حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 790: فی شرورنا! (اندر باب شرارت های ما!)

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ


عاغا من دبیرستان خیلی بچه عاغا و خوبی بودم

باور کن!!!

نمونه اش:

یه روز تو جیبم از این کشمش های بلند و باریک داشتم

هر دفه مراقب از کنار من رد میشد 

یه دونه کشمش رو با دو سر انگشت اشاره و ابهام!!! پرس میکردم به لبه پشت کتش!

اینجوری که وسط کشمشه رو تنظیم میکردم به لبه کت

از دو طرف فشارش که میدادم قشنگ منگنه میشد!

دیگه یه ردیف کشمش پشت کتش ردیف شده بود

همه هم داشتن بهش میخندیدن

این بنده خدا متوجه نبود!!!

یهو زنگ تفریح یه اکیپ از دفتر مدیر ریختن مارو بازداشت کردن

گفتن: جیباتو خالی کن!

منم خالی کردم

هیچی توش نبود!

همه کشمشارو یا خورده بودم یا نصب به کت استاد!!!

هیچی دیگه

باورشون نمیشد حاجی از این کارا بکنه

تبرئه شدم!!!

:)))

والا...

  • ۹۲/۱۰/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

  • دوشیزه فلانی
  • آخی!
    نازی حاجی!
    الان خوبین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون پست ترشیهای شما مارو به این حال انداخت!
    :(((
  • دختر 80 و نیم کیلویی
  • " حاجاقای خوب و نازنین / فرشته ی روی زمین (!!!) ملک الموت" کجا تشریف دارن؟
    هوووووووووم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    در بستر بیماری
    و گاه بر سر امتحان!
    :(
    حاجی شمام واس خودت یه برو بیایی داشتیا تو بچگی
    ازت بعید بود همچین کارایی
    بیشتر بگو تا بیشتر افاضه فیض یا قیض ببریم فی شرورات الاصوات شما


    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چه خبر از بچگیات؟!
    :)))
    کشمش ؟!!
    ما با این چیزا کارمون را نمیفتاد ک ... حداقلش انداختن ی پلاستیک پر از آب و ریکا زیر پاشون بود ک طرف دربست ی یه ماهی رو مهمون تخت بیمارستان ش
  • فیروزه ای
  • آخ آخ حاجی
    دیدید چی شد! گفتم وقتم گرفته می شه و از این صوبیتا
    بیا ببین وبلاگ ما یه حاجی بازاری بود که نگو
    آقا نقشتونو خوب بازی کردم. اما خداییش از کت و کول افتادم
    شما چطوری این همه نظرو جواب میدادید!
  • دختر 80 و نیم کیلویی
  • امشب که من به نام شما پستم رو مزین کردم ( البته باید بگی کدوم شب دقیقا مزین نکردی؟ ) شما نیومدی!
    فقط حالت خوب باشه حاجی!
    اینکه امشب اینجا آپ نشد مهم نیس...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی به فکر ما بود!
    خدارو شکر!
    منم شنبه امتحان دارم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سلامتی ایشالا!
    من فکرم کار نمیکنه
    برا چی محققای زیر دستتونو تنبیه بدنی میکنید!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    از شدت محبت!!!
    واسه این که کارو یاد بگیرن و واقعا محقق بشن!
    جدی!
    خودشون هم میدونن!
  • دوشیزه فلانی
  • ای جانم!
    چقده خندیدم!

    + من یه بار تو دوران راهنمایی هر بار که مراقبمون رد می شد با غلط گیر پشتش خط می کشیدم! البته قصد آدمک کشیدن داشتم! کشیدم آخرش اما خوب خیلی چلوسیده و کج و کوله شده بود!

    ++خیلی کارم بد بود می دونم !

    +++ یه بارم زنگ ورزش بود و شیر بهمون داده بودن! معلممون داش امتحان دراز و نشست می گرفت و سر پا ایستاده بود یه مدتی.بعد تا اومد بشینه شیرم رو گذاشتم زیرش و تالاپ...!!! هار هار ! وزنشم زیاد بود! قیافه شم دیدنی بود! خیلی هم جیغ جیغو بود!

    ++++ آفرین بر شَما صد آفرین بر شما ، یادتونه؟! شیرش از اینا بود!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به ما کوفت هم نمیدادن!!!
    :(
    عجب تعبیر عارفانه ای
    من از آدمایی که بدم میاد جفت پا میرم تو روحشون
    برا همین خیال ورم داشت میخواستم برم معتاد شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک میکنین واسه چی من محققای زیر دستمو تنبیه بدنی میکنم!؟
    والا...
    آها:/
    من که گفتم راس میگین:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله
    فرمودین!
    من همین یه اسم رو دارم
    نوشتنش فرق میکنه خوب چهره که همونه
    اون یکی اسمم هم که پرسنلیه مربوط به شغل آمارگیریمه ربطی به چهرم نداره
    واقعن استقبال گرمی بود تو پست خودم نمی گنجم الان
    بذارین از راه برسم بعد جفت پا برین تو روحم والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی یکی جفت پا میره تو روح طرف
    یعنی دلش خیلی تنگ شده بوده خب!
    والا...
  • خانم میم
  • کاش معلمای ماعم کت می پوشیدن دستمون بهش می رسید... لامصب همه مانتو دارن باید تا زانو خم شی :|

    پ.ن : من کشمش دوست ندارم :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    خلاقیت به خرج بدین خب!!!

    من دوس داشتم قبلا!
    البته الانم بدم نمیاد ها!
    سلام یا حاجی.. یه سلام هم طلب دارم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    سلام!
    دیگه چی طلب داشتین؟!
    بگین صاف کنیم امشبی!
    :)))
    اینجا کجاست؟!
    من اینجا چیکار میکنم؟!
    میخواستم برم وبلاگ حاجی
    گمونم اینجا الان پیست موتور سواریه

    +السلام و علیکم و رحمت الله

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم و رحمه الله
    یعنی هر روز با یه اسم تازه میای ها!!!
    اینقدر آدم هزار چهره!!!
    والا...
    ماجوریم ینى چى؟
    شمام که راس گفتى:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    داری اجر و پاداش الهی!

    پس چی؟!
    :)))
    شومام آره؟؟؟
    شیطون بودینااا؛/
    حاجیم از این کارا آخه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به قصد قربت بوده خب!
    انشالا که ماجوریم نزد خدا!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • ن حاجی شما اون موقه ب بچه های افریقا فک میکردی که این کارا رو کردید ‏!نچ نچ (ایکن عروس کوچولو درحال بد نگاه کردن به حاجی‏)‏.عذاب وجدان گرفتید یا ن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصلا و ابدا!!!
    شما بگو یه ذره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی