حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

عاغا وایسین!

چند نفر به یه نفر؟!

تاییدنشده ها رفتن تو صفحه دوم!!!

من عقب موندم!

  • ۹۲/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۰)

حاجی مرد و قولش شما به من اعتماد نداری؟؟؟
میگم نمیخونم یعنی نمیخونم

پاسخ:
پاسخ:

قسم حضرت عباس رو باور کنم یا اون ایکون شیطونک رو؟!
والا...
خاک بر سرم من کجا از برنامه شبانه روزی شما خبر دارم؟
بعدش جمعه مگه خواهر من خونه زندگی نداره.5شنبه هم تا ساعت 1 سر کار هست هاااااااااا.
من به خواهر طفلی ام گفتم ی آقایی بماند که چقدر منو سوال پیچ کرد که کی و چی؟من حتی نام فامیلیتون رو نمیدونستم گفتم ی آقایی.

پاسخ:
پاسخ:
تمام کسایی که اینجارو میخونن از برنامه روزانه ما خبر دارن!
از بس در موردش پست گذاشتیم!
تا قبل یک سعی میکنم خودمو برسونم!
بگو: یکی به اسم حاج آقا آخوند روحانی میاد که کتابارو تحویل بگیره!
  • Ðᴇᴀ†н !
  • اونــورا اگـه اومـدمـ ، چــَش ، ظرفای یه هفدتون با من ،

    دیگه چی ؟!

    حـالا تایید کن خـاله ببینه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس بی زحمت یکی دو هفته قبل از اومدن خبر بدین
    که من دیگه هیچ ظرفی رو نشورم!
    بمونه واسه شما
    :-))
  • جوجه مهندس
  • حاجی من که درس ندارم این بچه ها چی همش پلاسن اینجا؟!
    شوما که برا امتحانات کرکره رو بکشی پایین منم 2-3هفته برا پی اچ میخونم بعد سال دیگه شما اینجا یه جوجه دکتر خواهین داشت

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چیکار به کار اونا داری؟!
    ضمنا
    دکتری اصن بت نمیاد!
    واسه چی میخوای خودتو تو زحمت بندازی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • مدح به ذم یا ذم به مدح!
    راحت تره که!!!


    اصن شده تا حالا به شما تیکه بندازم؟ نه اصن شده؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما تو حوزه اونجوری یاد گرفتیم
    سختشو
    تازه به فارسی ترجمه کردم!!!

    + نه! یادم نمیاد!
  • Ðᴇᴀ†н !
  • بــاز ایــن کـامنــده منـــو لـــولــو بــرده :(


    حالا بشین تا گیساد مث دندونات سیفیت شه بلکه حـاجـی وخ کـرد لا ظـرف نشـســده هــاش تأییـدش کنه :|:(((

    :D

    پاسخ:
    پاسخ:
    اعتراض وارد نیس
    همینه که هس!
    والا...

    + شما ظرفارو میشوری؟!
  • دوشیزه فلانی
  • آخه دلم نمیاد حاجی اینجا چن نفر رو واله و شیدا کنم وگرنه حتما می نماییدم رخی!!!

    حاجاقا این پیشنهادارو دیگه به من نده!!!

    تا حالا چیزی به اسم مصادره به مطلوب شنیدین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    روی شیطون سیاه!
    یادم رفت اضافه کنم که منو یاد امام زمان میندازه!!!
    جدی!
    نماهنگ قشنگی هم ازش ساخته صدا و سیما!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی می سُری هااااااااااااااااا!
    تازگیا یه جورایی شدی!

    وختی میگم دست از پرده نشینی بردارین یعنی همون خودی نشون دادن دیگه!
    اووووووووه!
    ببخشید نکنه باید می گفتم رخی نشون دادن؟!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه من کی خواستم خودی نشون بدم
    که شما واسش نسخه هم پیچیدین!؟
    والا...

    بی ربط نوشت:
    بنمای رخ که جمعی
    واله شوند و حیران
    ...
    حاج آقای کَلَپچ خوار ،ژله خوار ،آش خوار و جگرخوار!!! (البت در جیگرکی) دیده بودیم ولی حاج آقای کامنت خوار ندیده بودیم!
    مورد داشتیم کامنتهای ملّت رو میریخته توی اون جیب آخوندیِ باعظمتش و هروقت ضعفش میزده یه دونه کامنت میذاشته گوشه لُپش... والاّ

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا نمیرسم
    بلا نمیرسم
    تلا نمیرسم
    :-((
    چه افتخار هم میکنه ....
    من هم نظرات رو تائید نکنم و نگه شون دارم؛ رو دستم باد میکنن
    نگه شون داشتین میخواین باهاشون ترشی بریزین؟بشن مثل ما؟ والا به خدا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه جوری به یه ترشی من حالی کنم؟!
    چجوری آخه؟!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجاقا دوس دارین خودی نشون بدین؟
    از پرده نشینی دست بردارین به ح د!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این که تناقض شد
    خود نشون دادن و پرده نشینی؟!
    والا...
    حاجی معلوم هست کجایی؟رفتی کتابا رو بگیری؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که از برنامه شبانه روزی من خبر دارین
    اگه توفیق بشه پنج شنبه جمعه بتونم برم
    قرار شد قبلش خبر بدم دیگه!
    خبر میدم حتما
  • جوجه مهندس
  • یکی از عادتام اینه که فقط وقتی ساعت رند بشه میتونم به پایان نامم فک کنم ساعت یه ربع به 4بود اومدم یه ربع اینجا ولبگردم تا بیکار نباشم که جو اینجا منو گرفت و ساعت از 4گذشت مجبور شدم 52دقیقه اضافی اینجا بمونم :))))
    + مسولین چرا فکری به حال جاذبه حاجی نمیکنن
    ++ این دادگاه ویژه روحانیت چیکارست پس
    +++ 4.59 دقیقه است تا 5نشده من برم چون مجبورم تا 6واسم
    ++++ حاجی شما فقط حاجت میدین برا شفا کجا مراجعه کنم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مردم چه وسواسایی که ندارن!!!
    دارن بهش فکر میکنن
    خودمم به فکر هستم
    به زودی با تکمیل شدن اطلاعاتشون وارد عمل میشن
    بفرمایید!
    درست اومدین! همینجاس!
    یه تب یا لپ نذر بفرمایین
    بقیه اش با ما!
  • جوجه مهندس
  • عاخری صرفن جهت حاجی آزاری بود

    + مثه قدیما که شما موقع برگشتن از مدرسه زنگ درارو میزدین فرار می کردین
    ++ البته من شنیدم این کارا هنوز تو قم انجام میشه.... من دیگه صحبتی ندارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بقیه چی؟!
    من نمیکردم
    تو قم هم بزرگ نشدم
    اطلاع هم ندارم
  • جوجه مهندس
  • O

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدایا به من صبر و به مهندسین عقل بده!!!
  • جوجه مهندس
  • خوب دیگه حاجی تا همین جا کافیه
    فعلن اینارو تایید کن تا من برم یکی دو صفحه از داکیومنتمو بنویسم برمیگردم به حساب و کتابتون رسیدگی میکنم
    + بعد شما بگو
    جوجه بده
    آدمخواره
    گرگه
    مورچس
    ببره
    پلنگه
    مگس خوره
    فیضبوق گرده
    گودزیلاس
    حالا همه اینا یه طرف
    من میمون رو کجای دلم بذارم حاجی؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی خب بابا!
    چه مهندسا دل نازک شدن
    ما که چیزی نگفتیم صراحتا
    شما هم نمیخواد موز بیاری!
    یه دونه نارگیل هم بندازی بسه!
    :-))
  • جوجه مهندس
  • حاجی کجای کاری تعداد افراد آنلاین 28 نفر: جوجه رو کفن کنم طولی نمیکشه از همین صدا و سیما اعلام میکنن ده‌ها معتاد چت وبلاگی حاجی در حالی که لپ‌تاپ‌شان را روی زانو گذاشته و پتویی روی سر انداخته بودند در گوشه خیابان نشسته بودند و مشغول استعمال اینترنت بودند. جوحه مهندسی کنار جوب در حال جان کندن بود چون وای فایش مشکل داشت و دیسکانکت شده بود.
    + روحمان شاد حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    از این بعد ستاد مبارزه با مواد مخدر هم افتاد دنبالمون!
    اضافه شدیم به لیست قاچاقچیان عمده مواد مخدر و اعتیاد آور!
    :-/
  • جوجه مهندس
  • الان که با کامنتای پشت سر هم جوجه مواجه شدین دارین فوش میدین ولی واقعن تقصیر من نیس شما یادتون نمیاد منم یه روزی مثل بچه ادم زندگیمو میکردم
    تا یه نامرد از خدا بیخبری اومد و گفت ینی تو وبلاگ حاجی نمیری؟!؟!؟
    + خدا ازش نگذره واگذارش میکنم به خدای حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب برو از مقصر اصلی تقاصتو بگیر!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • +چند بار عاجزانه ازتون خواهش کردم کمی از جالبیه اینجا بکاهید!!

    ++ من که شخصن وقتی قضیه چند نفر به یه نفر پیش میاد اگه ﺁﺟﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ جهت پرت کردن ﺑﺎﺷﻪ واقعا ﺗﻌﺪﺍﺩ برام ﻣﻄﺮﺡ ﻧﻴﺴﺖ شما چطور؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سعیمو میکنم! نمیشه!
    + من دل نازکتر از این حرفام!
  • جوجه مهندس
  • حاجی مگه مجبورین همه کامنتارو پاسخ بدین عاخه
    یه حاجی خوب اولا کمتر خوراکه کامنت میذاره رو وب ثانیا فقط کامنتایی رو پاسخ میده که مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان تعزیرات حکومتی سازمان ملل متحد کشور های حوزه خلیج فارس و جامعه مهندسین و ...

    +غیر این باشه سر چن ماه نشده مجبوره بره دادگاه ویژه روحانیت

    حالا خود دانی
    والا
    اصن هرجور راحتی
    بازم والااا
    اصن به من چه صلاح کار خویش حاجیان دانند
    یه والای دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآره مجبورم!
    میفهمی؟!
    مجبورم!
    حاجی بیام کمک؟؟
    قول میدم خصوصیا رو نخونم....

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه میشه؟!
    والا...
  • آسمـــــآن
  • اووووووووف ماشالا چه سرعتی تو پست گذاشتن داری حاجاغا:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    عقل که نباشه یا تعطیل باشه
    جون در عذابه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • سلام به ح د!
    حضورتون عین صبح کاذب و صبح صادقه!
    والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام دف!
    مدح در قالب ذم بود
    یا ذم در قالب مدح؟!
    والا...
  • رهگذر نسیم
  • سلام حاج اقا محض ریا نباشه خواستم بگم فصل امتحانات ترم دانشگاست ینی باید بد جور تریپ خر خونا رو برداشت نمیدونم امتحانای حوزه کی شروع میشه ولی از اونجایی که مخاطبین شما بیشتر بروبچ دانشجو هستن لطفا چند تا پست بزارین این حس درسخوندن رو بیاد اینجوری شما هم سرتون خلوت تر میشه ها .

    پاسخ:
    پاسخ:

    امتحانای حوزه که بیاد
    کرکره رو تا نصفه میکشیم پایین
    تا به قول الوار محترم:
    هر کی بره سی خوش!
    هرچند اینایی که من میبینم به حر هال!!! درس نمیخونن
    الکی که مهندس نشدن
    ایضا حسابدار!!!
  • فیروزه ای
  • حاجی، خواننده به این خوبی مکا گیر میاری؟ فوقه فوقش تا 11:30 برات نظر بذاره
    بعدش برای راحتی جون حاجی میره میخوابه!
    یعنی باید بم جایزه بدی[فیروزه ای در حال مظلوم نمایی و شیطنت]

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما ثابت کن واسه راحتی جون حاجی بوده
    تا من جایزه رو تقدیم کنم!
    والا...
    حاجی کجا فرار کردی دیشب
    خخخ
    خوشبحالم شدا
    گفتم میرم میخوابم تاثیر مثبت گذاش شمام رفتین
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان همیشه رو ما تاثیر مثبت داشتن
    و ما بالعکس!!!
    دلم برات تنگ شده بود حاجی رفیق.
    شما که احوالی از من نمی پرسید نمی گید این بچه زنده است مرده است...هیچ هیچ هیچ...ای داد بی داد...
    دلم برات تنگ شده بود گفتم یه سر بیام ببینمت...
    یا حق.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز!
    دل به دل راه داره کاکو!
    میام و خاموش میخونمت همیشه!
    ما هزل گوییم
    شایسته نیس واسه مطالب عرفانی شما کامنت بزاریم!
    والا...
  • در آستان بلوغ
  • نظر می‌ذاریم بی‌نظر تا زحمت جواب نداشته‌باشید!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حدیثی از یک ذهن بالغ!
  • گیس بریده
  • الهی بگردم....حاجی عقب موند از کامنتا....

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    بالاخره آدرس رو دیدین؟
    حاجی من هر شب که تو اتاقم تنها میخوابم.پس من چی بگم؟
    چاره ی بختک هم قرآن بالا سر!
    تا زمانی که خدا دلش به حالمون بسوزه.
    والله

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما تو اتاق تنها میخوابین
    من تو خونه!!!
    خیلی فرقه خب!

    عآره والا...
    به جان خودم یه بلایی سرش آوردن
    حاجی بیا اعلام حضور کن ما مطمئن شیم خوبی!بعدش من خودم همه اینا رو پیشتشون میکنم برن خونه هاشون
    حاجی خوبی؟:((

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه عجب یکی نگران ما شد!!!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • این کامنت هم صرفن بخاطرهمون دلیله که تو کامنت قبلی گفتم:-)))
    +به روحم اعتقاد ندارم.بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روح اعتقاد داشتی که مهندس نمیشدی!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • این کامنت صرفن جهت زیادکردن تعدادکامنتاست فلذا ارزش دیگری نداد


    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا بر عذاب ظالمین آن به آن بیفزاید!
  • محمدمهدی
  • آقا ما بودیما! خبر می‌دادی با تبلت‌مون می‌رسیدیم خدمت‌تون.. هرچند ابوی دوباره رفتن تبلیغ!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کجا بودی؟!
    شما هر دو ماه یک بار یه سری اینجا میزنی!
    داداش من!
    یه جوری بیا که اگه آگهی فوتمون صقحه اول وب بود به چهلم برسید حداقل!
    والا...

    + حالا خودنم نیومدی اشکالی نداره
    تبلتو بفرس!
    والا...
  • Ðᴇᴀ†н !
  • حـــاجــی ســریتـــر ســریتــر هــرچـ ه ســریتـــر بــِــتـــــَــر :D

    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    با چه نیرویی آخه؟!
    با کدوم وقت؟!
    با ...
    حاجی بیام کمک؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه!
    وگرنه استقبال میکردیم!
  • جوجه مهندس
  • حاجی حدیث داریم
    ای ادمینی که پست تائید نشده داری مگه مجبوری فرت و فرت پست بذاری و خوراک کامنت بدی دست ملت (جوجه ره)
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا ها!
    ولی چه میشه گرد؟!
    میدونین اگه جواب به کامنتا نبود من روزی چند تا پست میزاشتم؟!
    هوار تا!!!
    حاجی پسورد بده من تایید کنم
    هرکدوم خصوصی بود چشامو میبندم
    قوووووووووووووووول میدم حاجی
    حاجی تورو خداااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    من گول نمیخورم!
    والا...
    این یعنی اینکه حاجی بدجور طرفدار داره..
    ایکون سوت بلبلی با کف مرتب..

    پاسخ:
    پاسخ:

    زشته از شما سوت بلبلی!!!
    نچ نچ نچ
  • دوشیزه فلانی
  • انگار ما جلوش رو گرفتیم!
    خوب حاجی تایید کن!
    والا!


    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه!!!
    ولی یادم نمیره اینارو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی