حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات



چراغ آشپزخونه رو روشن گذاشتم

که اگه اجنه اومدن منو بخورن

حداقل ببینن چی دارن میخورنبهشون بچسبه!


پ.ن:

نوشابه هم تو یخچال هست!
  • ۹۲/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

  • سیده زهر ا (عاشقانه های مسیحــــــــا)
  • خاموش کن چراغو حاجی بدبختا بذار نفهمن چی میخورن بلکه از گلوشون بره پایین :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوست از دشمن اینجور جاها از هم تشخیص داده میشه!
    هعی...
  • دوشیزه فلانی
  • اصنم من با چنین مضمون سخیفی شعر نمیگم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هزل هم شعره دیگه!
    امشب داشتم کتاب تاریخ هزل و طنز در اسلام و ایران رو میخوندم!
  • دوشیزه فلانی
  • خوب من شعر همین گل رو که وزن نداره اصلاح می کنم:


    شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل

    کجا دانند حال ما به تخت خواب مایل ها!!!



    " به تخت خواب مایل" کنایه از خوش خواب جماعت!


    من که از بی خوابی اصن یه وضعی...




    پاسخ:
    پاسخ:

    من بودم میگفتم:
    کجا دانند حال ما تخت دونفره دارها!!!

    ولی چون شاعر نیستم نمیگم!
    حاجی بیا یه خبر ازخودت بده!
    +اگه معرف حضورتان هستم،آدرسمم عوض شده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    فایزه با ه چسبان؟!
    هیچکدوم از وبا واسم باز نمیشن
    ندرتا بعضیا!
    شب تاریک و
    بیم موج و
    گردابی چنین حایل
    کجا دانند حال شما سبک خوابان ساحل ها ...
    حاجی آقا با الف شروع کنید !


    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا ما شدیم سبک خواب؟!
    مایی که کمبود خواب داریم از فشردگی کارا؟!
    :-/
    سلام...
    بعد همچین غذای سنگینی بایدم نوشابه خورد

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    رودل نکنن خوبه!
    والا...
  • منه پابرهنه
  • حالا خوشمزه هستی حاجی؟ :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی به ذایقه تون داره!!!
  • جوجه مهندس
  • حاجی کامنتی که گذاشتم قضیه جن و آشپزخونه و شما و نت و داداشمو اینا الان که فک کردم دیدم من داداش ندارم خووووووووو
    + من برم دیگه شما هم صلاح دیدین زنگ بزنین تیمارستانی جایی

    پاسخ:
    پاسخ:

    گناه دارن دیوونه های تیمارستان!!!
  • جوجه مهندس
  • به داداشم میگم آشپزخونه حاجیمون جن داره نخورتش یهو :| میگه کمتر پای نت بشین خـُل شدی! گفتم آخه حاجی پست زده که جن داره :| یهو داد زد گفت جمع کـــــُـن فرار کنیم:O گفتم کــــــــجــــــــــــــــــــــــا ؟؟؟؟ :O گفت ما نتمون قعطه حاجی کجا گف احـــمق !!!
    من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا درو تخته رو جور کرده ها!!!
    دی
    من با دلستر میخوام

    پاسخ:
    پاسخ:

    نداریم!
    باید با خودتون بیارین!

    + راستی شما از اجنه این؟!
    حیف نیست حاجی رو بخورن اونوقت کی واسه ما فتوا بده....

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کی به فکر خویشه سامی به فکر فتواس!

    + هیشکی نگف حاجی گناه داره!
    .......
    نوموخوم حاجی رو بخورن
    برن امیرحسنُ بخورن خیرشو ببینن:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    آفرین! آفرین!!
    همینه!!!
    کیف کردم خدایی اینو خوندم!
    جانم!!!!!!!
    حاجی امشب چتون شده؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه میدونستم که بهم میگفتن دکتر
    نه حاجی!!!
    والا...

    حاجی یه دونه ای حاجی دردونه ای

    پاسخ:
    پاسخ:

    کم پیدایین!
    اینطرفا؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی