حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

حضرت عیسى علیه السلام :

خدمتکار من دو دست من است 

و مرکبم دو پاى من 

و بسترم زمین 

و بالشم سنگ 

و گرمابخشم در زمستان مکان هاى آفتابگیر . . . 

شب و روز خود را با نادارى سپرى مى کنم 

و با این حال روى زمین ، هیچ کس توانگرتر و بى نیازتر از من نیست.


حضرت عیسى علیه السلام :

دنیا پل است ؛ از آن بگذرید و آبادش نکنید.


حضرت عیسى علیه السلام :

درخت کامل نمى شود مگر با میوه اى گوارا

دین دارى هم کامل نمى شود مگر با دورى از حرام ها


حضرت عیسى علیه السلام : 

بپرهیزید از نگاه (به حرام) 

زیرا که بذر خواهش را در دل مى افشاند، 

و برای نگاه کننده همین فتنه بس است.


حضرت عیسى علیه السلام : 

همچنان که از مردم در عیان خجالت میکشید، از خداوند در نهان شرم کنید.

  • ۹۲/۱۰/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۴۹)

  • باران سادات
  • چرا که نداشته باشی؟؟؟؟!!!!
    شما که بهترین حاجی دنیا هستی!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس به حرمت سیادتتون دعا بفرمایین خیرمون رو!
  • باران ساداتl
  • حاجی دعات بدجور گرفت......اینقدر گرفت که دیروز اومدم قم....زیارت....
    فک کنم بدونی یا نه من با تنها فامیلم.....مادربزرگش فوت کردن و ما برای مراسم هفتم اومدیم......خیلی خوش گذشت با اینکه کم بود....ولی تو حرم کلی دعات کردم.....گفتم ایشالا یه زن سید چشم سبز گیرت بیاد!!!!
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوشا به سعادتتون!
    ما که کاری نکردیم
    دعوت حضرت معصومه بودین!
    خدا همه اموات رو ببخشه و بیامرزه!
    خیلی لطف کردین!

    + محرمیت با حضرت زهرا لیاقت میخواد!
    ما داریم؟!
  • باران سادات
  • حاجی به هفته نبودم.....مسیحی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟!
    تاره یه مسیحی رو کشوندم روضه امام حسین!!!
    از غذای امام جسین هم خورد!
    عاقبت بخیر بشه ایشالا!!!
  • منه پابرهنه
  • همیشه سخنان حضرت عیسی قشنگ بوده برای من

    پاسخ:
    پاسخ:

    احادیث همیشه واسه ما قشنگ بودن
    چه عیسی
    چه لقمان
    چه ائمه!
    هوووم
    چقد قشنگ بودن آخریش تکونم داد خیلی

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم از عمق و اختصاری که آخری داشت خیلی خوشم اومد!
    من اومدم و شما نبودی؟یادت باشه!
    من که میدونم کامنتم قورت داده میشه بعداااااااااااااااا!
    حاجی خودت رفتی گرفتی؟خواهرم میگه کم سن و سال بوده.آره؟
    فقط همینو گفت.
    راستی تو حرم برای من دعا کردی؟دیشب؟فک کن من دیروز ظهر تلفنی به امام حسین سلام دادم.ساعت 2 تو حرم امام رضا بودم.شب هم که شما تو حرم حضرت معصومه حتما دعام کردی.
    به به.

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیدی که قورتش ندادم!
    پنجاه سال ریشامو تو حوزه سفید کردم
    که بهم بگن کم سن و سال؟!
    :(((
    بعله! به اسم حتی!
    واقعا توفیقاتتون افزون شده ها!
    مارو هم دعا کنین!
    والا...
    بله - شما چادر اهدا کنید،مرد نیستم اگه نپوشم،ترجیحاً چادر عبا باشد

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه؟!
    مردونه؟!
  • فیروزه ای
  • استغفرالله
    حاجی برم از اینجا که کار داره به جاهای باریک میکشه!
    نه اینکه یه مدت نظر نذاشتم الان هر چی از دهنم دربیاد یه وخت مینویسم.اونوخ زشته.من برم وختی همه اومدن بیام

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه خودتون حواستون هس!
    نه مثه بعضیا که هعی باید تذکر کتبی و لسانی داد!
    والا...
  • فیروزه ای
  • حاجی بیاد یه کم کل کل کنیم بهترتر بشم
    آخی دلم تنگ شده بوداااااااا
    واااااااااااااای داشتم خفه میشدم
    حالا تیکه ننداز حاجی.گناه دارم.بعد چند وخ اومدم تارومارم نکن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا یه جا تعبیه!!! کردم واسه کل کل!
    پست ثابت!
  • فیروزه ای
  • عه عههههههه
    حاجی معجزه
    معجزه
    من دارم خوب میشم. کامنتم میاد( بر وزن حرفم میاد)

    پاسخ:
    پاسخ:

    دچار قبض و بسط شدین!!!
    :)))
  • فیروزه ای
  • ما تفکر به بدن زدیم یا شایدم به کمر زدیم.
    نمیدونم. کمرم که درد نمیکنه! پس نزدمش به کمرم.همون.تزریق شد به کل بدنم
    اما کلی حال داد!
    دم خدا گرم با این دستوراتش


    پاسخ:
    پاسخ:

    گوارای وجودتان!
  • فیروزه ای
  • دلم تنگ شده انجا نظر بدم.اما نمیدونم چرا حوصلشو ندارم. دوباره رفتم تو فاز مینیمم حال و احوال!!!
    اما راسته راسته راستشو بگم؟
    صبحا بعد از نرمش و صبحونه میام اینجا و هی میخونم و میخووووووووونم تا یه هو میبینم شاعت11 شده.
    ساعت 11 هم نزدیک اذانه و دیگه حوصله درس خوندن و کار رو پایان نامه واسه آدم نمیمونه
    اما نمیدونم چرا نظر نمیدم.
    به همین برکت قسم کار تمام صبحای من همینه
    هعی روزگار
    حاجی تا این دوره مینیممی حال ما تموم میشه، ما رو فراموش نکنی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم!

    + مردم چه بهانه ها که نمیارن واسه درس نخوندن!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • ساعت 4.41 دقیقه صبح
    اینجانب با افتخار فراوان تنها مخاطب فسیل و مغز جلبکی وبلاگ هستم
    فردا رفتین حرم برای شفای جوجه بیماران و صبر خودتون دعا کنید والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    صبحتون بخیر تنها مخاطب فسیل و مغز جلبکی وبلاگ حاجی!!!

    +نماز صبح پاشدم اینو خوندم
    خنده ام گرفت!!!
    :)))
  • خانم یک هفتم...
  • حاجی؟
    کفش زررررد با چادر؟
    جان من یه لحظه تصور کنید!


    نمیشه جوراب زرد بپوشیم؟!(با چکمه)

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا الکی جو میدین؟!
    من گفتم نعلین زرد پوشیدن مستحبه
    گفتن پس ما هم میپوشیم
    فرمودیم که ما روحانیا که کفش زرد میپوشیم
    عباهامون تا روی قوزک پامونه و اصن تابلو نیست
    شما هم اگه جوری میپوشین که معلوم نباشه
    بسم الله!
    والا...
  • یک بیوتکنولوژیست
  • ممنون بابت راهنماییتون

    اینجاهاست که تفاوت شما با ما روشن میشه دیگه

    لطفا دفعات بعد برای ما بیسوادها توضیح هم بگذارید

    التماس دعا داداش

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهش میکنم!
    شما بزرگوارید ای دارنده مقالات متعدد آی اس آی!!!
    اگر فرصتی دست دهد...
    چادر هم نداریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اهدا کنم؟!
  • خانم میم
  • آخرش من نفمیدم قضیه این یارو خارجیه چیه :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اومد
    رفت!
    همین!!
    حاجی کامنت عاشورارو تایید کن دیه نکردی تا الان من برم بخوایم ک فرددا صب زود باید بیدارشم ک شنبه امتحان دارم
    هیچییییییییییییی نخوندم
    دوستان اعلام میکنم
    اگه دوستیییییییییین واقعا پاشین بیاین وبم یکم کامنتای امیدوارکننده بدین من فردا صب بیدار شدم دیدمشون ذوق مرگ شم یا ب امتحان نرسم یا بخونم تموم شه
    +والا
    من دیه استرسم گرف
    برم
    حاجی
    دوستان
    شب بخیر
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیکنم!!!
    دوستی مشروط؟!
    نچ نچ نچ

    + درس بخونین!
  • جوجه مهندس
  • نه به جان حاجی اگه فیض بوق باشه ما اهل اینجور مشنگ بازیا نیستیم

    +صبر چرا حاجی دانشجو نبودین که این چیزا رو بفهمین
    من با پوست و استخونم لمس کردم تازه اگه استادا هم مثه استادای ما بی ملاحظه باشن و بلند بلند حرف بزنن اصن یه وعضی

    ++ خانوم مهندس میدونن من چی میگم دو تا سری فوریه با انتگرال 4گانه بخونین 5 دقیقه که هیچی مثه اصحاب کهف میرین تو افق والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه باور میکنم!

    کلاسه یا خوابگاه؟!
    والا...

    قرص خوابه مگه؟!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عاخه من استعدادم تو ریاضیات خیلی خوبه:-)))
    نیازبه کلاس ندارم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف که جوونمرگ شدی!!!
    :)))
    من با جوجه موافقم.درحقیقت سر کلاس ریاضی مهندسی بیدار بودن و خواب بودن فرقی نداره چون درنهایت میافتین با 4.25

    پاسخ:
    پاسخ:

    مردم چه تجربه های موفقی دارن!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • جوجه جان ۵دقیقه چیه!!!!!
    ماکه کلن کلاسای ریاضی مهندسی رو خواب بودیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    الکی که مهندس نشدین!
    والا...
    ما نمیپوشیم چون عبا نداریم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چادر چی؟!
  • جوجه مهندس
  • حاجی یه چیز جالب سه شنبه یه جایی نوشتم:

    داییم اینا یه هفته رفتن مسافرت

    گودزیلای 4ساله داییم پارتی گرفته

    اونخ ما یه حاجی داریم

    همخونش رفته مسافرت

    چراغ آشپزخونه رو روشن گذاشته

    که جنا نخورنش

    300 تا لایک خورده با 32 تانظر من هم به شما افتخار می کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ میگه من فیضبوقی نیستم!!!

    + عابروی مارو هم به باد داده!
    :(((
  • گفت و گوی خالی
  • مدیر وبلاگ گفت و گوی خالی: حق با شماست قربان..به زحمت دستشویی رفتنش نمی ارزد!
    شب نیکویی بود در هم صحبتی با شما.

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم که!
    برای ما نیز!
    خوش بحال همتون
    چرا من دوس ندارم حرف بزنم؟؟؟
    فقط گوش میدم
    چرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    امروز یکی از رفقا چند بار زنگ زد و
    هر دفه من رد زدم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • دوستان دوستان
    این را هم میدانستید که:
    5 دقیقه خوابیدن سره کلاس ریاضیات مهندسی یا شبکه های عصبی برابر با 8 ساعت خوابه کامله؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدایا صبر بده!!!
  • جوجه مهندس
  • دوستان دوستان
    اوهوم اوهوم
    آیا میدانید کسانی که در روز 11 ساعت میخوابند نسبت به کسانی که در روز 8 ساعت میخوابند 3 ساعت بیشتر خوابیده اند؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بهت افتخار میکنم!!!
    حاج آقا اگه زرررد پوشیدم توی خیابون بعضی از این آقایون ِ بی عَدَب! (بلانسبت شما) ، متلک پروندن ؛میگم حاج آقا گفته...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیرم!
    اینجور نیست!
    ما که نعلین زرد میپوشیم
    عبامون هم تا روی قوزک پامونه!
    اصن معلوم نیستش!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: ماکه پایه ایم...فک کنم حاجی نخاد با ما یه چایی بخوره..
    این وخته شب...زیره یک سقف...من..حاجی...انگل...
    نع...فک نکنم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینقد فس فس کردین دیر شد!
    :(
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: حاجی خاب ندارد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دارد!
    به زودی!
    میخوای چایی بدی؟!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات پکر میشود...چایی بیخابی میاره...بگذر

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه من نمیاره!!!
    بگو نمیخوام چایی بدم دیگه!
    والا...
    ای باباااا
    شما خودتون نعلین زررررد میپوشین راه بیافتین برین مثلا کله پاچه ای؟
    والاّ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس چی!!!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات با لبخند چایی آویشن دم میکند...
    اگر حاجی بخاهد چایی دودی را هم علم میکند

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس نگه دارین بابا!
    دارین خودکشی میکنین که با چایی!!!
    انگل تو یه چیزی بگو!

    +حاجی میخواهد!!!
    شدید!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نه.
    اخرین پستش واسه٢١روز پیش بوده!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیدی گفتم!
    :(
  • امیرحسین
  • پس بگو چرا این فوتبالیستا انقدر دنبال اون کفش طلاییه هستن !
    نگو دنبال ثواب و دیگر تاثیرات ذکر شده (که از ذکر آن در این جا معذوریم) هستن !

    پ.ن: استغفرالله !

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه فهمیدی؟!
    :)))

    + از بین پیامبرا جرجیسو انتخاب کردی؟!
    بارک الله بارک الله؛ نــــــــــــــــــــه بارک الله
    والاّ
    راستی حاج آقا، من این قضیۀ کفش زرد موندم! تصور کنین با نعلین زررررد،به زردیِ کلّۀ اسمایلی های یاهومسنجر ای باباااا خـُب نمیشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    کامنت اونایی که زیر همون عکس نعلین گذاشتنو بخونین!!!
    کفش سیاه که این روزا همه میپوشن مکروه و مضر!
    برعکسش رنگ زرد مستحبه و مفید!
  • جوجه مهندس
  • ممنونم که به یادم میوفتید خدارو شکر که دمپایه آخوندیه
    از کفشای دبلیو سی بود من باید میرفتم تو افق محو میشدم

    پاسخ:
    پاسخ:
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ها.
    اره.اره.
    یادم اومد.زرتشتی بود!من فک کردم مسیحیه!!!
    فک کنم اسمش نازنین بود,بعضی وقتا وبشو میخوندم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    مگه آپ میکنه؟!
    :(
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات خعلی حالش بد میشه.حتی میخاد اون کاناپه رو با چایی لک بندازه..اما انگل را صدا میکند
    انگل با لپ های گل انداخته: سلام

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا؟!
    خب دوست "اون" دوست ما هم هست دیگه!
    والا...
    اگه اون چایی رو نمیخورین
    بجای اینکه بریزینش رو کاناپه بدینش من!
    والا...
  • یک بیوتکنولوژیست
  • از قول عیسی علیه السلام فرمودید "دنیا پل است ؛ از آن بگذرید و آبادش نکنید."
    اما "یا قوم اعبدوا اللّه ما لکم من اله غیره هو انشاکم من الارض و استعمرکم فیها فاستغفروه ثم توبوا الیه (هود ،11 / 61)" و نیز "قال الامام الصادق‏ - علیه السلام - : اِزرَعُوا و اغرِسُوا وَاللَّهِ ما عَمِلَ النّاسُ عَمَلاً اَجَلَّ و لا أطیَبَ مِنهُ"

    پاسخ:
    پاسخ:

    دنیا برای دنیا مذمومه! (در کلام حضرت عیسی!)
    نه دنیا برای آخرت! و از راه صحیح و حلالش! (مصداق آیه و حدیث مذکور!)

    + فقه الحدیث استاد!
    فقه الحدیث!!!
  • جوجه مهندس
  • به به چه با سلیقه عجب رنگ برازنده ای
    حاجی انتخابای بزرگ زندگیتونو اینطوری گند نزنین یهو ما عابرو داریم کلی پز حاجیمونو تو جمع میدیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    رنگش منو یاد جوجه میندازه!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی یکی از مخاطبای وبلاگت مسیحی نبودبعدمسلمون شده بود؟؟؟؟!
    نمیدونم چراحس میکنم توبلاگفایکی رو میشناسم مسیحی بوده بعدمسلمون شده!!!
    یادم نمیادکی بود!ولی فک کنم از مخاطبای وبلاگت بود!!!نبود؟؟'

    پاسخ:
    پاسخ:

    زرتشتی بودن!
    خیلی وقته ازشون خبری نیس!
    :(((
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: ما حساسیم...شما بگو اول میخاستی با کی رفیق بشی؟ بگو رفیق...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون!
  • جوجه مهندس
  • حواسم نبود ببخشید بذارین یه واکس بزنم بعد
    حاجی شما هم مثه من بودین من وقتی بچه بودم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشام خسته میشد! تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم ینی اونقدی که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نبرده

    پاسخ:
    پاسخ:

    استاد!
    نعلین مستحبه که زرد باشه!
    اونوخ نعلین زردو شما واکس میزنی؟!
    حالا من چجوری اینو تمیز کنم؟!
    ولش کن!
    میرم یکی دیگه میخرم!!!
    :(((

    http://www.sar-resid.ir/4206/%D9%86%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D8%AC-%D8%A2%D9%82%D8%A7/
  • جوجه مهندس
  • ببخشید من پامو کردم تو کفش آخوندی شما
    معذرت

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا میشه درش بیاری!
    میخوام کفشمو بپوشم!!!
    :(((

  • گفت و گوی خالی
  • خیالات که با دقت میخواند و با لذت چایی میخورد

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه داشتیم باهم رفیق میشدیم ها!!!
    کجا قایمش کردی!؟
    :(
  • جوجه مهندس
  • مسیحی نیستم ولی کنجکاو که هستم
    شما مسیحی هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من منبر آخوندی خودمو رفتم!
    احادیثی رو که ائمه معصومین از حضرت عیسی نقل کرده بودن رو گفتم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • و فرمودند: بخواهید تا به شما داده شود، بجویید تا بیابید، در بزنید تا به روی شما باز شود، زیرا هر که چیزی بخواهد، به دست خواهد آورد، و هر که بجوید ، خواهد یافت . کافی است در بزنید که در به رویتان باز می شود.
    آنچه می خواهید دیگران برای شما بکنند، شما همان را برای آنها بکنید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    مسیحی بودی و نمیدونستیم!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی