حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 228: نحن معذورون! (ما معذوریم!)

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

سلام بر دوستان

شبهکم الله بالخیر جمیعا!!!

اولا که ما هستیم

فقط خسته ایم

واسه همینم در وبو بسته ایم

+ لطفا با ریبه نخونید!

ایضا غنا!

دوما: کدومتون جز سرور عزیز ... حاضر شد تب یا لپی رو اختیار ما قرار بده که حالا ....

استغفرالله...

ثالثا شما که میدونین تایید کامنت با موبایل چقد وخت گیره!

حداقل یکی بیاد ظرفارو بشوره، خونه رو مرتب کنه، غذا بپزه

تازه شاید من وخ!!! کنم واسه تایید و آپ 

والا...

(آیکون حاجی در حال ناز شدید!!!)

  • ۹۲/۱۰/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

این که گذشت. انشالله برای حاجت بعدی نذر میکنیم بیایم یک ماه مثلا ظرفاتونو بشوریم!!؟
خوبه همین؟

پاسخ:
پاسخ:

بسیار بسیار عالی!
میخواید ما بیایم ظرف هم بشوریم براتون!؟ ها!؟

پاسخ:
پاسخ:

پیشنهاد خوبیه!!!
شما دعا کنید من دفاع کنم!
بعدش نذرهام رو ادا می کنم!
استغفرالله!!! چه بهانه هایی میارید برای اینکه ظرف نشورید!

پاسخ:
پاسخ:

شبانه روز در حال دعا کردنیم!
بهانه کجا بود؟!
عین واقعیته!
والا...
صبر کنید به حاجتمون برسیم
بعدش ایشالله نذرمون رو ادا می کنیم!
خوبه؟ یا شما پیشنهاد دیگه ای دارید؟ قبلش ادا کنیم یعنی!؟

پاسخ:
پاسخ:

نه ! همین خوبه!
من باب تذکر بود که فراموش نشه!!!
ما که لپ تاپ نطر کردیم براتون!
دیگه چکار کنیم خب!؟

پاسخ:
پاسخ:

نذر تنها که کافی نیس
ادای نذر کنین!
والا...
  • جوجه مهندس
  • ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮐﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﺩﺍﺭﻥ، ﻣﻦ ﺳﻪﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺍﻭﻧﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﺗﻠﻔﻦ
    ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪﻫﺮﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺩﮐﻤﻪ ﻫﺎﺵُ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﻫﺎﭖﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ
    ﻫﺎﭖ |: اما طفلی حاجی همونو هم ندارم
    + به سلامتی حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما همون تلفن هاپ هاپو رو هم نداشتیم!
    :(((
    اگه نبخشم چی کار میکنی؟
    خب من دیروز شونصد بار رفرش زدم نبودی بعدش هم خوابیدم.
    تکرار نشه!


    پاسخ:
    پاسخ:
    شما ساعت خوابتون با مرغا هماهنگه
    من با جغدها!
    والا...
    چه معنی میده وقتی میای که من خوابم.
    خوب ساعت 9 بیا دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی ببخشید کارامو با ساعت خواب شما هماهنگ نکردم!!!
    والا...
  • خانم میم
  • حاجاغا آدرس بده خودم بیام خونه رو مرتب کنم !

    والا..! از اتاق من که بدتر نمیشه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اگه اینکاره بودین
    اتاق خودتونو مرتب میکردین!!!
    :-))
    :|
    حاجی یچیزیت شده!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهم اینه که چه چیزی!
    سلام
    من اگه جای مسولین بودم،شما رو از سربازی معاف میکردم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    کاش شما مسیول بودین!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • راضیم به رضای حاجی
    میخواین یه دفتر از این پاپکوها 200برگا بنویسین هان
    +اصن حاجی یه بار بنویسین یه کپی بعد یه پیست تو فایل ورد اذیت نشین من معذب میشم شما این همه زحمت میکشین

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه بار تو دبیرستان به یکی از اراذل چهار صفحه جریمه دادم که افعال ماضی رو تمرین کنه
    اومده بود التماس که میشه یه بار نوشت بقیه شو کپی گرفت؟!
    :-))
    هععععی روزگار :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی لوله گاز!!!
    حاجی ِ حاضر جواب
    نه بابا نذر چیه بالاخره که میرم سرکاراندکی صبر

    پاسخ:
    پاسخ:

    ادای نذر که واجبه اون میشه
    بدون نذر که دیگه معلومه!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • دست پیش گرفتین که پس نیافتین حاجی حرف جوجه حرفه قول جوجه قوله لعنت به عادم دروغگو من حاظر بودم جهت رفاه حال شما لپ خودم رو بدم حتی بخاطرتون نارگیل چیدم اما شما چی؟ دفتر شصت برگ برا من نوشتین اینه رسمش حاجی
    +مردم شانس دارن والا من که مرتب قربون صدقتون میرم شدم حیات وحش اونخ دوشیزه فلانی و سنجاقک و من و.... بهتون میتوپن شدن گل سرسبد

    پاسخ:
    پاسخ:
    صد برگ بنویسم یعنی؟!
    باشه! دوشواری نداریم که!
    شما جون بخواه!
    + مردم شانس دارن
    شما جنبه!
    راضی نیستین؟!
  • جوجه مهندس
  • دیدین
    هنوز اعتمادسازی انجام نشده
    والا این همه کامنتی که من در جهت شادسازی روح و جسم شما گذاشتم اگه تو سازمان ملل برا خانوم اشتون گفته بودم اوباما دیگه زر زیادی نمیزد بگه همه گزینه ها رو میزن
    والا ما از هر دری وارد شدیم خوردیم به در بسته و هنوز آدم بده ی وبلاگ شما هستیم
    + عیب نداره ما هم خدایی داریم یه روزی میفهمین جوجه رحمت الله یه جنتل منگ واقعی بوده اما قدر ندونستین حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    یعنی تب و لپ و نارگیل همش دروغ بود مثه 5+1 ؟
    یعنی با احساسات من بازی شد دوباره؟!
    اونم توسط یه جوجه؟!!!!
  • جوجه مهندس
  • لپ و تب و نارگیلو و کسری رو میدم
    دفترو پاکنویس شده و حاجی میگیرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    از اولشم میدونستم میخوای منو بفروشی!!!
    :(((
    حاجی وجدانا برم سرکار اولین حقوقم که میخوام بدم مامانم حقوق بعدیم واست ماشین ظرفشویی میخرم دیگه دغدغه ظرف شستن نداشته باشی

    پاسخ:
    پاسخ:

    از این نذرا زیاد کردن
    موقع ادای نذر که میشه دست و دلشون میلرزه ملت!
    وگرنه من الان ده تا یخچال ساید بایساید و ... داشتم
    والا...
  • جوجه مهندس
  • مونده به کرمتون
    چون شمایید هر چن تا که راحتین والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه شصت!!! برگ!
    لپ و تب و نارگیلو میگیرم
    دفترو پاکنویس شده تحویل میدم!
  • جوجه مهندس
  • حله
    اکی
    دتس رایت
    مخلص حاجی هم هستیم اصن یه تبلت هم اشانتیون میدم به کسری
    باز بگو جوجه گرگ است
    +فقط مونده بنویسید جوجه خر است گاو من است

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکی باشه لطفا!

    + چند بار بنویسم؟!
  • Ðᴇᴀ†н !
  • اولندش همـ ه اینــا کـ ه عـربی گفـدیـن خـوددی :D

    بعـدشمـ شمـا دو دیخـ ه گـوشـادونو ببنــدیـن ، مــا با این پستتون یادِ یه مـوزیکـه قـدیمـی افتــادیمـ بدین مضمـون کـ ه :

    الهـــی مـن بمــیــرمـ ،الــهــی الهــی .. !

    (همـه غیره حاجی لــدفــن بـا غنــآ بوخونیـد) :D

    مــ ن ا.. تــوبــیـــ خخخخخ !

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه خودمم!
    من گوشامو گرفتم
    ولی این که مناجات خواجه عبدالله انصاریه
    به نظرم!!!!!!!!!!!
    واسه ما که توفیقه
    مال شمارو نمیدونم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • رو چشم ولی مگه مواد مخدر خرید و فروش میکنیم حاجی تو یه کیف خوشجل اورجینال میذارم میفرستم براتون
    حاجی کسری قراره یه اتفاقی واسش بیافته اگه اتفاقه نیافته در وبلاگشو میبنده ها گفته باشم خودش نوشته؟
    + اون نارگیل رو هم بدم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:
    کسری غلط کرده!
    هرچند به من چیزی نگفته و نمیگه
    ولی بازم غلط کرده!
    تقریبا هیچ وبی واسم باز نمیشه
    حتی مشاهده وبلاگ خودم!

    + یه جوری بزارین که به لپ فشار نیاره.
  • جوجه مهندس
  • خوب حله دیگه مبارکه این که دعوا نداشت گروکشی میکنین

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب کی میرسه دستم؟!
    بزارینش تو یه ساک مشکی
    بیایین سر پل آهنچی
    تنها!
    یه موتورسوار با کلاه کاسکت به اسم کسری میاد ازتون میگیره!
  • جوجه مهندس
  • شما هر مارکی دستور بدی ما همونو میفرسیتیم اولترا بوک کر آی سون چطوره تازه کاملا تاچ که دیگه انگشتاتونم اذیت نشه مجبور نشین با دماغم بنویسین

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخام!!!
  • جوجه مهندس
  • جوجه اگه گرگ باشه واسه حاجی کامنت نمیذاره(انگری بیرد (ره))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا مارکش چیه؟!
    ;-)
    رو چشام:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشاتون بی بلا!
  • جوجه مهندس
  • دیدی حاجی من خالص و مخلص اومدم جلو شما دبه کردین و جوجه بیچاره شد عامل خود فروخته
    + آیکون حاجی نامرد
    ++ بشکنه دستی که نمک نداره کامنت گذاشتم نگفتم که تائید کنین حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    حق بدین به من!
    از کجا بدونم گرگ نیستین در پوست جوجه؟!
    اگه این احتیاطارو نمیکردم که الام ماه هفتم حبسم بود!!!
    اونوخ شما هم دیگه حاجی نداشتین که واستون پست بزاره
    والا...
    ما کامنت نمیزاریم که شما به کاراتون برسین
    :-\

    پاسخ:
    پاسخ:

    بانو که هیچ
    کدبانویین شما!
    یه کمم این جوجه رو نصیحت بفرمایین
    هر چی این دوشیزه فلانی رعایت حال مارو میکنه
    این جوجه ...
    هعی!!!
  • جوجه مهندس
  • شما آدرس بده لپ تاپتو دم در تحویل بگیر تازه با 3ماه اینترنت رایگان دیگه چی میخواین تازه جوجه مهندس حاجتم نمیخواد

    + آیکون جوجه مهربان

    پاسخ:
    پاسخ:

    کور خوندی ای عامل دو جانبه خودفرخته حاجی فروش!
    آدرس بدم که تا نیم ساعت دیگه برادران میریزن اینجا
    منو میبرن ددر!!

    + امروز استادمون یه جکی گفت که شرح حال شماست:
    آدم شریف رو نمیشه خرید
    ولی میشه فروخت!
  • جوجه مهندس
  • السلام و علیک یا حاجی...
    حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه می رفت
    حاجی پست نمیذاشت وختی گذاشت....
    موشه تو لونش نمی رفت به دمش جارو می بست
    .......
    + شما حاجت کی رو بر آورده کردین که لپ نخرید واستون والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیک
    انتظار داشتی محرم و صفر همه برن هونه بخت؟!
    صب کنیین صفر تموم بشه
    نصف بچه های اینجا پریدن
    هرچند میدونم هیشکدومشون به نذرشون ادا نمیکنن
    ایشالا سر شیش ماه طلاق بگیرن!
    >:-(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی