حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
دوستی پیشنهاد قتل مارو دادن!!!

ضمن تشکر از ایشون که خواهان راحتی و آسایش ما هستن

این جک - خاطره؟! یادم اومد که بین طلبه ها خیلی معروفه

و نشون دهنده ارادت الوار (مردم لر) به سادات روحانی!

(البته صحتش از تظر تاریخی مشکوکه!!!)



معروفه که میگن:

یه عده از الوار اومدن قم خدمت آیه الله العظمی بروجردی

گفتن که ما تو منطقه مون روحانی نداریم! مسجد نداریم! حسینیه نداریم ...

یکی رو بفرستین که با ما بیاد!

آقای بروجردی هم یه طلبه سیدی رو احضار کردن

و بهشون تکلیف کردن که شما با این مردم برین و همونجا مشغول تبلیغ بشین!

(لرها خیلی به سادات ارادت دارن!)

سال بعد باز همینا اومدن قم و گفتن روحانی میخواییم!!!

آقای بروجردی گفت: پس اون روحانی سید چی شد؟

رفت؟!

گفتند: نه آقا! 

سید رو کشتیم، امامزاده ساختیم!!!

یکی دیگه بفرستین!

:)))

  • ۹۲/۱۰/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۴۳)

الان دیگه زمونه ای شده که الوار هم نه ساده اَن و نه صداقت دارن . والا .

پاسخ:
پاسخ:

هر جور حساب کنی سادگی و صداقتشون نسبت به بقیه بیشتره!
دیدم که میگم!
والا...
حاجی کذبِ!!
من خودم ارادت خاصی نسبت بهشون دارم..نگو این حرفارو!

پاسخ:
پاسخ:

ما فقط از سادگی و صداقت لرها گفتیم
و مسئولیت پذیری و زعامت حضرت آیه الله!
کدومشو نگم؟!
منم به نمایندگی لرهای خوزستان اجازه میدم بگیدالوار:‏)حاجی نمیدونم چراهمش فکرمیکردم شمام لرباشید

پاسخ:
پاسخ:

اتراک فکر میکنن ما ترکیم
الوار فکر میکنن ما لریم
اعراب فکر میکنن ما عربیم
!!!!
همه ی همه که نه بستگی داره همه لرا که یجا نیستن مثلا ما لرستانیم بختیاری نیستیم شاید بختیاریا خوششون نیاد ...
لرای لرستان رو میتونی بگی

پاسخ:
پاسخ:

ما شما رو جای همه لرها!!! قبول داریم
والا...
شما هم فقط دنبال مزه باش...باشه بابا بگو الوار ما خودمون میگیم لرها

پاسخ:
پاسخ:

پس من از شما به نمایندگی از تمام الوار ایران اجازه گرفتم که بگم الوار!
یادتون باشه
حاجی ننویس الوار بابا الوار اسم دیگه چوبه {تنه درختا}

پاسخ:
پاسخ:

خب جمع لر هم هست
مثه اتراک!
والا...
تازه اینجوری بامزه هم هست
:-))
شوخی کردم حاجی
+
ارادت

پاسخ:
پاسخ:

ارادتمند تمامی الوار ایران هم هستیم!
سلام حاجی این جوک رو نشنیده بودم بجاش تو این یه هفته 2بار شنیدمش...اخه ما لرا چه هیزم تری به شما فروختیم ها...


پاسخ:
پاسخ:

سلام
فوته گپ منو سی خوت سیل کن!!!
;-)
عاشق لرهام!
حاج آقا تا حالا مهندس عاقل ندیده بودین؟

پاسخ:
پاسخ:

مگه شما دیدین؟!
واقعا؟!
;-)
  • فیروزه ای
  • عه حاجی نخند
    بذار کارمو بکنم
    (فیروزه ای در حال سربریدن حاجی با پنبه)

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس خودم نیس که!!!
    ;-)
    حاجی جان من بعد محرم و صفر چه خبره اینقدر منتظری تموم شه!
    حالا اگه تموم شد و خبری نشد چی؟
    شما جوابگویی؟
    تازه منم به دوستان پیوستم کجای کاری؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    منتظریم تصمیماتی آینده ساز بگیریم!
    نشد نشده دیگه
    مثه سی سالی که گذشت!

    - یعنی چی به دوستان پیوستین؟!
    شمام پر؟!
    سلام

    این ماجرا رو به عنوان جوک شنیده ام.

    آیا پس ماجرا واقعی است و مربوط به آیت ا... العظمی بروجردی؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    دیدن یه مررررررد چه لذت بخشه در اینجا!
    قدمتون رو چشمای حاجی!
    ;-)
    این قضیه از مشهورات است
    و هیچ سند معتبر تاریخی نداره
    که بتونم شمارو بهش ارجاع بدم
    ولی از الوار عزیز و دوست داشتنی بعید نیس!!!
    مخصوصا اگه روستای بغلی امامزاده داشته باشه
    و اینا نداشته باشن!
    :-))
    شما اول موضوع شکست عاطفیتون رو یک بار برای همیشه بررسی و حل کنید؛ تا بتونید باهاش کنار بیاید.
    بعد قصد کنید.
    بعد اگر راهکاری یا لازم بود؛ ما خدمتتون ارائه میدیم.
    + امروز چرا هر کی هرچی میگه :( میزارید براش؟ چی شده حاج آقا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگین!
    چشم!
    خدا توفیقمون بده!

    میترسیم دوستانو ناراحت کنیم
    با احتیاط عمل میکنیم!
  • فیروزه ای
  • من که راضی نیستم همچین چیزی بنویسن.البته اگه بدونن اون دنیا چه خبره عمرا براتون همچین چیزی بنویسن
    حیف که الان صفره وگرنه باید میگفتم ما به کدوم سازتون...
    استغفرالله
    یه بار میگشید مارو بکشید به حوری برسیم. یه بار میگید نکشید حوری همینجایی میخوام

    پاسخ:
    پاسخ:

    ناکام در این دنیا منظوره خب!
    صفر و غیر صفر نداره که
    والا...
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!
  • فیروزه ای
  • حاجی ما همه هم نمیتونیم از پس شما بربیایم
    بعدشم مگه نمیخواید به حوری برسید؟ چرا مقاومت میکنید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا حوری دنیایی
    بعد...

    + میخوایین رو قبرم بنویسن جوان ناکام؟!
  • فیروزه ای
  • پنبه که میبره؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط قلقلک میده!

    دوشیزه فلانی رفت
    جوجه مهندس اومد
    اون رفت
    شما اومدین که
    رسالت سرکار گذاشتن حاجی رو ادامه بدین!
    :(((
  • فیروزه ای
  • آآآآآآآآآآآآی نفس کش!
    کی تبر داشت. قربون دستت بفرستش اینطرف. به حول و قوه الهی رفتم که یه امامزاده بسازم و حاجی رو به حوری برسونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    گردن مارو تبر هم نمیزنه!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • کَرتیم حاجی!

    + دیشب بودماااااااا فقط گفتم بذار یه کم سر خلوت باشه + داستان داشتم با بعضیا! ( فک کنم اینجارو می خونه )

    ++ در ضمن ما دلمون از حاجی نمیشکنه! به هیچ وجه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه همینو میگم
    ولی آخرش...
    :(
  • دوشیزه فلانی
  • قبرشون کجاس بریم زیارت؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما از همین جا فاتحه ای بفرستین
    بهشون میرسه!

    + خیلی مخلصیم!
  • فیروزه ای
  • حاجی اگه بکشیمت که امتحاناتمونو خوب نمیدیم!
    اونوخ کیه به بروبچ روحیه بده
    البت اگه شمایی، روحتون با لپ تاپ ها و تبلت های بهشتی برامون روحیه میفرسته
    تازه حوری هم ور دستتون زیاده.کمکتون میکنن

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه نکشین که به حوری نمیرسم!
    پس بکشید مارا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این لپ من سنگینه ها!
    برای همراه بردن مناسب نیست.
    منتظر تبلت های اهدایی هم باشید.
    + ناکام هم نمیرید ازین دنیا! چیه حس پیرمردها رو گرفتین حالا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من از لپ فقط تو خونه استفاده میکنم!
    اصن بیرون نمیبرم!
    پس شما نگرانم نباشین!
    تبلتارو میزارم واسه بیرون بردن
    یکیش واسه مهمونی
    یمیش واسه کلاس
    یکیش واسه مسافرت
    یکیش...

    + دس خودمه مگه؟!
    :(
    اونا که قصدشون کشتن شما نیست!
    میخوان امام زاده بسازن اونجا برن دعا کنن به خدا نزدیک بشن! حاجت هم میگیرن! درسته حاج آقا!؟
    انشالله به همه ی اهدافتون برسید. :)
    + تعبیر اون بیت رو تایید نمی کنید؟ کامنت ها رو چکار کردید!؟
    ++ما که نذرمون ربطی به محرم و صفر نداشت. ببینیم بقیه چکار می کنن! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله! میدونم قصدشون خیره!
    ولی منم نمیخوام ناکام از دنیا برم!
    والا...
    انشاء الله! به دعای دوستان!

    شاید امروز فرصتش پیش نیاد!
    :(

    ما نیز منتظریم!
    :)
    خب یه سال می موندین بعدش با خانوم پا میشدین میومدین قم!
    + البته ممکن بود یه طایفه بفرستن شما رو با بیل بکشن ببرن توی محلشون براتون بارگاه درست کنن!
    + +کسی حاجت نگرفت تبلت بیاره خدمتتون؟ یاد اون جوکه افتادم که طرف داشت توی امام زاده برای شفای سرطان بچش دعا میکرد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا ازدواج جلوی رسیدن مارو به اهداف و آرزوهامون میگرفت!

    دیگه دامادشونو که نمیکشن! والا...

    محرم و صفر چجوری حاجت بگیرن؟!
    بعد ماه صفر ببینین چه خبر میشه!!!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بعله:-)
    من قانع شدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرتون بده!
    تا حالا ندیده بودم مهندس عاقل!!!

  • جوجه مهندس
  • خدا بیامرزدشون
    فاتحه قرائت کردیم در فقدان مرحوم مغفور
    فقط از آنچنان پدر بزرگی همچین نوه ای میتوانست ظهور کند
    معلومه که ایشان هم جوجه شناس قهاری بودند

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی لطف کردین!
    خدا همه امواتو بیامرزه!
    عآره والا...
    فکر کردم فقط خانوم ها رو دوست دارن نگه دارن به هر بهانه ای!
    پس شما هم خواستگار داشتین! :)
    خوب نموندین چرا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    زیاد!!!
    آرزوهای دور و دراز...
    شما تشریف می برید تبلیغ حواستون باشه ها!
    :)
    یه موقع امام زادتون نکنن!
    +میرفتین تبلیغ نمی گفتن بمونید پیششون کلا!؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    حواسم بوده!
    چرا خیلی!
    هر جا میرفتیم
    میگفتن حاجی بهتون دختر میدیم
    که فامیل شیم
    همینجا بمونین!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • پیدا کردن تون!!
    واسه من همچین کارسختی هم نیستاااااااا!
    سه ماه وقت نمیخواد:))))

    +نفرماییدحاجی!!یعنی فک کردی من اینقدر بی عدبم که!!جلوتراز شما برم؟؟؟!
    نه واقعن درباره من چی فک کردِی؟؟؟
    لا اله الا الله

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه شما زودتر برین من میتونم تو مراسم ختمتون شرکت کنم
    براتون نماز و روزه به جا بیارم
    دعا و زیارت
    و ...
    حیفتون نمیاد؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • :))))))))) خوووووووو از کوجا بفهمم شوماین که دس تیکون میدین شاید گرگ بود اونخ
    +آهان لنگه کفش زدی که براتون واکس زدم تکون بدید من میفهمم
    ++ جوجه اندیشمند

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه باشه!

    +اندیشمند!
    زین پس پست ثابت!
    دث خدمتت میرسه ها!
    گفته باشم!
  • عروس کوشولو
  • حاجی که نباید شرمنده باشه ‏!دشمنتون .ما رفع زحمت کنیم هرچند مهمون رحمته.خداحافظی

    پاسخ:
    پاسخ:

    موفق و موید!
    خیلی خوش اومدین!
  • جوجه مهندس
  • حاجی من برا پایان نامه ام 1میلیون 200 تا عکس ام آر آی مغز دارم که فیلتر های مختلفی روش اعمال میکنم تا سیستمی که طراحی کردم امکان پیش بینی آلزایمر رو از روی عکسهای ام آر آی افراد سالم رو داشته باشه دیشب 12همین فیلترم رو رو داده هام اعمال کردم اما اکیورسی سیستمم از 98درصد اومد به 32 درصد یعنی فاجعه یعنی برو بمیر یعنی... اصن یه وعضی خدا شاهده از 10شب دیروز تا چند دقیقه قبل جلو سیستم داشتم دنبال گند کار میگشتم کم کم هوس کردم برم تو وان همسایه رگمو بزنم فک کنین کل 1میلیون200 تا عکس با 15تا فیچر که میشه یه چیزی تو مایه های 1میلیارد عدد رو از دیشب تا حالا تست و ترین کردم تا به آخرین ستون جدول رسیدم و کشف کردم:
    قضیه این بود که من یه فایل اکسل دارم که ستون اولش شماره پستهای شماست ستون دوم تعداد نظرات هرموقع که سایت رو میبندم یادداشت میکنم تا مجبور نشم خرکاری کنم و دوباره پستایی کگه نظر براشون ثبت نکردید رو بخونم خلاصه که فهمیدم به جای اینکه اعداد رو تو اون فایل رد کنم یه ستون اضافی زدم تو فایل دیتا ست هام یعنی من از دیشب تا حالا دارم تقاس پس میدم فقط به خاطر جاذبه اینجا
    +

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرحوم مغفور پدر بزرگم میگفت:
    دیوونه که سرخ و سفید نداره! همینان!

    + فقط خواستم روز جمعه ای یه یادی از اون مرحوم بکنم!
    روحش شاد!
    :)))
    یا امامزاده بیژن..
    بدبخت اون سید بخت برگشته..
    این وسط چه صادقانه هم اعتراف کردن ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به سعادت سید!
    لره و سادگی و صداقتش!
  • عروس کوشولو
  • حاجی مهم نیس مهم اینه من یادم میاد کی کامنت گذاشتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزرگوارین شما!
    و من شرمنده شما!
  • عروس کوشولو
  • چه خوب که حداقل روحانی نیستیم وگرنه امامه زاده میشدیم =) .حاجی تقصیره خودتونه که من روشن شدم دوباره

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    یادم نمیاد شمارو!
    :(
  • جوجه مهندس
  • ای وای نه پنج شنبه بود ببخشید حواسم نبود
    منو بگو فک کردم نماز جمعه قم امروز به امامت حاجیمون خونده میشه از صبح تا حالا جلو تی وی بست نشستم
    اهههههههههههه

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه جک بی تربیتی هست در این مورد
    که من چون خیلی با ادبم نمیگم!

    + هماهنگ کنین یه موقع
    من برم حرم از تو دوربینای پخش زنده واستون دس تکون بدم!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • پس به قاتل تون توصیه میکنم!!
    این فرصتو از دست نده!!!
    همین امروز که جمعه هم هست!کار رو تموم کنه:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حق تقدم با خانمهاس!
    بعد هم شما حداقل باید سه ماه کار فشرده اطلاعاتی عملیاتی بکنین
    تا بتونین منو پیدا، کشف و خنثی بکنین!
    والا...

    + پس اول شما!
  • جوجه مهندس
  • سلام
    تقبل الله نماز جمعه
    حاجی نری اونجا ما امازاده نمی موخوایم شوما همینجوری مقدس هستین نمیخواد امام زاده شین

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    مگه امروز جمعه است؟!
    ما دو سه سالی رفتیم
    ولی حواسمون بود فقط جاهایی بریم که از قبل امامزاده داشته باشن!
    والا...
    سلام
    خودتون از سادات بزرگوار هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سید بودن لیاقت میخواد

    + ولی ساداتو خیلی دوس داریم!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بله!!!!
    وقتی مهندسه مملکتو به کشتن میدین واسه یه کله پاچه!!همین میشه دیگه
    یکی هم میادپیشنهادقتلت رو میده
    بعلللللله حاجیییییییی چوب خدا صدا نداره

    +جوک خیلی باحال بود
    من نشنیده بودم

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونستین کسی جمعه فوت کنه جهنم نمیره؟!
    فرصت خوبیه ها!!!

    + مگفتم که بین مهندسا معروفه!
    بین طلاب و روحانیت معزز!!!
    حاج آقا خودتون رو به مُردن نزنین، اون چادر عبای اهدائی رو بفرستید بیاد
    صرفاً جهت اطلاع : 165 سانتی متر !

    پاسخ:
    پاسخ:

    اول برم قیمت کنم ببینم واقعا بدبخت شدم یا نه!
  • خانم مهندس
  • :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    هه
    من اینو شنیده بودم خخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم که معروفه!
  • منه پابرهنه
  • :)))))

    خدا نگهدار الوار ایران باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    مردمان نازنینی هستن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی