حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 792: رئاستنا! (ریاست کردن ما!)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ


پنج شنبه رو تعطیل کردم

امروز هم سر کار نرفتم!


+ به من میگن رئیس!!!

:)))

+ امروز یکی از محققین بهم پیامک داده:

با سلام خدمت دوست و رئیس عزیز!!!

...

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

  • خانم مهندس
  • برگشتم دیگه:-\
    به محض اینکه برگشتنم!بارونم قطع شد!!!
    یهوییی شد عاخه.وگرنه خبر میدادم.شتربکشین جلو پام

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیچاره شتر!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • سلام ریسسسس:-)
    امروز قم بارون میومد!
    لابد نرفتی سرکار!باز پیاده تو بارون رفتی حرم!؟؟
    وای به روزت اگه باز بیای بگی سرماخوردم،اگه سرمابخوری حقته!!!

    +راستی بارون امروز قم از پاقدم من بودااااا[آیکون خودشیفته]

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    تو بارون رفتم امتحان دادم!
    سر کار هم نرفتم!
    جدی؟!
    اگه راس میگی دو روز دیگه وایسا ببینین ادامه پیدا میکنه!!!
    والا...
    + میگفتین گاوی چیزی میکشتیم!!!
  • خانم میم
  • 7 سال عمومی 4-5 سال تخصصی .. شوما می تونی حاجاغا.. ع همین الان بردار برا کنکور بخون..

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس ایشالا اون دنیا!
    والا...
    ...........
    .......................آره
    شما که خودت استاد خوندن خطی

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته خط آدمارو!!!
    :)))
    خدا دستشون بنده بله؟به من بگین چیشده؟عایا اتفاقی افتاده؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    احوالپرسی
    شب بخیر
    آیکون تنها
    ممنوعه!
    نکنه نمیدونستین تا حالا؟!
    حالا که اینطور قم شد اومدم اصن نمیام
    دیدنت .منو بگو که میخواستم کامپوت آناناس
    بیارم برات والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ... ولی کمپوت آناناسو بیار!
    :)))
  • خانم میم
  • اصن کار اونه که صب تصمیم بگیری بری یا نه باس همینه که میخوام برم پزشکی

    پاسخ:
    پاسخ:

    امروزو صب تصمیم گرفتم!
    پنج شنبه ای رو چهار شنبه!
    الان منم میتونم پزشک بشم عایا؟!
    :)))
    بعله:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
  • فیروزه ای
  • حاجی جاتون خالی. دارم آش مشهدی میخورم تو برف. هر دوشون دلچسبند

    پاسخ:
    پاسخ:

    این آش خوردن داره اخه؟!
    وقتی این همه چشم و دل پی اونه؟!
    :(((
    خو بی وجدان وقتی جواب تلفن رو نمیدی ؟!
    تو ذوق آدم میزنی ؟! ینی اگه قم بودم میومدم اون قسمت
    از بدنت که تپل تر ازبقیه اس رو گاز میگرفتم .
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من به شماره ناشناس جواب نمیدم
    ماشالا شما هم هر روز خدا یه شماره!!!
    ثانیا اصن تلفن جواب نمیدم
    پیامک پلیز!
  • جوجه مهندس
  • حالا که سر حرف رو باز کردید منم یه چی بگم چن وخته داره خفم می کنه

    + حاجی جون هر عملی عکس العملی داره
    ++ هر کنشی واکنشی داره

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتی عملای ناخواسته؟!
    کنش های ندونسته؟!
    پیشاپیش معذرت!
    بیا با هم حرف بزنیم حلش کنیم!
    :)))
    (طوری شدم که جدی ترین مسائلو هم نمیتونم بی شوخی بگم!!!)
    من شرایطشو نداشتم؟تو یه کارى کردى با زبون خودم بگم نه:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا بیا درستش کن!!!
    :)))
  • فیروزه ای
  • آقا جوجه که اینطور میگه
    پس من مجبورم پیشنهاد بدم همگی با هم بریم خونه ژوژه امشب
    آی کیف داره. آآآآآآآآآآآی کیف داره.
    برو بچ، حاجاغا بریم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که باهاش قهرم
    ولی شما نیابتا برین وبشون بترکونین
    غیبت مارو هم نکنین پلیز!
    والا...
  • فیروزه ای
  • میام اینجا یاد قضیه بیگ بنگ میفتم.
    بوجود اومدن جهان از انفجار یک ذره.
    شما اون ذره اید
    بعد یه هو میترکید و وبلاگ دوستان آشکار میشه
    و هر کی میره اون یکی رو پیدا میکنه و دوستیا گسترش پیدا میکنه!
    عین گسترش جهان و بوجود اومدن اجرام آسمانی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا یکی از شرکتهایی که در نظرم بود به این نظریه شما بی ربط نبود!!!
    یعمی اگه ملت واسه هر دوست و وب جدیدی که بهشون معرفی میکردم
    یه هزاری کف دست ما میذاشتن
    الان یه تویوتا دو کابینه شاسی بلند زیر پام بود!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • رئیس.... همینه که تحویل نمیگیرید
    درخت هرچه بارش بیشتر سرش پایینتر
    حاجی قبلی خیلی بهتر بود
    من از این حاجی رئیس کم پیدای کامنت خوارِ ... که بین مخاطباش تبعیض قائله اصن خوشم نمیاد
    یه زمانی یه حاجی داشتیم هععععععععی وای یادش بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا که اینجوره بزار منم بگم:
    امروز دقیقا همین فکرا رو در مورد شما میکردم!!!
    جدی!
  • فیروزه ای
  • الان اون + چی هست؟ خب منمظور؟من که متوجه نشدم؟ میخو.استید بگید دوستید؟ رئیسید؟ به اس میگید پیامک؟ دوستای محقق دارید؟ رئیس محققایید؟ ادامه داره اما چون رئیسم نمیگم؟
    کدوم گزینه دادا

    پاسخ:
    پاسخ:

    + به من میگن رئیس که اینجوری رئیسانه میرم سرکار!
    این ترجمه اش بود!
    دوستام که محققن زیر دست من کار میکنن!
    سه تا سوالو تو یه جمله جواب دادم!!!
    :)))
    گفتم بیا رئیس ما شو قبول نکردى واست کار کنیم:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که دوشواری نداریم!
    شما شرایطو نداشتین!!
    والا...
    چه فایده حضور نداشتی در دنیای مجازی !!!
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    جون به جونت کنن به فکر خودتی!
    به تو میگن رفیق؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی