حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 723: طعم الوحده! (مزه تنهایی!!!)

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

مزه تلخ چای دیشب مانده روی بخاری!

مزه زهرماری پیامکهایی بی جواب به دوستان!

مزه پرآشوب خوابی که خواب نیست!


پ.ن:

حدیث داریم از معصومین سلام الله علیهم اجمعین که:

ملعون است کسی که تنها غذا بخورد

ملعون است کسی که تنها مسافرت کند

ملعون است کسی که تنها بخوابد!


ملعون: یعنی به دور از نظر لطف و رحمت خدا!

یعنی رهاشده به حال خود!

یعنی من!

  • ۹۲/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

.

پاسخ:
پاسخ:

چه کامنت گهرباری!!!
:|

پاسخ:
پاسخ:
:-/
جوکه چیشد؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

کسی تعریف نکرد دیگه!
سرچ بفرمایید:
مجبورم میفهمی مجبورم
برو زن بگیر.همخونه ای واست زن زندگی نمیشه .همش اینور اونوره

پاسخ:
پاسخ:

عآره!
ناشزه است!!!
مزه ی غذای سرد که تنهایی حس و حال ِ گرم کردنشم ازت گرفته!!

پاسخ:
پاسخ:

دقیقا!
اتفاقا دیشب یه پست با همین موضوع نوشتم که پرید!
  • منه پابرهنه
  • یه راس بگو ما لعنت الله علیه یم دیگه حاجی :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که چیزی نگفتم
    یه حدیث از معصوم نقل کردم!
    والا...
    تخصیر من چیه که شما هم مصداقش از آب دراومدین؟!
    :-/
  • دوشیزه فلانی


  • حاجی چه قد مظلوم میشی با مزه میشی!
    عین گربه ی شیر ولا کرده! ( شیر ولو کرده)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینم نحوه دلداری دادن ایشون!!!
    :-/
  • دوشیزه فلانی
  • حاااااااااااااااااااااااااااجی!
    حاجججججججججججججججججججججی!
    اون کامنتم که توش نوشتم عین گربه ی شیر ولا کرده رو آدرس وبلاگم رو پاک کن!
    الان لو میرم!
    حاجججججججججججججججججی!


    پاسخ:
    پاسخ:
    ایشالا لو بری
    بیان بگیرنت ببرنت
    خلقی به آسایش و آرامش برسن!
    والا...
    و من :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    و میلیونها جوون دیگه!
    :-/
  • دوشیزه فلانی
  • بله!
    گفتین که یه چیزایی میگم که دیگه تو جمع هم خوابتون نبره!
    میگم از بختک نگو!

    تا حالا شده من تو یه جای بی مربوط کامنت بذارم؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله
    درست میفرمایین!
    اشتباه از من بود
    عوضش در آینده ای نزدیک چنان خاطره ای بگم که بختک ناخن کوچیکشه!!!
  • دوشیزه فلانی
  • حرف از بختک مختک نزنین که من خودم شبا از ترس این بی صاحاب همه روی شونه می خابم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این کامنت مال همین پسته؟!
    یاللعجب!!!
    نه چون واقعا نمیدونم چرا مجبورید

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون جک مجبورم رو نشنیدین!!!
    دوستان یکی تعریف کنه!
  • جوجه مهندس
  • درسته ارادت فراوان دارم حضورتون اما بعده پرتاب موفقیت آمیز میمون به فضا، آمریکا صادرات موز به ایران را ممنوع کرده و میمونها را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده واسه همین شرمنده حضورتون میشم
    تازه موز بده حاجی سمه
    من قبلنا که میمون فضا نرفته بودو موز آزاد بودو اینا .... واسه اینکه نشون بدم باشخصیتم وختی مهمونی میرفتیم موز برنمیداشتم شما چطور؟ بعدش یکی از مخمسه های بچگیم این بود که موز رو از کدوم طرف باز میکنن تازه شما چطور؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    آهان!
    ما تی وی نداریم
    اینه که از اخبار سیاسی و بین الملل کلا بیخبریم!

    منم موژز دوس ندارم
    ولی تو مهمونیا هرموقع میخواستم سیب یا خیار بردارم
    بابام داد میزد:
    اینا که تو خونه هست!!! موز بخور بچه!!!
    اینه که من همیشه مجبور بودم موز بخورم
    با پوست هم میخوردم که دیگه نگرانی و دغدغه باز کردنشو نداشته باشم!
    تازه من که میدونستم چی توشه
    واسه چی بازش میکردم؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی


  • حاجی واقعا اینقد بده؟!
    آخه من همیشه شبا هم تو اتاق تنها می خوابم هم در رو قفل می کنم!!!


    اصنم حس نمی کنم ملعونم!
    آخه چرا ملعون؟
    یعنی ممکنه مثلا شری دامن گیرمون بشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیخوام اون شرایی که دامن گیر رفقا شده تعریف کنم
    که دیگه وسط جمع هم خوابتون نبره!
    والا...
  • امیرحسین
  • "تکخوری سگخوری است ."
    (امیرحسین علیه ما علیه)

    پاسخ:
    پاسخ:

    صلوات!!!
  • جوجه مهندس
  • حاجی یه چیزی رو میدونین من از وقتی پام به وبلاگ شوما باز شده دچار بیماری چندشخصیتی شدم میدونید واسه چی؟
    یه بار گفتین جوجه در خواب بیند پنبه دانه: شتر
    یه بار گفتین این جوجه هایی که ما میبینیم گرگ رو هم گاز میگیرن: پلنگ شایدم ببر شاید شیر
    الانم میگین جوجه چیه که عذاب وجدانش چی باشه: مورچه
    فقط مونده بگین جوجه بدو بالا درخت دو تا موز بنداز روشن شیم

    + من الان تکلیفم با خودم مشخص نیس تا حالا فک میکردم منو از پرورشگاه آوردن اما الان به حیات وحش هم فک میکنم
    ++ آیکون جوجه ی فداکار جهت شاد کردن دل حاجی تنها و غمگین که دوستاش نامردی کردن

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوجه موز میاری واسه حاجی؟!
    ؛))))))
  • گفت و گوی خالی
  • انگل: هی حاجی...خوف نکن! داری پوس میندازی
    خیالات: رفیق!...:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    انگل عاقلی داری!
    مواظبش باش!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • اختیار دارین خواستم جو عوض بشه نه که همیشه شما رو خندون دیدم الان حس عذاب وجدان دارم شما نمی خندین
    +آیکون جوجه برا ماس مالی کردن گندش

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوجه چیه که عذاب وجدانش باشه!
    والا...
    + چرا دارم میخندم به کامنت دوستان!
    :-))
  • فیروزه ای
  • جواب بله رو عمومی میدن و بلند.بعد شماره رو خصوصی
    اینقدا حالیمونه حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدارو شکر!
    گفتم یهو سوتی ندین!
    والا...
    اگه تنهایی بده چرا شما تنهایین؟
    چرا همه تنههان؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تنهایی بد نیست
    تنها ماندن بده!
    من مجبورم! میفهمی؟! مجبور!!!
    بقیه هم خودشون باید جواب بدن!
    والا...
    آخه منظورتونو گرفتم!
    بحث نداره که:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش همه مثه شما بودن!
    والا...
    شیطونه میگه لپ تاپ داداشمو بیارم بدم بهتوناااااااااااااااا :|
    لعنت بر شیطون :))
    من که نفهمیدم چی شد اما خب طبیعیه کلا زیاد تو این موقعیت گیر میکنم :))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیشوخ به حرفای شیطون گوش ندین!
    لطفا!!!
  • جوجه مهندس
  • حاجی جان این جمله باش تا اموراتت بگذره الان مصداق شماست عایا؟! یا حاجی در خواب بیند پنبه دانه؟! یا با حلوا حلوا گفتن دهد شیرین نمیشه؟ یا ... علف باید به دهن بزی خوش بیاد چطور؟ اینم نه؟

    + آیکون مهندسی که دلواپس حاجیه ببخشید جوجه مهندس

    پاسخ:
    پاسخ:

    دو تا دلواپس دیگه مثه شما داشته باشم واسه هفت پشتم کافیه!
    والا...

    + ما ز جوجه چشم یاری داشتیم
    خود غلط بود آنچه میپنداشتیم!
  • یه ملعون
  • بیخال
    الماس دعا
    شاید دعای ملعون واسه ملعونی که ملعونیتشون باهم فرق کنه بگیره!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حافظ میگه:
    حاجی! وظیفه تو دعا گفتن است و بس
    در بند آن مباش که شنید یا نشنید
    والا...
    میگم شما”به حال خود رها شده باشید”!
    پس ما چی هستیم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    هر کسی از حال خودش خبر داره نه بیشتر!
    در ضمن شاید اونی که باید بپسنده پسندیده!
    از کجا معلوم خلاف این باشه؟!
    والا...
  • فیروزه ای
  • شماره مورد بدم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    این چیزا رو خصوصی میدن نه عمومی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بنده مجاب شدم:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    به همین سادگی به همین خوشمزگی؟!
  • جوجه مهندس
  • دفعه بعد که دوستان خواستن تنهاتون بذارن جف پا برین تو شیکمشون می دونین که روانشناسا به یه نتیجه منطقی رسیدن از یه جایی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدین اصن چه معنی داره یه حاجی تنها تو خونه بمونه

    پاسخ:
    پاسخ:

    دفه آخریه که دوست حسابشون کردیم!
    والا...
    حیف فحش!
    کصافط جواب اس رو هم نداد!!!!!!!!
    حالا بیا و خوبی کن
    شام و چایی هم بهشون بده!
    والا...
    توصیه ی قبلترمنو جدی می گرفتین چایی الان بهتون مزه می داد !

    خدا رهاتون نکنه ،بنده ی خدا که ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا جدی گرفتم!
    لیکن...
    اگر حال بیرون رفتن رو داشتم که میرفتم خونه رفقا یا مدرسه میخوابیدم
    والا...
    کنسله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا حاجی؟!!!!!:((
    البته دومی رو منم موافق ترم:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون مساویه با ضایع شدن تمام زحمتها و موفقیتهای بدست آمده یا در حال بدست آمدن!
    من که دومی رو خیلی خیلی موافق تر ترم!!!
    توضیحش بعدا! میشه؟!
    چون الان با موبایلم!
    :(
    سلام
    وقتی منتظرید خدا یکی رو از آسمون یهویی بندازه تو بغلتون...
    حقه تونه ازین تجربیات داشته باشین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    ما همچنان بر موضع خود هستیم!
    تا آخرین قطره!!!
  • یه ملعون
  • الحمدلله جزو این سه ملعونین نیستم
    اما لعن شده های دیگه ای در کاره که جزو اونام
    من اشتباهی بودم.از 6سال پیش اشتباهی شدم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید استاد!
    اشتباهی؟!
    6 سال پیش؟!
    ؟!
    مگه تنهایی همیشه تقصیر خود آدمه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    در نتیجه تاثیری نداره!
    دوری از گرما آدمو به لرز میندازه
    چه این دوری از آتش تقصیر خودت باشه
    چه نباشه!
    والا...
    خب میذاریم بعده صفر
    من که نمیگم همین الان بریم خواستگاری:))
    حاجی به پیشنهادم فک کردین؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    پیشنهاد اولی که کلا کنسله!
    دومی رو بله!
    با کمال میل
    شاید این پنج شنبه جمعه
    خوبه؟!
  • فیروزه ای
  • :l

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!
  • جوجه مهندس
  • السلام علیکم یا حاجی
    خدا بد نده شما و نفرین
    انگاری نساخته تنهایی دیشبی بهتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم
    مصداق حدیث شدیم
    نفرین نکردم خودمو که!
    تنهایی شب بهمون نمیسازه!
    نه دیشب نه امشب نه فردا شب
    والا...
    سلام حاجی
    میخوای برات آستین بالا کنم؟
    بلدمااااااااا
    بوخوداااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    منظورم این نبود!
    محرم و صفر اصن به اینا فکر نمیکنم!
    لطف دارین!
    منم هستم:|
    حالا ینی یکی بیارم پیشم بخوابه...؟
    الله اکبر

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    حالا نه! همیشه!
    تنها خوابیدن خوب نیس!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی