حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


مرد باید پایه موتور سواری داشته باشه

تا خوشبختیش کامل بشه!

حاجی ره



پ.ن:

عکسها از نورا نراقی قهرمان مسابقات موتورسواری بانوان!!!

  • ۹۲/۱۰/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

  • منه پابرهنه
  • حاجی مارم هوایی کردی
    د نکن ازین کارا
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه که من تنهایی زجر بکشم!!!
    والا...
  • میشناسین که؟
  • الهی بمیرم برای اونی که اونروز اومده بود میلنگید به دوستش میگفت موتور زده بهش!
    چشماتونو باز کنین موتورسوارا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که تا خالا به کسی نزدیم!
    یه هف هشت نفر کلش...
    والا...
  • میشناسین که؟
  • یه چی بگم دلتون کباب شه؟آره؟
    من یه دوست دارم،هم چشماش سبزه،هم موتورسواری ش از ماشین سواری ش بهتره

    پاسخ:
    پاسخ:

    کباب که هیچی جزغاله شد!!!

    ولی بهتون قول میدم
    غیر از چشاش و این مهارتش خیلی چیزاش پسند دل حاجاغایی ما نیس!
    درسته؟! آره؟!
    پس اهمیتی نداره!
    والا...
    حاجی جریان چیه کامنتای منو تایید نمی کنید ؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    جریان خاصی نداره!
    کامنتی ازتون ندیدم که بخوام تایید کنم یا نه!
    قبلا ها آره
    ولی جدیدا به یاد ندارم!
    نمیدونین چه پستی بوده که باز کنترل کنم؟!
  • فیروزه ای
  • سلام حاجی
    ما رفتیم تو اختفا چند روزی
    آی ایشالا یه پایه گیر بیارید. بعدش به جا ماشین دو تاموتور بخرید.
    موفق باشید
    فعلا خداحافظ تا یه دیدار دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    بابا شفاف سازی کن ببینین چه خبره؟!
    اینجوری که آدم نگران میشه!
    چرا اطلاعاتی بازی در میاری خب!
    والا...

    + انشاء الله!
    و به زودی!
    نمییدونم چرا با اون جا که گفتین مرد باید پایه موتور سواری داشته باشه

    تا خوشبختیش کامل بشه(کسی که اینو داشت دینش کامله)!حس بدی پیدا کردم،اون بایده بایده خوبی نیست،حاجی حواستون باشه این روزا خیلی حواستون نیستا،یه درصد فک کنید مولا داره میخونه نوشته هاتونو،قصد توهین ندارم آدم متعصبی هم نیستم اصلا اما حواس جمعی فقط به زیارتو نمازودعاو این حرفا نیستا،روزهاتون خداییتر

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که نمیدونین چرا حس بدی پیدا کردین باید بیشتر تو حسهای خودتون دقت کنین!
    همه حسها هم صادق نیستن!
    بایدی که من تو پستای طنزم میگم نه آیه قرآنه نه حرف پیغمبر و امام
    الان شما خودتونو ملزم میدونین به خوشبختی به طریقی که من تو پست گفتم عمل کنین؟!
    اونم به خاطر اون کلمه باید؟!
    اینقدر اون کلمه باید واسه شما احساس تکلیف آورد؟!
    من یه درصد فکر نمیکنم مولا داره اینحارو میخونه
    ولی صد در صد مطمئنم از اونچه که اینجا مینویسم باخبره!
    من نه عکس برهنه یه زوج رو گذاشتم
    نه اونا رو به عنوان انسان های برتر و الگو معرفی کردم
    نه آهنگ خوانندگیشونو واسه دانلود به بقیه معرفی کردم که پیش مولا شرمنده باشم!

    + کسی که به عیبهای دیگران مشغول شود
    از عیوب خود غافل شود!

    آدرستونو هم اشتباه وارد کرده بودید
    اسم و ادرستونو پاک میکنم تا فک نکنید خطاب به شخصه شماس و ناراحت بشین!
    خطاب من به این طرز تفکره و متاسفانه فقط شما نیستین که این ادبیاتو دارین!
  • عروس کوشولو
  • من منظورم خوشبختی با موتور بود نه شخص خاصی حاجی :‏|‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب الحمدلله!

    + آدم خوبه که با موتور خاطرات خوش داشته باشه
    متاسفم که اون اتفاقا واسه آشناهاتون افتاده!
    خدا همه موتور سوارا رو حفظ کنه!
    چقد باحاله !

    امشب سه چار تا پست درباره موتور گذاشتی ! اونی تریل ! حاجی ره !!!


    حاجی یه پست درباره موتور هندا ـی منم بذار :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چشم!
    خیلی جواباتون رو دیر تایید میکنید گفته باشم؟

    خوابم گرفت.

    میرویم و مثل هر شب میخوابیم.

    شب بخیر.

    پاسخ:
    پاسخ:

    من گم شدم تو کامنتا!!!
    شب و روز و زندگیتون بخیر!
    حـاجـی بـایـد واسـتون سـرچ کـنم بینم تارزان خـواهـرِ پایه نداره با این ویژگی هـایی کـه گفـدیـن برا همسـرتـون

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما سوال کنین که خواهرش تحصیل کرده باشه
    یهو مثه خودش جنگلی نباشه!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی.
    چرا خانما میتونن عقب موتور بشینن.ولی نمیتونن موتور برونن!!
    فک کنم این وسط فرمون موتور نامحرمه

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوابتون تو پست 783 هستش!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • :‏|‏ اصن هم ب درد نمیخوره

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاغا من شخص خاصی رو نگفتم که
    منظورم کسیه که پا به پای ما بیاد کوه و در دشت!!!
    همونجا که آهو داره های بله...
    چی دیگه چی؟
    میخوام دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    عجب صداقتی!!!
    :)))
    میگن شیر که از بیشه بیرون میاد زن و مرد نداره

    راستی نورااااااا چشماش سبز نیست

    چطور مورد توجه قرار گرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟ حااااااااااااااااااااااااااااااجی !!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اشتباه برداشت کردین استاد!
    بنده موتور سواری همسر خود آدمو گفتم
    نه شخص خاصی رو!
    تصحیح بفرمایین ذهنتونو!
    والا...
    مگه خانمها هم میتونن موتور سواری کنند؟
    منم میخوام.

    پاسخ:
    پاسخ:

    از نظر قانونی که مدتیه آزاد شده!
    البته فک کنم فقط واسه مسابقات و پیست!

    + دیگه چی؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی