حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اجازه میخواد که با اسکایپ با خانوادشون صحبت کنه

میگه سه هفته است باهاشون صحبت نکردم!

اجازه رو صادر میکنم!!!


پ.ن:

هیچی دیگه!

مینی لپشو ورداشته جلو تک تکمون گرفت که با خونوادشون آشنا بشیم!

مجبور شدیم با مادر گرامشون احوالپرسی کنیم!

منو که معرفی میکنه میگه: صاحب خونه!

مامانش میگه: شما خیلی مهربونید!

میگم: پسر شما هم خیلی مهربونه!

  • ۹۲/۱۰/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۷۲)

  • Ðᴇᴀ†н !
  • همون ملودیـه الـهـــی الهــی الهــی

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • Ðᴇᴀ†н !
  • اون کامنته جارو به دستینگم میذاشدین روغنش زیادتر شه ؛ پشماشون بلکه ریخد ، کرک و پرشون ینی

    پاسخ:
    پاسخ:

    همینطوریشم عذاب وجدان دارم!
    :(
  • Ðᴇᴀ†н !
  • شما همون کامنتایه آتیشی شدنه منو بذار رو آنتن ، خودش کاره خودشو میکنه ،
    والا دِ ،
    دلتون چت میخاد اینهمه نرم افزاره چت ،
    خطه اینجارو چرا اینهمه اشغال میکنین و راهاشو راه بندووون :|


    پاسخ:
    پاسخ:

    اطاعت امر شد!
    امیدوارم پند بگیرن!
    هرچند...
  • منه پابرهنه
  • خب حاجی ما که بخیل نیستیم
    آدرس میذاریم هر کس دلش خواست بیاد
    والا...

    میای وبم یه اعلام حضوری کن ازت تقدیر و تشکر کنم
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه اینکار از بخله
    خیلی از دوستان بخیلن
    اینقدر ما تاکید میکنیم انگار نه انگار!

    چشم!
    زین پس!
    خوبه مامانشون گفته شما خیلی مهربونید !!!!!!!!!! شما در عوض نگفتین شمام خیلی مهربونین :|

    +هر چند بر همه واضح و مبرهن است ک شما اصلاااااااااااااااااا مهربون نیستی!
    حرفم نباشه...

    +من دیشب با موبایل داشتم این قهر و دعوای دوستانو میدیدم! بچه ها جلوی حاجاغا زشته دعوا کنید یه جور خیلی بدی به نظر میرسه! من میگم جای اینکه جلوی چشمان حاجاغای امیر حسین دوست دعوا کنید!!!یواشکی این چای شیرینو !!!پیدا کنید و در خفا!بکشیدش.اینجوری خیال همه هم راحت میشه
    حالا خواه پند بگیرید خواه نگیرید!!! ولی بکشیدش

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شما درد نکنه!
    کار خوبیه که به حاجاغا نکه بندازیت؟!
    نه! واقعا؟!

    + وقتی از کشورهای دور هم اینو تایید میکنن چرا که نه؟!
    والا...

    + کیو بکشن؟!
    منو؟!
    من اینجارو تخته میکنم!
    والسلام!
    شمام برین یه حاجاغای دیگه پیدا کنین!

    یه جک - خاطره نوشتم حیفم اومد همه نبیننش
    پستش کردم
    در مورد آقای بروجردی و لرها!
  • Ðᴇᴀ†н !
  • یه جور داد بزن که نه جوجه هات بسوزن نه پوسته ما

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه اینجوری؟!
    نمیخوایید شما خودتون برعهده بگیرین اینکارو؟!
    من دلم نمیاد!
    :(((
  • Ðᴇᴀ†н !
  • هـوار که میشه زد

    والا .. !

    پاسخ:
    پاسخ:

    سکته میکنن!
    دل ندارن که!
  • Ðᴇᴀ†н !
  • حـاجـی دَسـه من نیس که ،
    پیجه شوماس ، شوما باس یه جذبه نشون بدی اَ خودت جلو اینا ، یه داد و هواری هشداری چیزیکه پشماشون بریزه هـی پلاس نشن اینجا ، والا ما پدرِ صاحابمون در میاد تا کامنتمونو اَ بینه مکالماتتون پیدا کنیم ، یه جوابی بگیریم رامونو بکشیمونو بریم خبرمون :|

    بهرحال ما همسایه هام باس آسایش داشه باشیم دیگه حق الناسه خوب :-"


    من ا.. توبیــــــخخخخخ !
    (حالا اگه اقدام کنی توفیق )

    پاسخ:
    پاسخ:

    سر جوجه و سنجاقک میشه داد زد عآخه؟!
    دلشون میشکنه خب!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حله
    وای مرسی دست گلتون درد نکنه
    (دستتون پنج انگشت)
    چشم
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ارادتمند جوجه ها!!!
    حاجی جان شما با من چند ب چندین؟ اصن با خودتون چند چندین؟ من با کدوم دشمن همدستی کردم غیر اینکه سنگتون رو به سینه میزنم جواب سلام دادن میشه همدستی
    +دلمو میشکنی حاجی نامرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    از نو؟!
    قبول؟!
    امشب حرم به اسم جوجه!!! دعاتون کردم!
    اسمتونو کامل بیارین
    دیگه بهش عادت کردیم!
    والا...
  • منه پابرهنه
  • حاجی کلا اومدی وبلاگ من؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر موقع که آپ کردین و هر موقع که کامنت گذاشتین!!!
    از معدود دوستانی هستین که همیشه آدرستونو میزارین!
    عاشق نصویر وبتونم!
    بامزه است! و متناسب با اسم وبتون!
    سلام حاجی
    ینی الان منو بخشوئوندی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    واسه چی؟!
    حرم دعا کردم عاقل شین!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • + آوردن اسم جوجه به هر دلیلی، در این وبلاگ کفاره داره. جوجه (ره)
    ++ آیکون جوجه آمریکایی و خائن و ضد روحانیت فرهیخته و....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ندیده بودیم کسی ضد خودش حدیث بیاره!!!
    ما که به این حدیث جعلی عمل نمیکنیم!
    والا...
  • ترشی نامه
  • والا ما از وقتی اومدیم این وبلاگ ، توی خونه هر جمله ای که میگیم آخرش ناخودآگاه میگیم والّاااااا
    من فکر کنم این مهمون خارجکیه هم دچار این والّازدگی بشه؛والّا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    از وقتی اومدین این وبلاگ هر شب نماز شب نمیخونین احتمالا؟!
    والا...
  • فیروزه ای
  • سلام
    اصن شما امامزاده ای حاجی.اینجا شفا میده.
    جالبه. ملت امتحان دارند میان اینجا تا سحر بست میشینن!
    من دارم اشتباه میکنم که شبا نمیام اینجا و میشینم درس میخونم! اگه ندیدی همینا به جاهایی نرسیدن و ما کله پا نشدیم.
    حاجی یه پارچه سبز باید بگیرم ببندم به وبلاگت.شاید کارم راه افتاد

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    نمیدونم چه سریه هر کی امتحان داره پا میشه میاد اینجا!
    جالب اینه که همه هم یا قبول میشن یا قبول نمیشن!
    اینم از کرامات ما!
    برین حال کنین!

    + تبلت نذر کنین!
    پارچه سبز به چه دردم میخوره!
    والا...
    بالاخره پیداش کردم
    رفتم خوندم مینی مالتونُ
    قهرم
    حالا خوبه من خیانت نکردم وگرنه چجوری از خجالتم در میومدی حاجی؟
    ینی آدم نمیتونه با حاج آقای خودشم دو دییقه شوخو کنه؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    آخ ببخشید
    اشتباه شد
    این پستو باید به اون جوجه خاین معرفی میکردم
    ایضا امیر حسین
    و همه اونایی که حاجی رو فروختن!
    حتی یه لحظه
    والا...
    الان من پست مینی مال شماره 230 از کجا بیارم حاجی؟
    خو چرا یجوری نمیگی سنجاقکام بفهمن؟
    نکنه دم دره خونتونه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    از تو جیب من!!!
    مشکل منه مگه؟!
    سنجاقکا برن زور بزنن تا بفهمن!
    والا...
  • امیرحسین
  • حاجی امشب برق آشپزخونه رو خاموش کن ! شاید جنّا اشتباهی خوردنش ! :)))))))))))))

    پ.ن:این سری دوغ بذار تو یخچال ! جنّا به سلامتشون اهمّیت می دن ، سری قبل چون نوشابه گذاشته بودی نخوردنت !

    پاسخ:
    پاسخ:

    هوووووووم!
    فکر خوبیه!

    + اینقد رکه به فکر جنّایی به فکر ما بودی وضعمون یه جور دیگه بود!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خیلی حال میده باپشت دست بزنی تو دهن یکی:-))))
    خیلی هاااااا.اصن یه چیزی میگم یه چیزی میشنویییییی:)))

    +فک کنم بالاخره بهتون رخصت داد بخوابین.
    شب تون خوش

    پاسخ:
    پاسخ:

    امان از تجربه!!!
    :)))
  • امیرحسین
  • سنجاقک خانوم ، عاقبت کسی که از گذشتگان عبرت نگیره همینه !
    از سرگذشت مورچه و پشه عبرت نگرفتین ؟

    پ.ن : ر.ک : م.م 725 !

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفر بعدی خودتی حضرت امیر!
    منم تا صب گریه میکنم و این اشکا یه روز دامنتونو میگیره حاجی
    ببین کی گفتم
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سنجاقکم گریه میکنه مگه؟!
    مَردم؟!
  • جوجه مهندس
  • بعد اون وخ جوجه چرا باس توبه کنه به عقوبت کدوم گناه حاجی کافر اورده خونش من چه کارم این وسط _

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما با دشمن همدستی!!!
    حاجی قضیه ر.ک 230 چیه؟
    چرا یجوری نمیگی بچه بفهمه چی میگی؟
    اصن میخوام ببینم این امیرحسین و جوجه که همه آتیشا از گوره همینا روشن شده کجان الانت؟
    من بی گناهم:((

    پاسخ:
    پاسخ:

    بچه هم میفهمه
    ولی سنجاقک نه!!!
    رجوع کنید به پست مینی مال شماره 230

    + اینجا خشک و تر با هم میسوزن!
    گفتم به اینا اعتماد نکن
    گوش نکردی!

    من شما رو با کوه ندامتتون تنها میزارم
    و میرم که بخوابم!
    والا...
  • امیرحسین
  • سلام علیکم سنجاقک خانوم ! من اصلا با شما قهر نبودم ! آشتیه آشتی !

    ول کنین این حاجیو اصلا ! همش میخواد بین بازدیدکننده های وبش اختلاف بندازه ! اصن جنبه ی محبّت نداره ! حیف این همه وقت که واسه کامنت نشتن براش میذاریم ! والّا !...

    راستی وبلاگتون چه آهنگ قشنگی داره ! مفیوض شدیم ! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خوبه همه کامنتاتون موجوده!
    عحب آدمایی هستن!
    تو روز روشن دارن دروغ میگن!
    خدا به دور!

    + گولشو نخوری سنجاقک!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • یعنی چی!!!باپشت دس......؟؟؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    میزنم تو دهنش اگه نخواد بخوابه بچه!
    والا...
  • امیرحسین
  • حاجی بهترین هدیه کتابه !

    یه سری کتاب سبک بهش هدیه بده که تو اوقات فراقتش بخونه
    از اون جایی که میگی آدم متدیّنی هست ، به نظرم کتابی مثل "مثالب النّواصب" ابن شهرآشوب گزینه ی خوبیه ! اگه نداشتی، "علل الشرایع" شیخ صدوق هم گزینه ی خوبیه برای شروع ! =))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اللهم اشف کل مریض!
    :)))
  • Ðᴇᴀ†н !
  • آخـــا یـه پنــش دَیخــه سکـوتــ کنیــن بینمـ

    یکـی به مـَـ بگه اینجـا چت رومه یا وبلاگ ؟؟

    حـاجـی جـا chaTinG ، یه نیم ساعت وخ بذار اون کامنتایِ بو گن گرفدۀ چـن روز پیشو بشــور

    عـه ینــی تــأییــد کــن

    دِهـَـــــععععع


    (آیکــووووونـه جــارو بـه دَستینگ با چـارقـده خـال خـالی) :-"

    پاسخ:
    پاسخ:

    قربون آدم چیز فهم!
    اصن شما بشو کلانتر این محل با این ابهت!!!
    ببینم میتونی جمشون کنی اینارو!
  • جوجه مهندس
  • موضع من مشخصه هیچ کدام نه امیر حسین نه حاجی
    فقط و فقط حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نیم ساعت دیگه موضع عوض نکنی!!!
  • امیرحسین
  • حاجی یادت نره نماز صبح بیدارش کنی ! =)))))))))
    یکم زودتر بیدارش کن که به نماز شبم برسه =)))))))
    نافله یادت نره =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما!!!
    دیونه یه امار بگیر ببین خواهری،دختر خاله ای،همساده ای،دوست دختر اضافه ای...چیزی نداره ؟'؟!؟!
    پیسر به این خوبی خیلیم دلشون بخواد
    اونام کال بی رنگو لعاب،پیسر مام چشمو ابرو مشکی ،دست پخت عالی،تسلط کامل به زبان زنده و مرده،چایی خور...رو هوا میزننت
    وااله!!
    خودتو نشون بده
    ببینم چه میکنیا;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    گرفته ام!!!
    تک فرزنده!
    مورد آخر رو هم نداره!
    دختر خاله و همسایه شون هم به درد من میخوره؟!
    والا...

    + اینقدر خوب بودم و خودم خبر نداشتم!!!
    سطح توقعاتم رفت بالا!!!
    والا...
    حاجی قهری؟
    دیگه ینی من هیچی نگم؟
    ینی منو تایید نمیکنی؟
    خو شیطون رفت تو جلدمون
    الان هم من هم جوجه توووووووووووووبه کردیم
    شما که باید بهتر بدونی دره توبه همیشه باااااااااااازه
    حاجی
    اصن من با امیرحسین آشتیم
    امیرحسین خان سلام علیکم

    پاسخ:
    پاسخ:

    من و قهر؟!
    ولی فی الصیف ضیعتم اللبن!!!
    ر.ک: م م 230
    گاهی تنهایی خوبه.
    چون یه زبون نفهم رو که گرفتین آوردین خونه حسابی قدرشو میدونید و از مهربونیتون بهره مندش کردین که مورد تایید مادر محترمه شون هم قرار گرفته. :)
    هم خونه ای هم که میفرمایید ناشزه هست!
    چه میشه کزد خب!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره والا...!
    باید سوخت و سوخت!!!
    سلام خوبین؟
    خوشین؟چخبر؟


    +شب بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    خوبم
    خبری نیس!
    خدافظ!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • آخیییی:-))))
    بعیدمیدونم اینا تاصبح بخوابن
    تازه هنوز باهات صمیمی شده,میخواد خاطرات شو تعریف کنه واست.

    خدابهت صبربده:-)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    با پشت دس...
    والا...
    ما چ باشیم چ نباشم
    کیه مارو دریابه!!
    :|
    برید خداتونو شکر کنید!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خداست که باید بنده هاشو دریابه!
    والا...
    شکر!
    چرا آخه؟ گناه دارنا!
    بده اینهمه سعی می کنن تنهایی شما رو پر کنن!؟ :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم ثواب دارن!!!
    الان یعنی تنهایی من پر شده
    که رفتم دس یه زبون نفهم کافررو گرفتم آوردم خونه!؟
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • سلام مجدد بر حاجی شب زنده دار;-))
    خوب داری ازلپ تاپ دوستت کارمیکشی ها.

    پاسخ:
    پاسخ:

    این خارجیا کی میخوابن؟!
    نه خودشون میخوابن نه میزارن ما بخوابیم!
    والا صب زود کار داریم ما!
    :-/
    حاج آقا اینجا چه خبره!؟
    یه پستی بزارید تا اینا نکشتن همدیگرو! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزارین همدیگه رو بکشن
    خلاص شیم از دس همشون!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • امیرخسین گربه
    من جوجه و گاو گوسفند و خرو ببر و پلنگ و میمون فضانورد
    سنجاقک هم که رو سر ما جا داره
    یه پشه و مگس داشتیم که کشتین با اون مارمولکی که در رفته
    حاجی جان یهو بگو اینجا حیات وحش راه انداختی دیگه
    +سنجاقک تو وبلاگش دام بی شرمانه ای برام پهن کرده گفته همیشه بیا وب من، من برات دونه اعلا می پاشم ولی من گفتم من پرچمم فقط واسه حاجی بالاست

    پاسخ:
    پاسخ:
    من که راه ننداختم!
    خودش راه افتاده!

    شما موضع خودتو مشخص کن
    حاجی یا امیرحسین؟!
    منم سلام و عرض ادب دارم خدمت امیرحسین خان و ازشون دعوت مینمویم که بیان وبلاگ بنده و کامنتهای نایس جوجه مهندس رو رویت بفرماین
    ینی منظورم اینه که آآآآآآآآآآآره جوجه جون هم سنگره خودمه:))
    آیکون امیرحسین در حال چیدن بالهای سنجاقک:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا کسی ثبات شخصیت نداره؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حاجی خودت که محل... نمیذاریمون حالا دوستان یه سلامی عرض میکنن اینم چشمتون بر نمیداره
    +یکی بیاد یه دامی بر سر راه من پهن کنه بیافتم تو تله حاجی احساس امنیت و آرامش کنه
    ++ سلام و عرض ادب بر یار غار حاجی امیرحسین خان نامدار

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه شما جوجه ای
    امیرحسین گربه است!
    دیگه دام نمیخوای که!
    والا..
    ینی من اگه هزارتا دشمن مثه امیرحسین داشته باشم و فقط یه دوست مثه حاجی تا دنیا دنیاست ما پادشاهی خواهیم کرد و پرچممونم بالاست
    آآآآآآآآآآآآره ما اینیم امیرحسین خان
    همون موقه که داشتی نخ به دنبم میبستی باید فکره این روزاتم میکردی عاغااااااااا
    ینی ما همچین آدمای بی کینه ای هستیییییییییییم

    پاسخ:
    پاسخ:
    من که میگم با هم دوس باشیم
    البته قبلش امیر حسین باید عقاب اون کار زشتشو بده!
    اونم با سنجاقکا که من اینقد دوسشون دارم؟!
    >:-(
    والا ما هروقت با اسکایپ خواستیم باکسی حرف بزنیم انگار یه سی دی خش دار رو داری نیگا میکنی اعصاب نمیمونه واسه آدم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینترنت حداقل سه میگ رو امتحان کنین
    هرچه بالاتر بهتر
    هرچند آخر یه پرش هایی داره!
  • امیرحسین
  • به ! سلاااااااااااام بر جوجه مهندس عزیز

    مخلص همه کامپیوتریا هم هستیم !

    چه خبر ؟ حال و احوالت چطوره ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    چه خبره؟!
    داری جبهه میگیری؟!
    دودستگی و اختلاف میندازی بین دوستان ما؟!
    عامل استکبار!!!
    شما هم تزت اینه که یا با ما یا علیه ما؟!

  • امیرحسین
  • یادمه یه بار بچّه که بودیم ، با یکی از اقوام یه سنجاقک گرفتیم ، بعد یه نخ بستیم به دمش ، از پنجره انداختیمش بیرون که متّصل به نخ و تحت کنترل ما پرواز کنه ! البته نمی دونم چرا سقوط کرد ! ظاهرا به پرواز با نخ عادت نداشت !

    سوای این خاطره ، باور کنین من هیچ هیزم تری به سنجاقک جماعت نفروختم ! نمی دونم این دشمنی با من از کجا آب میخوره !

    پ.ن: یه دوستی داشتیم ، سیگارتو کپسولی و اینا میبست به این جونورا ، بعد منفجرشون می کرد ! خلاصه گفتم که هشدار داده باشم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی دیگه هم به دشمناتون اضافه شد سنجاقک!
    ولی اصن نگران نباشین
    من تو جبهه شمام!
    نترسین نترسین ما همه باهم هستیم!!!!!!!!!!
    ;-)
  • جوجه مهندس
  • الان مشکله شما فقط منم؟
    یعنی من نیام اینجا همه چی حله؟!
    گل و بلبله؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    نفرمایید!!
    نفرمایید!!!
    حاجی یه خواهش
    میگم داری کرکره رو میکشی پایین یه اطلاعی بده بعد برو
    اون شب خیلی نگرانت شدم
    بوخوداااااااااااا
    به این جوجه ام بگین کوری منو نمیبینی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی لطف دارین
    متاثر شدم!!!
    ولی حاجی که آفت نداره!
    راستش رفت و اومد من برنامه که نداره
    هعی میرم و میام
    شام درس کن
    چایی بزار
    آب بگیر و ...
    اینه که نمیشه خبر داد
    اینجوری هم دیگه کسی انتظاری نداره
    ولی یه بار که خبر دادی توقعش ایجاد میشه
    اونوخ سخت میشه!
    بازم ممنون از لطفتون
  • جوجه مهندس
  • حاجی جان
    میازار جوجه ای که دانه کش است که جان دارد
    و جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند
    کاری که باز آید به کنعان غم مخور
    کلبه احزان شود روزی ز سر سنگ عقابی به هوا
    خواستن توانستن است
    + آیکون جوجه در حال به در و دیوار زدن برای به دست آوردن دل حاجی مهربون

    پاسخ:
    پاسخ:
    تحصیل حاصل محاله!

    + یعنی شما تو دل ما جا دارین
    و وقتی جا دارین دوباره که نمیشه جا داد!
    خب هست دیگع!
    والا...
  • امیرحسین
  • حاجی راستی کریسمسو بهش تبریک گفتی ؟
    حاجی نوئل =))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما از این سوسول بازیا بلد نیستیم!!!
    والا...
  • مــــــن؟!
  • :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    :-))
    نه حاجی! از صنایع دستی بگیر تا ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    آهااااااااان!
  • جوجه مهندس
  • حاجی شما پیر میشناسی
    پیغمبر چی؟
    اصن دین و ایمون داری؟
    خدا پیغمبر چی؟
    + به همه اون بالاییا قسم شوما بیا شرکت ما نامرده کسی که لپ نده بهتون
    + + مریم بانو مرسی عزیزم من خودم از دست حاجی چ و ژ و پ رو باهم قاطی کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    آدرس شرکت رو لطف کنین!
    با اولین پرواز خودمو میرسونم!
    باز این امیرحسین پاش به اینجا وا شد
    اه اه اه
    حاجی منم شعرتو تفسیر کردمااااااااااااااااا به جان خودم دقیق دقیق
    میگی نه!نگاه کن
    بوخودااااا

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره والا...
    اه اه اه
    همه رو یه باره تایید میکنم!
    با نقد و نظر
  • جوجه مهندس
  • رمصیای عزیزم از منم سلام
    طول ارادت(ببخشید عرض)

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه قربون صدقه هم میرن!
    مگه خودتون وب ندارین!؟
    والا...
  • جوجه مهندس
  • من که گول نمالیدم سر شمارو شوما بیا یه لپ بردار نامرده کسی که براتون نخره ولی یادتون باشه بعضی وقتا آدما الماسی تو دست دارن بعد چشمشون به گردویی می افته دولا میشن تا گردو رو بردارن، الماس می افته تو شیب زمین قل می خوره و تو عمق چاهی فرو میره میدونی چی می مونه ؟ یه آدمو یه دهن باز با گردوی پوک و یه دنیا حسرت....
    +این مهمون خارجی مثه همین گردوه شوما مهندس رو دریاب

    پاسخ:
    پاسخ:
    عین جوجه داری دروگ میگی!!!
    سرکه نقد به از حلوای نسیه!
    والا...
    اگه شیراز بودااا الان یه کامیون سوغاتی توپ بار زده بود واسه همون جایی که خیلی دوره از ما...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه عرق شیراز منظورته که اینا تو کشور خودشون دارن!!!
    ;-)
  • امیرحسین
  • حاجی یعنی میخوام ببینم میتونی تو یه دوره ی mp3 طرفو مسلمون کنی یا نه !
    اگه مسلمونش کردیا ، اصلا لپ تاپ خودمو (که تموم زندگیمه!) میدم بهت ! در این حد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا شمام یه چی بگو که اصن راه نداره!
    معلومه چقد بهش وابسته ای!
    طرف مسیحی معتقد و متدینیه!
    + جوجه جان عرب هایی که ما دیدیم "ج" رو هم "ژ" تلفظ می کردن... مهندس هم بودن تازشم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بفرما!!
    شاهد از غیب رسید.
    ما این همه میگیم شما مهربونید؛ شما قبول ندارید!
    حالا که یک خانوم خارجی گفته بهتون ذوق مرگ شدین!!!
    این از حاجاغای مملکت! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    الفضل ما شهدت به الاعدا

    والا...
    حاجی سلام عرض شد
    میگم بده این مهمون خارجیتو من فارسی یادش بدم
    جوجه جان خدمت شمام سلام داریم:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خودم چلاقم مکه که بدم شما فارسی یادش بدین؟!
    والا...
    شمام رفتین تو جبهه دشمن؟!
    :-/
  • امیرحسین
  • حاجی راستی ، از لپ تاپت چه خبر ؟
    امیدی به درست شدنش هست ؟ کی تعمیر میشه ان شاالله ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تحویل رفقا دادیم رفت
    اصن نفهمیدیم رفتن دنبال کارو بارش
    یا هویجوری انداختن گوشه ای!!!
    :-((
  • دوشیزه فلانی
  • خوب حالا!
    من که چیزی نگفتم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    دف عزیز!
    با شما که نبودم
    اون کامنت دعواگونه به حضرت رمیصا رو عرض کردم
    ببخشید اگه سو برداشتی شد!
  • جوجه مهندس
  • میگم که غریبه پرستین دیگه
    مینی لپ آورده میبره با خودش نمیده که بهتون
    شما تشریف بیارین تبریز مهمون خارجیتون رو هم بیازید یه کیف اصل مارک دار ترک براش بخرین بعد دس رو هر لپ و تبی که گذاشتین من براتون میخرم تا ثابت کنم مرام جوجه مهندسا چطوریه

    پاسخ:
    پاسخ:

    همین که یه شب آورده
    نسبت به شمایی که جز وعده های پوچ!!! عایدی واسه ما نداشتین در اولویته!
    مارو ضایع کردین و سرمون گول مالیدین کافیه
    دیگه چشم طمع به این بنده خدانداشته باشین
    غریبه!
    مهمون ماست!!!
    شما یه بستنی وعده بده
    ولی عمل کن بهش!!!
    والا...
    لپ پیشکش!
  • جوجه مهندس
  • سوالات مهمون خارجی از حاجی:
    ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﯼ؟
    ﺑﻠﻪ
    یاهو چی؟
    ﺁﺭﻩ
    نیم باز؟
    ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
    توویتر؟
    ﺑﻠﻪ
    اسکایپ ﭼﻄﻮﺭ؟
    ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
    وبلاگ؟
    بله
    مهمان خارجی؟
    اونم بله
    مهربونی با جوجه مهندس؟
    نه خیـــــــــــــــــــــــــــــــر

    + حاجی عادم باید قدر هم وطنش رو بدونه و باهاش مهلبونانه برخورد کنه نه با اجنبی جماعت والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    فیلترشکن ندارم
    که خیلی از چیزایدبالا رو داشته باشم!
    والا...
    این مهمون خارجی با خودش یه مینی لپ آورده
    شما از این کارا کردی؟!
    بازم والا...
  • جوجه مهندس
  • طفلی مامانش
    نمیدونه با کی طرفه
    حاجی مهلبون؟!
    الان فک میکنه همه ایرونیا مثه شمان فردا بگید بیاد تبریز هم براش سوغاتی بخرم هم آجیل هم صنایع دستی هم مهربونی رو نشون بدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا فقط ایشونه که حاجیو شناخته!
    چش بصیرتو که همه ندارن!
    شما اونایی رو که تعهد کردین تحویل بدین از جمله آناناس سابق الذکر
    بنده خدا نیاد اونجا مثه ما ضایع و دست خالی برگرده!
    والا...
    حاجی حاجی؛ مهربونیت قشنگه همزبونیت قشنگه [اسمایلی تمبک زدن روی میز]

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله ربی و اتوب الیه
    صب کنین ماه صفر تموم شه حداقل!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حاجی اگه عریه قضیه اون عطسه و چ قبلن گفتما اون ازش بپرس من واقعن مغزم درگیره عربای بیچاره با عطسه چیکار میکنن عاخه

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون مال صدر اسلام بود که جز فصیح نمیتونستن صحبت کنن
    الان بیشتر از ما گ چ پ ژ استفاده میکنن
    سخنرانی های مرسی رو گوش بدین
    ببینین چقدر گ میگه!!!
    اصن همین عربای قم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • رمیصا جان اینکه حاجی باهات دعوا کنه یعنی یه پیوندی هنوز بینتون هس!
    ولی اینکه نه کامنتات رو تایید کنه نه جواب بده نه اینا یعنی هیییییییی!

    ( آیکن مظلوم نمایی شدید )

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون دعوایی که به قول شما من کردم
    هرچند خودم قبول ندارم دعوا باشه
    از صدتا محبت بیشتر ارزش داره
    اگه محتواش هم دیده میشد
    جز قالبش!!!
    والا...
    حاجی چند تا زبون بلدی؟
    عربی و فارسی و الخ و دولخ!
    من عربیم هیچ وقت خوب نبوده.این که گفتی یعنی چی؟
    میفهمم ها اما دقیق نه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    جز فارسی سه تا زبون شکسته بسته!
    حدیث بود از امام صادق علیه السلام:

    بهترین دوست من کسی است که عیوب مرا به من هدیه کند
    یعنی اشتباهاتم را به من تذکر دهد!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • بعدفارسی گفت شما مهربونی؟؟یا انگلیسی؟؟یا عربی؟؟یا ارمنی؟؟یا فرانسه؟؟یا....
    مهندس درحال کشف کردن ملیت طرف:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    انرژیتو نگه دار!!!
    گفتم سکرته ها!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • مهربون؟
    خبر نداره!
    این تره بارا چیه میزنن زیر بغل شما و تا چشم و چار ما میاد؟!

    26 نفر!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمارگیر آنلاین به شما میگن!!!
    :)))
    مگه فارسی بلدند؟

    راستی ی امشبو زود اومدی حاجی!

    ظهر که باهام دعوا کردی.


    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    ولی ما زبونشونو بلدیم!
    ;-)
    احب اخوانی الی من اهدی عیوبی
    آخرین دفه بود
    زین پس همیشه ازتون تعریف میکنم!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی