حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 707: یوم من ایامنا! (روزی از روزهای ما!)

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

صبحانه: حلوا شکری با بربری
هشت صبح تا یک و نیم ظهر
مدیر آموزش و مدیر اجرایی یه پروژه هستم درسطح ...

ناهار: سوپ با نون بربری از صبح مانده
یکی دو ساعت متفرقه
تکمیل اطلاعاتو داده های خام پانزده تحقیق!!! همزمان 
بیشترش برای خودم و برخی سفارشی
با مطالعه کتابی ده جلدی و هر جلد 1300 صفحه فونت ریز!!!

کلاس زبان
چهار ساعت
یک زبان آموز مثه بقیه

شام: فلافل از یه فلافل فروشی!
کلاس آشنایی با نسخ خطی
دوساعت
هماهنگ کننده جلسات و شرکت کننده عادی

پ.ن:
میت آماده است.
  • ۹۲/۰۹/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۵۶)

تق تق...[میادی در حال اعلام حضور بر میت بزرگوار]

پاسخ:
پاسخ:

دیگه هفت میت هم گذشت!!!
والا...
اون مـورده که خـاکش میکنـن جـانـم! :)
مـا جـاودانـه ایم!
و حـاجی ای که ادای لـولـو هـا را در میـآورد!
یـوهـا هـا هـا

پاسخ:
پاسخ:

متصدی و جاودانگی؟!
هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق!
متصدی دلش کجا بود که حالا عشق رو بفهمه!
چه ادعاها!

+ اسکلته رو دیدن که داره شعر میخونه:
تپلویم تپلو...
(احتمالا از موردای شما بوده!)
:))
زیـاد حـرص نخـور سکتـه میکنـی
زودتـر از مـوعـد اینـوری میشیـا!

پاسخ:
پاسخ:

میدونی من تا حالا چند تا متصدی با دستای خودم خاک کردم؟!
خودمم دیگه آمارشو ندارم!
بترس از حاجی!
والا...
یـه ضـرب المثلیـم هست که میگـه :
کوه به کوه نمیـرسـه ولی متصـدی بـه حـاجی میـرسـه!
بـاش تـا امـوراتت بگـذره!
مـا منتظـر شمـا هـم هستیـم!

پاسخ:
پاسخ:

خیلی کارت رو نظم و نسقه؟!
همینت مونده بشینی منتظر حاجیت!
برس به امور اموات!
امورات پیشکش!
والا...
از آرزوهـای دست نیـافتنیت میگی!
خیلـی فشـار آورده، نـه؟

پاسخ:
پاسخ:

گذر متصدی به حاجی میفته!
نشنیدی این ضرب المثلو؟!
اصن متصدیا کتاب میخونن؟!
والا...
:))
الـان بـایـد متنبـه بشـم و تـوبـه کنـم عـایـا؟
متصـدی خـودش همـه رو اصلـاح میکنـه!
شمـا که جـای خـود داری...


پاسخ:
پاسخ:

شما هم آخر باید از زیر دس ما رد بشی!
آمـار تیکه هـات داره میـره بـالـاهـا!
مـواظب خـودت بـاش حـاجی!
آمـار مـرگ و میـرم که امـون نمیـده!
ای بـابـا...

پاسخ:
پاسخ:

شما تیکه خورت ملسه!
خودتو اصلاح کن تا اصلاحت نکردم!
مرده شورو از مردن نترسون متصدی!
والا...
  • فیروزه ای
  • باید نفع داشته باشه؟
    مثلا چه نفعی؟
    اصلا خودت میدونی چه نفعی حاجی؟
    دوستیه دو تا دوست (من و رمیصا) نفعی به شخص سوم نمیرسونه
    بعله
    قانع شدید؟

    *** خیلی وقت بود زرگری نحرفیده بودم. با دیدن اون کامنت نطقم دوباره باز شد

    پاسخ:
    پاسخ:

    من میگم مفت و مجانی رابط یه دوستی شدم
    دو نفرو بهم رسوندم
    نباید حداقل از بنده تشکر بنمایید؟!
    والا...
    یعنی حاجی فقط منتظری از آب گل آلود به نفع خودت ماهی بگیری!
    (آیکون حاجی فرصت طلب)
    آخه دوستی من و فیروزه ای چه نفعی به حالت داره؟

    قربونت فیروزه ای جان.موفق باشی عزیزم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا حرف سر اینه که چرا نفعی واسه من نداره!
    من از این میسوزم!!!
    والا...
    حس میکنم از قصد ولی ناخودآگاه اینقدر خودتون رو درگیر کردین!
    حالا میفرمایی هدف و آینده و برنامه و اینا و در اصل اتفاق دیگه ای داره میوفته!
    پرت کردن حواس برا فراموشی و فکر نکردن ب ی چیزای دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    احتمال داره!
    ولی دلیل اصلی نیست!
    من همیشه موفقیت هام تو زندگی برام مهم بودن!
    اینکه یه عآدم معمولی با کارکرد و تاثیر معمولی نباشم!
    میت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخواستیم منتظر شما باشیم که میت بو گرفته بود!
    &
    میت پا شد و به زندگیش داره ادامه میده!
    خیلی سرتون شلوغه ها!
    به ملت برسین!
    والا...
  • فیروزه ای
  • از همینجا اعلام میکنم مهمون افتخاری جلسه دفاعم رمیصا جونه

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا چی به من میرسه؟!
    آیکون امور مالی بنگاه دوستیابی حاجی و دوستان
    حالا جدی هر وقت وقت داشتین این 15نوع صبحانه رو بنویسید ما هم بفهمیم
    والا زیاد چیزی نیست آخه یعنی تنوع نداره

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: پست 713
    خب ان شاالله که موفق باشید و عاقبت بخیر
    خستگی هم البته تو اینجور مواقع معنی نداره در واقع شیرینه!!
    ان شاالله هرچه زودتر سایه هم پیدا میکنین...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین
    خب اونم حدی داره!
    والا...
    سایه خوب!!! قیدش مهمه!
  • فیروزه ای
  • ضمنا هر کی خواست بیاد، حاجی باید تاییدش کنه
    ضمنا بدون بزرگترتون که حاجی میشه راهتون نمیدم
    حاجی با این قطاره بیا. از قم تا تهران فقط دو ساعته

    پاسخ:
    پاسخ:

    تاییدیه کتبی میخواد یا شفاها هم قبول درگاهتونه؟!
    اگه دوستان خرج رفت و برگشت منو متقبل بشن من حرفی ندارم با دوستان با هم بیاییم!
    اصن دربست میگیرم میام وقتی خرجش با خودم نباشه!
    والا...
  • فیروزه ای
  • ممنون از رمیصای عزیز
    اما هنوز تاریخشو اعلام نکردن(م)
    حاجی ما تو دفاعامون رسمه نسکافه و شیر و آبمیوه میدن با شیرینی تر
    هه هه
    ایشالا بعد از امتحانای بچه هاس، فکر کنم دیگه بهمن بشه
    اما از همین تریبو اعلام میکنم هر کس دوست داشت تشریف بیاره
    بعدشم آمار میخوام واسه خرید خوراکی
    آدرسشم میدم.عجالتا در دانشگامون رنگی نیس، شیشه ایه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا بخوره به یه تعطیلی مفصل
    که ما هم از نسکافه و مابقی نعمات محروم نشیم!!!!
    منو دو نفر حساب بفرمایید لطفا در آمارتون!
    پیداش میکنیم!
    من خودم یه مدت با همین وضع درگیر بودم
    دسس شوما درد نکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه بودیم
    هستیم
    خواهیم بود!
    &
    خواهش میکنم!
    سلام
    لازمه؟!
    این همه فشار؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    واسه رسیدن به جایی که میخوای
    هدفی که داری
    نتیجه ای که دنبالشی
    عآره!
    فیروزه ای وقتی دفاع کردی وقتی همه واست دست زدند وقتی دارند نمره ات رو میخونن همه ی خستگیت در میره.
    همه ی استرست تموم میشه.اونقدر لذت میبری و خوشحال میشی که اشک تو چشات جمع میشه.بخصوص که من مامانم هم اومده بود.یادمه مشهد برف می اومد.و مامانم بازم گفت من میام.
    ی حس خیلی خوبی اون موقع داری که میگی خدایا اون همه سختی به این حس خوب می ارزه و خدا رو شکر میکنی.
    و یکی از قشنگترین مراحل زندگیت رو پشت سر میذاری!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لازمه من دیگه چیزی بگم؟!
    والا...

    سلام

    پاسخ:
    پاسخ:

    علیکم السلام!
    منم آبمیوه و کیک دادم.اونم بهترینش.
    نبودی دیگه وگرنه چقدر هم زیاد اومد.
    چه روز پر استرسی رو من تحمل کردم.
    یادش بخیر مهندس آرش ده دقیقه قبل دفاع حالمو پرسید.
    و حتی تو وبش تبریک گفته بود.

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم اگه میدونستم کیک و آبمیوه میدی
    نه تنها میومدم
    بلکه صد بارم تبریک میگفتم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • خیلی بدی!
    خیللللی بدی!
    خیلللللللی بدی!

    با لحن جیگر بخون ب ح د!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم
    میدووونم
    میدووووووونم

    پ.ن:
    خدا مارو ببخشه!
    سلام حاجی؟احوال شما؟کتک میخوای گفته باشم؟میگی نیستی و هستی؟
    صبحانه:
    من کره مربا و خامه عسل و از این چیزا نمیخورم.
    یا کلا صبحانه نمیخورم یا ی چیز گرم.عدسی و تخم مرغ و.....


    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    بودن که به حضور جسم نیست
    والا...
    این که فقط شد دو تا!!!
    کلا شما دو نوع صبحونه دارین؟!
    تنوع چی پس؟!
    خودم لیستم ده پونزده تایی میشه واسه صبحونه!
    فیروزه ای جان موفق باشی عزیزم.میدونم چه استرسی داری.من کشیدم این روزا رو.اما پارسال همین موقع ها.دی ماه.
    خوب میدونم چه حالی داری.
    موفق باشی عزیزم.
    و تبریک میگم پیشا پیش کسب مدرک کارشناسی ارشد رو.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم واسه این موفقیت حضرتشون خوشحال شدیم!
    ان شاء الله که در دفاع عم موفق باشن
    و حتی آبمیوه و کیک بدن!!!!
    حالا زمان و آدرسو بدین بد نیستها!
    شاید خدا خواست و شد!
    والا...
    نشد هم از همینجا دعاگوییم!
    و منتظر شنیدن نتیجه!!!
    وفقکم الله!
  • دوشیزه فلانی
  • با عرض ادب و احترام خدمت بهترین جاقای دنیا!
    در همین حد دیگه!
    حرف دیگه بزنم پابند میشم و ادبیات عامه می مونه!


    ( دیدم هی طاقچه بالا میذاری میگی صب بخیر شب بخیر نگو گفتم یه چی دیگه بگم! والا...)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ادب و احترام متقابل مارو پذیرا باشین!
    طاقچه بالا میزاریم اینه
    نزاریم چی میشه؟!
    والا...
  • فیروزه ای
  • حاجی دوست دارم شما و بروبچ وبلاگی بیاید جلسه دفاعم.
    میاید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه به صورت زنده پخش کنین تو وب؟!
    والا...
    :))
    خدا قوت...

    پاسخ:
    پاسخ:

    متشکر!
  • ♥ سنجــــاقکـــــ ♥
  • من یقرئه فاتحم الصلوات
    درست نوشتم حاجی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات
    بیامرزد خدا کسی که بخواند فاتحه با صلوات
    از بیست، پنج میدم بهتون!
  • باران سادات
  • حاجی کامنت خصوصی دریافت شد؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    همین امشب اطاعت امر شد!
  • خانومه اقایX
  • اونوقت مراسم ختماتون چی میدین حاجی؟
    میگم خودت که شله نخوردی بیا مردانگی کن شب هفت شله بده به اونایی که نخوردن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما چیزی نمیدیم!
    قرار شده امیرحسین خرما با مغز گردو و پودر نارگیل اضافه بده!
    خودم نخوردم به مردم بدم؟!
    والا...
    خدا رحمت کنه انشالا...ایشالا که رستگار شوید.....
    فک نکنی مسخره میکنم ها...خوب این دعاهارو نمیشه واسه آدم زنده گفت عایا؟؟؟ :)
    میگم حاجی از نور خورشید سوختت رو تهیه میکنی...یه ذره غذا بخور به یاخته های مغزیت خون نمیرسه ها!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه اتفاقا خودم همیشه معترضم که چرا به زنده ها نمیگن!
    &
    عکسای غذاهای شمارو که میبینیم دیگه میلمون به چیز دیگه ای نمیکشه!
  • بهانه گیر
  • سلام
    حاج آقا؟!
    نکنه دلتون هوایی کربلاست و راهی شدن زائرا تو این روزا به این حال انداختتون؟!

    ده روز دیگه, آخر صفر, چهار روز تعطیلیه! اگه امکان سفر دیگه ندارید, تشریف ببرید شهرتون, به خانواده سر بزنید, هم دل مادر پدرتون رو شاد میشه و هم دل شما از برکتش آروم میشه ان شاء الله

    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ما از این توفیقات نداریم
    هرچند همه رفقامون راهی شدن و
    مانده ایم تنهای تنهاااااا
    &
    واسه شما شاید تعطیل باشه
    واسه ما نیست!
    میخواییم
    نمیزارن
    نمیشه
    ...
    پس اونی که تند تند پست میذاره کامنت تایید میکنه پیتزا میپخه و... کیه؟ روحته؟ نکنه همخونه ایته؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بعد دوم حاجی هفت بعدی!
    حالا هر کی ندونه فک میکنه ماها چی میخوریم؟

    ما هم همه چی هست ولی حس خوردن نیست حاجی.

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه با خودم فک میکنم مردم چی میخورن؟!
    انواع صبحونه هایی که میشه خوردو رو دیوار آشپزخونه نوشتم با ماژیک
    همیشه از مهمونا میخوام بهش اضافه کنن
    خیلی تکراریه آخه!!!
    واقعا ملت چی میخورن!؟
    &
    گرسنگی نکشیدی!!!
    والا...
    خدا قوت

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنونم!
    حاجی از ب بسم الله شرو کردم ب خوندن تا الان ک ساعت 1:50 تا 256 خوندم
    قبلان ازون اول اومدن ب اخر
    دیگه چیزی نمونده تموم میشه انشالا اومدیم تاریخ و امضا واثر انگشت بزنیم کببینید آپ نکردناتون نبودناتون از تراکم دوستانتون کم نمیکنه....خیلی خندیدم دستتون قلمتون فکرتون درد نکنه
    خستگیم در رفت!
    والا!
    از یطرف نبودتون بده
    اما از ی طرف خوبه
    ..
    بده چون ما عادت کردیم ب بودنتون
    خوبه چون برا خودتون سخته
    خسته کوفتهپر مشغله
    خب سخته دیگه
    مثلا همین من صدتا کاردارما درس دارما زندگی دارما اما خب پا نمیشم ک
    الانم مث چی خوابم میاد اما نشستم وب بچه هارو میخونم و وب شما رو!!!
    بعد حالا دو روزم ک نباشیم ب حال هیچ کی فرقی نداره ک
    والا!
    مثلا پست ثابت زدم ک قراره نیامو اینا از روزی ک زدم بیشترو بیشتر میام بجای اینکه کمرنگ شم
    والا از کارو زندگیم افتادم
    :(
    نباشمم دوقورتو نیمشون باقیه نمیگن کجایی چته چی شده زنده ای عایا....فقظ گلایه .گلایه وبس
    حالا منم برا خودم برا دلم میام مطالب بچه هارو میخونم
    وهمچنین برا خودم مینویسم
    چی بگم والا
    دیگه ارور میرم..
    اوضا داره حساس تر میسه برا من وباید ی فکری بکنم زمان زیادی ندارم
    خب...خوشحال شدم ادامشو یشب دیگه میخونم
    موفق باشین
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    من جای شما بودم جیره بندی میکردم وبایی که دوس دارم
    جرعه جرعه بنوش همیشه بنوش!
    :)))
    تموم شد نیایین بگین پست جدید بزاره ها!!!
    از الان خودتون به فکر باشین!
    &
    خوشحالم که خوشتون اومده!
    ما هم حضور دوستان خوشیم
    البته منهای بعضی توقعات نابجا!
    شما هم که زخم خورده ای!
    خوب میفهمین!
    &
    محتاجیم به دعا!
    والا...
    خب واقعا کجایین؟؟؟
    مسئولینم پاسخ گو نیستن!!!
    والا ب مرگ هیتلر!!
    خو ی فتوایی بدید لدفا!
    رو ب چرند نویسی اوردیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    دنبال کار و درس و زندگی!!!
    مدیریت وبلاگ که جای اینارو نمیگیره
    والا...
    حاج اقا کجاییییین؟؟؟؟
    ای بابا تفریحات سالم رو میگیرید ها!!
    انگیزه کشی نکنید یبار امتحان نداشتیم وجدان درد نداشتیم اومدیم نبودین
    تق تق تق؟
    عایا واقعا نیستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا نیستم!

  • دختر بهار نارنج
  • این 10 جلد 1300 صفحه ای رو خوندین؟! یا نیت بوده یا باید می خوندین؟! اگه خوندین چه خوف! تبارک الله احسن الخالقین!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دارم جلد نهمشو میخونم!
    یک و نیم جلد باقیست تا رهایی!
    :))
    خسته نباشی حاجی! واقعا بی معرفتی که از همچین حاجی انتظار خوندن وب و کامنت دادن و ایضا جواب کامنت دادن داشت!
    دلمان فلافل خواست!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین!
    خدا قسمتتون کنه کنار حرم انشاء الله!
    :)))
    همین میت دوباره فردا زنده میشه و همین پروسه رو دوباره طی میکنه:دی
    جل الخالق!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لا شک و لا شبهه!
  • تازه وارد
  • درود
    تازه وارده تازه وارد هم نیستیم بزرگوار
    مدتیه میایم و میریم گمنام و بی نام و نشون

    به نظرم گاهی آدم خسته میشه بی اینکه کارهای زیاد مشکلی انجام داده باشه مثل امروز شما بیشتر خستگیها از همین روزمرگیا و کارهای کلیشه ای و تو یک کلام از هرچیه که بوی تکرار داره
    به نظر من چاره کار رها شدنه
    رفتنه
    رفتن به جاییکه دل نفسی بکشه
    روح آبی به دس و صورتش بزنه
    فکر از کابوس روزمزگیها خلاص بشه
    وقتی که تهی شد از هزچی روزمرگی برگرده و دوباره تکرارهاشو از سر بگیره
    بخوایم نخوایم رسم زندگی ماشینی قرن 21 همینه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون از لطف بیحدتون!
    تنها راه چاره همینه!
    خودمم به این نتیجه رسیدم
    اما ولم نمیکنن!
    والا...
    حاجی بیا این عکسو ببین یکم روحیت باز شه

    http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/9/26/231179_332.jpg

    می گم بررسی کردی ببینی خواهر زاده ای برادر زاده ای چیزی از جنس مونّث نداره که در سن ازدواج باشه ؟

    اگه دو تا باشه که چه بهتر ، اَصَن شاید با هم باجناق شدیم ! :))

    از این به بعد صدات می کنم باجناق حاجی ! :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما ملاکای ازدواجمونو عوض کردیم!
    شخصا اقدام کنید!
    والا...
  • مــــــن؟!
  • واقعا خسته نباِشى حاجاغا خان..
    توفیقاتتون روز افزون..
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچنین!
    والا...
    حاجی خسته نباشی
    حاجی بی رمق نباشی
    حاجی سلامت باشی
    حاجی دلتنگ نباشیی
    حاجی شاد باشی
    مستدام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین به توان n!
    به به چه برنامه ی فشرده ای...

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخوایین شمارو هم توش شریک کنم؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • راستی خسته نباشی:-)
    +تاجمعه دو روز دیگه مونده فقط.جمعه میتونی یه دل سیراستراحت کنی!!!!
    (ستاد امید دهی)

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک نکنم!
    ما از این شانسا نداریم!
    والا...
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: شما فک کردی ما چی میخوریم؟
    نه...
    پیش خودت چی فک کردی؟

    در ضمن

    قال حاجی در پست سفره رنگینی که اون عربه واست پهمش کرده بود در جواب خیالات: پس زهد و ساده زیستی حاجاغا چی میشه؟

    آها!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه فک میکنم مردم چی میخورن؟!
    &
    گهی پشت به زین و گهی زین به پشت!
    اینا روی دیگه زندگی طلبگیه!
    والا...
  • گفت و گوی خالی
  • خیالات: یهو بگو زن میخام دیگه
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نچ!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • تشدیدمیت رو نذاشتی!!!
    فک کردم میت یه نوع غذاست:-\
    عاخه نوشتی میت آماده س:-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    با گوشی که نمیشه تشدید گذاشت!
    البته از مهندسا بیش از این انتظاری نیس!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • قبلناکه تو بخش آموزش نبودی!من باکلی ترسو لرز کامنت میزاشتم.
    الان که دیگه مسول آموزشم هستی!!!!!
    عجیب میترسم نظر بدم:-))
    (اشاره به رابطه ی خوبه بین مسولین آموزش ودانشجوهای مهندسی):دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بهترین مدیر آموزشی هستم که میتونی پیدا کنی!
    رحم الله من یقرأ فاتحة مع الصّلواة...

    پاسخ:
    پاسخ:

    رحم الله والدیک!
  • منه پابرهنه
  • فاتحه مع صلوات
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    رحم الله والدیک!
  • دوشیزه فلانی
  • چه قد سرت شلوغه ب ح د! ( مخفف بهترین حاجاقای دنیاس )
    میت یعنی چی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    میّت
    مرده
    dead
    وضع غذاییت از من که له تره
    دلم برات کباب شد
    :-\

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان من کباب میخوام!!!
    خسته نباشید حاجی آقا
    خوش بحالتون که از وقت تمام استفاده لازم رو بردید
    هرچند به ایشون ربطی نداره ولی باز هم متصدی اطلاع بدین !


    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشید!
    دیگه زیادی داریم استفاده لازمو میبریم!
    والا...
    ایشون وظیفه خودشون خوب بلدن!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی