حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 733: نحن فی الصومعه!!! (ما در کلیسا!)

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ


رسما دعوتمون کردن کلیسا واسه مراسم سال نو!!!

چه جلافتا!!!


پ.ن:

همینمون مونده که بریم غسل تعمید هم بشیم!

والا...


پ.ن 2:

البته چون رد کردن دعوت پسندیده نیست!

هرچند از جانب دوستان مسیحی، این شد که ما هم...

عکس حاجاغا در کلیسا!!! (کلیک!)


  • ۹۲/۱۰/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۶۱)

  • مــــــن؟!
  • قره کلیساست پس..
    ممنونات حاجی خان..
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی بریم؟!
    بله حق با شماست مثل همیشه.
    فرصتی پیدا کردین بخونید حتما. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشاء الله!
  • مــــــن؟!
  • حاجی می گم این عکس که گذاشتین کدوم کلیسای آذربایجانه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان فرمودن قره کلیساس!
    ما یه کلیسا دیدیم توی عمرمون توی یک جاده ی شمالی بود!
    که از اتاق من هم کوچیکتر بوده. درش هم بسته بود. چیز خاصی هم توش نبوده. یه محراب داشته فقط. همین.
    + کتاب "عیسی، اسطوره یا تاریخ" آرچیبالد رابرتسون رو مطالعه فرمودین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلیسا هم مثه مسجد کوچیک و بزرگ
    ساده و تجملی داره دیگه!

    نخوندمش!
    ولی تو دوره مسیحیت شناسی تعریفشو شنیدیم!
  • منه پابرهنه
  • حاجی مشکل داره اگه واسه کنجکاوی تو این مدل مراسمای دوستای مسیحیمون باشیم؟
    خب کنجکاویه دیگه
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه مشکل داشت من میرفتم؟!

    + به شرط اینکه به خاطر ضعف ایمانش جذب نشه! نه اشکال نداره!
    حاجاغا و توجیه کردن؟
    خب باشه برو...
    ولی اگه ما هم پارتی مختلط دعوت کردیمتون.شما میگید ک رد دعوت پسندیده نیس؟ :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما!
    حالا تاریخش کی هست؟!
    البته اگه بعد ماه صفره خدمت میرسم!
    والا...
    کاش یکی ما رو دعوت کنه بریم داخل یک کلیسا رو از نزدیک ببینیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعوت نمیخواد که!
    برین در بزنین بگین که میخواین کلیسا رو ببینین!
    استقبال میکنن!
    مهندس جون نوووووووووووووکرم:)))
    آیکون حاجی در حال جویدن سیبیلش

    پاسخ:
    پاسخ:

    وختی دیگه تایید نکردمتون
    درس میشین!
    والا...
    پشه رو یادتون رفت... خدا همه رو از شر پشه حفظ کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی,اینقدر اذیتم نکنید!!!
    جدی !!جدی! داره بهم تلقین میشه که قراره بمیرم:-\
    عجب غلطی کردم یه چیزی گفتما
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    معمول اونایی که قراره بمیره
    بهشون الهام میشه!!!

    + روحت شاد!
    حاجی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چی؟!
    کی؟!
    حاج آقا براتون شعر سرودیدَم:
    حاجی به کلیسا شد،تا باد چنین بادا
    کفرش همه ایمان شد!تا باد چنین بادا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا مارو حفظ کنه از شر شیاطین جن و انس!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • یه دونه ای سنجاقک جونم
    (بزن قدش)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا عقل بده!!!
    ینی یه لحظه واقعا حس خانومانه بهم دس دادااااااااااا
    میگم امیرحسین راحت باش همون سنجاقک بگی من موچکر میشم:))
    ینی میگین بذارم به همین راحتی مهندس مملکتو میادین خارج کنین؟
    نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ
    اصن دخترا با دخترا پسرا با پسرا
    اصنم فمینیسم نیستم من

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما از میدون خارج هستین!!!
    خخخخخخ

    + من تنها!
    همین!
    دعا!!!
    چی خصوصیه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعاهایی که میکنم!!!
    حاج آقا چن مدل پاستیل داریم از اون دندون با لثهه خییییییییلی خوشمزه س
    مدل کرم خییییییییییلی خوشمزه تره
    میگم کدومشو میخری اگه به راه راست هدایت شم و هی نرم تو جبهه های باطل؟
    راستی من سطلی دوس دارم از این بسته های کوچیک نمیصرفه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما خودمون باجگیریم ها!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عمرن حاجی!!!!!!عمرن اگه خودمی و آزی منوتنهابزارن!
    راستی پست آخری خودمی رو خوندی؟!!!!
    من دیگه داشت گریه ام میگرفت

    پاسخ:
    پاسخ:

    داری خودتو گول میزنی!!!

    + عآره متاسفانه!
    حیف!
    :(((
    ایراد نداره حاج آقا؛ کی تاحالا واسۀ یه پشه،دعا کرده که شما دُیُمیش باشین...
    اون هم یه پشۀ فقیر میگن این پولدارا هم دنیا رو دارن هم آخرتو... راست میگن

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه همینقدر از دس ما برمیومد!
    شما هم ناامید نشین!
    چه میشه کرد؟!
    والا...
    مهندس من که آآآآآآآآآآشختم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودش وب نداره
    این حرفای بی تربیتی رو همونجا بزنین؟!
    والا...
  • امیرحسین
  • سنجاقک خانوم گول اون مرحومه رو نخورین ! خرمابامغزگردو روکش شکلاتیـه مراسمش رو بخورین !

    پ.ن: ولی حاجی انصافا آدم مظلومی بود ! نور به قبرش بباره !

    پاسخ:
    پاسخ:

    موافقم!
    موافق نیستم!
    وااااااااااای حاجی پاستیل دوس نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ینی واقعا زندگی نکردی تا کنون!!!
    نچ نچ نچ
    میگم این امیر حسین قهره جواب سلام نمیده؟
    جوجه ام که دیگه با ما گهره:((
    میگم حاجی نکنه بهشون گفتی با این سنجاقکه حرف نزنین!هوم؟!!!


    پاسخ:
    پاسخ:
    زیاد خوردم
    ولی علاقه خاصی بهش ندارم!

    اینجا جای سلام کردنه به مردم؟!
    والا...

    جوجه است دیگه!
    :)

    متوجه شدین!!!؟؟؟
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی چی؟!
    واسه پست؟!
    کامنت؟!
    کدومش؟!
    ؟؟؟
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عاغادیگه!!
    امشب هیچکدوم از دوستای من نیستن ازم حمایت کنن!!!قبول نیست.
    نه خودمی هست!نه مریم.نه نگین.نه آزی.
    این چه وضعیه عاخه!!چرامسولین رسیدگی نمیکنن؟؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستای شما به ما پیوستن
    و شمارو تنها گذاشتن!
    :)))
    حاج آقا من زیرخط فقرم،نهایت میتونم یه ناخون گیر،نذر کنم.چه توقعاتی دارین...
    حساب بانکی اون بنده خدا چه ربطی داشت با ترشیدگی ما؟ والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه اینجوریه نمیپری!
    واسه منم صرف نمیکنه دعا کنم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خوراکی های ختم خانم مهندس؟؟؟؟؟!چه آدمیه تو حاجیییییی!!!هعی هعی
    +شماکه اصن مظلومیت میچکه ازتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ++سنجاقک جان یوخت نری توجبهه پسرا(حاجی و امیرحسین رومیگم)
    خودم واست پاستیل میخرم(مهندس در حال رشوه دادن)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سنجاقک گول نخوری که ایشون معلوم نیس عمرش به این دنیا باشه
    و بتونه واستون بخره یا نه!
    والا...
    حاج آقا ، به نظرتون حاج آقاهای مسیحی! هم مثل حاج آقای ما،خوش خنده و شوخو! هستن آیا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا حالا باهاشون برخورد نداشتم!
    خبرتون میکنم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • که کله پاچه ختم یه مزه ی دیگه ای میده؟!!!
    باشه!!!
    نوبت مام میرسه حاجی!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه دیگه!!!
    نوبت شما رسیده!!!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • شمادیوارا تونم رنگ میزننین؟؟؟؟:-)))
    خط خطی چیه ؟؟؟!!!یادگاریه

    +پ ن پ شما وامیرحسین خیلی مظلومید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ عینک رنگی میزنیم!!!
    خب دیوارو کثیف میکنین دیگه!

    + نخیر! فقط من!
    پس کدوم خوراکیا؟
    پاستیل که نبوده؟
    بوده؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من خوراکیای حتم خانم مهندسو میگما!
    شما چی؟!

    + هیشوخ نفهمیدم پاستیلو واسه چی دوس دارن بعضیا!
    والا...
  • امیرحسین
  • در باب تست قرص برنج ، عرض کنم خدمت شما که :

    خود کشته ی ابروی توام من به حقیقت !
    گر کشتنیم باز بفرمای به ابروی !

    پ.ن: حاجی من پیش از مرگم لپ تاپم رو می بخشم به یه دانشگاه .
    وارثم بعد از مرگ شمایی ، و میراث باقی مونده ی من به شما میرسه

    پ.ن2:لپ تاپم رو اگر حذف کنیم ، میراث باقی مونده ی من چیزی نیست جز مقادیر زیادی نماز قضا ، که شرح مبسوطش در وصیت نامه ی بنده موجوده ! وصیت می کنم من باب اطمینان به ازای هر نماز بنده ، قضای نوافلش رو هم به جا بیارید که مطمئن بشم مقبوله!
    پ.ن3: وارث بنده در "طریقت" هم ایشون هستن ! رجوع کنید به وصیت نامه ی آیت الله قاضی !)

    پاسخ:
    پاسخ:

    زین پس ما بعد از هر نماز واسه طول عمر شما دعا میکنیم!!!
    حسابی ترسوندی مارو!!!
    اوه! یعنی دارم خواب میبینم؟چه زود تائید شد... خدایا شکرت
    حالا حاج آقا رفتین حرم، پشه رو یادتون نره دعا کنید بپره این پشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاجی رو مسخره میکنی نمیپری ها!!!
    شما تبلتی چیزی نذر کردین که من دعا کنم؟!

    + شنیدین طرف از امام رضا میخواس حایزه بانک رو برنده بشه؟!
  • امیرحسین
  • دلم ز صومعه بگرفت و خِرقه‌ی سالوس
    کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا؟

    حاجی الحق والانصاف ، بین گشتن تمام صومعه ها و کلیساهای جهان ، و سفر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا کدومو انتخاب می کردی ؟

    چه زیبا میگه ناصر خسرو که :

    به قمارخانه رفتم ، همه پاکباز دیدم
    چو به صومعه رسیدم ، همه زاهد ریایی
    به طواف کعبه رفتم ، به حرم رهم ندادند
    که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی ؟

    که تو در برون چه کردی ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!!!
    امیرحسین سلام خوبی؟
    یه وخت از دست حاجی ناراحن نشیاااااااااااا
    هیچی تو دلش نیست بوخودااااااا
    منم که خودت میدونی ار آینه صاف تر
    بال و پرمم که چیدی
    آهنگ وبلاگمم اصن قابل شوما رو نداره
    حاجی میبینی چه مصلحم من؟:))
    اصن میدادن من خودم 5+1 رو انقد ظریف حلش میکردم که ........
    راستی کدوم خوراکیا؟نوشیدنی که نبود :-0

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیر حسین با شماس!!!

    + نوشیدنی؟!
    استغفرالله!!!
    چرا حرف درمیارین واسه آدم!؟
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • امیرحسین،سیانور به چه دردش میخوره که توخونه شون داره؟؟؟؟؟
    حاجی دوستات مشکوک میزننا!!!!
    +مارو بگو رو دیوارحاجی یادگاری مینویسیم!!!!
    غاعادیگه!!!چرااینقدرمنواذیت میکنین!!!؟؟؟
    مظلوم گیر آوردین؟؟؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا هیشکی نرمال نیس!!!
    همین خود شما!!!

    + تازه رنگ زدیما!
    چیه هی میای خط خطی میکنی؟
    والا...

    + شما مظلوم؟؟؟!!!
    :))))))))
    فکم افتاد!
    حاجی به کلیسا شد و اسرار ِ نهان دید/ یعنی همه جا عکس ِ رخ ِ یار توان دید

    راستی به این آدرس من سر بزنید من اون ترشیه! هستم اسباب کشی کردم به آدرس جدید

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!

    + آخی...
  • امیرحسین
  • تضمینیه حاجی ! گارانتی داره ! تاثیرش رو "ایزی" (حشراتی که تو برنج هستن) تست شده قبلا!

    پ.ن : آن که هلاک من همی خواهد و من سلامتش ... این است حکایت ما و حاجی...

    پ.ن2: خانوم مهندس حالا شما حلیم و کلّه پاچه رو بدین ، ما از خونتون میگذریم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    کار که از محکم کاری عیب نمیکنه!
    شما امتحان کن!
    ضمنا باید روی عآدم تاثیرش ثابت بشه نه ایزی!!!

    + کله پاچه ختم یه مزه دیگه ای داره!
    والا...
  • امیرحسین
  • آقا من قرص برنج دارم !
    یه دونه چرا ؟ قرص که زیاده ! کار از محکم کاری عیب نمی کنه !

    فقط یه خواهشی دارم خانوم مهندس ! لطفا حلیم رو به منوی صبحونه ی مراسم اضافه کنید !

    با تشکّر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اول یه دونه بخور ببین خوب عمل میکنه!!!
    کار از محکم کاری که عیب نمیکنه!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • یعنی واقعنی بخاطریه کله پاچه بانوشابه میخوای منو به کشتن بدی؟؟؟؟؟!!!
    یه کله پاچه تاکیدمیکنم بانوشابه!!!!!ارزششو داره.
    رفیق شفیقتو از دست بدی؟؟؟!!!
    نچ نچ نچ(همراه باتکون دادن سر)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نکنه!
    من به خاطر یه کله پاچه تنها دارم این فداکاری رو میکنم!

    + مرگ حقه!
    :(((
    دلم براش تنگ میشه:((

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز!!!
    ولی نمیشه از اون خوراکیا گذشت!!!
  • گفت و گوی خالی
  • انگل از توی جعبه: حاجی امینه ناموسه
    خیالات به خود می آید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوشحالم که به خودتون اومدین!
    از خواص چاییه!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • عاخه نمیتونم سعی موبکنم!!!!
    چون وان نداریم!!!لامصب خیلی باکلاسه رگ دستتو بزنی خوناش از لبه ی وان بچکه:-)))))),اصن شاعرانه هم هست:-D
    دیگه چون نداریم معذورم حاجی.
    حالاسیانورم بخوری خوبی!ولی درجه کلاسش یکم پایین تره:-)
    اگه میخوای زودترشه!سیانور برفست برام:-D

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیامک میدم به همخونه ای شمالی که واستون قرص برنج بیاره!
    یه دونه کافیه؟!
    حاجی مهمونتون هنوز هستن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    رفتن!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات انگل را قایم میکند....

    پاسخ:
    پاسخ:

    حسود!!!
    :(
  • جوجه مهندس
  • صلوات

    پاسخ:
    پاسخ:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم!
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: مگه غسل تعمید چه اشکالی داره؟
    انگل: نه! منظور اینه که ...نو کیش نشن!
    خیالات بر افروخته و چای به دست روی مبل بالا مینشیند
    انگل جلوی حاجی را میگیرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم میگم: قدر ایشونو بدونین!
    خیلی فهیمن!

    + انگل دستمو ول کن!
    بابا کاریش ندارم که!
    میخواستم برم چاییو از دستش بگیرم!
    خب هوس کردم!
    والا...
    مارو چی دعا کردین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خصوصیه!!!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • دیگه اوناش دست من نیست:-)
    باید دید کی سر حضرت عزراییل خلوت میشه!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی شما سعی خودتو بکن!
    به خاطر حاجی!!!

    + ولی انصافا دلمون تنگ میشه!
    :(((
    ععه حاجی دیدی گفتم توپول وکچلی؟!


    پاسخ:
    پاسخ:

    توپول قبول!
    کچلی رو دیگه از کجا فهمیدین از زیر عمامه؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • آخی منم باورم شد که چشامون به جمال نورانی حاجی روشن شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    به زودی از تصویر نورانی خودمون پرده برداری میکنیم!
    که جمعی، واله شوند و حیران!
    :)))
    حاجی درد و بلاتون دو بامبی بخوره تو سره امیرحسین
    خوووووووبین؟
    خوشحالم کردین حاجی خدا خوشحالتون کنه و یه لپ تاپ آخرین سیستم
    نه نه یه همسره آخرین سیستم نصیبتون کنه ایشالا
    بمیره هرکی نگه آآآآآآآآآآآآآمییییییییین

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمین!
    آمین!!
    آمین!!!
  • جوجه مهندس
  • پس اون حاجی توپوله که تو کادره شمایین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شوخو بابا!
    شوخو!
    من نرفتم!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • آه!قلبم!!!!
    این بجای خدانکنه تونه؟؟؟:-))
    بی عدب!خاین!فرصت طلب:-)))

    مراسمات ماخیلی باکلاسه!همه چی میدیم!
    خرمابامغزگردو روکش شکلاتی وحلواو...
    شامم بره وچلوگوشت وپیتزا وقیمه و....
    وصیت کردم صبحانه هم کله پاچه بانوشابه بدن:-)))
    تشریف بیارین!روحمون خوشحال میشه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی عـــــــــــــــــــــــــالیه!
    میشه یه کم زودتر!
    لطفا!!!
    حاجی قهر؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه بابا!
    واسه چی؟!
    امشب تو حرم دعاتون کردم ها!
    دارین پشیمونم میکنین!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نیم ساعته دارم تو وبت چرخ میزنم چرخ میزنم...چرخ میزنم....
    وای سرم گیج رفت:-))))
    ولی اصن حرفم نمیاد:-\
    هیچ نظری راجع به پستت ندارم:-\
    کلن آدم کم حرفی شدم:-\
    فک کنم دیگه روزای آخرمه:-D
    اومدم یه اعلام حضورکنم فقط;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مراسم ختمتون چی میدن؟!
    صرف میکنه بیاییم؟!
    علان کدوم شمایی؟
    سر کاریه؟دوربین مخفیه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نرفتم من!
    منظورم اون حاجاغاست!
    البته سنش خیلی از من بالاتره!
    حاجی ی پیشنهاد میشه تعداد پست های صفحه اول وبتو کم کنی..
    هم دیر لود میشه هم بالا پایین کردنش مشکله خب... :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اطاعت شد!
  • مریم خانم
  • این قره کلیسا توی شمال شرقی شهر چالدران استان آذربایجان غربی هست و به دلیل این‌که بنای اون از سنگ‌های سیاه آذرین ساخته شده به این اسم نامیده شده.
    توی قره کلیسا، مقبره‌ی یکی از حواریون حضرت عیسی (ع) هست که هرسال مرداد ماه، حدود دو ـ سه هزار نفر مسیحیان معتقد، از سراسر دنیا اون‌جا جمع می‌شن.
    حاج‌آقا شما کدومشونین؟

    راستی کامنت‌های من به شما می‌رسه؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شوخو بود!
    من اونجا نبودم!
    مارو دعوت کردن کلیسایی در تهران!

    + میرسه!
    و به زودی تایید میکنم!
    شرمنده!
    انقد خوشم میاد یه بار تو مراسماشون باشم...
    هرچند که اعتقاداتشون باما یکی نیس ولی خدایی مراسماشون باحاله
    یه روزی میرم کلیسا تا ببینم چطوریه!
    یه بار با یه مسیحی حرف زدم یک دلایلی برای اثبات دینشون میاوردن آدم فکش باز میموند...!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه بار رفتم کلیسایی تو تهران!
    راهم ندادن!
    گفتن مراسم ختم داریم
    واسه شما خوب نیس!!!
    :((
    سلام حاج آقا:((

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    چرا اینجوری؟!
    بیخیال بابا!
    سنجاقک که اخم نمیکنه!
    والا...
    اون پسر کوچولو که نارنجی پوشیده شومایین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه خودم متاسف شدم!
    :(((
    حاجاغا تقبل الله...

    پاسخ:
    پاسخ:

    منّا و منکم انشاء الله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی