حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 786: للکسری! (برای کسری!)

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ


مواقعی که کسری موتورشو میده من برونم

خودش با یه وجب فاصله پشت سرم میشینه!


پ.ن:

انگار من نامحرمم!!!


+ عکس "حاجی" و "کسری" و "طاها" و "مهدی" با موتور هارلی دیویدسون حاجی! (کلیک!)

بچه ها ببخشید اگه بی اجازه عکستونو عمومی کردم!

  • ۹۲/۱۰/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

  • اسکاچ خاتون
  • چرا اسمه عکاسو نگفتی حاجی ؟
    واقن که ! شمام کپی ؟
    دِ بگو اسکاچ عکس گرفته

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اصن حواسم به عکاس نبود!!!
    تو فکر ژست خودم بود
    و اینکه طاها موتورو خط نندازه!!!
    ولی دستتون درد نکنه
    خوب دراومده!
    :)))
    آخییییییش:)
    همه چى ختم بخیر شد:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    شکر خدا!
    دست شوماهم درد نکنه:)
    نه نه بوروپاىِ مشقت،درس خوبه:)
    منم واسه همین گفتم وگرنه خنده خوبه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب به توافق رسیدیم شکر خدا!
    شوما کلا چرت زیاد میگى:)

    +چه روم وا شدااا
    ://////

    شباىِ جمعه که بدتره:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شوما درد نکنه!
    از درس و مشقت بزن
    این همه حدیث از خودت در کن
    اونوخ میشه این!

    + آره والا...
    چرتیش هم تو همین بود خب!
    :(
  • منه پابرهنه
  • یه وجب ِ کسری :))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    باشه اصن من قانع شدم که نمیشه:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    بخند شب جمعه ای!!!

    + چه چیز چرتی گفتم ها...
    چه ربطی داشت؟!
    :)))
    خو اول بزنش بعد

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیو؟!
    من یادم نمیاد بحث چی بود امیرخان!
    شومام مثه من سرشار از نماز نخونده این؟؟
    باشه تنبیهم قبول:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه آخه!
    چه اصراریه خب!
    من پشت سر محققین گرام قدم میزنم
    بعد اگه برق یا سفیدی گردنی توجهمو جلب کنه
    شتّرررررق!!!
    جوری که صداش تو سالن بپیچه
    جدی!!!
    :)))))))
    شما بصیرتتون دیگه خییییلى زیاده:/
    آخه توضیحى ندادید:/
    من با آدماىِ خشن میتونم کنار بیام،مشکلى نیست این:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    تاثیر نماز شبای نخونده است!!!
    :)))
    توضیحش اینه که ما تو شرکت تنبیه بدنی هم داریم
    یعنی من تنبیه میکنم
    و بقیه تنبیه میشن!
    جدی!
    قبووول نیست شوما آرزوهاىِ منو دیدى:/
    مرد بودن از چه نظر؟جنسیت؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیتونم چش بصیرتمو که خاموش کنم!
    میبینم دیگه!

    از نظر جنسیت!!!
    بیشتر توضیح بدم؟!
    :)))
    آخه محیط مردونه اس!
    منم خشن!!!
    حاجی حاجی اونورا باد نیس؟
    برا این عرض کردم ک بندازتون اینورا
    والا!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    باد که میاد
    ولی ما بادی نیستیم که از این بیدا بلرزیم!!!!
    :)))
    حالا چی شده از وختی اعلام وجود کردیم از خاموشی دراومدینم همه بچه مثبت شدن
    بعدشم کی گفته 12 لالا؟؟؟
    خخخخخخخخ
    من مدرد دارم
    مورد داشتیم تا 3 بیدار بوده

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون موردی که شما داشتین
    دیگه به خاطر دستور اکید دکترش راس دوازده خوابه!
    اینجا از همون اول هم همه بچه + بودن!
    والا...
    (:

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه عجب شما لبخند زدین!
    والا...
    :))
    شوما چقد خوب افتادییییین:)))))
    نمیشه شوما بگین دیگه مزاحم خودش نشیم:/؟
    ما رو واسه پروژتون نمیخواید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه دونستن اینا که دیگه جزو آرزوهاتون نبود!!!
    :)))
    شرایطش: مرد بودن، تسلط به زبان عربی و دوست حاجی بودنه!
    شما همه شو دارین عایا؟!
    حاجی موهات توحلق من نه
    تو حلق اولی و دومی

    پاسخ:
    پاسخ:

    عوق!
    تفی میشه که!
    اه اه اه...
    مهدى کودومه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    از خودش بپرسین!
    اون اولیه از راست منم!
  • ماتی طلا
  • اونی که رو موتور نشسته شمایین دیگه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من و خالکوبی؟!
    ملت؟!
    داریم؟!
    حاجى شمام سرکار میزارید؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    من تمام نیروهای پروژه ای رو که گرفتم از بین دوستانم انتخاب کردم!
    دوست باید هوای دوست رو داشته باشه دیگه!
    مخصوصا تو این دوره بیکاری و اینا!
    :)))
  • مــــــــن؟!
  • حاجی می گم این دیگه تو قم همه گیر که موتور رو از هر نوعی که باشه 4نفره و بالاتر سوار میشن. والا...
    حاجی شما کدوم بودی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    مده خب!!!
    :)))
    اونی که عینک داشت!
    خخخ خیلی بامزه بود این پست !
    بیگ لایک !
    کسری موتور داره؟!
    من فک میکردم ماشین شاسی بلند سوار میشه :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماشین شاسی که بلند داره
    ولی پیش ما که میاد از باب تواضع و فروتنی با موتور میاد!!!
    :)))
    حآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآجییییییییییییی حاااااااااااااااااااااجیییییییییییییی؟
    (ایکون دیشب)

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم همیشه بعد از دوازده یاد حاجی میفتین!؟
    والا...
    حاجی قضیه چیه من میام همه میرن؟
    نشد حاجی دیه!
    :((((
    گفتین اخر شببببببببببببببببببب
    :(((((

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه به ساعت ارسال کامنتتون دقت کنین خودتون متوجه میشین!
    اینجا همه بچه مثبتن!
    راس دوازده همه لالا!!!
    والا...
    کامنت خصوصی رو رویت کردی ؟؟
    نظر مساعدت چیه ؟؟
    به صورت رمزی بگو
    اصن می تونی زبان زرگری بگی !!!
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو میخوای بری خواستگاری
    خب به من چه؟!
    اگه هم میخوای که به عنوان نمیدونم چی چی باهات بیام جلسات رو
    متاسفانه امتحان دارم فرصتشو ندارم!
    :)))
    ببینم تو متاهل میشی یا نه!
    ما دعاگوییم!
    من میرم بخوابم
    حاجی جایزه م یادتون نره!
    رسوندم به 12

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم رفتم دوستان!
    رطب خورده کی کند منع رطب!

    یا حق
    حاجی یه سوالی ک برا من پیش اومده ک :
    چخبر؟
    بعدشم:
    الان دقیقا چیکا میکنین؟
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا من به بابام هم اینجور امار خودمو نمیدم!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • راستی می تونید از من به عنوان یه ویزیتور بی جنبه ی بی ملاحظه ی پر توقع یاد کنید!


    پاسخ:
    پاسخ:

    درود بر ویزیتور بی جنبه ی بی ملاحظه ی پر توقع ما!
  • خانم مهندس
  • شنیدم,میخواد حاردشو یه مدت به یکی قرض بده
    حاجی زکات انیمیشناتو بده:-)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که حارد نداریم
    فقط یه هارد داریم!
    :)))

    + هه!مهندسو!!! (بر وزن هه! عاغارو!)
    خودم اینارو از زکاتایی که گرفتم جمع کردم
    بعد هم میدونین که زکات دیگه خمس و زکات نداره!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی با چن نفر چت می کنی؟
    چرا اینقد سرعت جواب دادن کامنتات پایین اومده؟
    نکنه که پهنای باند سرعتتون رو کاهش دادن؟!!! :)))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    طبق آمارگیر انلاین 19 نفر!!!
    :)))
    حاجی اینقده چاق نبودی اون دفعه که تو قم دیدمت
    چیکار کردی با خودت چرا اینقدر غصه میخوری ؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو که رفتی از دوریت افتادم به پرخوری!!!

    + عاغا ایشون ریش و سبیل دارن ها
    سوء تفاهم نشه یهو!
  • دوشیزه فلانی
  • ابروهاتون رو یادتون رف!
    فقط حواستون باشه که ابروی پهن کوتاه قهوه ای مده!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مد رو ما میسازیم!!!
    جون به جونمون کنن قمی هستیم و هارلی رو هم چارترک سوار میشیم بقرعان مجید

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی خندیدم طاها!!!
    انصافا همینطوره!
    آدرس بزار دیگه باکلاس!
    (هرچند ما که اصن متوجه نمیشیم پستاتو!!!)
    :)))
    سلام حاجی:)
    موتورتون مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    موتورمون فتوشاپه!
    :(
  • خانم مهندس
  • خیلی کم.
    اماهرچی انمیشین جدیدی بیاد تو بازار رو میبیننن:-))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه حاجاغا رو میشناسم همه انیمشینای روز دنیارو با بالاترین کیفیت تو هارد 500 گیگش داره!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • عه؟
    حاجی چه موهای اون حاجاقا بور خارجکیه که تکیه داد بود به بالشت عروسکیت رو کش رفتی!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    رنگ کردم!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی ترانسفورماتور:-)))
    منتها اوشون با ماشین بودن,شما با موتور:-))
    نمیدونم چرا عکسو دیدم ,یاده این فیلمه افتادم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه مهندسا فیلم هم میبینن؟!
    نه! جدی!!!
    :)))
    حاجی عجب موهای بور بلندی داری !

    توضیح: حاجی عینک دارد و تنها شخص عینک دار در این عکس همان گوگولی مگولی شلوارک پوش است پس هم اوست که حاجیست !

    پاسخ:
    پاسخ:

    به تو میگن مضی حاجی شناس!
    ایول!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی اون محاسنت چه زشته!
    به خصوص اون خالکوبی ها!

    نچ نچ!

    + از پیاده روی برگشتم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون طاهاس که رو موتور من نشسته!
    من و خالکوبی آخه؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی