حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 787: القبر المحفوره!!! (قبر کنده شده!!!)

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ب.ظ


این پست بامزه رو که از وب دوستی دیدم یاد خاطرات خودم افتادم! (کلیک)


هر موقع مادر محترمه و معززه لحاف تشک میپهنودند

مخصوصا زمستونا...

من از هر گوشه خونه که بودم شیرجه میرفتم توش

و دیگه به هیچ وجهی بیرون نمیومدم!!!

هر چی مادر گرام میفرمودن: حاجی پاشو مثه بچه عآدم!!! واسه خودت تشک بنداز

من میگفتم: نه خیلی ممنون! همینجا خوبه!!!

اینجا بود که مادر گراممان مثه همیشه حدیث معروفشونو بر زبان جاری میکردند و میفرمودند:

"همیشه منتظر قبر کنده ای!!!"


+ عاشق این حدیثش بودم!

:)))

مادر کجایی...

  • ۹۲/۱۰/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

وبلاگتو خوندم و این اخرین پست این صفحه بود!

از وبلاگ تیرزاد ترو شناختم....

چقدر پر انرژی هستی......خیلی عالی.


مادرا.....همه عشقن
که بچه ها هیچ وقت نمیتونن درکشون کنن.....وای به حال جبران!

پاسخ:
پاسخ:

لطف کردین!

+ دو جمله آخرتون احادیث معتبری بودن!!!
بحث رضایت مادر شد...مامان ما میگه کاملا راضی نیستم ازتون،تا وقتی به مقام:
رسد آدمی به جایی که جز خدا نبیند
برسین!
سطح انتظارات در این حد:دی

پاسخ:
پاسخ:

عجب مادر فهمیده ای!
والا...
منتظر قبر کنده ای ! چه ضرب المثل خوبی
یادم بمونه برا حاضری خورها

پاسخ:
پاسخ:

میشه هزار تومن!
:)))
  • عروس کوشولو
  • ایشالا خدا قسمت کنه حاجی‏=‏‏)‏ به حق این شب عزیز :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشاء الله!
    آخه حسود زیاده:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم!
    خب ما وقتی مامان همه رختخوابا رو رو هم میریخت مثل کوه، خودمونو مینداختیم روش و پایینم نمیومدیم!خیلی خوش میگذشت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که اون بالا لونه میساختیم واسه خودمون!!!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • کدوم حق؟‏;‏/ شلوار به درد نمیخوره که مرد باید دامن داشته باشه که دوتا نشه!‏ بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه همسر مکرم و معزز صبر جزیل و اجر جمیل از خداوند منان خواستارم!
    همدردی مارو به ایشون ابلاغ بفرمایید!
    :(((
    اینم بخاطرِ همون نمازااااس،خلاصه ماهم باید یه حسنى
    داشته باشیم یانه؟؟
    حالا شمام چشم کن:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا بهتون ببخشه!
    چرا چشم؟!
    والا...
    کا خودمون بیشترشو داریم!!!
    همیشه منتظر قبر کنده ای!!!"

    مثل همینی ک میگی خدا باید حاج خانممو بندازه تو بغلم

    پاسخ:
    پاسخ:

    آفرین به این نکته سنجی و دقت نظر!!!
  • عروس کوشولو
  • حاجی پیلیز کامنت قبلو پاک کن الان بروبکس وبتون میان وب ما تیکه بارمون میکنن‏=‏‏)‏. شلوار نمیخواد خب ‏!‏ حاجی ی مثالی هس که میگه از ان نترس ک های و صدا مدا داره از کسی بترس ک سر به تو داره در نتیجه دلتون واس همسرک نسوزه در راحتی روزگار سپری میکنی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    من موظفم از حقوق پایمال شده عاغایان دفاع کنم!
    بنده خدا یه شلوار نداره بپوشه
    حقوقشو هم که دو دستی تقدیم شما میکنه!
    خب گناه داره!
    یه دست لباس دیگه حق مسلم ماست!!!
    اصن شماره حساب اعلام میکنم دوستان به این مررررررررررد مظلوم همیاری برسونن!
    والا...
    پس چی؟
    آدم هر روز باید پیشرفت کنه و مثل روز قبلش نباشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    الحمدلله در مورد شما صادق بوده این پیشرفت!
  • منه پابرهنه
  • تا دلت بخواد منم ازینکارا کردم

    یادش بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره دوستان هم فرمودن
    بنده تعجب کردم!
    فکر نمیکردم بقیه هم عآره...
    اصن از لحن نوشتنت معلومه خشن گفتى:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    شما هم گوش بصیرتتون بازه ها!!!
    والا...
    این همه نشسیم دعا کردیم یه مراقب باحال بیفته بهمون
    زرت یه مراقبی اومد دهنمونو صاف کرد رفت
    خدا ازش نگذره
    +حاجی یه والا بگو هم تو این شب عزیز یکم روحمون شاد شه هم مراقبه به خودش بیاد

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما یه مراقب داشتیم دبیرستان
    ادامه شو در یه پست بگم!!!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • شوهرم شلوار نداره که دوتا بشه =) .بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    دلم واسش سوخت!!!
    معلومه شدیدا تحریمش کردین!
    بگین شماره حسابشو بهم بده!
    حاجی سرعتت ضعیفه ها؟
    گفته باشم!
    سریعتر جواب بده.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماشالا شما هم راه افتادین ها!
    تیکه هاتون روز به روز داره سنگین تر میشه!
    :)
    من از سردخونه میترسم.
    ی زمانی وقتی میخواستم برم دانشگاه ب مامانم میگفتم اگه من مردم منو تو سردخونه نذارین من میترسم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ترس از سردخونه مال این دنیاس
    اون طرف این ترسا ارزشی نداره
    چیزای دیگه ای هس که باید ترسید
    والا...
    اینارو میشه ملایم ترم گفتاااااا
    وإلا

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدومارو؟!
    بفرمایید تصحیح کنیم!
    ای بابا حاجی دس رو دلم نزار
    شبای جمعه من کلا تا صب پاس سجاده دعا میکنم مشروط نشم
    بعلـــــــــــــه
    غیر اینه؟=))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    به جا اینکار یه کم درس بخونین خب!
    والا...
    از تو حرکت از خدا برکت!
    نه از تو دعا از خدا قبولی!
    :)))
    چقدر نازنینن این مادرا.خدا کنه همیشه سالم باشن.
    من عاشق مامانمم.

    نه ک چشم نداریم.چ معنی داره پسر لوس باشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشالا!
    خدا به همشون عمر باعزت و سلامتی بده!

    یه مادر داریم که نازمونو میخره
    اونم میخواین دریغ کنین ازمون!؟
    :(((
  • عروس کوشولو
  • شما بخاطر این هدف میخواید ازدواج کنید ؟ نچ هیچ جا نمیره =) .بعله خداروشکر شوخانه ست :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی از هدفهام اینه!!!
    حالا اینقدر بهش محل ندین و این خوشیارو ازش دریغ کنین تا...
    :)))
    من که اصن سرشار از موفقیتم مامانم در خوشحالى غوطه وره:))

    +من موفقیت خاصى ندارم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    تحصیل
    سلامتی
    خوشحالی
    اعتقاد و ایمان هر کسی واسه احساس خوشبختی مادرش کافیه!

    موفقیت که چیز عجیب غریبی نیس
    همیناس!!!
    والا...
    هیچوقت از مرگ نمی ترسم اما همیشه از قبر می ترسم ...
    خدا کمکمون کنه.......

    =====

    برنامه هر شب منه یک دیس میوه پوست می گیرم.. که این روزا معمولا پرتقال و نارنگی وسیب انار خیار حتی گوجه فرنگی قاچ میکنم اماده رو میز میذارم تا خورده بشه اگه این کارو نکنم خونه ما میوه خورده نمیشه....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماشالا میوه فروشی دارین یا باغ میوه؟!
    ما یه دونه پرتقال داریم هر شب سرش دعواس با همخونه ای!
    :)))

    + مامان منم هر موقع میوه ای میموند اینجوری سرمونو شیره میمالید!
    والا...
    =))

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه شبای جمعه اینطرفا پیداتون بشه!
    چه عجب!
    :)))
    من پرتقالو پوست میکنم بعد دایره ای برش میزنم و با نمک میخورم.

    مثل لحاف جادویی ما.
    یادش بخیر.
    مامانا معرکه اند اما اگه اینقدر پسراشونو لوس بار نیارند

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمک!!!؟؟؟
    خدایا توبه!!!

    واقعا یادش بخیر!

    یه همین خوشی ما پسرارو هم چش ندارین ببینین؟!
    والا...
    :(
  • عروس کوشولو
  • به من چه به مامانش بگه =) والا. اقا با غ ینی خانم حالا با ع و غ ینی چی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس واسه چی ازدواج کرده بنده خدا؟!
    یه دفه بگین بره خونه مامانش دیگه!

    + همان آقای شوخانه!
    :)))
    زیادى خوب بدنِ مادر گاهى اذیت میکنه،اینکه نمیشه جبران کرد،اینکه جوونیش پات هدر رفت:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا اذیت؟!
    فقط باید قدر دونس!
    اگه آدم برسه به جایی که باید برسه و لیاقتشو داره
    جوونی مادر هدر نرفته!

    + من همیشه موفقیتامو تلفنی یا حضوری به مادرم گزارش میدم
    واسه اینکه میدونم چقدر خوشحال میشه!
    مادرا خیلى خوبن...
    زیاد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیش از حد حتی...
  • عروس کوشولو
  • ینی همه تو عمرشون ی بارم که باشه این تجربه داشتن :قلب .دلمون خواس :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه جالب!
    الان دیگه نوبت شماس به عاغاتون ازین حالا بدین!
    والا...
  • گیس بریده
  • دقیقا با خوندن اون پست اون دوست یاد خودم افتادم و پرتقال:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی من پرتقالو پوست نمیکنم
    با چاقو چهار قاچش میکنم!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی