حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


مامانم همین الان زنگ زد!!!

دل به دل راه داره عجیب!

دیدم رو گوشیم افتاد: "مادر" ذوق کردم!

اولین جمله اش بعد سلام و احوالپرسی:

تو نباید یه زنگ بزنی؟!

:(((

هفته هاست زنگ نزدم!

از بس سرم شلوغه...

میگم همین الان به یادت بودم ولی قصد زنگ زدن نداشتم!

قضیه قبر کنده رو واسش تعریف میکنم

میخنده!

گوشی رو هم از اول گذاشتم رو ضبط!!!

چهار دقیقه صحبت با مهربونترین فرشته هر کسی غنیمته

باید بشه بارها شنیدش!


+ الان خواهرم پیامک داد:

چرا احوال منو نپرسیدی!!!


  • ۹۲/۱۰/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

چشم:)

پاسخ:
پاسخ:

خدا خیرتون بده!
و مارو هم دعا کنید امشب خواهشا!
کامنت کوتاه میزارم؟؟!
خوب آخه حرفام همین قدر بیشتر نمیکشه:/
چى بگم آخه؟

پاسخ:
پاسخ:

هر چی دوس دارین!
ولی استخون دار!
  • عروس کوشولو
  • عاغامون هووی این اقا زاده شده بعله ‏!‏ حاجی ما بریم به تحصیل علم بپردازیم امری نیس؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سلامت!
    ما هم چهار دقیقه دیگه بیشتر نیستیم خدمت دوستان!
    تا راس ساعت!
    شب بخیر حاجی.
    من قبل نماز صبح براتون دعا میکنم.
    امشب هم که شب جمعه است و ما فقط دعا کردنش نصیبمون میشه.
    شما هم ما رو فراموش نکنید.


    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا حفظتون کنه!
    این لطفتونو فراموش نمیکنم!
    ما که هنوز حتی فرصت دعا پیدا نکردیم امشب
    :(((
    وااا!!!
    واسه چى؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    رمزی که وارد میکنین از کامنتاتون طولانیتره!
    توجه کردین؟!
    :)
  • عروس کوشولو
  • من نقش همسرشو ایفا میکنم‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    هوو داره عاغاتون پس!
    بیچاره!
    :(
  • علیامخدره
  • مادرها برکتن. سایه شون مستدام

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر موقع که با موبایل میام اسم شما رو میبینم تو صغحه اصلیم!
    فک میکردم رفتین!!!
    :(((

    + ولی خوشحالم که برگشتین!
    سلام
    راستش با خودم عهد کرده بودم نیام وبت ( چون خیلی بی معرفتی ) دیدم مطلبت درباره مادره اومدم

    حالا میبینم نه ، کلا بی معرفتی اخلاقته :)

    بگذریم

    از وقتی مادر دومم رفت ( خاله م ) فهمیدم باید مثل فرشته دور مادرم مادر خودم باید بگردم تو طول روز انقدر دلم براش تنگ میشه که روزی سه بار بهش زنگ میزنم شاید من احساسی ام نمیدونم

    ولی از من به تو نصیحت داداش ، بیشتر قدر بدون اونی که هست

    خو د دانی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام استاد خلبان!
    به به!
    وب ما روشن!
    میگن شب جمعه برکاتی داره ها
    اما دیگه اینقدر؟!
    من همیشه شرمنده دوستان بودم
    چه کنم که توان لطف متقابل رو ندارم؟!

    تو دنیا بیشتر از همه هوای مادرمو دارم!
    خیالت تخت!
    اما چه کنمی که سرگرم دنیاییم و مافیها...
    چنین توفیقاتی نداریم که هر روزه و هر هفته حتی...
    دعا بفرمایید!
    خون به دل بنده اش نکنین!

    اینجوری ک گفتین دلم سوخت واسش حاجی.من اینجوری ام؟

    اره خوب اخلاق گند هم زیاد دارم.نازک نارنجی و حساس.

    پاسخ:
    پاسخ:

    از الان دل ما نیز به حالش سوخت...
    :)))
    :////

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای بابا...
  • عروس کوشولو
  • بچه م؟ مامانا منظور مامان خودم بود =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه شمارو مامانش نمیدونه؟!
    من اینجوری فک کردم!
    حالا ک شما اصرار میکنید باشه باهاش مهربون میشم.

    منم آدمم حاجی.
    فقط کافیه یکم ببینم ک باهام روراسته دیگه ی شوهر ذلیلی بشم که نگو و نپرس.
    خودم رو ک دیگه میشناسم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا کنه!
    خدا کنه!
    خدا کنه!
    یادتون باشه این حرفارو...
    خدا حاجتتون رو داد خون به دل بنده اش نکنین!
    والا...
    :)))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • عروس کوشولو
  • تشکر حاجی :‏)‏ .الان خواهرم داشت مرغ مینامو اذیت میکرد اون طفلی هم همیشه این مواقع میگه ماما ‏!‏ حتی اون پرنده هم میفهمه که مامانا فرشتن ‏!

    پاسخ:
    پاسخ:

    برین از بچه تون دفاع کنین خب!
    چه مامانی هستین شما!
    والا...
    :)))
    الان که ورِ دلمه ، اون موقه که تو خوابگا بودم ، اِس هم نمیداد ،

    درک داره این ؟!

    کلن همینجوریین همه تون ، هیچ وخ فک نمیکنین آجیتونم دلـش میخواد به یادش باشین بضی وختا ، قدِ یه اِس مِس حتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان که ور دلتونه شما قدر میدونین مگه؟!
    نه! خدایی؟!
    خب ما هم هر از گاهی بهش حال میدیم
    اما نه اونقدر که باید!!!
    قبول دارم!

    + ادرس بزارین استاد عزیز!
  • منه پابرهنه
  • مادر به این فرشته ای
    دیگه چی میخوای؟
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه فرشته دیگه!
    :)))
    محبت کردن ب همسر رو که نه.واسه اون دارم
    به بقیه منظورمه.ب مردم.ب بچه.
    همسری رو ک باید بی محلی کنی تا حساب کار دستش بیاد

    پاسخ:
    پاسخ:

    همون روز اول یه کتک مشت بهش بزنین
    بعد دیگه باهم مهربون باشین خدایی!!!
    والا...
    :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • عروس کوشولو
  • مامان قشنگ ترین کلمه دنیاست!‏ تنها کسی که بیشترین اذیتو بهش کردم و بعدازچند دقیقه بغلش امن ترین جای دنیا بوده ‏!خدا همه مامانا رو حفظ کنه سایشون بالا سرهمه بچه هاشون مستدام :‏;)

    پاسخ:
    پاسخ:

    این ارزش پست داشت!!!
    احسنت! (همون بیگ لایک آخوندا!)
    خدا سایشونو بالا سرتون حفظ کنه انشالله.
    چه حلالزاده.
    فرشته های زمینی.
    من محبت کردن رو بطور عملی از مامانم یاد گرفتم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشاء الله!
    حالا خوب خوب یاد گرفتین؟!
    حتما؟!
    کلاه نره سره خواستگارا...
    :)))
    داداشه منم همین جور بی مرفته ؛ واقـن که

    پاسخ:
    پاسخ:

    درکش کنین خو!
    اصن شما چرا بهش زنگ نمیزنین؟!
    والا...
    ببین چقد بفکرتن،تو بهشون زنگ نمیزنى:/
    دل شما دیگه شدییید به هم رآه داره:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    من شرمنده این مرامشونم!
    :(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی