حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 724: نومنا المغشوشه! (خواب آشفته ما!!!)

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ب.ظ

همیشه تنها بودن و تنها خوابیدن رو دوس داشتم

تو مدرسه با اینکه به هیشکی حجره تکی نمیدادن

به هر ترفندی بود بچه ها رو از حجره میتاروندم

اونوخ میشد تکی!

اما الان طاقت تنها بودن رو ندارم

مخصوصا شبه

همینکه بدونم همخونه ای اون گوشه خوابیده

حتی اگه صدای نفسهاشو نشنوم

برام آرامشیهبرعکسش تنها که باشم تا صبح نا آرومم

صبح هم خسته و کوفته از خواب پا میشم!

پ.ن:

خوابی چنینم آرزوست:

http://www.ninisite.com/UserFiles/0.318337001318837502_jazzaab_ir.jpg
  • ۹۲/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

حاجی از تنهایی میترسی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاجی از شب میترسی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایکن مس(ق)ره کردن

پاسخ:
پاسخ:

حرف ترس نیس
اون آرامش و آسودگی خیالی که موقع خواب میخوام تو تنهایی نیس!
  • ماتی طلا
  • خو یعنی جنازه هم باشه مهم نیس؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم اگه صدای نفسشم نیاد اشکال نداره
    نگفتم اگه نفس نکشه که!!!
    والا...
    حاجی تو خونه تنهائی از این حرفا نزن
    میان سراغت بدجوری تنهائیتو پر میکنناااااااااااااااااااااااااا
    دور خودت قرآن بزار با چاقو
    آیکون سنجاقک در حال قالب تهی کردن!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون از قوت قلبی که دادین!
    :-/
  • جوجه مهندس
  • خدا مرگم بده
    جوجه؟ فیض بوق؟ فیلتر شکن؟ اصلا و ابدا
    نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم بلاخره ما دوتا جوجه و مرغ و خروس بیشتر از شما می بینیم نیگا به خودتون نکنین که دورو بریاتون همه اهل دلن و حاجی ما اوضامون خیته
    مسیر من اینه: کانکت/ گوگل کروم شایدم نازیلا(موزیلا)/www.hajiii.blogfa.com
    + آیکون جوجه صاف و ساده دل و این حرفا

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی به بچه های بالا گفتم هیستوریتو چک کنن
    اونوخ معلوم میشه
    و وای به حال جوجه اگه ...
    آخی! دوستان، من از این تلاش دسته جمعیی که داریم برای آزادی یک زندانی انجام میدیم، حس خوبی بهم دست داد:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    جشن گلریزانه دیگه؟!
    واسم کمپوت هم بیارین موقع ملاقات
    ممنون میشم
    شما با خیال آسوده آب خنکتونو بخورین، ما و بچه ها حواسمون هست، کارا رو درست میکنیم:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    آب خنک که هست
    نت ندارم اونجا!
    اینه که منو آزار میده!!!
    والا...
    حاج آقا همه کم و بیش مثل هم هستیم.
    خب برای هدفی که دارید باید سختی بکشید دیگه.
    میگذره این روزها و شب های سخت.
    خدا بزرگه. حواسش هم به همه چیز و همه ی آدم ها هست.
    نگران نباشید... میگذره.

    پاسخ:
    پاسخ:

    بگذرد این روزگار تلختر از زهر
    ...
  • جوجه مهندس
  • معلومه که میایم برا شهادت
    من داوطلبم و پایه
    بعضی وختا که کامنتای زیر پستای فیض بوقو میخونم به این نتیجه میرسم که بعضی عادما از بیشعورم بیشعور ترن در حد بشوک سگ لوک خوش شانس
    ولی اونی که میاد تو کامنتای وب حاجی حتی آیکون (: میزاره و میره 100 شرف داره به بهترین کامنت دهنده های فیسبوک

    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما مگه فیض بوق میرین؟!
    آیکون حاجی غش کرده که اجنه دارن به سروصورتش آب میزنن!!!
    شرمنده حاجی
    اگه شهادت خانوما رو قبول کردن من میام وگرنه نمیتونم واسه یه شهادت به نفع شما برم دنبال جراحی و این جور خاک برسریاااااااااااا
    اما میام

    پاسخ:
    پاسخ:

    ؛))))
    دو تا یکی قبول میشه
    شما بیایین
    همینجوری که هستین بیایین!!!
    فقط بیایین که من بیشتر از اون تو زندان نمونم!
    گناه دارم!
    ما که راهمون نزدیکه به نیابت از جمع حتما دادگاهه رو میایم:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا خیرتون بده!
    پس حتما قبلش امضا جم کنین!
  • گفت و گوی خالی
  • و خیالات که فکر میکند...

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چی؟!
  • فیروزه ای
  • یا علی..

    پاسخ:
    پاسخ:

    علی نگهدارت!!!
    ینی ملت منتظریم حاجی آپ کنه ما چت شیم تو وبلاگشااااااااااااا
    حاجی ثواب میکنی چار تا جوونو اینجا جم میکنی نمیذاری برن معتاد شن
    هرچند اینم یجور اعتیاده خودش

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر موقع مارو بردن دادگاه ویژه روحانیت
    بیایین همینو اونجا شهادت بدین!
    مرد باشین و بیایین!
    آخرش به غلط کردن نیوفتیم از تنهایی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که افتادیم در حال حاضر!
    شما مراقب باشین!
  • فیروزه ای
  • عه عه عه
    بلاگفا قاطی کرده به جان خودم
    من یه نظر دادم. چشمام 4 تا شد. واااااااا
    چه چیزا عادم میبینه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من قاطی کردم
    بلاگفا که دیگه جای خود داره!
    والا...
  • فیروزه ای
  • شماره ی مورد بدم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    این دومین شماره ایه که میخواین بدین ها!!!!!!!!
    چه خبره؟!
    :)))
    فقط داماد باشه!مرده ام باشه من قبول دارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))))
    خیلی قانعین ها!
    حرفم دقیقا ربطی به صحبت شما نداره.
    ولی بچه تر که بودم خیلی حساس بودم.شبا دلم نمیخواست آخرین نفری باشم که میخوابم.اگرم همه میخوابیدن به قول شما دوست داشتم صدای نفسشون بیاد.
    گاهی که خیلی اذیت میشدم و اعصابم داغون میشد،میرفتم دم پنجره.بازش میکردم.نگاه میکردم ببینم چراغ کدوم ساختمون روشنه.با خودم میگفتم ببین!اونا هم بیدارن!
    یا تلویزیونو یواش روشن میکردم... میگفتم ایناهاش!یه عالمه آدم الان دارن تو صدا و سیما کار میکنن!تنها نیستم من!
    به دکترا و پرستارایی که بیمارستان شیفت بودن فکر میکردم.
    تقریبا هرشب.
    برعکس الان که تا خیالم راحت نشه همه خوابیدن خوابم نمیبره!حتی اگه صدای ماشین بیاد از کوچه میگم ای بابا... هنوز بیدارن که!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه جالب!!!
    منم بچه بودم همیشه به اونایی که شب بیدارن فکر میکردم
    خصوصا صدا و سیمایی ها
    و بیمارستانا و داروخونه ها
    و ماشینهایی که از تو خیابون رد میشدن!
    درست برعکس منی حاج آقا :|
    ینی اگه صدای نفسای کسی رو بشنوم تا صب خبردار وای میسم:((
    ینی من خوب میشم آیاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    انیمیشن عروس مرده رو دیدین؟!
    حالا داماد مرده!!! است که لازمتون میشه!
  • فیروزه ای
  • آیکن حس مشترک اونم درحد فاصله این سر کهکشان تا اون سرش

    پاسخ:
    پاسخ:

    آیکون سر تکان دادن به معنای: ولی چه فایده؟!
  • جوجه مهندس
  • حاجی جان
    گاهی لازمه به دور خودتون دیوار تنهایی بکشین
    نه برا اینکه دیگران را از خودتون دور کنین بلکه ببینین کی برا دیدنتون دیوارو خراب میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    بامزه بود!!!
    راستش کسی از پنجره هم نگا نمیندازه
    چه برسه به این که زحمت خراب کردن دیوارشو بکشه!!!
    والا...
    شوخو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی