟ کسی هست نازتون رو بکشه؟؟؟
    خب مراقب خودتون باشید دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه ربطی داره؟!
    کلکم راع و کلکم مسئول!!!
    یعنی چی بر ما حرجی نیس؟!
    از شما بعید بود!
    + همینه که هعی مریض میشیم! وقتی فقط یه همخونه ای بیخیال داریم!
    خودم فرصت ندارم!
  • ماتی طلا
  • مشهد رفتنمون هم کنسل شد!

    ولی سفارش شما رو به یکی از رفقای مشهدی کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    الاعمال بالنیات!
    انشالا به زودی زود!

    + خدا حفظتون کنه!
  • ماتی طلا
  • سلام حاجی

    آدرس بدید.....به گونه ای کمپوت میرسانیم که اورژانس هم با این سرعت دنبال مریض نرفته باشه(اونم اورژانس های توی فیلم ها!نه توی واقعیت)



    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    کمپوت خونگی؟!
    حیف که هر چقدر هم بخواین زود بفرستین با این همه فاصله...
    هعی...
  • میشناسین
  • به بهشت نمیروم اگر وبلاگ hajiii نداشته باشد!

    + حاجی خسیس بازی درنیارین، خداشاهده عیدی نگیرم نمیخوابم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونجا نت نداره اصن!!!

    + دیدی چه راحت خوابیدی؟!
    والا...
  • میشناسین
  • نمییییییییییییخوام من عیدی میخوااااااااااااااااام


    پاسخ:
    پاسخ:

    لازمه باز بگم:
    فی الصیف ضیعت اللبن؟!
    خدایی بهش نمیارزه!
    والا...
  • خانم مهندس
  • عه.
    این پستت رو الان خوندم.
    پس سرماهه رو خوردی!!!!''

    پاسخ:
    پاسخ:

    به پا قدم شما!!!
  • میشناسین
  • حاجی شما یه عیدی بدین من مرد نیستم اگه نگیرم!
    گفتین بعد صفر، یه مناسبت خوب
    ها ها دیدین یادمه هنوز؟
    (شروع جنگ جهانی دوم)

    پاسخ:
    پاسخ:

    تمامی قراردادها نقض یک طرفه شده!
    حالا مهم نیس از طرف کی!
    والا...
    (پایان جنگ جهانی دوم!)
  • میشناسین
  • آخی ، حس ششم میگفت مریض شدین که نیستین

    ایشالا بهتر باشین حاجی

    عیدتون هم مبارک باشه ایشالا

    نمیخواین بهم عیدی بدین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    باریکلا!
    الحمدلله بهترم!
    همچنین!
    دوباره سرکاریه؟!
    :)))
    "من سفر دو روزه اینا نمیرم!
    گفته باشم!
    مفصل!!!"

    راس میگی خوب ! منم جای تو بودم بعد هر یه هفته کار 6 ماه تعطیل بودم میرفتم سفر مفصّل ! نیست خیلی وقتت آزاده و بی کاری ، حیفه کمتر از 40 روز سفر بری یا شیخ ! فعلا که همون 2 روزشم توفیق نداری بیای !

    اصلا طولانی بیای یا نه چه فرقی می کنه ؟ غرض زیارت ماست که یه روزم بستشه ! البته همون جا تو قم هم اگه رو کنی به سمت شمال ، دستتو بذاری رو سینت و با خلوص دل سلام بدی زیارتت مقبوله! :)))

    بنده در 3 نوبت میام سراغ کسی که به زیارتم اومده ! یکی شب اوّل قبره که ماسک ترسناک میذارم از پشت میام هو می کنم می ترسونمش !
    یکی روز قیامته ، که میام ازش دستی یه 100 واحد ثواب غرض میخوام !
    یکی دیگه هم وقتیه که رفت بهشت ، که ازجهنّم براش یه فلاسک بزرگ آب جوش میارم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    شب اول مواظب خودت باش خفت نشی!!!
    روز قیامت خودتو آفتابی نکن که عجیب بدهکاری به ماواسه دعاهایی که کردیم!
    چایی ضرر داره ما فقط ماءالشعیر میخوریم اونجا!
    :)))
    جر وا جر!!
    از هر طرف که شومآ فکرشو بکنی.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما راضی نیستیم خدا شاهده!
    پس یه موقع از این لیوان گاوی ها!!! برامون آب برگه بزار دیگه
    بلکه از دلمون دربیاد!
    :)))
    "مرکبات با کمپوت بهترتره!!!"

    فعلا که دست تو کوتاه و لیمو بر نخیل ! ایضا دست ما کوتاه و سوهان بر نخیل !

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه باید آرزو به دل بمونیم عایا خدا؟!
    امشب که بخوام بیام بابام کمپوت واجبم میکنه:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    از عرض یا طول؟!
    سلام حاجی آقا

    عیدت مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم
    عید شما هم مبارک!
    حیف شد که ! میخواستم بعدش برنامه بذارم بیای این جا 2 روز mp3 بریم دریا و جنگل و کوه !
    چرا تا ما امتحاناتمون تموم میشه امتحانات شما شروع میشه و تا امتحانات شما تموم میشه ترم ما شروع ؟ کدام دستان خبیثی با این برنامه ریزی از وحدت حوزه و دانشگاه جلوگیری می کنند ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من سفر دو روزه اینا نمیرم!
    گفته باشم!
    مفصل!!!
    حالا دو روزش با شما بقیه شو خدا جور میکنه!
    والا...
    واقعا کدام دستان خبیثی؟!
    :(((
    گاهى اوقات:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر! همیشه!
  • ๑دختر زمستونی๑
  • سلام .... خدا بد نده ....
    ...
    من دو هفته پیش این مرضو از سر پیمودم ...
    ولی کسی به من کمپوت نداد ...
    عیب نداره ...
    شما هم نخور ...
    من که خانومم ... به مردا بگین که مرد باشن ...
    میخواستم عسک کمپوت بزارم ... دیدم یه بنده خدایی گذاشته ... دیگه ...
    ان شاءالله خوب میشین زود .. روز اولش خیلی درد اوره ...
    بعد کم کم خوب میشین ... من که اینجوری بودم ...
    ...
    راستی بعد از بیست روز سلام علیکم ...
    امتحان داشتیم ... دیگه وقت سر خاروندن نداشتم ...
    امروز شکر خدا تموم شد ...
    اون ته ته های دعاهاتون .. خواستین منو هم دعا کنین ..
    منم دعا میکنم به زودی به دستتون کمپوت برسه ... اگه خدا بخواد ...

    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خدا که بد نمیده!
    هر چی هست خیره!
    والا...

    والا اینایی که ما میبینیم رو به قبله هم بشیم دست تو جیبشون نمیکنن!!!

    ما تازه داره امتحانامون شروع میشه1پخوشا به سعادت شما!

    به روی چشم! واسه بیشتر از کمپوت دعا کنین!
    مثلا دعا کنین پدر زنمون کارخونه کمپوت داشته باشه!!!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • سلام.خدا بد نده حاجی‏;‏‏)‏ .الان گفتید بیمارستان و اینا یادم افتاد بچه بودم 5،6سال حدودا شبا با مامانم میرفتم بیمارستان کیشیک شبو باهم میدادیم بعد ی حاج اغایی اومد مامانم رفت سرم بزنه البته حاجی غربتی بازی زیاد دراورد و اینا بعد من رفتم جلوش گفتم مگه حاجیام مریض میشن؟ینی احساس میکردم اینقد معصومن و خوب خدا اصن مریضشون نمیکنه :/ . حاجی والا دو تا کابینت پر پرکمپوت و ابمیوه در رنگها و طعم های مختلف از سر عمل همسری مونده تاریخشم میگذره ادرس بدید واستون پست کنیم :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه من دلم میاد کمپوتای همسری شمارو بخورم؟!
    نه! اصن به من میاد همچون کاری؟!

    + البته خوب که فکر میکنم میبینم موشکل خاصی نداره ها!
    نه؟!
  • فیروزه ای
  • حاجی چرا درو باز نکردی. همون در زرده بود دیگه!
    منم برگشتم. میگ میگ

    پاسخ:
    پاسخ:

    پروفسور!
    در خونه همسایه رو زدی!!!
    خاکیان بالا تر از افلاکیان می ایستند
    عشق از انسان چه موجود عجیبی ساخته است...

    برو حال کن با این بیت خوشحال باش
    که شکست عشقی خوردی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا واسه من کمپوت میشه استاد؟!
    والا...
    :دى
    امیدوار شدم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    امید خوبه!
    مرکّبات واست از کمپوت بهتره !

    حاجی تا کی تو بستر بیماری ولویی ؟ آخر هفته بیام عیادت ؟(با مرکّبات !)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرکبات با کمپوت بهترتره!!!
    تا امروز صبح ولو بودیم
    الان از امتحان آمده ایم!
    ایام امتحانات؟!
    ای حسنی...
  • خانم میم
  • حالا اینا که گفدین چی هس؟

    + عاغا ما هی میخوایم کامنت کم بدیم نریم جزو دسته ی بدان .. نمی شه :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    جملاتی جهت پناه بردن به خدا!
    :)))
    شما هنوز کوپن دارین!
    http://up.volleyballiran.com/uploads/138506665088832.jpg

    http://up.volleyballiran.com/uploads/138506707662771.jpg

    http://up.volleyballiran.com/uploads/138506665026941.jpg

    عصلا قصد وغرض ندارم از گذاشتن عکسا والا!
    فیض ببرین
    راستی عیدتون مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسعدالله ایامکم!
    عجب کمپوتایی!
    فیض بردیم بسی!
    :)))
    میدونم:)
    اشکالى نداشت:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    درود بر درک و شعور شما!
  • فیروزه ای
  • من آش میارم
    کمپوتو یکی دیگه تقبل کنه.
    من رفتم که بیارم.
    میگ میگ

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو روح کسی که نیاره صلوات!
    0شدم آیا:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهم نیته!
    نه نمره!
    :)))
  • خانم میم
  • حاجاغا.. باس بگم که.. به چش ِ حاجاغایی.. خعلی دوست داشدنی هسدین.. بعله .. اینجوریاس.. ما افرادُ به گونه های متفاوتی دوس می داریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!!!
    نعوذ بالله!!!
    نستجیر بالله!!!
    همین که دکتره چشم سبز بوده خودش
    باعث کلی امید به زندگی و بهبودت شده !!!
    من چی بگم که همیشه یا دکتر مرد گیر افتاده یا پیرزن
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب این چیزا توفیق میخواد!!!
    حتما نماز شب نمیخونی!
    درسته؟!
    :)))
  • خانم میم
  • حاجاغا بخوام براتون کمپوت بیارم باید سه روز راه بپیمایم (با احتساب وایسادن برا خواب و استراحت و غذا و این کوفتا)

    وگرن َ توی یخچال دو تا کمپوت داریم دبش [آیکن ِ سوزوندن ِ دل ِ حاجی]

    + حرصی کردن حاجی نوشت : اوخی حاجی جونم الهی حاج خانوم دورتون بگرده.. اوف شدین؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواستن توانستن است!
    شماره حساب دارم ها!!!

    جای دوری نمیره این حرفا این کارا...
    ما هم خدایی داریم...
    :(
  • جوجه مهندس
  • عائِدُ المَریضِ یَخوضُ فِى الرَّحمَةِ

    http://www.irannaz.com/user_files/image/12/106.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/94/Compote.jpg/250px-Compote.jpg

    بععععععععععععله

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر دوتاش خوبه!
    واسم بیارین لطفا!
    :)))
    سلام
    دیگه واجب شد بیاییم عیادت

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    با کمپوت یا بی کمپوت؟!
    :)))
    حاجیه سولاخ سولاخ من کمپوت نمیارم،میخوای بیا بریم آش جو بخور واس ِ اونجات خوبه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هماهنگ کن بریم!!!
    من شام نخوردم!
    سالاد الویه ات هم آماده است!
    فقط نون باگت میخواد!
    حاجاقا عکس اولیه چی بود آخه من فشارم الان میفته
    خدا انشالا شفا بده.کمپوت ضرر نداره؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به عکس دومی نیگا کنین که حالتون بهترشه!!!
    شما چیکار دارین!!!؟؟؟
    کمپوتو بیارین ضررش با من!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی