حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

یه مورچه زرد بازومو گاز گرفت!

یه پشه هم گیر داده هعی خودشو میزنه به صفحه موبایل!

احتمالا میخواد کامنتارو بخونه!!!

بیشرف!

...

+ خب دوستان!

مشکل تنهایی ما که حل شد 

خدا مشکل همه رو حل کنه!

والا...


پ.ن:

مورچه رو کشتم

پشه هم در رفت!

باز تنها شدم!

:(((

  • ۹۲/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۲)

  • جوجه مهندس
  • من معذرت میخوام حق با شماست

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه حق با منه!
    هنوز متوجه نشدین!؟
    :)))
  • جوجه مهندس
  • حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاجی با ح جیمی
    یعنی یه بار نشد یه سوتی از ما نگیرینا

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه بار نشدی سوتی ندی!!!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • بله فک کردین خیال کردین
    ما قدر خاجی رو میدونیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خاجی یا حاجی؟!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • نه من یه تسبیح میفرستم شما هم یه دونه بفرستین خوووو

    پاسخ:
    پاسخ:

    من فرستادم!!!
    جدی!
    نوبت شماس!
  • جوجه مهندس
  • ممنونم
    بازم صلوات برای سلامتی خودتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    همش من بفرستم؟!
    اونم واسه سلامتی خودم؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • بله واحداشو پاس کردم
    + شما حیفی حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    در فقه میگن: رجوع به متخصص، حکم عقله!
    منم به حرف شما گوش میدم و ...
    نه خیر شما فعلن صلاحیت مزدوج شدن رو ندارید
    منتظر باشید وقتش که شد خدا کیس مناسبتون رو میندازه بغلتون والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما صلاحیت سنجین؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • جوونای قدیم 15سالشون بود اندازه یه مرد 30 ساله میفهمیدن که ازدواج میکردن
    ایناشو نمیگی؟! تازه هععععععععععععی روزگار هم نمیگفتن
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی الان من هیچکدوم از شرایطو ندارم؟!
    :(
  • سیده زهر ا (عاشقانه های مسیحــــــــا)
  • پس تو را هر غم که پیش آید ز درد

    بر کسی تهمت منه، بر خویش گَرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش فرصتی بود واسه این بیت یه پستی مینوشتم!
    :(
    جوونم جوونای قدیم... شیر هم گازشون میگرفت اوخ نمگیفتن...
    هعی روزگار

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوونای قدیم 15 سالگی ازدواج میکردن
    ایناشو نمیگی؟!
    ولا...
    سنجاقک من مقلد شما هستم. هر وقت گفتین سر ِ حاجی رو براتون میارم پیشکشــــــــــ

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه دو تا کامنت تایید نشده؟!
    چه بیجنبه!!!
    :-/
    آقا چند تا ماه و اسم بردن میگن توش خون نریزید مگر به نیت قربانی.
    چون مورچه خون نداشت کشتیش؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    بنده به نیت قربانی کشتمش!
    هذه بضاعتنا المزجاه
    والا...
  • نگار ی دختر لوس
  • خخخ
    حاجی ما ک همون پشه مورچه هم کنارمون نداریم والا بوخودا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی وقته ازتون خبری نیس!
    راه حلش:
    یه چند شب کیسه زباله تونو بیرون نزارین
    درس میشه!
    ;-)
  • منه پابرهنه
  • زدی مورچه بی نوا رو کشتی؟
    با فوت کردنم میشد از دستش راحت شدا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اتفاقی بود
    اون گزید
    من ناغافل زدم رو بازوم
    اونم مرده شد!!!
    خود بخود!
    والا...
    سلام حاجی همون بهتر که کشتیش مورچه که همدم نمیشه حالا یه چیز دیگه بود حرفی...مثلا اووووووم{من در حال فکر کردن}.....بیخیال بابا{من در حالی که به فکر خوبی نرسیدم}
    راستی حاجی ما تو حیاطمون چندتا جوجه داریم البته نیمه مرغن دیگه کار از جوجه گذشته ولی به مرغ نرسیده اینا دوستای خودشون رو میخورن...بجون خودم راست میگم 15تا بودن شدن 9تا..همین 2روز پیش 2تاشون افتاده بدون بجون ی جوجه دیگه و اونو میخوردن تا اومدم نجاتش بدم جوجه مرد.....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    سوسک حموم چطوره؟!
    جوجه هم جوجه های قدیم!
    الان همه جوجه - گرگن!!!!
    من که آرزومه این مورچه ها دست از سرم بر دارند...حمله کردن به خونم چند روزه....همون تنهایی بدونِ اینارو ترجیح میدم به قول خودت والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    قدرشونو ندونین
    یه روز حسرتشونو میخورین ها
    از ما گفتن!

    + با هم مهربون باشید.
    حاج اقا خوبه ک دورتون شلوغه
    خوش بگذره :)
    احساس خوبیه این شلوغی این هجوم ها

    :)
    خوشحال میشیم حالی حضورتونو بیشتر حس کنیم تو واژه ها

    والا!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حضور شماهاس که به اینجا گرما و رونق بخشیده!
    ان شا الله فراغت بالی پیش بیاد
    چشم
    حاجی ینی حاضری این جوجه مهندس طفل معصوم پرپر بزنه اما شوما چارتا عدد ناقابلو لو ندی؟؟؟؟؟؟!!!!!
    فرمودن وقتی دیدین جوجه ای درحال پرپر زدنه حفظ اسرار جایز نیست
    سنجاقک ره :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا که فقط چهارتا عدد نیست
    ترکیبیه!!!
    دوما شما هم گول ظاهرشو خوردین؟!
    برین پیجشو تو فیض بوق ببینین
    بعد بفرمایین که طفل معصوم فلانه و بهمانه!
    والا...
    کل اعمال به نیات

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقبقا!
    الاعمال بالنیات!
    والا...
    حاجی تو رو جون این جوجه مهندس
    اگه قسم منو زمین بندازی همین یه گرم جونشم در میره هااااااااااااا
    بده پسوردتُ من تایید میکنم شوما آقایی کن :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    من امین ناموسم!
    نمیتونم همچون کاری بکنم!
    نمیتونم میفهمی؟!
    نمیتونم!
    انصافا اینجاشو نفهمیدم!منجز از تکلیفه؟؟
    یعنی تکلیفو تعیین میکنه؟

    +یادمون باشه توو دادگاه شهادت بدیم که اینجا بار علمی خوبی داشت:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    منجز از تکلیفه یعنی برطرف کننده تکلیفه
    بهش عمل میکنیم و خلاص
    حالا میخواد مرجع تقلید تو اجتهاد و استنباطش اشتباه کرده باشه یا نه
    خیال ما راحته که
    وظیفه مونو انجام دادیم!

    + آره حتما اینو اضافه کنین به دفاعیه!
    حاجی دماغتو که تازه عمل کردی خب رعایت کن برادره من:))
    بذار من تایید میکنم دیگه
    آیکون حاجی در حال حرص خوردن و همانا تسبیح زدن و استغفار کردن

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه خودتون میدونین!
    والا...
    آیکون حاجی در حال تند تند تسبیح انداختن
  • جوجه مهندس
  • ممنونم
    اه اه چندشم اومد
    اگه منظورتون منم ما از اون جوجه هاش نیستیم کمتر از مرغ و ماهی نمیخوریم والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    جوجه ای که مرغ بخوره
    آدمخواره!!!!
    حاجی من تو رساله م نوشتم کشتن حاجی مستحب و به سبب احتیاط واجب میباشد
    خدائیش ببین چن تا مقلد پیدا میکنم:))
    پ ن : البت فقط حاجی مورد نظر!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا همه مقلد بنده هستن
    از همون موقع که فتوا دادم امتحان دادن در روز جمعه حرام است
    و بنده اجازه رجوع ار مرجع تقلید زنده رو به احد الناسی نمیدم!!!
    خدایی باخوندن حاضر جوابی شما خیلی مسرور میشم


    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم همیشه با خوندن تیترهای شما مسرور شدیم
    والا...
    این به اون پنجره!
    ;-)
    از خودم گفتم ها!
    فی البداهه بود!
    اختلف العلماء فی حکمکم!:-D

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب نظرات فقهی عاغایون با هم فرق داره
    مهم اینه که حکمشون منجز از تکلیفه!!!
    حاجی منم اگه پهلوت بودم با چاقو میزدی میکشتیم!
    بعدشم میگفتی ، فک کردم سیب زمینی ِ

    نه والا :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهم هم نیته!
    من که نمیخواستم تورو بکشم!
    والا...
    حاجی دستت کنده نمیرسی همه کامنتا رو جواب بدی
    بیام کمک؟:)))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    کنده که شده!
    خیلی وقته!
    الان دارم با زبون و دماغم رو صفحه موبایل تایپ میکنم!
    جدی!!!!!!!!!!!
  • جوجه مهندس
  • جل الخالق این پست رو کی زدین من رفرش نکرده بودم کلی عقب موندم از بحث

    حاجی مورچه رو کشتین فدای سرتون اما به پشه خیلی دقت کنید هویتش مهمه ببینید از پشه های پیشکسوتِ تابستونه بهش احترام بزارید اما اگه از این تازه به دوران رسیده های پاییز و زمستونه بزنید بکشیدش !
    لهش کن حاجی جوجه هواتونو داره

    پاسخ:
    پاسخ:

    از صدها کیلومتر اونطرفتر؟!
    آره؟!

    + بچه بودم همیشه مگس میکشتم میدادم جوجه هام
    اینقدر دوس داشتن!!!
    جدی
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیکار کنیم دیگه؟!
    والا...
    اون برخورد پشه با صفحه ی گوشیتون بهانه بوده!!
    حاجی قبل اینکه بری حموم یه دستی به سر اون خونه بکش! یه جارویی گرد گیری چیزی!
    مگس و پشه فرق نداره.توجیه نکن حاجی
    خواهش میکنم قابل نداشت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگین خودتون بیاین جارو و گردگیری!
    چه انتظارایی از عآدم دارن
    والا...
    نه!خدائیش بگم حق دارین!
    حاجی شما چش مایی :))
    چن تا دیگه ام بکش دلت خونوک شه :))))))))
    من که میدونم دق دلی که از هم خونه ای داری سره اون بدبختا تلافی کردی


    پاسخ:
    پاسخ:

    همخونه ای باباش از فرماندهان سپاهه
    تا بخوام بش دست بزنم
    چند تا نور لیزر تک تیراندازا از پشت بوم های اطراف میفته روم!
    نمیصرفه!
    صبر میکنم!
    نه از نظر من کشتن پشه مباحه ولی مورچه گناه داره:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من چی؟!
    مباحم یا گناه دارم؟!
    :(((
    مگه میخوای چن تا زن بگیری حاجی که میگی:همون بهتر که "بمیرن یا برن"؟؟؟
    هاااااااااااااان چن تاااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به مقدار لازم!
  • امیرحسین
  • حاجی اگه حوصلت سر رفته میخوای من یکم خاطره ای چیزی برات تعریف کنم ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما سیصد صفحه هم بنویسی ما میخونیم
    عمومب بزار دوستان هم مفیوض بشن!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ای بابا,حاجی چه کم سعادتی شما!
    من اومدم,شمانبودی!!!!
    [آیکونه اعتمادبه سقف]

    پاسخ:
    پاسخ:

    بودم
    زنگ در خرابه!!!!
    مورچه خیلی چندشه..
    نترس حاجی پشه ـه دوباره سر میرسه از تنهایی در میای.غصه نخور..پشه سمج تر از مگسه..به همین سوی چراغ..دیدم که میگماا..والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    متوجهم!
    این مورد ما هم
    هر شب دیروخ که من دیگه میخوام بخوام میاد!
    اصن برنامه ریزی حالیش نیس!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ای قاتل:-))))
    +پشه تو این فصل؟!!!
    اون پشه هه رو کارش نداشتی باشی ها!!!تو این فصل جزموجودات کمیابه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما کلا تو این مدت یه بار یه بچه مارمولک دیدیم
    که بعد هم غیبش زد
    بعلاوه مقادیری مورچه که امشب از آمارشون یکی کم شد
    و پشه فوق الذکر که معلوم نیست تو این حال و وعض روحی ما گذاشته کدوم گوری رفته!!!
    آیکون حاجی عصبانی و پیف پاف بدست!!
    همدم تنهائیتو کشتی؟؟؟؟؟؟
    شما دچار خود درگیری مزمن میباشید :)))
    وااااااااااای خوب شد دختره مردم بدبخت نشد
    پند اخلاقی:حاجی نطلبیده همیشه مراد نیست!
    گاهی بهانه ایست که قربانیت کنند
    بوخودااااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما یکی گاز بگیره نمیزنین تو دهنش؟!
    میخواستین تعارف کنم که
    شما بفرمایید گاز بگیرید جناب مورچه
    شما هم نیش بزنین شامتونو میل کنین جناب پشه؟!
    والا...
  • فیروزه ای
  • خدا میدونه چکاره اید حاجی که همدم بهتون نمیده
    میخواست بهتون ثابت کنه که اگه زن بگیرید یا میمیره یا میره!
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه قراره مثه مورچه هه گاز بگیرن
    و مثه پشه هه خونمو بمکن
    همون بهتر که بمیرن یا برن!
    والا...
    حاجی یه حموم برو!! واسه رضای خدام که شده برو!! واسه خاطر اون هم خونه ایتونم که شده برو!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا که دس شما درد نکنه!
    اصن ازتون توقع نداشتم!
    نچ نچ نچ
    دوما من میگم تنهام
    شما میگی به خاطر همخونه ای هم که شده!
    والا...
    ثانیا مورچه دنبال چیز شیرینه
    پشه هم دنبال خون آدم تندرست!
    مگس که نگفتم
    الکی جو میدین!
    والا...
    تلافی میکنم این ضربه ناجوانمردانه تونو
    :-X
    واقعا که!
    خدا وسیله برا رفع تنهاییتون میفرسته شما حالا بی اعتناییم نه، دنگ! میزنین میکشینشون؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ناخواسته بود خب!
    بازوم سوخت منم مالیدمش
    مورچه هه مرده شد
    پشه هه فراری!
    به من چه؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی