حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 719: انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا!

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ب.ظ

مهدی پیام داده:

حاجی جون بین الحرمین به یادتم.

http://www.askquran.ir/gallery/images/13990/1_UTF-8__karbala_41.jpg


مجتبی پیام داده:

السلام علی الشیب الخضیب

راهی حریم حسین علیه السلام هستم

حلالم کنید.

http://productnews.link.net/AFP/arabic/moyen-orient/03-01-2013/photo_1357223205511-1-0.jpg


سید محمد رضا پیام داده:

سلام

عازم کربلا هستم

فرمود: دعا زیر قبه ابا عبدالله قطعا مستجابه

حلالم کن من هم زیر قبه دعایت میکنم.

دعایی رو که میخوای برام بفرست.

http://www.iranembassy.org.nz/new/images/stories/gonbad.jpg


پ.ن:

کی باشه آقا پیام بده:

حاجی کربلا منتظرتم.

  • ۹۲/۱۰/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • امیرحسین
  • عشق به روایت تصویر ...
    http://www.arbaeen2013.ir/

    پاسخ:
    پاسخ:

    آجرک الله!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ان شاالله قسمتت شه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    قسمت همه دوستان!
    یه معلم بینش داشتیم؛ خیلی دوستش داشتیم، اما سختگیر بود و هر جلسه اقلا از نصف درس می پرسید. یه روزی گفت هفته ی بعدی نمیاد؛ میخواد بره کربلا؛ همون قاچاقی به قول شما!
    قرار بود دوشنبه ای بره، اما سه شنبه اومد مدرسه! یکی همه ی جراتشو جمع کرد و پرسید شما نمی خواستید برید کربلا!؟
    گفت: چرا. اما مرجعمون دیشب گفت اینجوری سفر رفتن ایراد داره و ما نرفتیم! و از ما باز هم درس پرسید!
    من البته قاچاقی نرفتم!
  • مــــــن؟!
  • حاجی این آپت رو باید هزار بار خوند و گریه کرد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی...
    تجربه ی معنویتون رو گفتم! نه سفرنامه!
    قاچاقی رفتین!؟
    خاک به سرم! چرا آخه!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم خط آخر تمام تجربه های معنویمو گفتم!
    اوایل حمله آمریکا به عراق!
    هویجوری!
    خودتون مشرف شدین کربلا؟
    چه جوری بود تجربتون؟ میشه بگید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه دفه قاچاق رفتم
    سه روز تو عراق بازداشت شدم!
    دفه بعد با کاروان رفتم!
    هیچ نفهمیدم.
    :((

    پاسخ:
    پاسخ:

    :((
    ایشالا قسمت شما بشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    دسته جمع!
  • دوشیزه فلانی
  • دالی حاجی!



    ایشالا!
    از ته دل بود...

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشاء الله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی