حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

شنبه 28 دی1392 ساعت: 13:28 توسط:TURAL
حاجی یعنی تو نفهمیدی چرا با یه وجب فاصله میشینه!!!!!!!!
ای بابا
ناسلامتی شما آخوندیااااا
بایدم با یه وجب فاصله بشینه
آخه آخوند جماعت خطرناک می شه

(پنج خط سانسور شد!!!)
 وب سایت   ایمیل
م م 786: للکسری! (برای کسری!)


اقول: "تورال" همه را به کیش خود پندارد!!!

+ امان از تجربه! :)))


شنبه 28 دی1392 ساعت: 12:45 توسط:roya banoo
سلام حاجی!
آخی! نازی! چه شکست عشقیه کوشولو موشولویی!!
نازی نازی
 وب سایت   ایمیل
م م 778: النهایه! (پایان کار!)


اقول: کوه به کوه نمیرسه اما "شکست خورده به شکست خورده" میرسه!


شنبه 28 دی1392 ساعت: 11:35 توسط:M2-8
کشمش ؟!!
ما با این چیزا کارمون را نمیفتاد ک ... حداقلش انداختن ی پلاستیک پر از آب و ریکا زیر پاشون بود ک طرف دربست ی یه ماهی رو مهمون تخت بیمارستان ش 
 وب سایت   ایمیل
م م 790: فی شرورنا! (اندر باب شرارت های ما!)


اقول: "خرابکاری بالای خرابکاری" بسیار است!


شنبه 28 دی1392 ساعت: 8:59 توسط:فیروزه ای
آخ آخ حاجی
دیدید چی شد! گفتم وقتم گرفته می شه و از این صوبیتا
بیا ببین وبلاگ ما یه حاجی بازاری بود که نگو
آقا نقشتونو خوب بازی کردم. اما خداییش از کت و کول افتادم
شما چطوری این همه نظرو جواب میدادید!
 وب سایت   ایمیل
م م 790: فی شرورنا! (اندر باب شرارت های ما!)


اقول: "فیروزه ای" هم در کوزه افتاد!


جمعه 27 دی1392 ساعت: 19:12 توسط:فاطمه
من یه بار میخونم خدا خودش زیادش کنه:)
 وب سایت   ایمیل
م م 788: فی اعمال الجمعه المبارکه!


اقول: از "فاطمه" حرکت، از خدا برکت!


  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

آره:/

پاسخ:
پاسخ:

بله!
همشو باهم نحور خووووب:(

پاسخ:
پاسخ:

میشه؟!
خوب ما10تومن میدیم:)

پاسخ:
پاسخ:

اونخ من از پرخوری میترکم میمیرم!!!
:(((
کامپوت چقدِ؟

پاسخ:
پاسخ:

میانگین دو تومن!!!
سه تاش میشه شیش تومن!
:)))
شماره حسابتونو بدین؟!:دى

پاسخ:
پاسخ:

شما بگین چقد میخوای واریز کنین ببینم اصن میصرفه!
والا...
من که تسلیم شدم:!

پاسخ:
پاسخ:

پس پول کمپوتو شما باید بدین!!!
والا...
  • خانم میم
  • ع

    چه جالب

    من چهارشنبه ی همین هفته رو هسدم

    اصن اینقَ تنهایی به من فشار میاره دنبال دردسرم خود به خود

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب دوستان چهارشنبه فراموش نشه وب ایشون!
    باشه حاجیا همه برندن:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس چی؟!
  • خانم میم
  • به به.. جملاتی بس نغز

    حاجاغا این قضیه ترکیدن و اینا چیه؟

    من حاضرم بترکم.. [آیکن ِ خاکستری به دنبال دردسر و هیجان]

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیچی! دوستان شب بیدار
    یکیو نشون میکنن وبشو میکنن چت روم!
    نکنین اینکارو بد میبینین!!!
    گفته باشم!
    نه نه.
    بیخیال نمیتونم خوب منظورمو بگم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یک هیچ به نفع حاجی!
  • خانم میم
  • ما با همین سنجاق شده هاست که رنک خویش را تا 3 بالا برده ایم ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    رنک باید پیش خدا بالا بره!
    حاجی ره!
    خب من در حد توان خودم تلاش کردم دیگه:)
    اگه اونقد خوب بودم الان تو نت نبودم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی الان که ما تو نتیم بدیم!؟
    خدایی؟!
    من حاضرم وبلاگم ترکیده بشه ها!خیلی هیجان انگیزه^_^

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان!!!
    هدف مشخص شد!
    :)))
    خانم فیروزه ای پیش قدم بشین شما!
  • خانم میم
  • حاجاغا یه سوال داشتم خدمددون :D

    شما پست ِ 608 ـه بنده رو خوندین؟ اگه خوندین چرا بی عکس العمل؟؟؟ کلی فکر کرده بودم ببینم چجوری سوژه خنده تو وبتون بشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم که مریض بودم جمعه ای!
    سنجاق شده هاتون مارو کشته!
    استغفرالله!!!
    من یبار خوندم دیگه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما به یه بار خوندن میگین حرکت؟!
    خسته نباشین!
    حاج شیخ حسنعلی نخودکی شبا پشت بام حرم امام رضا علیه السلام تو زمستون نماز میخوند اونقدری که روش برف مینشست!
    والا...
  • فیروزه ای
  • میگماااااااا
    قدم دوستان رو تخم چشای وبلاگم. خیلی خوب کاری کردن. حالا قراره بریم یه وبلاگ دیگه رو بترکونیم. دنبال نفس کش جدید میگریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده که هیچ ادعایی ندارم
    اصن امضا میکنم!
    والا...
    فقط دورادور برای آن مرحوم که از الان ترکیده محسوبش میکنیم
    طلب غفران و بخشایش من الله دارم
    روحش شاد و یادش گرامی!
    خدا باید هواى مارو داشته باشه دیگه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده نباید هوای خداشو داشته باشه؟!
    والا...
    اوه اوه بنده خدا فیروزه ای! دیشب خیلی شیک رفتیم کامنتدونیشو آباد کردیما!خوش گذشت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرتون بده!
    اینقدر خوشحال شدم!
    الان دیگه منو درک میکنه!
    تازه میخواستم اعلام عمومی بدم که دوستان بریزن اونجا
    که دیگه بیخیال شدم!
    انگار بنده خدا از کت و کول افتاده بود!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • سلام علیکم
    خوبی شما؟!
    حاجی حاجی مکه
    چه عجب از این ورا
    عاقا ما اینقدر دعای جمعه رو خوندیم که فرشته ها صداشون در اومد والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    از بس حرف گوش نمیدی دیگه!
    گفتن ده بار!
    حتما حاجت داشتی هعی میخوندی! هان؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی