حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۹۲/۱۰/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

تحریف کارِ بدیه!!!! چرا اینکارو کردی؟!! :|

پاسخ:
پاسخ:

از طرف یه حاجاغا هیچم بد نیست!
تازه مجوزشو داشتم!
والا...
همه یه علامت تعجب دارند چرا من سه تا دارم عایا؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

به خاطر تحریفی که در اسم وبتون صورت گرفته!!!
  • خود خود خودم
  • یادمه اولین بار که چشمم به ضریح آقا افتاد حس کردم الانه که قلبم از کار بیفته ... انگار یه وزنه به قلبم آویزون کرده باشن ...
    آخر شب بود که رسیدیم ...حرم انگار فقط شده بود برای کاروان ما ... همه داشتن دعاو نمازو زیارت میخوندن ...ولی نمیدونم چرا من فقط نشسته بودم نگاه میکردم ...اشکام زیارت میکردن... شاید تو کل حرم رفتنا فقط چندبار نماز زیارت و دعاها و اعمال به جا آوردم ...بقیش فقط نگاه بودو نگاه و نگاه ...
    با خودم میگم نکنه انقد بی لیاقت بودم که از نگاه کردن سیر بشم و مثل همه برم زیر قبه و حاجت بخوامو مفاتیح به دست باشم ولی ته دلم حتی اگه به خاطر بی لیاقتیم بود ،شیرینی اون نگاه هارو با لحظه ای عوض نمیکنم ...

    رباب رسید
    با نگاه
    با آه
    با یک جمله کوتاه
    آقا خودتان که سالمید انشاالله ...
    (روضه علی اصغر ع )

    پاسخ:
    پاسخ:

    من حرم حضرت امیر اینجوری بودم!
  • بهانه گیر
  • سلام

    حلال بفرمایید ...
    ان شاء الله بزودی زود زیارت اربابو قسمت شما و همه آرزومندان حضرتش.
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شما حلال کنید
    انشاء الله
    التماس دعای فراوان!
    حاج اقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااا؟؟؟؟؟؟
    تشکر

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه کپی پیست بود!
    زحمتشو شما کشیده بودین.
    همین چن دقیقه کافی بود
    ازتون ممنونم
    من خوبم
    انگار فقط منتظر بودم کسی چیزی بهم بگه.و دوباره کارمو بکنم
    خوب شم و دیگه فراموش کنم...
    گاهی ادم همه چیزو میدونه و عمل میکنه
    گاهی همه چیز خوبه اما منتظره فقط کسی دوباره بهش بگه دوباره تو ذهنش طنین بندازه!
    ممنون حاج اقا
    برام کافی بود ک بدونم هنوزم این چیزا درک میشه دیده میشه شنیده میشه!!
    ممنون
    ممنون
    ممنون

    پاسخ:
    پاسخ:

    و من یتق الله
    یجعل له مخرجا
    و یرزقه من حیث لایحتسب
    و من یتوکل علی الله فهو حسبه
    ان الله بالغ امره
    قد جعل الله لکل شی قدرا!

    + همیشه بعد نمازام اینو سه بار میخونم!
    قوت قلبیه!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • سلام.
    نمیدونم چرا بعضی وبلاگا واسه من بازنمیشه:/
    الانم اینا باز نشد واسم:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شاید نیتت خالص نیس!
    این دریایی ک شما ازش میگید چیه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دریای آرامش!
    متصل به اقیانوس بیکران آرامش الهی!
  • تازه وارد
  • سلام و تسلیت بر حاجی بزرگوار
    رسیدن بخیر
    ایشالا که خوش گذشته سفر به زادگاه و تجدید قوا
    حاجی از دعای خیرتون بی نصیب نمونیم این شب عزیز
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    اعظم الله اجورنا و اجورکم!
    سرتون سلامت

    التماس دعای متقابل داریم.
    تقبل الله حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    منّا و منکم!
  • خانومه اقایX
  • چه ابهتی دارد اسممان
    به به چه صفایی داده به اینجا!

    میگم حوصله ندارین مردم روونه میکنین بلاگای دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    99% ابهتش مال اسم عاغاتونه!
    شما چرا به خودتون گرفتین؟!
    والا...

    + اینم یه راهشه!
    حاجی رسیدن بخیر
    خوش گذشت انشالا؟
    سه قلوها خوب بودن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین!
    الحمدلله!
    بیشتر نقش پرستار بچه رو داشتیم اونجا!
    حاجی سلام
    اربعین رو تسلیت میگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    بر تمام دوستداران اهل بیت تسلیت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی