حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 730: تمنی الغیر! (تمنای از بیگانه!!!)

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

امشب یه مهمون خارجی دارم!!!

قراره شب هم اینجا بمونه!

با هم کل صفاییه رو رو پیاده گشتیم دنبال یه مغازه صنایع دستی

چیز به دردبخوری پیدا نکردیم

فروشگاه ماهد  هم رفتیم!

الان با چندتا از رفقا و اوشوون!!! نشستیم

و داریم ته آجیلای شب یلدا رو که مادر واسم گذشته در میاریم!

پ.ن:

کارمون به کجا کشیده که باید به قول مغناطیسم

به این "زبون نفهم ها" رو بیاریم!



سالها دل طلب جام جم از ما میکرد

و آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد

  • ۹۲/۱۰/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

سلام
برای مهمونتون،فروشگاه ترنج زنبیل آباد سر زدین؟ حول و حوش کوچه ۱۰... الان یادم افتاد یه بار از بغلش رد شدم.کارای صنایع دستی و ترمه میفروشه.کیفم حتی دیدم داره.

پاسخ:
پاسخ:

سلام
نمیشناختم اونجارو!
حیف شد!
اون بنده خدا هم رفت!
ایشالا دفعات بعد!
  • منه پابرهنه
  • سلام
    حاجی بالاخره موفق شد سوغاتی بخره یا پیشنهاد بدم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    مقداری موفق شد!
    شما آدرس بدین واسه مبادا!
    تهران یا قم؟!
    هر دو رو پایه ایم!
    سلا بر حاج آقا و دوستان عزیز!

    نیم ساعته رسیدم خونه.دعا کردم براتون!

    خیلی خسته ام.شاید زودتر بخوابم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    زیارت قبول!
    خسته نباشین!
    کتابارو تحویل گرفتم!
    خیلی ازتون ممنونم!
    آجرک الله!
    چند وقت پیش که رفته بودم اصفهان
    داشتم توعالی قاپو قدم می زدم که متوجه سیل عظیمی از توریست های نقشه به دست بلوند و بوری شدم که تویه مغازه زیر زمینی کوچیک جمع شده بودند !
    کنجکاو شدم بدونم چه چیزی براشون جالب بوده
    بعد از چند دقیقه با لیف های رنگی و سنگ پا از اون مغازه بیرون اومدند !
    کلی هم ذوق کرده بودند سوغاتی خریدند
    ایشون لیف های دست باف خانم های ایرانی رو دیدند ؟
    من مطمئنم خوششون میاد


    پاسخ:
    پاسخ:

    بامزه بود!!!
    ندیدن ایشون!
    ایشالا دفعات بعد!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی.از مامانم پرسیدم اگه خارج میبودی دوست داشتی چی واست از ایران سوغات میاوردم؟!
    میگه:نمیخواد واسم اون ساعتو رو بخرین:-)))
    حاجی کار درست کردی واسه ما!!!اومدم ثواب کنم کباب شدم:-\

    بعدکه توضیحات دادم براش گفت فرش دست باف!!!!
    فک کنم گزینه خوبی باشه ها;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا باشه از این کباب شدنا!!!
    دلشون خوشه دخترشون مهندسه!
    والا...

    خیلی گرونه
    حمل و نقلشم سخته!
    اره دیگه شماهم جو مهد تمدنو نواده کوروش بازی کلی ولخرجی کنید
    حالا تا دیروز 2تا تخم مرغ تو یخچالشون پیدا نمیشدا
    یه پر زعفران بزار لای یه دیوان حافظ
    هم ایرانی
    هم خونگی
    هم ارزون
    خیلیم عالی!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا ولخرجی کجا بود؟!
    ثانیا میگم خارجیه!
    دیوان حافظ چی سرش میشه؟!
    خوردنی نمیخواد
    یادگاری موندگار میخواد!
    تهران چیزی سراغ نداری یا جایی؟!
    شاید باهاش اومدم تهران واسه همین!
    حاجی آقا چرا من مث بقیه این پاکی ها باورم نمیشه...

    پاسخ:
    پاسخ:
    پاکی ها؟!
    کدوم پاکی ها؟!
    صنایع دستی میخواد بره اصفهان..
    قم صنایع دستیش کجا بود ..؟؟یه بطری اب شور بهش بده حالشو ببره..

    پاسخ:
    پاسخ:

    بهش گفتم
    گفت:
    اوووووووه! این همه برم اصفهان؟!
    آب تصفیه بهش دادم
    گفت: میخری؟!
    گفتم آره از بیرون دبه ای میارم!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ها.کیفم خوبه:)
    از این جعبه جواهرا هست که روش باسنگ فیروزه واینا کار کردن!!
    اینام قشنگانا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه قم از اینا داره؟!
    دلت خوشه ها مهندس!
    اینجا فقط تسبیح و مهر داره
    طرفم مسیحیه!!!
    والا...
    کثر الله توفیقاتکم!

    فک کنم داره زیاد میشه توفیقاتم.

    نمازای صبح خیلی بهم جون میده.و نیایش قبلش.

    پاسخ:
    پاسخ:

    الحمدلله!
    باعث خوشحالیه!
    یکی از دعاهایی که من همیشه واسه دوستان تو حرم میکنم
    اینه که خدا طعم شیرین عبادت و اطاعتشو به همه بچشونه!
    چه نازی داره این مهمون خارجی.

    نشونه از ایران؟مثلا نقشه اش؟این همه صنایع دستی خوشگل.

    مشهد هم زیاد داره.

    جوجه کوچولو سلام.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب میخواس معلوم باشه یادگاریش از ایرانه!
    دو هفته دیگه داره میره
    فرصتش نیست!
    اخی چه کوچولو!

    فردا مسافرم.و مرغ بودن داره خودش رو نشون میده.

    این دفعه حالم واسه زیارت کردن خیلی خوبه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره کوچولوه!
    به خیر و خوشی ان شا الله!
    کثر الله توفیقاتکم!
  • جوجه مهندس
  • حاجی خوب کیفی که من واستون دادم کسرب بیاره بدین ببره
    میدونین که صنایع دستی تبریز تکه
    + راستی سلام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    اتفاقا چندتا کیف چرمی دیدیم
    ولی میگفت یه چی میخوام که یه نشونه ای از ایران روش باشه
  • دوشیزه فلانی
  • 21 نفر آنلاینن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیکارن؟!
    :))
    بابا مهمون خارجی!!!!!!!11
    مهمون خارجیها چه شکلی اند؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    قد بلند
    لاغر
    موهای بور
    چشمای رنگی!
    21 ساله
  • دوشیزه فلانی
  • تازه من منتظر ایهامی هستم که باید پیداش کنین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه من لپ، تب یا سیس دارم که بتونم آهنگارو گوش بدم؟!
    :((
  • دوشیزه فلانی
  • ما منتظر پست تفاسیر دوستان هستیم!
    مهمون خارجی مارجی و درس دوره نشده و امتحان فردا و هیچی یادم نیست و اینام نداریم!
    یالا حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    باش تا صبح دولتت بدمد!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • خودشون که پرده نشینن مهموناشوم پرده نشینن!
    حالا اگه کجایی بودنش رو بگی ما چی می فهمیم؟!
    هان؟
    نه خدایی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه!
    وقتی بگم اونوخ میگی راس میگی!!!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • صنایع دستی چیه حاجی!!!!!
    خوراکی بگیرین به عنوان سوغاتی
    فک کنم قم ،سوهاناش معروفه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ذایقه شون با ما فرق میکنه
    اونم یه چی میخواد که یادگاری از ایران واسه مامانش بفرسته!
    دنبال کیف بود بیشتر!
    Can you speak english?:-D

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟!
    کجایی هستن ایشون حالا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سکرته!!!
    ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی